globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC8 adventure - úpravy
5.11.2008 v 20:58
Blíži sa zima a stým čas úprav a vylepšení. Pochváľte sa a inšpirujme navzájom.
Hneď na začiatok musím povedať, že moju LC8 som kúpil už s týmito úpravami od kamaráta, takže môj podiel je len vo vytešovaní sa.
Moto je 950 Adventure 2004 31000 km

Na motore a prevodovom ústrojenstve je prevedená úprava spojená s odstránením prisávania vzduchu,zmenšená predná rozeta a zväčšená zadná+ešte mám v taške nejaké hadice čo ani neviem odkiaľ sú.
Zmenené kompletné výfukové potrubie systémom 2v1 s jednou titánovou koncovkou Wings.
Nové užšie ráfiky Excel
Zvýšené riadidlá, rozšírenie topcase platne, vyhrievané rukoväte, gps držiak, 12V zásuvka, vysoký predný blatník s navrtaním otvorov pre lepšie prúdenie vzduchu k chladiču ........... a ďalšie kryty, ochrany, sedlo a tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 20:17 | Nahoru | #991
KOPIS> 03 má zdvihy 230 a 265mm a 05 210 a 245mm.motor je prakticky stejný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #992
qwert>světlá vejška motorky bude menší o těch 20mm,od kterýho roku má každej píst dva olejové postřiky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 20:53 | Nahoru | #993
KOPIS> nejsem si jistý ale myslím že od roku 06.stříkačky měly už jiné písty..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:02 | Nahoru | #994
qwert> díky,když budeš shánět novější moto koukni na mobile.de jsou tam někdy dobrý kousky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #995
KOPIS> nemáš zač..ty stránky znám,mou druhou lc8 jsem sehnal tam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:21 | Nahoru | #996
qwert>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:28 | Nahoru | #997
ýbrc> no úplně tě na ní vidím..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:29 | Nahoru | #998
qwert> uplně vidím jak na ní padam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 21:36 | Nahoru | #999
ýbrc> zas takovej padač nejsi..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 22:01 | Nahoru | #1000
qwert> padám často padám rád

(reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

8.10.2009 v 22:02 | Nahoru | #1001
ýbrc> ....padáš dobře,padáš závodně..

KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 09:16 | Nahoru | #1002
Nedá mě to, musím se ještě vrátit k těm koncovkám výfuků. Co takhle koupit pár Akrapů,2x koncový svod 2do1 a s někým tady se šábnout na půl. Našel by se někdo? Mám stříkačku, tak bych asi měl přemapovat a Akrapy stejně vypadaj nejlíp. A byla by to slušná úspora hmotnosti a financí.

KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 09:51 | Nahoru | #1003
To je lákavá představa ,ale bude jeden akrap stačit na odvod spalin ?

KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 09:55 | Nahoru | #1004
Jeden výfuk bude stačit bohatě. A ještě ti jako bonus maximální kroutici moment klesne do nižších otáček. Akorát svod 2 in 1 stojí 250 dolarů. Tak pak ta finanční úspora není tak výrazná jedině si ten svod udělat doma.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 10:39 | Nahoru | #1005
To jsou samá pozitiva (až na ten svod -to musí bejt ze zlata!),ještě kdyby to mělo stejnou spotřebu a asi by nemuselo nic stát v cestě!

KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 11:02 | Nahoru | #1006
Spotřeba by se neměla nijak výrazně měnit. Spíš by mohla jít lehce dolů protože s otevřeným výfukem za to nemusíš tak tahat.

(reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 11:43 | Nahoru | #1007
cechradovan> s 2-1 jsem už jezdil v roce 05.měl jsem tam výfuk Indy.spotřeba byla stejná..

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 12:07 | Nahoru | #1008

(reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 12:11 | Nahoru | #1009
ýbrc> kuwa už je to dražší..

KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 12:57 | Nahoru | #1010
Jj o 10 dolarů

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 17:17 | Nahoru | #1011
Asi do toho půjdu ,nedávno na garančce jsem si potěžkal origo tlumič a úplně se zděsil kolik váží ,ještě chci potom instalovat tlumič řízení...To bude bankovek (Ty spousty dílů z USA vypadají hodně lákavě )

Naposledy editováno 10.10.2009 17:22:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 17:34 | Nahoru | #1012
cechradovan> no jen výměnou origo za akrapy odlehčíš motku o 6 kilo.a když dáš 2-1..firma GPR nabízí 2-1,má to být kopie svodu jaký měla Meoniho lc8.úspora váhy až 10 kg.cena i s tlumičem asi 20000kč..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 17:49 | Nahoru | #1013
qwert> To se mě potom bude motka snáze vytahovat z bahna

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 18:01 | Nahoru | #1014
cechradovan> no jak kdy..na tohle jsme museli být tři.. [img]

(reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

10.10.2009 v 18:17 | Nahoru | #1015
qwert> ...podobně jsem dopad na Motoráj marathon na Ukrajině v 1 etapě po 10 km ,na rally u Jíčína zase v bažině. ..Já vždy někde zapadnu ,bohužel ani z jedné nemám foto ,sám bych to v obou případech nevydoloval !

KTM LC8 adventure - úpravy

22.1.2010 v 20:30 | Nahoru | #1016
vidím, že Qwert musí zvednout sání jak u gazíků až nad kšilt se zpětnou klapou, jak u vodních skůtrů

KTM LC8 adventure - úpravy

23.1.2010 v 18:00 | Nahoru | #1017
treba nosit gurtne, s tymi sa to potom vytahuje uplne v pohode.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 adventure - úpravy

11.6.2010 v 17:25 | Nahoru | #1018
Nemáte někdo k porovnání výsledky z měření na brzdě? Mám 950 s akrapy a rád bych se mrknul na měření z jiných motorek. Třeba jaký je rozdíl oproti origo výfukům. Myslím si totiž, že kromě menší hmotnosti a lepšímu zvuku se nic moc s akrapy nezměnilo.

KTM LC8 adventure - úpravy

11.6.2010 v 18:26 | Nahoru | #1019
www.lc8.cz

(reakce na) KTM LC8 adventure - úpravy

11.6.2010 v 19:31 | Nahoru | #1020

Drapstr>Nemáte někdo k porovnání výsledky z měření na brzdě? Mám 950 s akrapy a rád bych se mrknul na měření z jiných motorek. Třeba jaký je rozdíl oproti origo výfukům. Myslím si totiž, že kromě menší hmotnosti a lepšímu zvuku se nic moc s akrapy nezměnilo.



Proti origo výfukům Akrapy přidají skoro 5 koní,klesne trochu spotřeba a sníží váhu o 6kg..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure Doubi8 37 29.4.2021 v 19:11 Doubi8
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Mazání motoru KTM LC8 950 Adventure sira 29 26.11.2019 v 21:47 kipo


TOPlist