globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 15:38 | Nahoru | #8461

Stev píše: on stačí blbej tlak, a zadní guma dostává na zadek podle toho jak člověk pracuje s plynem, ne jaký jezdí časy.


Včera jsem měřil gumy a lehce ohřátá ( po 20 km ) měla 2.5 (zadní) a 2.3 (přední)... Takže kolik mohla mít na tom okruhu... ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 16:13 | Nahoru | #8462

Krawatasakin píše: Včera jsem měřil gumy a lehce ohřátá ( po 20 km ) měla 2.5 (zadní) a 2.3 (přední)... Takže kolik mohla mít na tom okruhu... ?



těžko říct Ale zadní guma ohřátá na max, to je po 20ti minutovce na okruhu, by se měla pohybovat někde mezi 2.4-2.7, záleží na typu gumy. Rosso II bych zkusil třeba na 2.5 a vidělo by se, to znamená za studena nějakejch 2.1-2.2 a po jízdě zkontrolovat.

Údaje jsou čistě orientační, jde jen o to myslet na to že tlak je důležitej a kontrolovat to.

A taky je otázka jestli ten pád byl špatným tlakem, jsou rady že pro začátečníka stačí ubrat na tlaku 1-2 desetiny, a nespadnou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 16:19 | Nahoru | #8463

blracing píše: Zdar chlape. Myslím, ze by to nemuselo být tak těžké si to nechat vyrobit od šikovného soustruznika, ne?



To je právě otázka.

Poslal jsem objednávku do SBK, přes ty jejich pofidérní flashový stránky... tak jsem zvědavej co z toho vyleze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 16:51 | Nahoru | #8464

FiZzeR píše: To je právě otázka.

Poslal jsem objednávku do SBK, přes ty jejich pofidérní flashový stránky... tak jsem zvědavej co z toho vyleze



budes 14 dnu cekat a pak se ti treba ozvou . Jsem potreboval celou pravou pulku prepacka a trvalo to asi mesic, nez jsme to vyridili. Vsechno v poradku, jen to trvalo .. a prekvapilo mne, ze pro tak beznou motorku, jakou mam, nemeli skladem ani kus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 16:56 | Nahoru | #8465

Veverčák píše: budes 14 dnu cekat a pak se ti treba ozvou . Jsem potreboval celou pravou pulku prepacka a trvalo to asi mesic, nez jsme to vyridili. Vsechno v poradku, jen to trvalo .. a prekvapilo mne, ze pro tak beznou motorku, jakou mam, nemeli skladem ani kus



Tvl, to je peklo s těma lidma... všem všecko trvá k posrání... bo jsou to z 99% jenom překupníci.

Zejtra tam cinknu, jestli vůbec tušej, že jsem něco objednával, a pak uvidíme... Nebo udělám loterii, objednám to aspoň na pěti místech, a od koho mi to přijde první, tomu to zaplatim

Naposledy editováno 24.06.2013 16:56:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 18:37 | Nahoru | #8466
FiZzeR> Petr Bareš (SBK) to vyrábí, nic odnikud neobjednává. Naposledy (před dvouma rokama) mi udělal přepáčko na R6 do druhýho dne. Ale je fakt, že už se nějakej pátek známe. Ale poslední dobou už jsem párkrát slyšel, že mu to nějak trvá...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 18:48 | Nahoru | #8467

Stev píše: těžko říct Ale zadní guma ohřátá na max, to je po 20ti minutovce na okruhu, by se měla pohybovat někde mezi 2.4-2.7, záleží na typu gumy. Rosso II bych zkusil třeba na 2.5 a vidělo by se, to znamená za studena nějakejch 2.1-2.2 a po jízdě zkontrolovat.

Údaje jsou čistě orientační, jde jen o to myslet na to že tlak je důležitej a kontrolovat to.

A taky je otázka jestli ten pád byl špatným tlakem, jsou rady že pro začátečníka stačí ubrat na tlaku 1-2 desetiny, a nespadnou


Když se foukají ohřátý slicky na 1:45 ( studeno 1.1)?
edit : zadní guma

Naposledy editováno 24.06.2013 18:48:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 20:11 | Nahoru | #8468
Krawatasakin> píšu to pro sportovní gumy na silnici. A ty tlaky se lišej i podle výrobce.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 20:13 | Nahoru | #8469

Stev píše: Krawatasakin> píšu to pro sportovní gumy na silnici. A ty tlaky se lišej i podle výrobce.


Já mám teď vzadu 2.1 studenou a 2.4 přední

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 23:00 | Nahoru | #8470

Krawatasakin píše: Když se foukají ohřátý slicky na 1:45 ( studeno 1.1)?
edit : zadní guma



Jak který....

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 23:06 | Nahoru | #8471

radi5 píše: Jak který....


Samozřejmě. Ale když kamarád koupil slicky od kluků z DAFIT RACINGU (Díky!) a podle jejich rad nafoukal a dokázal na seriovce zajet 1:50:080, tak si myslím, že v těch teplotách to asi byl optimální tlak. A já měl na skoro studený gumě o 1.4 víc...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.6.2013 v 23:15 | Nahoru | #8472

Krawatasakin píše: Samozřejmě. Ale když kamarád koupil slicky od kluků z DAFIT RACINGU (Díky!) a podle jejich rad nafoukal a dokázal na seriovce zajet 1:50:080, tak si myslím, že v těch teplotách to asi byl optimální tlak. A já měl na skoro studený gumě o 1.4 víc...



Zavodni dunlopy se jezdej 2.3/1.5 (za tepla !) coz zhruba odpovida 2.0/1.2 za studena. SPecialne dunlopy jsou na tak nizkej tlak v zadku konstruovany pevnym kordem.

Oproti tomu "ty samy" zavodni pirelli se jedou 2.3/1.8 za tepla ... coz je na zadku dost velkej rozdil.

Nic z toho ale nemuzes primo srovnavat s tim co mas na gumach ktery nejsou urceny primo na okruh, viz RossoII. Na podobnych gumach mam vyzkouseno zustat za tepla zhruba 2.3/2.3 ... a trosku neznes s plynem no ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 06:09 | Nahoru | #8473
Krawatasakin> Já si skromně myslim, že řešíš úplný píčoviny. Praštil jsi sebou, protože to neumíš a děláš chyby (což nemyslim nijak zle, ti si procházíme všichni). Na zadní kolo se padá nejvíc na výjezdu z pomalejch zatáček. Prostě jsi vzal za heft moc a moc brzo - ještě ve velkym náklonu. A to často vyplývá z toho, že začneš zatáčet brzo, čimž tě zatáčka vynese a musíš klopit do poslední chvíle místo toho, abys byl pomalejší, zatočil pozdějc a měl kousek za apexem motorku narovnanou a moh tahat. To jsou odpovědi na tvoji tlamu a ne patologický šťourání se v milibarech. Kdybys měl zažitý základy, klidně zajedeš i na klouzavejch gumách, protože budeš přidávat správně a plynule a nikdy ti neuklouzne moc. Soustřeď se na tyhle svoje chyby a nehledej je tolik v hardwaru. Nejslabším a nejdestabilizujícím článkem na motorce jsi vždycky ty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 06:37 | Nahoru | #8474
Krawatasakin> jen pro ilustraci co psal bikerxx, mně taky na okruhu párkrát klouzla zadní guma, a žádný drama z toho, tady je to dokonce trochu vidět, čas 11:05. Stylu a brždění si radši nevšímej

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 07:40 | Nahoru | #8475
Bikerxx> diky za ten koment. Uz som myslel ze som tu jediny, komu kawasatkin lezie na nervy.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 07:51 | Nahoru | #8476
Ja to vidim jako bikerxx ale na okruhu sem nikdy nebyl takze sem nechtel pindat
Resit to ze zadni kolo na vyjezdu pod plnym ulitlo tim ze tam narvu naky hyperpneu, to smrdi tim ze priste to ulitne ve vetsi rychlosti a bude z toho velkej maler.

Fizzer: hele ti klido tu stupacku na rychlo nakou zmastim, kdyz ozelis nakou vychytavku ala to odfrezovane odlehceni zespod, kdyz bys ozelel vroubkovani tak ti ji vyrobim i na pockani....

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 08:15 | Nahoru | #8477
Ale ne, nemám mu to za zlý, ať se ptá těch, co už si tím prošli, od toho to fórum je, žádnej učenej z nebe nespad, žádnej stres. Jen jsem chtěl upozornit, že jeho bádání se ubírá směrem do sraček. Chci jen říct, že drtivá většina je o tom, jak motorku ovládá a to, jak motorka reaguje, je až důsledek. Silně doporučuju k přečtení okruhovou bibli "A twist of the wrist II" tam každej najde drtivou většinu odpovědí na všechno, co se s ním a motorkou na okruhu děje a jak to ovlivnit směrem k rychlejší, stabilnější a bezpečnější jízdě. Osobně si myslim, že by to měl mít přečtený každej, kdo na okruh leze. Spousta věcí z toho, co se tam píše, mu dojde až mnohem pozdějc, s přibejvajícíma zkušenostma a může se k tomu pořád dokola vracet. I když je to text staršího data, platí prakticky beze změny pořád. Kdo by to snad ještě neznal, uložil jsem vám to tady:

A twist of the wrist II

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:09 | Nahoru | #8478

Biker_xx píše: FiZzeR> Petr Bareš (SBK) to vyrábí, nic odnikud neobjednává. Naposledy (před dvouma rokama) mi udělal přepáčko na R6 do druhýho dne. Ale je fakt, že už se nějakej pátek známe. Ale poslední dobou už jsem párkrát slyšel, že mu to nějak trvá...



Tak mi ještě včera přišel mail, že to pošle PPLkou a ve středu to budu mít Tak jsem zvědav

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:10 | Nahoru | #8479

assassin píše:

Fizzer: hele ti klido tu stupacku na rychlo nakou zmastim, kdyz ozelis nakou vychytavku ala to odfrezovane odlehceni zespod, kdyz bys ozelel vroubkovani tak ti ji vyrobim i na pockani....



Díky, zatím počkám co SBK Ale možná bych od tebe potřeboval něco, mám ohnutej ten bazmek do brzdový pumpy, co je na konci to krouťátko. Nevim, jestli to nepraskne, až se to pokusím narovnat. Je to jen tyčka se závitem, po stranách zploštělá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:11 | Nahoru | #8480

FiZzeR píše: Tak mi ještě včera přišel mail, že to pošle PPLkou a ve středu to budu mít Tak jsem zvědav



objednals standard stupacku? Kdyby ti nesedela, hoookni, rezervni se vzdycky hodi ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:14 | Nahoru | #8481

Veverčák píše: objednals standard stupacku? Kdyby ti nesedela, hoookni, rezervni se vzdycky hodi ;)



Oni maj víc druhů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:17 | Nahoru | #8482
Stev> dík za video po dlouhé době jsem viděl sebe z jiného postu, start mě tenkrát vyšel z 30-tého fleku jsem po prvním kole byl 14tý pak už následovalo jen propadání dolů na poz. 17 v cíli :))

ps: téma ploutvička co vy na tuto co jsem si nakreslil a nechám udělat, druhý otvor pro úcyht do kyvky udělám na místě:



(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:18 | Nahoru | #8483

FiZzeR píše: Oni maj víc druhů?



asi ne, spis jestli ti nevyrabel neco na miru

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 09:25 | Nahoru | #8484
Kamikadze-Ace> pro mě to bylo taky zajímavý vidět, to poděkuj burákovi. Kdybych se dokázal vypořádat s tím agresivním cbr1000, tak jsme se pravděpodobně sešli v závodě někde u sebe

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 10:19 | Nahoru | #8485
KA> Proc tak bytelnou? Proc frezovanou? A proc otvory ovalne?
V Catii jde vsechno, ale v realu stoji vsechno penize.
Ploutvicky ma Bikesplast nebo Sebimoto, pokud musi byt hlinikova, tak z ohleho plechu a kulate otvory

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 10:47 | Nahoru | #8486
A sakra ten francouzskej krám me pronásleduje, čumim na monitor, vidím catii, otevru forum, zase catie....

Kamikadze: hele ty děláš plasty ne? Ten tvar je docela úchylnej "na strojare" :)

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 11:33 | Nahoru | #8487
První kolo 300ZGH I Petr Homola I Kamera Drift HD Ghost
VIDEO

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 12:20 | Nahoru | #8488
assassin> já moc v Catii nekreslím tak jsem to moc zaoblil bude je jen výpalek pak se to ohne a díry( elipsy) vypálit ale jde mě o celkový tvar, jestli to zkušenější jezdci ocení zda je to ok či nikoliv

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 23:12 | Nahoru | #8489
Jaky je teoreticky mozny čas na daytone 675 v sérii v Moste a Brne?

Naposledy editováno 25.06.2013 23:13:29

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.6.2013 v 23:17 | Nahoru | #8490

Krawatasakin píše: Jaky je teoreticky mozny čas na daytone 675 v sérii v Moste a Brne?



Hrubý odhad je 10 Brno a 42 Most, ale určitě ještě o dost lepší. Pochopitelně za použití správných gum....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35611 Dnes v 19:28 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist