3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Jasek>Proč je tolik titulů z sbk pro V2,když jsou to takový jebky? Výkon do motoru(vpodstatě jakejkoliv)dneska nemůže být problém,akorát v řadě se hledá mnohem lacinějš a přitroublej nástup řady je uříditelnej větší částí míň šikovný populace,to je podle mě důvod proč fabriky upřednostňujou ve vývoji řady.Normálně kurvy šetřej a nechtěj nám dopřát zlobivý hračky.
taky si myslim ze nabrousenej V-twin ve stylu TLS s cca 1200ccm a odpovidajici technikou a designem by koupili minimalne soucasni TL nadsenci... ale na vyvoj neceho noveho je to asi malo... gsxrek se proda vic...
Jasek>Proč je tolik titulů z sbk pro V2,když jsou to takový jebky? Výkon do motoru(vpodstatě jakejkoliv)dneska nemůže být problém,akorát v řadě se hledá mnohem lacinějš a přitroublej nástup řady je uříditelnej větší částí míň šikovný populace,to je podle mě důvod proč fabriky upřednostňujou ve vývoji řady.Normálně kurvy šetřej a nechtěj nám dopřát zlobivý hračky.
protože měly výhodu 250 ccm, když se to srovnalo musely se ty pravidla zase změnit, protože vyšlechtěný tovární speciály od Ducati sotva stačily litrovým japoncům soukromých stájí.