globalmoto_duben_nolan





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 12:29 | Nahoru | #7441
brb> Jo,chyba je ze to nema antihop , ne hele, mam uplne stejnej problem a bojuji s tim prakticky porad.

Muze to byt prilisne predpeti zadni pruziny, (a) nebo zkus povolit odskok. To ale stejne nemusi vubec pomoct.

Ja musim extremne pomalu poustet spojku (nevim jak u jinych motorek, ale ta ma ma proste extremne kratky chod a pekne debilne se davkuje), nebo pouzivat meziplyn (to pomaha fest) a posunu zadek vic dozadu.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 12:42 | Nahoru | #7442
brb> ZKUS PŘITVRDIT PŘEDNÍ PRUŽINU

CAPS

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 13:22 | Nahoru | #7443
Ozzy_: nu já to teť taky dělal na R1 dával jsem race řídítka a gripy domino od R2R . origo gripy jsem sundal tak že jsem dal vodu do injekční stříkačky a strčil jsem to jehlou mezi řídítko a hrip a napíchal jsem tam tu vodu a pak jsem ho zkroutil dolu...
a nadaval jsem na ty race řídítka ty domína tak že jsem řídítko postříkal ironem a grip zevnitř taky a nakroutil jsem ho tam, behem chvíle se líh vypaří a grip drží jak přibytej a navíc jsem tam ještě nad ten drátek zajišťovací...

jinak... tento víkend jsem zajel v mostě 1:42,4 .. stabilně jsem jezdil 1:44 ale měl jsem půjčenou časomíru od kolegy co byl vedle ... okolik kecaj jiné časomíry oproti mosteckým transpondérum ????

jinak hrozně dík Miroušovi, Danymu a Aldovi že mi minule poradili jak to mam jet rychleji

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 14:56 | Nahoru | #7444
Kurva a ja se tu chlubim s 2:00 na lausitzu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 15:01 | Nahoru | #7445

Prasouš píše: Ozzy_> Když to podmázneš lepidlem, tak tomu neublížíš... Někdo to tam cpe na sucho, někdo na lepidlo, ale hlavně když ti to tam nepůjde nacpat, tak to nemaž olejem , párkrát jsem to už viděl ...



By měl plyn i na levý řidítku, jako v Anglii Voda na sundání, líh na nandání a není třeba ani drátek

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.7.2012 v 21:23 | Nahoru | #7446
Vidim ze se s tim budu muset asi trochu smirit :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 13:20 | Nahoru | #7447
poli46> To je moc pěkné. 1:42 v Mostě je cca 2:10 v Brně.......

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 13:38 | Nahoru | #7448

radi5 píše: poli46> To je moc pěkné. 1:42 v Mostě je cca 2:10 v Brně.......



Jo to je absolutni mazec ... asi nasel nekde zkratku, mizera

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 14:29 | Nahoru | #7449
brb> Já měl stejnem problém na staré R6. tehdy mi Halbich poradil abych používal i zadní brzdu a problém byl pryč a časy šli dolů. Spojku jsem pouštěl pořát stejně rychle, to jsem neřešil.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 15:46 | Nahoru | #7450
poli46> Tak to jestli jsi dal opravdu 1.42 Most,tak si tu volnou mohl bezproblemu jet

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 16:11 | Nahoru | #7451

Dafitaci píše: poli46> Tak to jestli jsi dal opravdu 1.42 Most,tak si tu volnou mohl bezproblemu jet


To vypadá, že Dafiťák, si shání konkurenci, že by ho to už přestalo bavit furt jen vyhrávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 16:14 | Nahoru | #7452

Dafitaci píše: poli46> Tak to jestli jsi dal opravdu 1.42 Most,tak si tu volnou mohl bezproblemu jet



...ale asi možná bude lepší počkat na ten oficc transpordér!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.7.2012 v 19:35 | Nahoru | #7453
Dafitaci> Ještě že mu to neukázalo 38,to by musel do SBK

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 07:37 | Nahoru | #7454
Haha tady se nejak zrychluje kurnIk To abych za par let poridil new moto. Dotaz kolik koni realne se da ziskat na zadnim kole s vyfukovym systemem , sanim a naladenim na brzde na litru treba na ZX 10ce 08? Mozna bych zvazil RP tuning vzhledem k tomu ze to muzou i naladit na brzde a v pripade crashe poskytnou plnej servis Dik

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 10:33 | Nahoru | #7455
Já jen k problematice měření času. Mám GPS laptimer a rozdíl oproti transpondéru je rozmezí +- 0,01 vteřiny...takže pokud měříte něčím inteligentním, tak rozdíl je fakt minimální..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 10:53 | Nahoru | #7456

Willis-R6 píše: Já jen k problematice měření času. Mám GPS laptimer a rozdíl oproti transpondéru je rozmezí +- 0,01 vteřiny...takže pokud měříte něčím inteligentním, tak rozdíl je fakt minimální..



