bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startovani motorky
 
8.12.2008 v 19:14
Zdarec chci se zeptat jak startujete motorku??.Startujete ji pres neutrál nebo pres neutral se spojkou???slysel jsem ze u auta je to lepsi kdyz startujete i se spojkou.je to i u mota stejny???jako ze kdyz máte zmacklou spojku tak starter namaha min motor a baterku.dikec za odpovedi
Předchozí
1 2 3
Následující

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:15 | Nahoru | #1
Zajímavej dotaz, čéče. To mě taky zajímá......jinak na neutrál se zatěžuje motor stejně jak při zmáčknutý spojce, ne?....ale nevím, nechám se též poučit.....

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:16 | Nahoru | #2
sytic+neutral bez spojky...

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:19 | Nahoru | #3


Naposledy editováno 16.04.2024 08:12:36

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:20 | Nahoru | #4
Tak nějak stratuju se spojkou když to jde.

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

8.12.2008 v 19:21 | Nahoru | #5
Lukkasss> Co já vím, tak když vymáčknes spojku při startu, tak se stane následující:
1) spojkový koš nabere olej - lepší startování pro lamely
2) nenamáhá se tolik volnoběžka
3) baterka nemusí přemáhat tolik "odporu"..

(reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 19:23 | Nahoru | #6

ernest>Lukkasss> Co já vím, tak když vymáčknes spojku při startu, tak se stane následující:
1) spojkový koš nabere olej - lepší startování pro lamely
2) nenamáhá se tolik volnoběžka
3) baterka nemusí přemáhat tolik "odporu"..



jo...supr, dík.to já nevěděl....

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:24 | Nahoru | #7
Zdarec borci.U auta a hlavne u nakladaku je lepci mit zmacklo spojku pac starter nenamaha prevodovka a tim taky setris baterku.Ale u motky sem to do tet neresil!!! Az budu startovat tak to prubnu.

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:34 | Nahoru | #8
Já radši startuju se spojkou, ale u studených startů bohužel nemůžu kvůli sytiči. Potřeboval bych ještě třetí ruku

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:39 | Nahoru | #9
U mojí suzy jedině se spojkou pač jinak to nejde! a když jsem z nouze startoval s kvaltem a spojkou bylo slyšet jak motor trpí. Takže neutrál plus spojka

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:40 | Nahoru | #10
Já bych řekl, že spojkou nic nezkazíš.

Startovani motorky

8.12.2008 v 19:44 | Nahoru | #11
No já mám Hondu 125 a startuju ji přes neutrál bez spojky.Přišlo že po nějakým čase zeslábla baterka ona sice nebyl nova ale přece.Jen mi právě šlo o to jestli tím něco nezničím když budu startovat přes neutrál se spojkou.takže jeste jednou dikec za odpovedi

Naposledy editováno 08.12.2008 19:45:18

3 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

8.12.2008 v 19:55 | Nahoru | #12
HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....

(reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 20:07 | Nahoru | #13

Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....



a nemáš tam taky napsáno že se nedoporučuje vůbec stratovat že dochází k namáhání celýho motoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 20:09 | Nahoru | #14

Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....


Tak si vyber - volnobežka, nebo spojkové ložisko? Co tě vyjde levněji?
Jako s tím ložiskem - beru to např. při stání na semaforu, když někdo nedává neutrál, ale drží to na spojce.. Konkrétně znám jednoho takového - neutrál prakticky nepoužívá, ovšem spojka komplet původní. Je to u Seatu Toleda 1.9 TDI, r.v. tuším 2002, najeto přes 220.000 km.. Takže bych se tím nijak nevzrušoval..

Startovani motorky

8.12.2008 v 20:11 | Nahoru | #15
sytič+neutrál+spojka+startér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 20:23 | Nahoru | #16

Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....



jj, tu příručku k trabantu mám doma taky

(reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 20:30 | Nahoru | #17

dva_hrnce>Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....

jj, tu příručku k trabantu mám doma taky



(reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 20:36 | Nahoru | #18

ernest>Lada.s>HA - já mám v uživatelné příručce k autu napsáno že se nedoporučuje startovat se spojkou, protože dochází k namáhání spojkového ložiska....
Tak si vyber - volnobežka, nebo spojkové ložisko? Co tě vyjde levněji?
Jako s tím ložiskem - beru to např. při stání na semaforu, když někdo nedává neutrál, ale drží to na spojce.. Konkrétně znám jednoho takového - neutrál prakticky nepoužívá, ovšem spojka komplet původní. Je to u Seatu Toleda 1.9 TDI, r.v. tuším 2002, najeto přes 220.000 km.. Takže bych se tím nijak nevzrušoval..



já jen cituji co píše výrobce
jinak osobně startuju bez spojky (auto)
Na motorce se spojkou, páč suzuki má spínač na spojce

Naposledy editováno 08.12.2008 20:38:03

Startovani motorky

8.12.2008 v 20:36 | Nahoru | #19
Zdarec,zatím všechny mašiny jsem startoval se spojkou, ale Zeda už startuju bez spojky, dycky to chytne...

2 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

8.12.2008 v 20:39 | Nahoru | #20
ajéé tady zase odchází ložiska jako na pásu, nebo se musí lamelám nabrat olej atp..

spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná

a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....

Startovani motorky

8.12.2008 v 20:53 | Nahoru | #21
tak nejak kus od kusu ja to radsi naslapnu nes hledat starter

(reakce na) Startovani motorky

8.12.2008 v 23:04 | Nahoru | #22

Mirek12>ajéé tady zase odchází ložiska jako na pásu, nebo se musí lamelám nabrat olej atp..

spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná

a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....



Startovani motorky

8.12.2008 v 23:40 | Nahoru | #23
motorku startuju nakopávačkou bez vymáčklý spojky, kdybych měl startér, tak bych asi startoval s vymáčklou spojkou, u auta startuju s vymáčklou spojkou, hlavně v zimě je to znát že to líp točí, a když po naskočení motoru spojku pustím, otáčky mírně poklesnou, u traktoru taky se spojkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

9.12.2008 v 00:26 | Nahoru | #24

Mirek12: spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná...



Tak proč má spousta modelů od Suzuki blokované startování prostřednictvím spojkové páčky? Dokud ji nezmáčkneš, nenastartuješ. Výrobce mrhá penězi na zbytečný spínač?

Startovani motorky

9.12.2008 v 02:04 | Nahoru | #25
Kůže OR textil?

(reakce na) Startovani motorky

9.12.2008 v 07:57 | Nahoru | #26

1100Virago>Mirek12: spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná...

Tak proč má spousta modelů od Suzuki blokované startování prostřednictvím spojkové páčky? Dokud ji nezmáčkneš, nenastartuješ. Výrobce mrhá penězi na zbytečný spínač?



výrobce ten spínač stojí asi 50 halérů...
ale bež si ho du sůzy koupit tak drahej vypínač si neviděl

Je to kvůli bezpečnosti.

Startovani motorky

9.12.2008 v 08:14 | Nahoru | #27
jj, je to antiblbostní zařízení, stejně jako chcípák na stojánku.. spoustu lidí má ten spínač na spojce zrušenej, jen je pak potřeba ohlídat si neutrál před startováním

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

9.12.2008 v 08:14 | Nahoru | #28
jj, je to antiblbostní zařízení, stejně jako chcípák na stojánku.. spoustu lidí má ten spínač na spojce zrušenej, jen je pak potřeba ohlídat si neutrál před startováním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky

9.12.2008 v 10:52 | Nahoru | #29
dva_hrnce: Na antiblbost stačí čidlo neutrálu, které má snad každá motorka. Proč se teda u Suzy musí mačkat spojka, i když je zařazený neutrál?

1 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky

9.12.2008 v 11:07 | Nahoru | #30
dva hrnce: mam dojem ze premosteni kontaktu u suzi neni tak easy, kdyz to spojis natvrdo tak jede motorka na "neutralovou" mapu a muze jet i celkem vyrazne hur...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist