Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 22:11 | Nahoru | #1

mikitka>readymen> takže hasan ne, tak to potom jo, ten mi do toho právě nezapadal .... s tou zadní brzdou se chci naučit pracovat, ale zatim mi to moc nešlo znám jen takový to malý tancování zadního kola při podřazování a brždění před zatáčkou.. to je docela sranda ale koukat na prdel zepředu uff...



Perňa maká krásně s tou zadní brzdou, stejně třeba jako Tomáš Mikšovský,já s ní moc neumím, jezdím styl MGP bez zadní berzdy s nožičkou S Tomem jsem mluvil a řikal že to trénuje na motard moto...

Teď se ale Perni asi můžeš zeptat jak vypadá prdel zepředu

Popíšu ti hasana z mojí zkušenosti_ Nálet do vracáku 2......tečna...3/4 plynu plnej chci na 3.....koukám co je, zadní kolo na levo, jako mladej nezkušenej ubírám...hryz...držím řídítka jak nikdy...110Kg letí 2m do vzduchu a padá na záda(beton) řikám dejchej dejchej,moto 3 kotrmelce 2m nad zemí míjí mě....no a mě se nechtělo zvedat, tak mě odvez El.dotore do nemocnice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 22:20 | Nahoru | #2
readymen> to jsi na tom dobre ...ja muzu popsat hasana dost kratce ...lausitz,zatacka c.10,mokro.vyjezd ze zatacky 2 plnej a najednou strih a ja stojim v depu u pomuchlanyho dedka.helma odrena z boku rameno,pupek,lokty a kolena taky odreny...divny,vzdy padam na hlavu,pak mam bejt chytrej

Naposledy editováno 13.05.2010 22:21:57

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

14.5.2010 v 00:06 | Nahoru | #3

readymen>Perňa maká krásně s tou zadní brzdou, stejně třeba jako Tomáš Mikšovský,já s ní moc neumím, jezdím styl MGP bez zadní berzdy s nožičkou S Tomem jsem mluvil a řikal že to trénuje na motard moto...

Teď se ale Perni asi můžeš zeptat jak vypadá prdel zepředu

Popíšu ti hasana z mojí zkušenosti_ Nálet do vracáku 2......tečna...3/4 plynu plnej chci na 3.....koukám co je, zadní kolo na levo, jako mladej nezkušenej ubírám...hryz...držím řídítka jak nikdy...110Kg letí 2m do vzduchu a padá na záda(beton) řikám dejchej dejchej,moto 3 kotrmelce 2m nad zemí míjí mě....no a mě se nechtělo zvedat, tak mě odvez El.dotore do nemocnice



To je pravda, jedu si takhle na kárce skrze chodbičky Mostecké nemocnice v háku s Readymenem a jen slyším .."čááu, nazdár, jak je doktore, ...s čím tady jsi dnes?, ...etc." - prostě samá známá tvář El.dotorů!

Na celý situaci je úplně na hovno to, že přesně nedokážu zrekapitulovat sled událostí.. Vím jen, že naprosto podobný průjezd jako několikrát předtím a přeci jen ještě míň plynu na právě zkoušený jiný, ale nový, pneu.. Najednou v místě, kdy už je motorka skoro narovnána se naprosto nečekaně něco rychlýho stalo se zadním kolem a nějak vše ztichlo...moc si nepamatuju, bojoval jsem s kmitáním a nějakej čas byl klidnej, že se to asi snad srovná...bohužel ne Tanec zadního kola byl pořád větší (přirovnávám to třeba k jízdě na elektrickým bejkovi, kdy jde jen o to, jak dlouho se udržíš, ale stejně nakonec jdeš na zem..). Při té poslední vlně zadního kola směrem vpravo už to bylo fakt moc a hodilo mě to vlevo od motorky. To si naopak pamatuju asi přesně. Pak už jen naučený postoj těla (překřížit ruce na hrudi a ruce v pěst - páč mám vypadávací rameno), nespočet kotrmelců a opravdu tvrdý rány (ten asfalt tam je vážně šíleně hrubej!).. Ještě v letu si říkám, kua, tak tohle ty nohy už nemůžou udržet a začnou se lámat kosti.. První pocit jsem takovej vážně měl a nemohl jsem uvěřit, když jsem si pak stoupnul a bylo to cajk! Na tohle mám asi vážně štěstí, zatím skóre zlomenin na mým těle je "0", takže děkuju tam nahoru

Teorií je moc a přiznám se, že dokud nebudeme vědět přesně, co bylo hlavní příčinou, budu se fakt bát to zkoušet, jestli to nepřijde znovu. Tohle už vážně nechci zažít, je to naprosto nečekaná věc, možná ne nepodobná situaci, když bouchne zadní guma..??
Úplně nejraději bych byl, kdybych mohl říct, voe, jsi kokot a tak dlouho sis o to říkal, až ten hasan přišel! Ale proč až na rovině?? Proč ta dlouhá černá čára a čoud od gumy? Proč to údajný ticho před pádem z totálního bengálu roztočené 5ky??

Na obranu Michelinů musím říct, že až do týhle chvíle se nic převratnýho a ani nervózního s motorkou nedělo a to jsem už jel docela svižně dolů k dolíku a pak k Matadoru. Ještě předtím, aby byla jistota, jsem zkoušel hodně plynu na výjezdu z vracáku.. Nic, žádné varování..

Moc by mi pomohl přesný popis svědků, co to viděli od začátku do konce.. Stěžejní věc by přitom byla, že motorka ztichla a že jsem měl zadní kolo zastavený s čoudem od ní. To by úplně popřelo teorii highsideru a moc velkýho výkonu na z.kolo v danej okamžik. Ach jo, mít tak na motorce telemetrii, tak víme přesně

Přepákování jsem dával skutečně nový, týden předtím..

A teď k RC8R:

První dojem byl takovej, že sedím na opravdu větším stroji, než je zvykem z Japonska. Vše tak nějak ale pohodlný a uvolněný, příjemný.. Ikdyž tedy už jsem měl namontovány nižší řidítka a přepáčko PPtuning. Přesto celkem pohodová jízdní pozice...to vítám, není to tak unavující..
Co se týká motoru, tak to je šílenost! Ten krouťák je tam fakt znát a tlačí to motorku opředu hodně silně. Ale brutální to není a ani nijak zákeřný, síla jde na zadní kolo hodně lineárně. Vibrace jsou cítit, ale to k 2V patří. Nemám přímý srovnání s někým rychlým na 4V, snad příště. Na rovině jsem orientačně při nejrychlejších kolech dosáhnul rychlosti 255km/h (snímání jde od př.kola, takže nedošlo ke zkreslení vlivem převodu..).
Potom přišly na řadu brzdy a ty nemaj obdoby! Všude jsem byl najednou "krátkej" a brzdí to opravdu neskutečně a s lehkostí. Dobře funguje i systém náhrady za antihopingovou spojku, takže zadní kolo v klidu a případný smyk jsem si vyvolával sám a nebyl nijak rozhozující pro motorku...vše fakt hezky čitelný Otázkou je, když bych se chtěl dostat k časům 1:41, jestli bych nevypozoroval nějaké nedostatky. Při 1:46 jsem se cítil dobře a bezpečně, jakoby s rezervou..

Co se týká podvozku, přijde mi motorka jako celek taková hodně tuhá a přesná. Ovladatelnost je výborná a působí určitě lehčím dojmem, než např. K5, na které jsem kdysi měl tu čest jet.
R1 je v ovladatelnosti hodně dobrá, oproti ní už to takový rozdíl není.. Co pomáhá hodně v ovladatelnosti je ale zátah motoru - z vracáků a pomalých zatáček se s ním dá počítat!
Na podvozku jsem zatím nenastavoval vůbec nic, tolik jsem na motorce ještě neodjel a navíc na tohle tempo to základní nastavení vyhovovalo víc než skvěle. Se zrychlováním by to asi už vyžadovalo nějaký korekce..

Připomínku mám k absenci ukazatele zařazené rychlosti na tak "přeinformovaným" LCD panelu. Při přesedlání z 4V v tom mám občas solidní hokej a pro kontrolu, když zrovna nevím, by se hodil moc!
Druhá věc, co mi vadí, jsou přeci jen nízko umístěné stupačky, i přes montáž závodního přepákování.. Prostor tam je, úhel kolen při sezení není nijak malý a je to pohodlný až až. Při rychlým průjezdu některýma zatáčkama by trošku víc prostoru mezi botama a asfaltem neuškodilo.. Tak snad tohle už v PP dokáží předělat, když se jim to dá jako námět od "ostrého" testu..

Tak to je k mojí první jízdě na RC8R asi vše a už jen doufám, že se vše brzy vyřeší a minimálně na DA v Brně zase trochu pojezdíme Momentálně jsem jedna velká modřina s kombinézou, helmou a rukavkama na sračky.. ..to se ale nějak "polátá"

Naposledy editováno 14.05.2010 15:23:38
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36016 Dnes v 16:32 oxygen
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 633 Včera v 20:37 BlackSabbath
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist