globalmoto_duben_nolan





Téma: Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?
27.10.2008 v 14:39
Chlapci mam z ruznych stran ruzne reference na brzdy K5 resp. K6.

Jak je to s vadnutim? Nekdo tvrdi ze po par ostrych kolech serie vymekne jak ... a jini zase tvrdi ze se i se seriovou pumpou da jezdit. Ja zatim s tou moji potvorou na draze nebyl, tak nevim.

Pancerovane hadice a zavodni desky jsou samozrejmost, ale muj dotaz zni, jestli je zahodno investovat i do lepsi pumpy??

Pokud ano, tak ktery model je odzkouseny jako vyhovujici? Neznam ty brzdice, takze nevim jestli 19/18 nebo 19/20 ci dokonce 16 mm?? Nejspis Brembo, tam se neda asi slapnout vedle.
Osobne se klonim k 19/20, protoze to precijen nejsou 6 pistky, takze mensi mechanicky prevod by se mohl k tomu 19mm pistku hodit. Ale fakt nevim.

Dik za rady, je mi jasne ze se sejdou protichudne nazory, proto i anketa pro mou informaci.
Anketa: Je jina pumpa na K5/K6 pro zavodni ucely potreba?
Neni. Jsem si jisty, jezdil jsem zavody.
23%
3
Neni. Jezdil jsem jen v provozu.
23%
3
Spise ne.
8%
1
Spise ano. Jezdil jsem jen v provozu.
8%
1
Ano. Jezdil jsem jen v provozu.
23%
3
Ano. Jsem si jisty,jezdil jsem zavody.
15%
2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

10.5.2009 v 11:00 | Nahoru | #31
Nejt> podle mych informaci je to taky problem pumpy, brzdice nejsou treba. Taky mi byla nekolikrat doporucena Brembo, ten jen cekam na potvrzeni toho, ktera konfigurace pivot pointu je ta spravna, protoze RCS s prepinatelnym PP je zbytecne draha. V pondeli snad budu vedet primo od kluku kteri pumpu na K5/K6 za Brembo vymenili. Zatim to vypada na 90% na 19x20.

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 20:31 | Nahoru | #32
Dawe02> Tak jsem se právě vrátil z volné v Brně, dneska to lítalo naprosto úžasně, hodně začínám získávat na brzdách a dal jim dneska fakt čočku. A je to peklo, brzda ke konci vyměkla natolik, že jsem to málem neubrzdil do Schwantzovky a dokonce musel zapojit zadní a i tak jsem ju projel po vnějším okraji. Prostě to nebrzdilo už. Takže tuto položku nový pumpy si zařazuju mezi naprosto prioritní, protože už to dokáže být i nebezpečný.
Jen mě pekelně točí, že dneska nebyla žádná časomíra, borec, co mě v dubnu na Renocaru tahal za sebou a vyhecoval na čas 2:20, tak šel dneska ve třetím kole za mě a na konci dojel o notnou dobu později... se musím zaprsit . Snad bude takováhle forma i na Spielu s ActonBike příští středu.

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 20:35 | Nahoru | #33
A co kapalina dawo co tam davas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 22:11 | Nahoru | #34

NoFear4>A co kapalina dawo co tam davas?


Normalni DOT4, uvarene to neni, to se chova jinak, to znam ze SRADa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 22:31 | Nahoru | #35

Dawe02>NoFear4>A co kapalina dawo co tam davas?
Normalni DOT4, uvarene to neni, to se chova jinak, to znam ze SRADa



No ja nevim ale mohl bys zkusit kapalinu co ma vysoky bod varu,nezavisle na DOT...a ani neni tak draha...myslim strop 600 nebo 900kc...ukazoval mi to Šusik od Cihy.Ma to psano od DOT3 po DOT5 myslim,ale hodne vysoky bod varu.me treba jen vymena brzdovky a to tam nemam tu o ktere pisu hodne pomohla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 22:42 | Nahoru | #36
NoFear4> Feare, trosku to motas.
DOT je zkratka normativniho uskupeni Department of Transportation spadajiciho pod US normy.
Mimo jine specifikuje brzdove nesilikonove kapaliny do tri skupin DOT3, 4 a 5.1 kde jednim z urcujich parametru pro zarazeni do skupiny je bod varu (jak suchy, tak mokry, je tam i viskozita atd.).
CIli DOT4 znamena teplotu varu minimalne 230°C.
Cili kapalina specifikace DOT3 nebude nikdy tak dobra jako DOT4, protoze jinak by se prave pod timto oznacenim prodavala. Zkousel jsem na SRADovi i Motul 600, ktery presahuje mirne i specku DOT5.1 a bylo to stejne k prdu

Hele to fakt neni brzdovkou, je to pumpou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 22:54 | Nahoru | #37
Dawe02> no ja tomu houno rozumim,jen vim ze mi ukazal nadobku s popisky kde byly zmineny vsechny 3 DOT a rika...na to se vubec nekoukej na nejaky DOT,ale podivej se nakonec radku jaky ma ta kapalina bod varu...
...ja ti jen rikam a moc dobre vis jaky mam problem s brzdama,ze jsem ji vymenil za novou myslim DOT5 a je to o dost lepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 22:56 | Nahoru | #38
NoFear4> no dobre, ja se nebudu hadat. Jestli jsi mel starou brzdovku, tak verim ze ti vymena za novou 5.1 pomohla.
Kdybys tam nalil DOT5, tak uz mas rozleptane tesneni

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:01 | Nahoru | #39
Ja tam nic nelil delali mi to u Halbicha tak snad vedi co tam nalejt ne?Kdyby bylo na me,dam tam klidne vodu...ta je levnejsi nez nejaky prepaleny olej ne?

