globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:51 | Nahoru | #151

alda82>assassin> 1)kámošovo Tele jede rozhodně hůř než moje RSV.
Ale každá motorka je jiná,je jinak odlítaná,servisovaná,neservisovaná.Staré svíčky,špinavej filtr...atd,atd,atd.tohle všechno udělá dost a špatně seřízená mašina na tebe rozhodně dojem neudělá.

...k těm výkonům 04-05 4vál litr jede dole líp než 08 4vál litr.



no je fakt ze ja sem jel na 03 RSV ... ale pochybuju ze RSV novejsi jede lip odspod...preci jen ma zase naky kone navrch a ty jsou az v otackach... ta 03RSV jela lip nez moje tele, taky mela nakej lehce prekopanej motor, full arrow vyfuk + eprom atd... ale musela se tocit... vespod to rozhodne tak nemakalo...

ja mam zase 97ku, ktera odspod jede lip nez ty novejsi,pruchodnejsi filtr, upravenej airbox, jen koncovky BOS a naladenou strikacku... serizeni snychronizace atd je samozrejmost...

taky tu dost TL jezdi skrcenejch na 100ps ... nemeckejch verzi...

je mozny ze s posunem vykonu nahore jedou ty 08 trochu min vespod, ale to nebude tak dramatickej rozdil, jestli tam bude mit chvili V2 naky newtonmetry navic tak se rozdil rychle smaze...

jo a taky V2 jsou hodne naprevodovany, kratky prevody do pomala, takze to dela pocit horznyho zatahu, ale v kratkym spektru otacek a v maly rychlosti...

u me treba vypada ze za to motor na 1 a 2 hrozne bere, kolo do luftu a tak... ale 2ka v omezovaci ma 150kmh.... moderni litry jedou kolem 180ti na jednicku... odtud taky muze byt dost subjektivni pocit z toho jak co jede...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:11 | Nahoru | #152

toranaga>Bubrak ZX10R>tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme

ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni

Jeden faktický Rozdíl mezi dvou a čtyřválem je ten, že když po projetí 20-30 mixérů produní něco krajinou, každej se otočí a řekne hmmm..
A pak taky ten, že 18-náckám nakecáš že na řízení dvouválu musíš mít koule a když to pak nakopneš, tak jim kalhotky padaj sami



Ja mam zase jinou zkusenost,kdyz kamos na dukne prijizdel,kamosky rikaly co to je pane boze za traktor Uz jsem to psal,sportovni nacini ma jecet a ne brumlat,formule 1 taky jeci
No o ty koule spis na 2V prijdes takze kdyz pak ma prijit na vec 18-nactky se podivaj a reknou...pche..jdu si to uzit s typkem co ma koule u sebe a nehleda je u motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:14 | Nahoru | #153
daliboRR: hele jestli mas toho farose co mas v avataru... tak toho jeste V2 sfouknou jako svicku

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:15 | Nahoru | #154

assassin>daliboRR: hele jestli mas toho farose co mas v avataru... tak toho jeste V2 sfouknou jako svicku



Ale v poradku ja tu nehajim svoji motorku,ale 4V koncepci jako takovou,takze

Naposledy editováno 27.10.2008 09:17:06

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:17 | Nahoru | #155
daliboRR: jasny, ja si stejnak delam legraci... ono ostatne ta diskuze je cela tak nejak jakoze pro zabavu...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:21 | Nahoru | #156

assassin>daliboRR: jasny, ja si stejnak delam legraci... ono ostatne ta diskuze je cela tak nejak jakoze pro zabavu...



Tak to v kazdem pripade co by to bylo za majitele 2V nebo 4V,ktery by si nehajil to svoje Me to je fuk,jezdim s tlupou co maji vetsinou 2V,cekam na ne kazdou chvili,ale na pocit z motorkareni to nema zadny vliv

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:28 | Nahoru | #157
DaliboRR: no ja si svoje nehajim, ja si TL nechavam z jinejch duvodu... ne z toho ze bych si myslel ze je lepsi ne 4valec nebo ze na nej vic letej holky...

a uz vejs sem psal ze kazdej kdo vyzkousi oboje pozna co jede lip:)

ja jezdim zase s par lidma kde na nas trvale ceka kluk na 500ccm jednovalci:)

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:35 | Nahoru | #158

assassin>DaliboRR: no ja si svoje nehajim, ja si TL nechavam z jinejch duvodu... ne z toho ze bych si myslel ze je lepsi ne 4valec nebo ze na nej vic letej holky...

a uz vejs sem psal ze kazdej kdo vyzkousi oboje pozna co jede lip:)

ja jezdim zase s par lidma kde na nas trvale ceka kluk na 500ccm jednovalci:)



To rikam furt..dej te Peskovi terba YBR250 a udela nas tady vsechny..teda pokud sebou neplacne

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 09:41 | Nahoru | #159
Dobre se to tu cte.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 10:52 | Nahoru | #160

oxygen>2válům do V zvoní hrana, zvlášť na okruzích - přichází nová doba. 4vály do V: nová aprilka, ducna desmosedici i Yamaha V-max!!


No jo,vidíš to me nenapadlo To oni se u Ducati s 1098 vlastně spletli

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 10:59 | Nahoru | #161
Jirka 22> To ne,ale kdyby ji nepovolili obsah 1198cm3 tak by hrala druhe housle,ale to by zas pak nebyla 1098 :\

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 11:16 | Nahoru | #162
Bych to videl tak,ze kdo ma 4V volí Paroubka a kdo 2V volí ODS!
Je to k tematu neee

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 11:21 | Nahoru | #163
Zacinam mit pocit ze 2 valec je nabozenstvi [/quote]
No tak trochu

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 11:24 | Nahoru | #164

Bubrak ZX10R>Dobre se to tu cte.


Dobre se u toho smeje nechcete to vydat jako knizku lidi by to kupovaly a stal by se to jiste hit

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 11:27 | Nahoru | #165
alda82>To myslíš jako celkovej průběh?Nepřišlo mi,že by ti RSV jelo ve spod vyrazne lip Dal je taky třeba brat v uvahu samotnou koncepci dvouvalce,totiž proto,že 90 stupnový večko netočí stejně jak 65!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 11:52 | Nahoru | #166

toranaga>Jeden faktický Rozdíl mezi dvou a čtyřválem je ten, že když po projetí 20-30 mixérů produní něco krajinou, každej se otočí a řekne hmmm..



Takže to je další důvod, proč mám 4válec, bo nepotřebuju, aby mě nějaké babiny slyšely už 10 minut předem a hrozily na mě čaganama. Ale pro někoho je to možná adrenalin.

3 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 12:03 | Nahoru | #167
Proč je tolik titulů z sbk pro V2,když jsou to takový jebky? Výkon do motoru(vpodstatě jakejkoliv)dneska nemůže být problém,akorát v řadě se hledá mnohem lacinějš a přitroublej nástup řady je uříditelnej větší částí míň šikovný populace,to je podle mě důvod proč fabriky upřednostňujou ve vývoji řady.Normálně kurvy šetřej a nechtěj nám dopřát zlobivý hračky.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 12:08 | Nahoru | #168

Jasek>Proč je tolik titulů z sbk pro V2,když jsou to takový jebky? Výkon do motoru(vpodstatě jakejkoliv)dneska nemůže být problém,akorát v řadě se hledá mnohem lacinějš a přitroublej nástup řady je uříditelnej větší částí míň šikovný populace,to je podle mě důvod proč fabriky upřednostňujou ve vývoji řady.Normálně kurvy šetřej a nechtěj nám dopřát zlobivý hračky.



taky si myslim ze nabrousenej V-twin ve stylu TLS s cca 1200ccm a odpovidajici technikou a designem by koupili minimalne soucasni TL nadsenci... ale na vyvoj neceho noveho je to asi malo... gsxrek se proda vic...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 13:15 | Nahoru | #169

Dolík ....>toranaga>Jeden faktický Rozdíl mezi dvou a čtyřválem je ten, že když po projetí 20-30 mixérů produní něco krajinou, každej se otočí a řekne hmmm..

Takže to je další důvod, proč mám 4válec, bo nepotřebuju, aby mě nějaké babiny slyšely už 10 minut předem a hrozily na mě čaganama. Ale pro někoho je to možná adrenalin.



topic s přiznáním se k jiné orientaci bude asi jinde....

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 13:53 | Nahoru | #170

Jasek>Proč je tolik titulů z sbk pro V2,když jsou to takový jebky? Výkon do motoru(vpodstatě jakejkoliv)dneska nemůže být problém,akorát v řadě se hledá mnohem lacinějš a přitroublej nástup řady je uříditelnej větší částí míň šikovný populace,to je podle mě důvod proč fabriky upřednostňujou ve vývoji řady.Normálně kurvy šetřej a nechtěj nám dopřát zlobivý hračky.



protože měly výhodu 250 ccm, když se to srovnalo musely se ty pravidla zase změnit, protože vyšlechtěný tovární speciály od Ducati sotva stačily litrovým japoncům soukromých stájí.

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 15:42 | Nahoru | #171
Kdo má válce v řadě a 4 je čajíček a maminčino mazánek co dostává před spaním pusinečku na zadeček.

dělam si srandu.
už je to tu fakt hustý.
Asi si udělam svojí koncepci 3válce do ypsilon

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 15:57 | Nahoru | #172

alda82>Kdo má válce v řadě a 4 je čajíček a maminčino mazánek co dostává před spaním pusinečku na zadeček.

dělam si srandu.
už je to tu fakt hustý.
Asi si udělam svojí koncepci 3válce do ypsilon



3V rotačák Dej návrh do BMW, maj s nima zkušenosti z druhý světový

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 16:21 | Nahoru | #173
Mám rád 4 i 2 válec ale je pravda že 95% lidí co si sednou na pořádnej dvouhrnek se zamilujou. 2válec je bomba v tom že chce víc zkušeností než 4hrnek. 4hrnek čím víc točíte tak tím víc jede ale u dvouválce se člověk musí nejdřív pořádně sžít s tou mašinou protože když zařadí brzo nebo naopak pozdě tak je pomalej. Naopak člověk co ho má v ruce dá i spoustu 4hrnků. V tom je V - twin tak lákavej. Např u Aprilky si nestěžuju na vršek protože i tam kurevsky umí. Navíc u V2 se zažije daleko větší heavymetal než u čtyřválce, krotit tu motorku je prostě radost a nemluvím o rychlosti. Tady je to úplně o něčem jiným.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 16:25 | Nahoru | #174
o pomalosti

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 16:30 | Nahoru | #175

Bubrak ZX10R>o pomalosti



tak třeba RSV zrovna pomalá není ale to je jedno, pokud to tak bereš tak ok. Já jsem zkusil všechno možný a např. mě hodně chytla K6 a kdybych šel zase někdy do japonskýho 4 hrnku tak bych zamířil právě tam ale dvouválec je o dost charismatičtější motorka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 17:47 | Nahoru | #176

Bubrak ZX10R>o pomalosti



vy jste opravdu pacienti.

F.i.s.h.men se ptal, cituji : "Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak."

Vidíš tam někde že se jedná o top speed a SSka jako celek?
Pokud je in-line čtyřválec všespasitelná koncepce proč mají krosky jednodnobuchy, cestovní endura dvojválce a formule 1 10-12. válce?
hm? stačí znát fyziku ze střední školy.

Kdybych se zeptal jakou nejlepší šlapačku pro hobby, tak ty se ozveš jako první že nej je zx10, protože má nejrychlejší sprint a top speed a navíc se na tom báječně cestuješ (údajně pohodlně)

Prostě zeptejete se na co hcete a já vám odpovím co budud chtít

edit: překlep

Naposledy editováno 27.10.2008 18:08:22

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 17:54 | Nahoru | #177
ZX10R je nejlepsi slapacka pro hobby.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 19:20 | Nahoru | #178
Jasek>

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 19:27 | Nahoru | #179
Bubrak ZX10R> Nedomrdaná šlapačka Budme prosím přesní ve výrazech!

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 19:49 | Nahoru | #180
Hele cose takhle sejít nasadit rukavice a dátg si do tlam aspon bude pořádná prdel néééé. 2V je nejvííííííííííííííc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist