globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Husqarna sm510/570
29.10.2008 v 16:17
chtel bych se zeptat jak je to s udrzbou,jakou asi maj maximalku, co se sere a jestli bych ji vyuzil proste nazory na tyhle stroje

Husqarna sm510/570

29.10.2008 v 16:24 | Nahoru | #1
jestli bys ji vyuzil netusim:) a rekl bych ze to nemuze vedet nikdo.....

udrzba je stejna jako na vsech ostrejch motardech endurech, kazdejch par MTH olej, po nekolika vice rozvody a po nekolika dalsich... cca jednou za sezonu... za dve... pist...

kamosovi se vysypala prevodovka, roztrhlo zapalko a odesel regulator nabijeni... ale to se stane na kazde ostre moto:)

vse vymeneno za nove a je na prodej... 2007 model SM510R, kdybys mel zajem pisni mi PM dam ti kontakt...

maximalka tezko rict, vetsinou tyhle ostre motardy mivaji sundane budiky, a byvaji ruzne naprevodovane, ale ten konkretni kousek o kterem mluvim podle meho tacha jel cca 180-190...

asi ostrej motard chce pilota co uz neco umi... ale to je jen muj nazor...

1 reakcí na tento příspěvek Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 05:57 | Nahoru | #2
Po cca 2000 km(SM 510R)model 2006 jedina vaznejsi zavada vyplaveny motor v dusledku netesnosti ventilku karburatoru.Stalo se to hned v zabehu celkem me to udivilo.
Tenkrat jsem z motoru vypustil asi 5 litru smesi oleje a benzinu.Ventil i sedlo vymenene za nove(karburator Keihin).
Od te doby klid a venovana pozornost zavirani benzinoveho kohoutu.Po 1200 km prekontrolovany vule ventilu,vse v toleranci takze uvidime co bude dale.Vymena oleje co 500 km,co 1000 km olejovy filtr.Dost se to trepe takze vymena zarovek (zejmena zadni svetlo)trosku casteji nez je zdravo.Hodne zalezi na zachazeni,cim vetsi palba tim do ni jde vice penez.Jizda v noci se stava opravdovym dobrodruzstvim diky prednimu svetlu,je to takova lepsi svetluska asi jako byt viden a nevidet.Taky vyjizdka delsi nez 20 km pocitove vyjde asi jako 8 hodin prace s motorovou pilou.Uzke sedlo a vysokofrekvencni vibrace vykonaji sve.Motor to pod 4000 ot moc nebere,ale potom to je dobra rezba a az do cca 8500 neudrzis predni kolo na ceste.Podvozek dost dobry,na cestu nastaveny dobre a na racing je ho dobre trochu pritvrdit,zvlaste predek je dost meky(aspon pro mne).Brzdy jsou kapitola sama o sobe.Predni brzda tezky brutus na ktery je si treba zvyknout jinak hrozi "Letecky den s kvety".Zadni bez odezvy ,bud jde kolo do driftu,anebo neni vubec citit ,ze neco vzadu brzdi.Dost me stve absence antihoppingove spojky,zrovna tato motorka ji potrebuje jako sul a neni to zrovna levna zalezitost.Celkem vzato je to motorka hodne dobra na vyblbnuti a do mesta.Co se tyce spolehlivosti tak nevim,protoze nemam moc nalitano,obcas to vytahnu kdyz je nalada.Maximalka neco kolem 160km/h tesne po zabehu.Vykon se da kopnout vys asi o 4 kone diky otevrene koncovce a pretryskovani,ale jede to dobre uz v zakladu takze dle vkusu kazdeho soudruha.Mel jsem moznost vyzkuoset i SM 610,ale ta je daleko kultivovanejsi a spise ladena pro pohodovou jizdu a proti SM 510 luxusni limuzina.
SM 510 je proste ostry motard s lampama kteremu spise svedci okruh.

2 reakcí na tento příspěvek Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 08:58 | Nahoru | #3
diky moc za odpovedi a stou 570 nemate zkusenosti co ? ja bych rek ze to bude jakorat starsi model ..... 610 mi pride strasne tezka mozna se mi trochu libi ktm 660smc ,lc4 640 ale tky uz vazi kolem 150kg ... ale vymena po 500km oleje neni to trochu moc??
stim olejem nic nemuze bejt :D sem si rikal tak po 1000-2000km tak jsem myslel spatne.

(reakce na) Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 10:56 | Nahoru | #4

nahllowSKY>Po cca 2000 km(SM 510R)model 2006 jedina vaznejsi zavada vyplaveny motor v dusledku netesnosti ventilku karburatoru.Stalo se to hned v zabehu celkem me to udivilo.
Tenkrat jsem z motoru vypustil asi 5 litru smesi oleje a benzinu.Ventil i sedlo vymenene za nove(karburator Keihin).
Od te doby klid a venovana pozornost zavirani benzinoveho kohoutu.Po 1200 km prekontrolovany vule ventilu,vse v toleranci takze uvidime co bude dale.Vymena oleje co 500 km,co 1000 km olejovy filtr.Dost se to trepe takze vymena zarovek (zejmena zadni svetlo)trosku casteji nez je zdravo.Hodne zalezi na zachazeni,cim vetsi palba tim do ni jde vice penez.Jizda v noci se stava opravdovym dobrodruzstvim diky prednimu svetlu,je to takova lepsi svetluska asi jako byt viden a nevidet.Taky vyjizdka delsi nez 20 km pocitove vyjde asi jako 8 hodin prace s motorovou pilou.Uzke sedlo a vysokofrekvencni vibrace vykonaji sve.Motor to pod 4000 ot moc nebere,ale potom to je dobra rezba a az do cca 8500 neudrzis predni kolo na ceste.Podvozek dost dobry,na cestu nastaveny dobre a na racing je ho dobre trochu pritvrdit,zvlaste predek je dost meky(aspon pro mne).Brzdy jsou kapitola sama o sobe.Predni brzda tezky brutus na ktery je si treba zvyknout jinak hrozi "Letecky den s kvety".Zadni bez odezvy ,bud jde kolo do driftu,anebo neni vubec citit ,ze neco vzadu brzdi.Dost me stve absence antihoppingove spojky,zrovna tato motorka ji potrebuje jako sul a neni to zrovna levna zalezitost.Celkem vzato je to motorka hodne dobra na vyblbnuti a do mesta.Co se tyce spolehlivosti tak nevim,protoze nemam moc nalitano,obcas to vytahnu kdyz je nalada.Maximalka neco kolem 160km/h tesne po zabehu.Vykon se da kopnout vys asi o 4 kone diky otevrene koncovce a pretryskovani,ale jede to dobre uz v zakladu takze dle vkusu kazdeho soudruha.Mel jsem moznost vyzkuoset i SM 610,ale ta je daleko kultivovanejsi a spise ladena pro pohodovou jizdu a proti SM 510 luxusni limuzina.
SM 510 je proste ostry motard s lampama kteremu spise svedci okruh.



parádně napsáno měl sem taky SMR510 r.v.o6 a pod tohle se můžu podepsat olej sem dělal po 3 000km nejezdil sem okruhy jen silniční provoz a bylo to po konzultaci s Kvasničkou.výfuk Akrapovič tomu dodá i pěknej spodek(+7ps) ale 19 500 za komplet systém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 12:42 | Nahoru | #5

4371N>diky moc za odpovedi a stou 570 nemate zkusenosti co ? ja bych rek ze to bude jakorat starsi model ..... 610 mi pride strasne tezka mozna se mi trochu libi ktm 660smc ,lc4 640 ale tky uz vazi kolem 150kg ... ale vymena po 500km oleje neni to trochu moc??
stim olejem nic nemuze bejt :D sem si rikal tak po 1000-2000km tak jsem myslel spatne.



zalezi jak jezdis, kluci co s nima jezdili openy tak dali na oleji zavod, pak par projizdek treninku na letisti a na dalsi zavod zase novej olej... takze tam to vyslo tak 200km kdo vi jestli... pro normalni provoz asi klido jak pise voky...

570 uz je starsi rocnik no... asi vetsi pravdepodobnost ze bude nacatych vic dilu nez u te novejsi... ale jsou naladene kousky co jedou strasne, treba 570 eddy seel replika, z toho motoru jde strach:)

(reakce na) Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 13:00 | Nahoru | #6

assassin>4371N>diky moc za odpovedi a stou 570 nemate zkusenosti co ? ja bych rek ze to bude jakorat starsi model ..... 610 mi pride strasne tezka mozna se mi trochu libi ktm 660smc ,lc4 640 ale tky uz vazi kolem 150kg ... ale vymena po 500km oleje neni to trochu moc??
stim olejem nic nemuze bejt :D sem si rikal tak po 1000-2000km tak jsem myslel spatne.

zalezi jak jezdis, kluci co s nima jezdili openy tak dali na oleji zavod, pak par projizdek treninku na letisti a na dalsi zavod zase novej olej... takze tam to vyslo tak 200km kdo vi jestli... pro normalni provoz asi klido jak pise voky...

570 uz je starsi rocnik no... asi vetsi pravdepodobnost ze bude nacatych vic dilu nez u te novejsi... ale jsou naladene kousky co jedou strasne, treba 570 eddy seel replika, z toho motoru jde strach:)



jjj tak myšleno normální provoz pokud si troufáš na závod tak výměna častěji.
Assassin a co teprve SMR630 replica

Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 13:01 | Nahoru | #7
voky: jj, a zupin ji ma predelanou na 660:) to musi bejt peklo, 80koni z jednovalce:)

(reakce na) Husqarna sm510/570

30.10.2008 v 15:03 | Nahoru | #8
4371N>do 570-tky bych se raději nepouštěl.Je divoká,ale tipově starší a na údržbu ještě náročnější než 510-tka.Krom magnetu na vypoušť.šroubu myslím nemá žádné sítko oleje - 510-tka má tři,tzn.olej řekl bych tak co 200-300km.SMR630 Eddy Seel Replica je 72-koňová raketa,která se už dnes blbě schání a stojí ranec.510-tek je dost a to jestli využiješ její potenciál je jen na tobě.Nade mnou má zatím navrch :\ S údržbou je to tak,jak psali kluci výše.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R Sliders 8 3.1.2022 v 21:28 assassin
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R Edgar666 6 4.7.2021 v 15:56 LMgroup
Husqvarna 510 záměna ventilu Husqvarna SM 510R Folby 6 24.6.2021 v 20:46 Folby
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R Coca 6 8.6.2021 v 03:06 LMgroup
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... Folby 11 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed


TOPlist