paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nejlepší dvouvál
 
29.11.2008 v 23:54
Zdarec,
vyhlašuju hlasování o nejlepší dvouválec.Zajímali by mě vaše zkušenosti s různými typy.Čtyřvál mám ozkoušenej, je to super, ale dvouválec je prej trochu jiná jízda.......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší dvouvál

3.12.2008 v 13:54 | Nahoru | #1
GRASSEL> Hm. Tak na to asi se@ru. Nevim, kde bych sháněl motor z TL, a i kdybych ho sehnal, tak se u samotnýho motoru dá blbě zjistit, jestli je o.k. A nechce se mi tam montovat nějakej střep.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší dvouvál

4.12.2008 v 15:31 | Nahoru | #2

Diffusil>GRASSEL> Hm. Tak na to asi se@ru. Nevim, kde bych sháněl motor z TL, a i kdybych ho sehnal, tak se u samotnýho motoru dá blbě zjistit, jestli je o.k. A nechce se mi tam montovat nějakej střep.



ten motor suzuki total predelala, mam za to ze nepasuje ani uplne beze zmen do ramu tl vs sv...tzn delali i neco s blokama, je tam jen par shodnejch dilu....

na te reakci na plyn ma asi nejpodstatnejsi podil to ze ma vstrikovani krome jedne klapky ovladane heftem, jeste jednu se kterou hejbe ridici jednotka prostrednictvim serva... jeden kluk co schodi i sem na motorkare ma SV motor v TLku, tzn komplet strikacka a elektrika je TL, holej motor SV, dalo to asi dost prace to tam dostat i naladit ale rika ze to jede vyrazne lip jak jeho puvodni TL s origo motorem...

prvni modely sv1000 meli tusim i udavanej mensi vykon, ty novejsi maji 125ps jako TLka, akorat se asi lisi co se kde nameri ....
protoze i TLka vsech generaci mely napsanejch 125ps (135 u R verze) ale na brzde je velkej rozdil mezi prvnima 97 a 98 modelama, 97ky davali kolem 118koni na kole, 98ky uz maji vetsinou pod 110... muze za to udajne ridici jednotka(ktera ale mela ruzne chyby) a hlavne jina hlava u 97ky, ma kulate, prime saci kanaly s vetsim prurezem, 98 uz ma "D" kanal, prohnutej ... ten D prurez kanalu by mel zapricinit lepsi vireni smesi, a vubec rychlostni profil tak aby smes proudila do valce plynuleji, mel by motor mit hladsi prubeh a presnejsi reakce... ovsem ten puvodni kruhovej dava vetsi spickovej vykon a proto jsou tyhle hlavy pouzivane na ruznejch dragsterech atd i na TLR motorech...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist