Téma: Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace
 
19.11.2008 v 21:47
Tak jsem se dnes zase `pobavil`...
Jak uz se stalo pravidlem, internet zase hapruje, ping 500+
Volam na podporu aby se na to mrkli.
CeskeRadiokomunikace: Dobry vecer, jak Vam muzu pomoct?
Ja: Dobry vecer, mam problem s internetem.
CR: V cem je problem ?
Ja: Mam moc vysoky ping.
CR: Jaky ping?
Ja: Odezvu, cas odpovedi ze serveru.
CR: Nerozumim, jakoze se Vam pomalu odesilaji e-maily?
Ja: NE! E-maily me netrapi ten at se klidne odesila minutu/dve.
CR: NEROZUMIM TOMU, napisu ze mate problem s RINGEM, a predam to technikum.
Ja: Dekuji, ale nemam problem s RINGEM ale pingem, vite co radeji napiste ze mam problem s odezvou ze serveru, ze je nad 500ms..
CR: Muzu Vam jeste nejak pomoci ?
Ja: Obavam se ze uz ne, jen to nepoplete a co nejdrive jim to poslete. Dekuji a nashledanou
CR: Nashledanou

No co dodat, kdo vi o cem pisu se pobavili ten zbytek to mozna pochopi nekdy jindy ....

Naposledy editováno 19.11.2008 21:48:19

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 21:51 | Nahoru | #1
někdy to hapruje i tady ,ale předělávají sít ,tak to občas blbne ,ale jinak funguje dobře né?

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 22:00 | Nahoru | #2
HausO> normalni. Jako prvni level helpdesku byva plechova huba nebo brigadnik, kterej ma za ukol dotaz prevzit, najit odpoved v seznamu, vyhodnotit a predat dal + odradit potizisty. Je to zpusob jak usetrit finance, ale vetsinou stoji za hovno a volajiciho akorat nasere...

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 22:19 | Nahoru | #3
já s nima mám zatím jenom dobré zkušenosti, když byl nějaký problém, tak všechno ochotně vyřešili

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 22:31 | Nahoru | #4
Tak co ty e-maily? ja furt nevim..

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 22:35 | Nahoru | #5
hel mi máme taky ČRo a poslední dobou je to děs. latence je vysoko nad 250ms (někdy i 500). navíc se mi občas potratěj pakety. též jsem urgoval, ale žádná náprava...

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

19.11.2008 v 22:37 | Nahoru | #6
Ja to nechapu, ale pockam si do Infinity, tam mi to vysvetlis..

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

20.11.2008 v 11:32 | Nahoru | #7
Jo Jo, není nad odporníky na telefonické hotline, takové postřehy mám i od O2, T-mobile a dokonce i od MS.
Když od nioh něco potřebuješ tak se člověk občas dobře pobaví.¨
Přeju pohodovou nervovou soustavu a tyto výjevy brýt z nadhledem a humorem.

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

20.11.2008 v 11:43 | Nahoru | #8
Mel sem podobny problem s UPC.. kdyz mi predelali route na jeden server a ja tam mel pingy 300+ i kdyz sem potreboval max 30.. Ty scypliny to nikdy nevratili zpet. Tak sem si sehnal jiny net

Genialni podpora a la Ceske Radiokomunikace

20.11.2008 v 12:25 | Nahoru | #9
RTFM

uz mam i triko
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist