Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
doucha píše: Taz-007> Origo bremba fungujou výborně,výdrž solidní,kotouče nežerou
...tak to je..nějaké experimenty z důvodu úspory jsou dle mě zbytečné a i riskantní!..prostě jsou to BREMBA a mají tam být desky BREMBO!!
Naposledy editováno 08.02.2012 19:03:34
Corela91 píše: řikáš že mcr vydržej víc? jak fungujou oproti mrr ?
já jen že ty mrr jezim i na normální silnici, páč se celkem rychle zahřejou a i na cestě si můžu vychutnat slušnej brzdnej účinek
a ty omegy co to stojí?
Já jsem žádný podstatný rozdíl, krom výdrže nezaznamenal. Ale na cestu bych je moc nevolil. Udržet je konstantně zahřáté na cestě si nedovedu moc představit
Omegy vycházejí na Fároše kolem 1500 Kč na oba kotouče. Podobně se dá sehnat i Bendix.
2LEKO: Pravdu díš předsedo. Na Brembo brembo , ale když je spotřeba 6-8 sad za rok, tak už je to citelná úspora, bez ztráty kvality...
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
onehdá loni jsem řešil dobrý kryty motoru, když bum bác - a INDI mi furt radil, že v Anglii přírodňáky i v BSBK všicí jezdí GBRacing a že jsou supr a vydrží spoustu pádů...
nojo, tak já je tam objednával, ale oni na ňáký čecháčky nereagujou - až si tady na ně vzal známej z Prahy 5 dealerství, takže jemu je pošlou a celá sada na bramboru mě vyšla na 4.500...
a opravdu jsou suprový, přijdou kompletní i s duralovejma šroubama a každej z nich má v sobě integrovanej takovej malej vlastní tuhej padací protektor není to klasickej karbon a prý se ani nespálí ani neprodřou... kuk na ně:
... angláni je dělaj na všechny motky, takže když zaplane láska, tak u TITANIUM racing, Praha 5...
Naposledy editováno 09.02.2012 02:23:33
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
taky jsme několik let zkoušeli a laborovali, různý značky směsi, ale dneska už mám tyhle APčka osazený na všech motorkách
... mj. na pohodový zvedání Husaberga na přední jako na fotce vlevo, mi právě s těmahle deskama stačí JEDINEJ prstíček ukazováček - maj silnej zákus, ale nehryznou se ani nekoušou... a vydržej třeba slavný Bremba se mi při tomhle (na KTMce na letišti) najednou tak hryzly, že salto nepřišlo jen o fous, fujtajbl
Naposledy editováno 09.02.2012 11:09:20
oxygen píše: zdar chlapové, myslim, že mám docela dobrej tip
onehdá loni jsem řešil dobrý kryty motoru, když bum bác - a INDI mi furt radil, že v Anglii přírodňáky i v BSBK všicí jezdí GBRacing a že jsou supr a vydrží spoustu pádů...
n
Jdes mi do rany, zrovna jsem premyslel kde je koupim ...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Dawe02 píše: poli46> jasne, fair komentar. Nicmene dva dekly v krabici navic me nezabijou a silikon na tesneni stejne vozim. Neprijde mi to na okruh jako 'racingove' optimalni reseni z hlediska rizika a zaporu v podobe hmotnosti.
Kdyz motorku rozjedbnu na 2 kusy, tak uz je to asi stejne jedno. Kdyz jen jebnu a svezu se po boku, tak jsem radeji kdyz obrousim kryt nez kdyz tece olej. Kvuli me, i kvuli ostatnim.
Muj pohled na vec, nemusi byt spravny.
M
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
tzn. jsou fakt lehký, on je to takovej velice pevnej jakoby trochu mastnej plast, možná i s ňákym armovánim uvnitř... a Indi řikal, že ti co s nima opakovaně padaj, je ne a ne prodřít ani propálit
a můj důvod? loni jsem tu svojí bramboru lehounce položil, jeli jsme oba po boku a já ji furt držel, koleno zapřený o zem - jenže nakonec mě to tření z ní stejně stáhlo
a výsledek? motorce vůbec nic nebylo kromě právě okamžitě prodřenýho magéziovýho víka - a i když jsem ji hned postavil (motor ještě běžel), tak jsem jen smutně čučel, jak skoro všechen volej (a zrovna čerstvě vyměněnej) vyčůral na zem
takže opět kompletní náplň oleje, filtr, magnéz. víko který stojí 5.400 + propláchnout, práce s tim a tejden nejezdila ... jojo, jsem za ně teď vopravdu rád
Naposledy editováno 10.02.2012 10:53:38
Oxygen: jsou to nejlepší padáky co znám...jezdí je třeba v čechách i Halbich a páru lidí. Cena srovnatelná s karbonem, váha není o nic větší (nepletu-li se je to stříkaný plast s nějakými vlákny). ALE! Spadnu-li s klasickým karbonovým krytem a pojedu s ním 40m po asfaltu, sebere to i víko, byť né třeba durch. Na Lausitzu jsem viděl spadnout motorku s GBR, po asfaltu si to štrádovala cca 50m a jediné ce se stalo, že se setřed stříbrná barva s nápisu GBR. Neskutečné, co to vydrží a je super, že už je to i v čechách
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
inkvizitorr píše: dotaz: náklonový čidlo na ducati k dodatečný montáži... kde? jaký? help
Je to jedno,treba z Hondy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
inkvizitorr píše: Murkin> od tebe bych chtěl spíš slyšet, mam ho v ponku, nemáš s tim vůbec žádnej problém negře, zastav se, dáme čutko a za hodinu odjíždíš s namontovaným čidlem pro tupce ha? e?
znesvěcení Ducati náklonovým čidlem no toto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
inkvizitorr píše: Murkin> od tebe bych chtěl spíš slyšet, mam ho v ponku, nemáš s tim vůbec žádnej problém negře, zastav se, dáme čutko a za hodinu odjíždíš s namontovaným čidlem pro tupce ha? e?
Zdar,nejak takhle bych to mohl rict,ale urcite bych to musel ukoncit vetou " bohuzel momentalne nemam cas"
Naposledy editováno 12.02.2012 18:28:19
ukradené věci
O víkendu nám vykradli sklep a ukradli nahříváky a veškeré oblečení na motorku, tak kdybyste třeba někdo našel na inzercích následující věci, tak prosím dejte vědět. Děkujem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35710 | Dnes v 17:26 Tommasson |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |