premek798>nejlepsi jsou yokohamy!!!!!!!!!! ja si myslim ze kdyz nekomu guma klouze neni to o gume ale o nastaveni a jak kdo umi jezdit... necu delat chytreho ale je to tak kamaradi... nemyslim cestovni gumu z goldase dat na okruhu
konečně sem napsal někdo, kdo tomu rozumí a kdo na motorce něco umí něco rozumného. gumy kloužou jen rossimu, mccoyovi a jelimanom, co to neumí. a jaksi těm 2 z jiného důvodu, než ostatním.
Naposledy editováno 02.12.2008 21:43:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
dr.dainese>_max_> To řikám, rychle se sjedou a ke všemu zároveň předek i zadek
Sjedou se stejně rychle jako ostatní , před 208 jsem měl Racetek od Metzeleru a vydržel mi asi 3500 km . Přilnavost (podle mého stylu ježdění) je úplně stejná , cena je lepší . Když to shrnu - Dunlopy odvedou stejnou práci , vydrží cca stejně a jsou levnější .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
premek798>dr.dainese> zjednodusene pro lidi co neumi nastavit tlumice nebo se o to nechcou starat je nejlepsi pirelli nebo metz stejne je to uplne to same akorat to ma jiny nazev nemecky marketing ale ma smysl..... kdo to umi nastavit jezdi dunlopy...... dunlopy sou citlive velmi na nastaveni a na pouziti spravne směsi, spravneho tlaku , spravneho nastaveni tlumiču a pozor na okolni teplote a pozor na hrubosti asfaltu..pokud jeden z tehle elementu mas spatne dunlop se ti roztrha.. tak stačí.... pro hobika je rozumna pirelli nebo metz.nebo bridge taky vydrzi hodne a sedi mu treba brno... nebo dunlop gp racer..ten je mene citlivy ale i ten se trha.. ale mene nez zavodni.. 211 nebo 209
a je nekde k dispozici DOBRA prirucka jak spravne nastavit tlumice ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
dr.dainese>Perňa #81> Tak jo, ale zajímalo by mě co dělám zle...podvozek (Öhlins)je nastavený slušně a na moji váhu a fakt kloužou jako krávy, jako by se nedokázaly zahřát, nebo byly přehřáté. Prostě mi nesedí. Metzelery vydrží všecko, Dunlopy toho dají tak 2/3 toho co Racetec. Ptal se co je lepší, tak mu to říkám...co je lepší pro mě. každopádně bych 208 nechcél, nesedí mi ani Bridgestone BT002
Já neříkám, že v minulosti byly Dunlop dobrý a 208 už není moc nový model. Třeba D207 jsem taky neměl rád, špatná přilnavost i divnej profil a v tý době už se vyráběla perfektní Supercorsa.. Ale třeba nový Qualifier nebo D209 GPracer je na silnici a pro většinu i na okruh skvělá volba a dobrej poměr cena-výkon-výdrž. Nemám nic proti Pirelli, sám je jezdím, tam není problém vůbec žádnej, jen se prostě rychle opotřebujou a měněj tak dost rychle svý vlastnosti. Ale co se týká nastavení, je to jednodušší s nima..
Perňa #81>dr.dainese>Perňa #81> Tak jo, ale zajímalo by mě co dělám zle...podvozek (Öhlins)je nastavený slušně a na moji váhu a fakt kloužou jako krávy, jako by se nedokázaly zahřát, nebo byly přehřáté. Prostě mi nesedí. Metzelery vydrží všecko, Dunlopy toho dají tak 2/3 toho co Racetec. Ptal se co je lepší, tak mu to říkám...co je lepší pro mě. každopádně bych 208 nechcél, nesedí mi ani Bridgestone BT002
Já neříkám, že v minulosti byly Dunlop dobrý a 208 už není moc nový model. Třeba D207 jsem taky neměl rád, špatná přilnavost i divnej profil a v tý době už se vyráběla perfektní Supercorsa.. Ale třeba nový Qualifier nebo D209 GPracer je na silnici a pro většinu i na okruh skvělá volba a dobrej poměr cena-výkon-výdrž. Nemám nic proti Pirelli, sám je jezdím, tam není problém vůbec žádnej, jen se prostě rychle opotřebujou a měněj tak dost rychle svý vlastnosti. Ale co se týká nastavení, je to jednodušší s nima..
No tak to taky myslím Už sem myslel že mě taky zlynčujou .
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop 208 vzadu a Pirelli diablo vepředu?
Qualifier
Když jsem byl na okruhu na M620, kam se dávali z výroby diabla tak v maximálním náklonu mě to táhlo ven ze zatáčky a velký žmolky, moc měký, bylo teda dost vedro. Ta samá situace na D208Smax a držely jak přibitý, je pravda že moc nevydržely. Loni jsem je měl na 600RR a brutus, konec řadičky na přepákování jsem nechal na asfaltu Metzky jsem nejezdil.