Téma: Motoman, s.r.o. brno

15.11.2008 v 21:16
Zdar bikeři, nezná někdo tuhle firmu: Motoman, s.r.o. Brno , chci tam koupit motorku, chci se jen zeptat jestli to není nějakeb parchat, dík moc.

Tahle : http://www.tipmoto....312-cbr-1000-rr.html

15.11.2008 v 21:27 | Nahoru | #1
Motoman je profláklej, nemusíš se bát co se prodejce týče. Jen vím že má dražší díly. Mašinu ale prověřit jako při každým kupování, to dá rozum ...

16.11.2008 v 00:07 | Nahoru | #2
Motoman Brno mohu jen vřele doporučit.Já si tam koupil motorku a naprostá spokojenost .Velmi vstřícná obsluha.Loni jsem si tam pro Horneta přišel na jisto, rozhodnutej, takže jsem nepřemýšlel o něčem jiným.Díval jsem se na jejich stránky a vyhlídl jsem si model 2006 nebo popř. 2003, ale 2006 byl už zamluvenej+záloha a 2003 prodanej, tak jsem si přímo v Motomanu vyhlíd Horneta 2002, kterej na stránkách ani neměli.Možná ty stránky by mohli líp aktualizovat, ale lepší je se podívat přímo osobně.Samozřejmě každá motorka z bazaru bude o něco dražší, ale to se dá překousnout.Ale určitě tady nenaletíš, jedině pokud by bývalý majitel motorky něco zatajil bazaru, ale to je jiná kapitola.Ale řekl bych, že každou motorku tady prohlídnou, mají i vlastní servis.Samozřejmě si motorku prohlídni osobně, ale v Motomanu bych se ničeho nebál.Já si tam nedávno koupil řetězovou sadu a nechal rovnou vyměnit.Kdybych si to nechal udělat ve značkovým servisu v Hondě, vyšlo by to skoro o 50% dráž.Uvidíš jakej tam maj velkej výběr mašin, když se tam přijdeš podívat.Když jsem tam byl naposled asi před měsícem, tak to měli našláplý skoro k prasknutí .Navíc tam koupíš veškerou výbavu na moto (oblečení, helmy, příslušenství, atd.).Ale nevím jak je to s cenama.

1 reakcí na tento příspěvek Motoman, s.r.o. brno

16.11.2008 v 02:31 | Nahoru | #3
mno asi jsem měl smulu.
měl jsem objednano K6 červenou(chtěl jsem ji!)složila se záloha, a jako že bude do cca 14dnu,pohoda...Nebyla.Cca 5týdnu,nebyla...pak konečně jako že jo,ale že přivezli černou,trošku dražší.tak jsem nesouhlasil,ale že tam ty peníze nechám,jsem chtěl novou kuži na sebe,tak jsem jim volal jestli tam maji tu a tu(červenou...) a jakože mají,at si teda přijedu.kže jsem vyrazil,(tentýž týden)Praha Brno abych zjistil že tu kombinezu mají,ale v jiné barvě(pouze modrou)...vyzkoušel jsem tedy jen velikost,objednala se barva(o které věděli už když jsem tam jel)a jel jsem zpět do praglu,prázdnej...kombi prý dorazí nejpozději do 14dnu.po cca 2 měsících mě došla trpělivost/kuže nikde a chtěl peníze zpátky,což se jim nelíbylo jakože mě defakto nedaj nic.po pár upozorněních(mého táty) že jim uděláme reklamu na kterou nezapomenou vratili peníze zpět..nevim,třeba jsm měl jen smulu a le já si u nich už nekoupim ani kolo...

16.11.2008 v 14:32 | Nahoru | #4
dík za info, koukám že nikdo není bez skvrny.

16.11.2008 v 16:16 | Nahoru | #5
Já jsem tam letos volala už dvakrát, protože jsem se tam chtěla jet na něco podívat. A když jsme se po dvou hodinách dovolali, tak jsme zjistili, že on zrovna v práci není ať voláme na druhé číslo, kde to nikdo nebral. Po telefonu na mě dojem neudělali, nezaznamenala jsem vůbec žádnou ochotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoman, s.r.o. brno

21.11.2008 v 21:22 | Nahoru | #6
Neber si to osobně, ale v Brně pražáci nejsou moc oblíbení

(reakce na) Motoman, s.r.o. brno

21.11.2008 v 21:25 | Nahoru | #7

KnightRaider>jirik750> Teda já od nich mám varana, skoro novýho a žádnej problém prostě sme tam s taťkem přišli, koupily a odjeli.
Neber si to osobně, ale v Brně pražáci nejsou moc oblíbení

To nemyslíš, viď...

13.12.2008 v 00:33 | Nahoru | #8
Je to snad nej shop v Brně!! Reference za 1*

15.2.2009 v 20:11 | Nahoru | #9
Dobrý den ,
jsem prodejce z motomanbrno a v téhle firmě pracuji od začátku. Občas se podívám na internet abych se poučil co děláme špatně, aby jsme to mohli zlepšit. Když jsem dnes našel tuto debatu, nemohl jsem věřit vlastním očím.
Uživatel JIRIK83 tady lže jak když tiskne.
Jak to vlastně bylo:
Pán volal na inzerát ohledně prodeje nového motocyklu GSXR, dohodli jsme se na záloze 15.000 kč. Tuto zálohu jsme od pána osobně převzali v Praze, neměl totiž čas se k nám zastavit osobně a po kontu se mu to nezdálo. Byl mu vystaven doklad o nevratné záloze (toto je nutné zlo, protože pokud zákazník motocykl nevyzvedne, musíme jej prodat většinou pod cenou.
Na to jsme motocykl objednali. Bohužel po příchodu objednaného motocyklu jsme opravdu zjistili, že motocykl má barvu černá-šedá-červená, ale v jiné kombinaci.
Zákazníka jsme o tom ihned informovali a ten poté se změnou barvy souhlasil - podotýkám, že beze změny ceny. Ta byla pevně stanovena na dokladu o záloze.
Poté, co uplynul druhý týden od slíbeného vyzvednutí, zákazník oznámil, že nesehnal peníze, protože neprodal svoji starou motorku a naši motorku nechce.
Bohužel jsem byl tak hloupý a neřekl mu "smůla záloha propadá",
místo toho jseme se dohodli, že zálohu u nás utratí za oblečení.
Vybral si kombinézu z nové kolekce. Přijel si zkusit velikost a zvolil barvu, která ještě nebyla skladem. Tato barva nám bohužel skutečně dlouho nešla, jelikoš Italská Suomy měla problémy s výrobou. Od naši dohody skutečně uběhlo 36 dnů a pán mi po telefonu oznámil, že chce peníze zpět. Pokusil jsem se mu vysvětlit, že dohodu jsem sjednal jak se říká "na vlastní triko", abych mu vyšel vstříc, přestože záloha měla propadnout bez náhrady. Pán je zdá se ročník 1983, je mu tedy 25 let a snad již dokáže chápat důsledky svého chování a rozeznat pomocnou ruku.
Tento dvacetipětiletý pán opravdu vše řekl tatínkovi a ten mi volal. Do telefonu opravdu vyhrožoval dost nechutným a nevybíravým způsobem, že nám udělá takovou reklamu, na kterou nezapomeneme.
Nemáme ve zvyku se s někým hádat, a tak jsme nevratnou zálohu vrátili.
Pokud by pán měl pocit, že Vám tu lžu, mohu v pondělí zajet k účetní a dodám kopie dokladu o záloze či vrácení peněz včetně všech datumů.
Tímto ho zdravím.

B/vzkaz slečně MISSY.
Vážená slečno, Vaše připomínka mě moc mrzí a za firmu se Vám tímto moc omlouvám.
Máme teď docela dost práce s přípravami na sezonu a často to docela nestíháme.
Pokud můžu poprosit, zavolejte mi na 608 878 818 a já se Vám budu osobně věnovat a vše dám do pořádku.
S pozdravem Jindřich

16.2.2009 v 17:04 | Nahoru | #10
motoman>to je dobrý

16.2.2009 v 17:41 | Nahoru | #11
já přes ně taky kupoval moto, od soukromníka. Řekl bych, že postoj mají jako každej jinej českej podnikatel: "nekoupíš ty, koupí jinej" Přístup vlažný, občas jsem měl pocit že je obtěžuju. Zvláště pak po podepsání smlouvy a zaplacení. Jinak moto si mužeš normal projet proti záloze 100%, prostě si ji sám musíš otuknout, jako všude jinde. Zase na jejich stranu musím připočíst, že mi byli ochotni domluvit slevu kvůli drobné závadě, i když tvrdili, že o závadu nejde
Celkově teda hodnotím neutrálně.

7.4.2009 v 17:02 | Nahoru | #12
Motoman........nikdy žádnej problém a to už jsem tam dost koupil a dost prodal. Nechal namontovat, nebo opravit.
Prostě naprostá spokojenost

Naposledy editováno 07.04.2009 17:03:51

7.4.2009 v 17:09 | Nahoru | #13
Motoman...zatím za 1 žádnej problém....Já jsem spokojen.

7.4.2009 v 17:21 | Nahoru | #14
Vcera sem tam koupil boty..a to sem sel jen pro novy slidery... . obsluha byla super. slecna se mi venovala, nakupovalo se mi prijemne. za sebe jsem spokojeny a nevidim duvod neprijit zase.

7.4.2009 v 17:45 | Nahoru | #15
já za sebe mohu doporučit

8.4.2009 v 08:42 | Nahoru | #16
nejsou špatní. je to ale jako všude, pořádná kontrola je na místě. jinak nic špatnýho jsem na ně neslyšel...a to by se tady v Brně rozkřiklo

8.4.2009 v 09:08 | Nahoru | #17
No tak se pridam i ja a to kdyz si tam kamos kupoval kombinezu...
Je to asi rok zpet?
tedy lital tam nejakej podvratak pes a kazdemu se motal pod nohy... Dale obsluha jeden typek se venoval lidem ale jen kamosum co se znaji...toho koho neznal nezajem pockej si az dokecam.
Takto nam to prislo
Treba ted uz je to lepsi.

2.1.2012 v 13:03 | Nahoru | #18
přístup obsluhy zcela neprofesionální a neochotný

2.1.2012 v 14:00 | Nahoru | #19
Doporučení na jakejkoliv obchod je těžký, každej má jinou zkušenost a to z různých důvodů a většina případných sporů má dvě verze.