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:03 | Nahoru | #40
Joa jeste neco...o dost klesla cena ty brembo pupmy jestli to vis,alespon podle toho co mi kluci nabizeli

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:04 | Nahoru | #41
NoFear4> jo, mam taky zajimavou nabidku. Jdu do ni. btw: za kolik nabizeli tobe? klidne do PM

1 reakcí na tento příspěvek Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:07 | Nahoru | #42
nepamatuju si to presne,ale myslim ze za cenu puvodne repasovane je ted nova

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:10 | Nahoru | #43
NoFear4> zjisti to pls do zitra presne, treba nam jeste daji mnozstevni slevu. Ja jednu, Mip jednu a ty jednu

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

11.5.2009 v 23:16 | Nahoru | #44
hmm muzu se tam stavit,stejne me otravuje pepazdepa abych mu nekde sehnal prevodovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 07:56 | Nahoru | #45

Dawe02>NoFear4> no dobre, ja se nebudu hadat. Jestli jsi mel starou brzdovku, tak verim ze ti vymena za novou 5.1 pomohla.
Kdybys tam nalil DOT5, tak uz mas rozleptane tesneni



Az tak bych s Tebou nesouhlasil...Mel jsem NOVOU DOT4, brzdy za chvili zacali vadnout, dal jsem DOT5.1 (vse od Motulu) a nastalo rapidni zlepseni. Jak to vysvetlis? O spatnem odvzdusneni nemluv, delam to uz hezkych par let Na vadnuti brzdy maji vetsi vliv mene "kvalitni" komponenty v brzdove soustave. Hadice, desticky... I SUPER pumpa za bambilion penez Ti bude vadnout v pripade, ze bude dohazet k roztaznosti brzd.hadic, budes tam mit kapalinu s nizkym bodem varu a pod. K cemu by se asi pak vyrabely kapaliny s teplotnim rozsahem? Nova pumpa bezesporu zlepsi brzdny ucinek, ale bude slouzit jen do te chvile, nez budou "za zenitem" ostatni komponenty brzd.soustavy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 09:21 | Nahoru | #46
Eso_Rimmer> a v cem se mnou teda nesouhlasis? Ja to nejak nevidim
Mezi DOT4 a DOT 5.1 je rozdil nejen v teplotni specifikaci, ale i v kin. viskozite, nicmene to se projevi v celkove "tvrdosti" brzy, ale nema to vetsi vliv na "propadani" ktere resim ja. To co mi vadi se projevuje az tak po 10-15 ostrych kolech v Brne a mam vyzkouseno ze kapalina nema vliv, pumpa ano (velky pistek, velky PP --> mensi draha packy, mensi propad).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 13:33 | Nahoru | #47
Dawe02> pouze v tom, ze trida brz.kapaliny nebude mit vliv na propaddani packy.zjednodusene receno... zkus jezdit s DOT4 a DOT 5.1 urcite nebudes tvrdit, ze ti packa "vadla" po stejnem poctu odjetych kol.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 13:39 | Nahoru | #48
Eso_Rimmer> ale to ja zkousel uz loni na SRADovi (5.1 vs. 4) a pozdeji i Motul 600 vs. DOT4) a bylo to uplne stejne. Kapalinu sice neuvaris, presto se packa propada stejne, se stejnou pumpou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 13:40 | Nahoru | #49

Dawe02>Eso_Rimmer> ale to ja zkousel uz loni na SRADovi (5.1 vs. 4) a pozdeji i Motul 600 vs. DOT4) a bylo to uplne stejne. Kapalinu sice neuvaris, presto se packa propada stejne, se stejnou pumpou.



a prave na to narazim...moje zkusenost je proste naprosto opacna

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 13:45 | Nahoru | #50
Eso_Rimmer> a muzu se zeptat na jake motorce a na jake trati?

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 13:50 | Nahoru | #51
Dawe02> Kawasaki ZX9R 98 v Brne. ale tenhle jev pozoruju i na soucasnem GSX-R 1000 K5 pri "ostrejsi" jizde mimo okruh. na okruhu jsem s ni jeste nebyl. pro upresneni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

12.5.2009 v 17:09 | Nahoru | #52
Dawe02> jinak na Tvoji otazku- 1) urcite bych do jine pumpy investoval, seriova, na to, ze je to radialka fakt zadna bomba, na pravidelne jezdeni na okruhu bych to videl jako "nutnost". 2) tip jakou Ti nedam, nemam nic vyzkouseno a informace "jedna pani povidala" nemam moc rad.

Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

20.5.2009 v 23:30 | Nahoru | #53
Problem podle ocekavani vyresen. Brembo 19RCS, pro me nastavena na pivot 20mm. Super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

20.5.2009 v 23:53 | Nahoru | #54

Eso_Rimmer>Dawe02> jinak na Tvoji otazku- 1) urcite bych do jine pumpy investoval, seriova, na to, ze je to radialka fakt zadna bomba, na pravidelne jezdeni na okruhu bych to videl jako "nutnost". 2) tip jakou Ti nedam, nemam nic vyzkouseno a informace "jedna pani povidala" nemam moc rad.



Seriová pumpa na K5. Dá kolo i za 2:10....kola kolem 2:13-14 vydrží i cca 45 minut...než dojde benzín... Dawe je moc zhejčkanej a roztaženej...co se brzd týče...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

20.5.2009 v 23:58 | Nahoru | #55
no jednu věc musím přiznat, že jsem dneska nechodil na brzdy tak bezhlavě agresivně a když jsem jim nedával takovou čočku (navíc zbytečnou), tak už to docela šlo... v podstatě čím lepší byly časy, tím míň brzda vadla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

21.5.2009 v 00:03 | Nahoru | #56

Nejt>no jednu věc musím přiznat, že jsem dneska nechodil na brzdy tak bezhlavě agresivně a když jsem jim nedával takovou čočku (navíc zbytečnou), tak už to docela šlo... v podstatě čím lepší byly časy, tím míň brzda vadla



Nojo....ono to bude tím, že ti pacienti co nám radí míň brzdit a srát tam víc plynu....si z nás nedělaj prdel...oni to totiž myslí vážně!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

21.5.2009 v 00:07 | Nahoru | #57

MiP_>Nejt>no jednu věc musím přiznat, že jsem dneska nechodil na brzdy tak bezhlavě agresivně a když jsem jim nedával takovou čočku (navíc zbytečnou), tak už to docela šlo... v podstatě čím lepší byly časy, tím míň brzda vadla

Nojo....ono to bude tím, že ti pacienti co nám radí míň brzdit a srát tam víc plynu....si z nás nedělaj prdel...oni to totiž myslí vážně!!!



Ja jsem to rikal davno a nikdo mi neveril....ale ono to plati jen do urciteho casu.Pak asi bude potreba zacit brzdit jeste mnohem vice...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

21.5.2009 v 00:19 | Nahoru | #58

NoFear4>MiP_>Ja jsem to rikal davno a nikdo mi neveril....ale ono to plati jen do urciteho casu.Pak asi bude potreba zacit brzdit jeste mnohem vice...



Mám video za Smržákem....je to neuvěřitelný co mu dělá mašina pod zadkem když brzdí.....ale není znát že by mu to nějak moc vadilo....prakticky všechny zatáčky najíždí bokem....fakt masakr ho sledovat....uplně jsem se kochal pohledem...a zapomínal chvilkama řídit....vodil mě s prstem v nose.....navíc na píchlé přední pneu! Když se zajel do boxů...tak jsem objel jedno kolo sám a zajel taky....a potom jsem šel za ním...a už měl nový kolo nasazený..a mechoš povídá....si měl teda z prdele kliku...a Kuba jen....ale prd...sem ti řikal že sem cejtil jak to plave

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

21.5.2009 v 00:28 | Nahoru | #59
MiP_> Kuba je dabel
Ted me strasne mrzi ze nemame to video jak jsem ho predjel, chtel bych to videt i zepredu, jak sedi, co ruce atd... kurnik ta kamera!!

(reakce na) Brzdy GSX-R 1000 K5/K6 ?

21.5.2009 v 00:40 | Nahoru | #60

MiP_>NoFear4>MiP_>Ja jsem to rikal davno a nikdo mi neveril....ale ono to plati jen do urciteho casu.Pak asi bude potreba zacit brzdit jeste mnohem vice...

Mám video za Smržákem....je to neuvěřitelný co mu dělá mašina pod zadkem když brzdí.....ale není znát že by mu to nějak moc vadilo....prakticky všechny zatáčky najíždí bokem....fakt masakr ho sledovat....uplně jsem se kochal pohledem...a zapomínal chvilkama řídit....vodil mě s prstem v nose.....navíc na píchlé přední pneu! Když se zajel do boxů...tak jsem objel jedno kolo sám a zajel taky....a potom jsem šel za ním...a už měl nový kolo nasazený..a mechoš povídá....si měl teda z prdele kliku...a Kuba jen....ale prd...sem ti řikal že sem cejtil jak to plave



Motorky jsou skoro jeho prace,tak by to mel asi umet at se deje s motkou cokoliv,obzvlast kdyz je spicka na svete
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1184, 1185] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35526 Dnes v 19:18 assassin
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist