globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husqarna sm510/570
29.10.2008 v 16:17
chtel bych se zeptat jak je to s udrzbou,jakou asi maj maximalku, co se sere a jestli bych ji vyuzil proste nazory na tyhle stroje

1 reakcí na tento příspěvek Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 05:57 | Nahoru | #1
Po cca 2000 km(SM 510R)model 2006 jedina vaznejsi zavada vyplaveny motor v dusledku netesnosti ventilku karburatoru.Stalo se to hned v zabehu celkem me to udivilo.
Tenkrat jsem z motoru vypustil asi 5 litru smesi oleje a benzinu.Ventil i sedlo vymenene za nove(karburator Keihin).
Od te doby klid a venovana pozornost zavirani benzinoveho kohoutu.Po 1200 km prekontrolovany vule ventilu,vse v toleranci takze uvidime co bude dale.Vymena oleje co 500 km,co 1000 km olejovy filtr.Dost se to trepe takze vymena zarovek (zejmena zadni svetlo)trosku casteji nez je zdravo.Hodne zalezi na zachazeni,cim vetsi palba tim do ni jde vice penez.Jizda v noci se stava opravdovym dobrodruzstvim diky prednimu svetlu,je to takova lepsi svetluska asi jako byt viden a nevidet.Taky vyjizdka delsi nez 20 km pocitove vyjde asi jako 8 hodin prace s motorovou pilou.Uzke sedlo a vysokofrekvencni vibrace vykonaji sve.Motor to pod 4000 ot moc nebere,ale potom to je dobra rezba a az do cca 8500 neudrzis predni kolo na ceste.Podvozek dost dobry,na cestu nastaveny dobre a na racing je ho dobre trochu pritvrdit,zvlaste predek je dost meky(aspon pro mne).Brzdy jsou kapitola sama o sobe.Predni brzda tezky brutus na ktery je si treba zvyknout jinak hrozi "Letecky den s kvety".Zadni bez odezvy ,bud jde kolo do driftu,anebo neni vubec citit ,ze neco vzadu brzdi.Dost me stve absence antihoppingove spojky,zrovna tato motorka ji potrebuje jako sul a neni to zrovna levna zalezitost.Celkem vzato je to motorka hodne dobra na vyblbnuti a do mesta.Co se tyce spolehlivosti tak nevim,protoze nemam moc nalitano,obcas to vytahnu kdyz je nalada.Maximalka neco kolem 160km/h tesne po zabehu.Vykon se da kopnout vys asi o 4 kone diky otevrene koncovce a pretryskovani,ale jede to dobre uz v zakladu takze dle vkusu kazdeho soudruha.Mel jsem moznost vyzkuoset i SM 610,ale ta je daleko kultivovanejsi a spise ladena pro pohodovou jizdu a proti SM 510 luxusni limuzina.
SM 510 je proste ostry motard s lampama kteremu spise svedci okruh.

(reakce na) Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 10:56 | Nahoru | #2

nahllowSKY>Po cca 2000 km(SM 510R)model 2006 jedina vaznejsi zavada vyplaveny motor v dusledku netesnosti ventilku karburatoru.Stalo se to hned v zabehu celkem me to udivilo.
Tenkrat jsem z motoru vypustil asi 5 litru smesi oleje a benzinu.Ventil i sedlo vymenene za nove(karburator Keihin).
Od te doby klid a venovana pozornost zavirani benzinoveho kohoutu.Po 1200 km prekontrolovany vule ventilu,vse v toleranci takze uvidime co bude dale.Vymena oleje co 500 km,co 1000 km olejovy filtr.Dost se to trepe takze vymena zarovek (zejmena zadni svetlo)trosku casteji nez je zdravo.Hodne zalezi na zachazeni,cim vetsi palba tim do ni jde vice penez.Jizda v noci se stava opravdovym dobrodruzstvim diky prednimu svetlu,je to takova lepsi svetluska asi jako byt viden a nevidet.Taky vyjizdka delsi nez 20 km pocitove vyjde asi jako 8 hodin prace s motorovou pilou.Uzke sedlo a vysokofrekvencni vibrace vykonaji sve.Motor to pod 4000 ot moc nebere,ale potom to je dobra rezba a az do cca 8500 neudrzis predni kolo na ceste.Podvozek dost dobry,na cestu nastaveny dobre a na racing je ho dobre trochu pritvrdit,zvlaste predek je dost meky(aspon pro mne).Brzdy jsou kapitola sama o sobe.Predni brzda tezky brutus na ktery je si treba zvyknout jinak hrozi "Letecky den s kvety".Zadni bez odezvy ,bud jde kolo do driftu,anebo neni vubec citit ,ze neco vzadu brzdi.Dost me stve absence antihoppingove spojky,zrovna tato motorka ji potrebuje jako sul a neni to zrovna levna zalezitost.Celkem vzato je to motorka hodne dobra na vyblbnuti a do mesta.Co se tyce spolehlivosti tak nevim,protoze nemam moc nalitano,obcas to vytahnu kdyz je nalada.Maximalka neco kolem 160km/h tesne po zabehu.Vykon se da kopnout vys asi o 4 kone diky otevrene koncovce a pretryskovani,ale jede to dobre uz v zakladu takze dle vkusu kazdeho soudruha.Mel jsem moznost vyzkuoset i SM 610,ale ta je daleko kultivovanejsi a spise ladena pro pohodovou jizdu a proti SM 510 luxusni limuzina.
SM 510 je proste ostry motard s lampama kteremu spise svedci okruh.



parádně napsáno měl sem taky SMR510 r.v.o6 a pod tohle se můžu podepsat olej sem dělal po 3 000km nejezdil sem okruhy jen silniční provoz a bylo to po konzultaci s Kvasničkou.výfuk Akrapovič tomu dodá i pěknej spodek(+7ps) ale 19 500 za komplet systém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist