globalmoto_duben_nolan





Téma: Dvoutakt onboard
 
18.11.2008 v 09:46
Může někdo přidat něco dvoutaktního? Neboť na co čtyřtakt, když stačí dvoutakt, že.. :)

http://www.dailymoti...x6j3on_p2140126_auto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 19:33 | Nahoru | #1

2stroke>Tu 380 jsem tam snad viděl už před pár měsíci...ještě mít tak těch 45 táců . Jedenáctku prodávat nechci, litr je litr.

Na 50 není teďka čas...bohužel...dostanu se k tomu až tak někdy v červnu. Chtěl bych na ni vyrobit 6 kanálový válec, kdyby to točilo přes deset, byl bych rád. Chci se na ni pocvičt
z hlediska techniky dvoutaktního motoru a potom možná zkusit něco podobného u větší jawy - 250 a nebo rovnou 350 (předělat na 500, více kanálů, klapky, sehnat 5-ti kvaltovou převodovku (prý jedna série 640 měla v základu 5-ti kvalt - z jawy 593...stačilo prý jenom přehodit za 4 kvalt)...velká výzva, snad reálná

Copak, taky máš rád dvoutakty ?



No mám rád... já moc na ničem jiném nejezdil.. Koupil jsem 638 po vojně v 88om a mám ju furt. Ale aspoň vím, že ten pětikvalt je blábol a a o tuningu jawy resp o tom, že to nemá moc smysl, o tom vím už taky svoje... Smysl to nemá, aby zdůraznil postoj, že konstruktéři udělali jawu tak, že k úpravám neníí moc prostor. A tuning jawy 50.. jsem vyřešil tak, že jsek koupil starého pucha 50M kterej má asi 6 koní a 6tikvalt.. a je to. Puch, to je stroj!

(reakce na) Dvoutakt onboard

19.11.2008 v 19:56 | Nahoru | #2

laďa prášil>2stroke>Tu 380 jsem tam snad viděl už před pár měsíci...ještě mít tak těch 45 táců . Jedenáctku prodávat nechci, litr je litr.

Na 50 není teďka čas...bohužel...dostanu se k tomu až tak někdy v červnu. Chtěl bych na ni vyrobit 6 kanálový válec, kdyby to točilo přes deset, byl bych rád. Chci se na ni pocvičt
z hlediska techniky dvoutaktního motoru a potom možná zkusit něco podobného u větší jawy - 250 a nebo rovnou 350 (předělat na 500, více kanálů, klapky, sehnat 5-ti kvaltovou převodovku (prý jedna série 640 měla v základu 5-ti kvalt - z jawy 593...stačilo prý jenom přehodit za 4 kvalt)...velká výzva, snad reálná

Copak, taky máš rád dvoutakty ?

No mám rád... já moc na ničem jiném nejezdil.. Koupil jsem 638 po vojně v 88om a mám ju furt. Ale aspoň vím, že ten pětikvalt je blábol a a o tuningu jawy resp o tom, že to nemá moc smysl, o tom vím už taky svoje... Smysl to nemá, aby zdůraznil postoj, že konstruktéři udělali jawu tak, že k úpravám neníí moc prostor. A tuning jawy 50.. jsem vyřešil tak, že jsek koupil starého pucha 50M kterej má asi 6 koní a 6tikvalt.. a je to. Puch, to je stroj!



O tom 5kvaltu jsem slysel, kdo vi, jedna pani povidala .
S tou 350...předělat to 500 to zkoušel, zkouší Tomaš Kasalický z TK Moto...jestli se mu to povedlo, jo, to nevím....
Ten tuning stejně asi prdím, 350 jsem prodal...byl to takový napad, asi spiš nerealný...možna, že by to za jistých okolností nějak šlo, ale stálo by to moc peněz, a člověk by v podstatě postavil uplně nový motor a novou mašinu. To je rovnou lepší si koupit nějaký japonský dvoutakt...
S tím fichtlem dosahují na závodech celkem vysokých výkonů, samozřejmě za cenu spolehlivosti motoru. Mě se spíš jedná o to, že mě to hrabání v motoru baví a že mám dvoutakty rád. Toho fichtla jsem dostal od souseda, kostra se mu válela na zahradě, motor měl hozený doma v garáži. A mě nějakou záhadou se objevil doma válec s novým výbrusem a novým pístem. Dal jsem to dohromady a celé léto si s tím hrál. Uvidím až kam se s tím dostanu. Bude stačit, když to nějak pojede a bude vypadat. Semtam zajedu na nějaký fichtelcup. Prostě jenom na pobavení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist