bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
 
20.11.2008 v 14:21
Lidičky co říkáte na tuhle kombinaci? Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu? Je to na R6tici...jezdil to někdo?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

2.12.2008 v 21:43 | Nahoru | #31

premek798>nejlepsi jsou yokohamy!!!!!!!!!! ja si myslim ze kdyz nekomu guma klouze neni to o gume ale o nastaveni a jak kdo umi jezdit... necu delat chytreho ale je to tak kamaradi... nemyslim cestovni gumu z goldase dat na okruhu



konečně sem napsal někdo, kdo tomu rozumí a kdo na motorce něco umí něco rozumného. gumy kloužou jen rossimu, mccoyovi a jelimanom, co to neumí. a jaksi těm 2 z jiného důvodu, než ostatním.

Naposledy editováno 02.12.2008 21:43:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

3.1.2009 v 01:06 | Nahoru | #32
Perňa #81> Tak jo, ale zajímalo by mě co dělám zle...podvozek (Öhlins)je nastavený slušně a na moji váhu a fakt kloužou jako krávy, jako by se nedokázaly zahřát, nebo byly přehřáté. Prostě mi nesedí. Metzelery vydrží všecko, Dunlopy toho dají tak 2/3 toho co Racetec. Ptal se co je lepší, tak mu to říkám...co je lepší pro mě. každopádně bych 208 nechcél, nesedí mi ani Bridgestone BT002

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

3.1.2009 v 01:08 | Nahoru | #33
_max_> To řikám, rychle se sjedou a ke všemu zároveň předek i zadek

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

3.1.2009 v 09:57 | Nahoru | #34

dr.dainese>_max_> To řikám, rychle se sjedou a ke všemu zároveň předek i zadek


Sjedou se stejně rychle jako ostatní , před 208 jsem měl Racetek od Metzeleru a vydržel mi asi 3500 km . Přilnavost (podle mého stylu ježdění) je úplně stejná , cena je lepší . Když to shrnu - Dunlopy odvedou stejnou práci , vydrží cca stejně a jsou levnější .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

3.1.2009 v 19:51 | Nahoru | #35
dr.dainese> zjednodusene pro lidi co neumi nastavit tlumice nebo se o to nechcou starat je nejlepsi pirelli nebo metz stejne je to uplne to same akorat to ma jiny nazev nemecky marketing ale ma smysl..... kdo to umi nastavit jezdi dunlopy...... dunlopy sou citlive velmi na nastaveni a na pouziti spravne směsi, spravneho tlaku , spravneho nastaveni tlumiču a pozor na okolni teplote a pozor na hrubosti asfaltu..pokud jeden z tehle elementu mas spatne dunlop se ti roztrha.. tak stačí.... pro hobika je rozumna pirelli nebo metz.nebo bridge taky vydrzi hodne a sedi mu treba brno... nebo dunlop gp racer..ten je mene citlivy ale i ten se trha.. ale mene nez zavodni.. 211 nebo 209

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 15:06 | Nahoru | #36
premek798> Tož jak jsme se domlouvali, zavolám ti co nejdřív a trochu mě zasvětíš do Dunlopů. Vím jen, že v USA jezděj převážně tuhle značku. Já bych chtěl z Dunlopů vytěžit (tedy hlavně si snížit náklady) a ne trhat jednu zadní gumu za druhou. Dá se to nějak vychytat? Vím, že problém je hlavně v chladnu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 16:17 | Nahoru | #37

premek798>dr.dainese> zjednodusene pro lidi co neumi nastavit tlumice nebo se o to nechcou starat je nejlepsi pirelli nebo metz stejne je to uplne to same akorat to ma jiny nazev nemecky marketing ale ma smysl..... kdo to umi nastavit jezdi dunlopy...... dunlopy sou citlive velmi na nastaveni a na pouziti spravne směsi, spravneho tlaku , spravneho nastaveni tlumiču a pozor na okolni teplote a pozor na hrubosti asfaltu..pokud jeden z tehle elementu mas spatne dunlop se ti roztrha.. tak stačí.... pro hobika je rozumna pirelli nebo metz.nebo bridge taky vydrzi hodne a sedi mu treba brno... nebo dunlop gp racer..ten je mene citlivy ale i ten se trha.. ale mene nez zavodni.. 211 nebo 209



a je nekde k dispozici DOBRA prirucka jak spravne nastavit tlumice ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 16:31 | Nahoru | #38
lubo> jo je musis premyslet a tak par let trhat jednu sadu za druhou... proinvestovat par set tisic nebo milionu a jestli ses chytrej tak na to prijdes zhruba. me se to celkem povedlo ...ve statech ...prisel sem do evropy , jiny povrchy, na tlumice nesaham ani na mokro nic nemenim... jeden cartridge mam ted sekly, nedělám si poznámky , neco se trha neco ne..jezdim pomalu a pro radost a bavi me to , musis proste zkouset a zkouset, jooooo zapomnel sem k tem dunlopum na GEOMETRII ehhe no toho mame dost ale to ma vliv na kazdou gumu a chovani motorky.. .....doufam ze mi nekdo nerekne ze delam chytraka ze sebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 16:55 | Nahoru | #39
premek798> a mas neco co bys doporucoval nedelat ? myslim v nastaveni tlumicu

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 17:00 | Nahoru | #40
lubo> Na silnici na R6 to neroztrháš, to nejde tak jednoduše. Jedná se o okruh, kdy guma pracuje/nepracuje za určitých podmínek jinak, než třeba den předtím.. A rázem máš oči pro pláč a 5tis. v pr..li! O

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

6.1.2009 v 17:06 | Nahoru | #41

dr.dainese>Perňa #81> Tak jo, ale zajímalo by mě co dělám zle...podvozek (Öhlins)je nastavený slušně a na moji váhu a fakt kloužou jako krávy, jako by se nedokázaly zahřát, nebo byly přehřáté. Prostě mi nesedí. Metzelery vydrží všecko, Dunlopy toho dají tak 2/3 toho co Racetec. Ptal se co je lepší, tak mu to říkám...co je lepší pro mě. každopádně bych 208 nechcél, nesedí mi ani Bridgestone BT002



Já neříkám, že v minulosti byly Dunlop dobrý a 208 už není moc nový model. Třeba D207 jsem taky neměl rád, špatná přilnavost i divnej profil a v tý době už se vyráběla perfektní Supercorsa.. Ale třeba nový Qualifier nebo D209 GPracer je na silnici a pro většinu i na okruh skvělá volba a dobrej poměr cena-výkon-výdrž. Nemám nic proti Pirelli, sám je jezdím, tam není problém vůbec žádnej, jen se prostě rychle opotřebujou a měněj tak dost rychle svý vlastnosti. Ale co se týká nastavení, je to jednodušší s nima..

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

7.1.2009 v 13:18 | Nahoru | #42

Perňa #81>dr.dainese>Perňa #81> Tak jo, ale zajímalo by mě co dělám zle...podvozek (Öhlins)je nastavený slušně a na moji váhu a fakt kloužou jako krávy, jako by se nedokázaly zahřát, nebo byly přehřáté. Prostě mi nesedí. Metzelery vydrží všecko, Dunlopy toho dají tak 2/3 toho co Racetec. Ptal se co je lepší, tak mu to říkám...co je lepší pro mě. každopádně bych 208 nechcél, nesedí mi ani Bridgestone BT002

Já neříkám, že v minulosti byly Dunlop dobrý a 208 už není moc nový model. Třeba D207 jsem taky neměl rád, špatná přilnavost i divnej profil a v tý době už se vyráběla perfektní Supercorsa.. Ale třeba nový Qualifier nebo D209 GPracer je na silnici a pro většinu i na okruh skvělá volba a dobrej poměr cena-výkon-výdrž. Nemám nic proti Pirelli, sám je jezdím, tam není problém vůbec žádnej, jen se prostě rychle opotřebujou a měněj tak dost rychle svý vlastnosti. Ale co se týká nastavení, je to jednodušší s nima..



No tak to taky myslím Už sem myslel že mě taky zlynčujou .

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

7.1.2009 v 13:57 | Nahoru | #43
dr.dainese> bohužel nemáš pravdu.

Qualifier

Když jsem byl na okruhu na M620, kam se dávali z výroby diabla tak v maximálním náklonu mě to táhlo ven ze zatáčky a velký žmolky, moc měký, bylo teda dost vedro. Ta samá situace na D208Smax a držely jak přibitý, je pravda že moc nevydržely. Loni jsem je měl na 600RR a brutus, konec řadičky na přepákování jsem nechal na asfaltu Metzky jsem nejezdil.

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

7.1.2009 v 22:16 | Nahoru | #44
neznamyScooterD> to že te to tahne nekam je vec geometrie podvozku..jestli si zmenil gumy a zacalo to tahnout tak maji asi bud jinaci profil v naklonu nebo jinou vysku ...tim se ti zmenila geometrie a mas mensi nebo vetsi tlak na predni nebo zadni gumu ...proto te to tam tahne...a nebo si do zatacky spatne najizdis brzo to tahas dovnitr a pak te taha ven , to se děje hlavne v brne , ktere je pro tohle typicke

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

8.1.2009 v 09:23 | Nahoru | #45
premek798> tos teda nemusel jasně že si asi blbě najíždim atd. Byl jsem tam všeho všudy 3x za 3 roky. To ale nemění nic na tom, že na gumách stejnýho rozměru, stejnym motocyklu, cca stejnejch podmínkách, stejnech chybách se motorka chovala pro mě hůř na Pirellkách a jestli je to tim, nebo tim, to já nerozseknu

Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

8.1.2009 v 09:32 | Nahoru | #46
ja jak koupil motorku ujel sem asi 2000-2500 km, tak vzadu byla tak z pulky sjeta pireli furt tam ji je dost a předek byl zanovni a už sem ho sjel prostředek byl vzorek, u okraje taky ale mezi středem a krajem už bylo skoro platno

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

8.1.2009 v 22:45 | Nahoru | #47
neznamyScooterD> tak nesnazim se nikoho kritizovat...chyby delaji vsichni.. jen prijit na to..proc to nekam taha..ale nekdy si myslim ze je to opravdu vec subjektivni,, kamarada to taky furt nekde tahalo...( hlavne do hospody ) no ale jak sem mu ukazal dobrou stopu tak najednou mi rekl ze je vse ok tak si vyber

2 reakcí na tento příspěvek Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

8.1.2009 v 22:56 | Nahoru | #48
to vás pořád baví sem psát to samé? By bylo už snad lepší si to uložit a jen to sem kopčit...příští téma bude zase jesli jsou dobrý slicky na silnici...pak zase jaký gumy...pak slicky...pak gumy...pak slicky...pak jaký gumy....pak jesli prožíznout slicky....pak jak to dát na zadní....a zase gumy a slicky...už sem z toho guma

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

10.1.2009 v 11:09 | Nahoru | #49
Sefo> to te nekdo nutí to číst , jako manželka nebo tak ?

(reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?

10.1.2009 v 18:03 | Nahoru | #50
Sefo> A jsou dobrý slicky?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist