paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 749 první motorka
17.11.2008 v 18:20
Zdravím všechny, jsem tu poprvé, tak se rozkoukávám... Na jaře bych si chtěl udělat papíry a pořídít si moto. Koukám po DUCATI 749. co vy na to jako první motorka....na co bych se mel koukat pri koupi abych nenaletel...co se týče peněz nahr.dílu, revisu atd...diky za postřehy. Hezký den přeji všem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 749 první motorka

18.11.2008 v 16:38 | Nahoru | #1

DucatiSSJirka>Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.

Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor

Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.

edit:písmenko

No a to je právě ten problém ,máš pravdu na tý šestce je to ne do sedmi,ale do deseti o ničem,ale pak je to mazec na kterej má jen málokdo,takže kupovat si sport.šestku,jako že se na ní naučím je pěkná hovadina.Do těch sedmi dycky koukám jak puk jestli mě neklouže spojka



však o tom mluvím, na začátek bych nedoporučoval žádného sporta, ale když už by to muselo být tak právě vysokootáčkovou šestku. Bohužel v Tvé pozici už máš trošku problém s objektivním názorem vzhledem ke zkušenostem a k tomu co jezdíš. To co Tobě se zdá, že jezdí až od 10t je pro jiného mazec už třeba od 6t. Dobře si pamatuju, když jsem poprvé sednul na Mz250, co to byl za mazec. A navíc tyhle šestky mají výkon lienární, tzn. "jedou až nahoře", ale neznamená to, že by to do 10t. bylo vypnuté. Kdo chce, optimální přechod si najde.

a pak ještě jedna poznámka, nemám teda 749, ale 999, která je podvozkově téměř totožná a to je ten hlavní důvod proč bych ji začátečníkovi nikdy nedoporučil. Podvozek je sice super, ale chce perfektní povrch a tvrdou ruku, pak funguje. Žádná pomalá jízda zatáčkama na kochačku, nemá ráda rychlé změny směru, musí se držet pod krkem. Rychlé táhle zatáčky jsou její hlavní parketa. Jinými slovy, nemůžeš na ní jezdit pomalu, není na to stavěna a neumí to. Bude se na ní trápit a akorát to někam pošle. A věř mi, že vím o čem mluvím. 5 let jsem jezdil šestkového Fazera a na 999 jsem si připadal jako bych v životě předtím na ničem neseděl.

(reakce na) Ducati 749 první motorka

18.11.2008 v 16:48 | Nahoru | #2
Michal_999> jsi mě tedy ukecal ,kroj at si tedy nechá ,aby neměl debilní děti

(reakce na) Ducati 749 první motorka

18.11.2008 v 18:24 | Nahoru | #3

Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>DucatiSSJirka>Michal_999>749 rozhodně není moto na začátek. A že nejede, to může tvrdit snad jenom ten, který na ní nikdy neseděl pouze si porovnával papírové hodnoty s JPN konkurencí. Pořád je to V2 v nekompromisním sportovním pojetí a mohlo by dost bolet na to zapomenout.

Michale nepřeháněj ,třeba na moderní sport.šestky to nemá ani náhodou,mimochodem je určitě jedndušší na ježdění než třeba R 6,to je můj názor

Jirko, tak Tvůj názor Ti rozhodně neberu, nicméně určitě nesouhlasím. Právě dnešní moderní šestky jedou cca do 7t otáček jako Jawa 350 (brát s nadhledem prosím). Je tam možnost volby a pokud máš trošku rozum tak to do těch 13t (kde je teprve nějaký výkon) nepoženeš. V2 (kór Ducati)má trošku jiný charakter. Pod 3t se s Tebou motor nebaví a nad něj zase tak začátečnicky přívětivý není. Prostě není tady ta možnost volby, ten nástup je tam ze startu. Osobně bych do začátku doporučil pětikilo nebo malého Monstera. A když už by to mělo být něco ostřejšího, tak raději R6 než tvrdý V2 s papírově nížšími hodnotami.

edit:písmenko

No a to je právě ten problém ,máš pravdu na tý šestce je to ne do sedmi,ale do deseti o ničem,ale pak je to mazec na kterej má jen málokdo,takže kupovat si sport.šestku,jako že se na ní naučím je pěkná hovadina.Do těch sedmi dycky koukám jak puk jestli mě neklouže spojka

však o tom mluvím, na začátek bych nedoporučoval žádného sporta, ale když už by to muselo být tak právě vysokootáčkovou šestku. Bohužel v Tvé pozici už máš trošku problém s objektivním názorem vzhledem ke zkušenostem a k tomu co jezdíš. To co Tobě se zdá, že jezdí až od 10t je pro jiného mazec už třeba od 6t. Dobře si pamatuju, když jsem poprvé sednul na Mz250, co to byl za mazec. A navíc tyhle šestky mají výkon lienární, tzn. "jedou až nahoře", ale neznamená to, že by to do 10t. bylo vypnuté. Kdo chce, optimální přechod si najde.

a pak ještě jedna poznámka, nemám teda 749, ale 999, která je podvozkově téměř totožná a to je ten hlavní důvod proč bych ji začátečníkovi nikdy nedoporučil. Podvozek je sice super, ale chce perfektní povrch a tvrdou ruku, pak funguje. Žádná pomalá jízda zatáčkama na kochačku, nemá ráda rychlé změny směru, musí se držet pod krkem. Rychlé táhle zatáčky jsou její hlavní parketa. Jinými slovy, nemůžeš na ní jezdit pomalu, není na to stavěna a neumí to. Bude se na ní trápit a akorát to někam pošle. A věř mi, že vím o čem mluvím. 5 let jsem jezdil šestkového Fazera a na 999 jsem si připadal jako bych v životě předtím na ničem neseděl.



Já jezdím na střídačku SS 750 A JAWU 350.Nebudu srovnávat motor.Ale podvozek.Na duci je fakt skvělej ale tu tvrdou ruku to vyžaduje.Navíc má ten motor zátah ve středu otáček.Když jsi moc dole jede ale nemá plynulý záběr a mašina vyplouvá.Jako na všem si musíš najít ty správný otáčky a styl jízdy.Na tý Jawě můžu v zatáčce díky její váze klidně i doklopit nebo nadzvednou v průběhu jízdy stopou.Duci vyžaduje správně nasadit a držet.Velice často tohle dělám v praxi na Mikulovské silnici(Mikulovský utahovák).pokud se na ní naučíš,nebude v zatáčkách nad ní.duciny jsou jako pírko.Kámoš měl 900GPZ a když postrkoval před garáží moje SSo ptal se ke to má motor.Že to váží jako kolo.

Naposledy editováno 18.11.2008 18:27:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K


TOPlist