Dekuji
U Louise to ma cislo - 10032915
http://www.louis.de/...og/2008/pdf/0846.pdf
1 reakcí na tento příspěvek Batterie protector od baas
Naposledy editováno 31.10.2008 13:44:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batterie protector od baas
assassin>co to ma delat?
Chránit baterku?
1 reakcí na tento příspěvek Batterie protector od baas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batterie protector od baas
kakabus>Jo, je jedno jak to zapojíš. Má to filtrovat špičky, třeba při startování přes kabely nebo při nabíjení baterky bez vymontování..tím chrání ostatní elektro na motorce, třeba prodlouží životnost žárovek atd..píšou, že "jednoduše připojit na póly baterie"..takže bez polarity.
je mi to prave divny, ze je to bez polarity. Zapojim to primo na baterku - jeden na + a druhy na -
Diky
Jenik789>kakabus>Jo, je jedno jak to zapojíš. Má to filtrovat špičky, třeba při startování přes kabely nebo při nabíjení baterky bez vymontování..tím chrání ostatní elektro na motorce, třeba prodlouží životnost žárovek atd..píšou, že "jednoduše připojit na póly baterie"..takže bez polarity.
je mi to prave divny, ze je to bez polarity. Zapojim to primo na baterku - jeden na + a druhy na -
Diky
jestli je v tom kondik tak pochybuju ze takhle malej by se s rozumnou kapacitou podarilo neco jinyho nez elektrolyt, tzn pokud je to bez polarity asi by v tom musela bejt jeste nejaka elektronika co by polaritu pripadne otacela....
nebo nakej stabilizator napezi, ze by to napeti pres zkratovalo? ale takhle paralelne zapojeny? nechce se mi nad tim premyslet:)
Die Varistorschaltung des Protectors schützt die hochempfindlichen Elektronikbauteile moderner Motorräder vor zerstörenden Spannungsspitzen, die z.B. beim Laden der Batterie im eingebauten Zustand oder bei Starthilfe auftreten können. Besonders zu empfehlen bei Fahrzeugen mit Einspritzung, ABS, elektronischer Zündung etc.. Wird einfach an die Pole der Batterie geschraubt. Ein preiswertes, aber sehr sinnvolles Stückchen Sicherheit für Ihr Motorrad - schützt vor teuren Reparaturen und erhöht zudem die Lebensdauer der Glühlampen!
Připojit by se to mohlo myslím paralelně přímo k baterce za pojistku, na plus a minus (v tomto případě by to při vypnuté mašině "chránilo" jen baterku), nebo až za startér taktéž mezi plus a mínus.
Jinak varistor stojí pár kaček, takže není problém si to skoro zadarmo zbastlit