Ja mam zase zkusenost ze jsme jeli Brno tesne zasebou se znamym. On mel na casomire 2:12 a ja u agentury porad s transponderem 2:16 To jsme jeli prakticky kolo na kolo. Verim ze transponder je presny tak mam svy mimeni o laptimerech

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 10:53 | Nahoru | #7457

Willis-R6 píše: Já jen k problematice měření času. Mám GPS laptimer a rozdíl oproti transpondéru je rozmezí +- 0,01 vteřiny...takže pokud měříte něčím inteligentním, tak rozdíl je fakt minimální..



Kolega rikal totez, rozdil az v setinach vterin, a +-1, coz je teda mezi nami naprosto nepodstatny. Zvlast pri mejch casech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:07 | Nahoru | #7458
2LEKO> Lekouši nehudrej - ty teď s novou moto dáš ten Most pod ... personal laptimer a za ... transponder nová krev v žilách, nee?

Naposledy editováno 25.07.2012 11:09:44

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:15 | Nahoru | #7459
Nazdárek chlapi máte někdo zkušenosti s přešíváním nahříváků? Koupil jsem jedny párkrát používané. Fungují dobře, ale řekl bych, že dost nezakryjí kraj gumy a teplo jde pryč a gumy není na krajích dost ohřátá. Měl jsem v květnu v Mostě půjčené Tyrexy, které to víc zakrývaly a gumy byly prohřáté krásně do kraje. Napadlo mě jestli by nešel na kraje přišít kus nějaké jakoby gumové látky. Díky za rady

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:21 | Nahoru | #7460

Burdez píše: Ja mam zase zkusenost ze jsme jeli Brno tesne zasebou se znamym. On mel na casomire 2:12 a ja u agentury porad s transponderem 2:16 To jsme jeli prakticky kolo na kolo. Verim ze transponder je presny tak mam svy mimeni o laptimerech



cas zmenery aplikaci Racechrono s interni GPS mobilu : 2:33.02
cas zmereny transponderem (stejne kolo) : 2:32.899

takze rozdil cca 0,1 sekundy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:31 | Nahoru | #7461

burak píše: Nazdárek chlapi máte někdo zkušenosti s přešíváním nahříváků? Koupil jsem jedny párkrát používané. Fungují dobře, ale řekl bych, že dost nezakryjí kraj gumy a teplo jde pryč a gumy není na krajích dost ohřátá. Měl jsem v květnu v Mostě půjčené Tyrexy, které to víc zakrývaly a gumy byly prohřáté krásně do kraje. Napadlo mě jestli by nešel na kraje přišít kus nějaké jakoby gumové látky. Díky za rady


Mi to vzdycky fungovalo i na krajich nemyslim si ze to malo zahriva ale pri presivani bacha na ty draty at je nepresijes taky
Jinak bych tam normalne nejakou gumu nasil neco jako u tyrexu a je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:47 | Nahoru | #7462
Scuber_MadJoe> Nahřívají dobře, jinak bych je ani nevzal, ale ve srovnání ty tyrexy byly lepší :)

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 11:48 | Nahoru | #7463

oxygen píše: 2LEKO> Lekouši nehudrej - ty teď s novou moto dáš ten Most pod ... personal laptimer a za ... transponder nová krev v žilách, nee?



..pravda,ale čas 1.42 je dle mě už moc a moc dobrý i pro dobrého pilota..a pro mě, sebekriticky ,nedosažitelný a pro většinu tady taky dost obtížně docílený!..ale možné je vše!

..takže hlavně radost a pohoda!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 12:30 | Nahoru | #7464

burak píše: Scuber_MadJoe> Nahřívají dobře, jinak bych je ani nevzal, ale ve srovnání ty tyrexy byly lepší :)


Tak urcite jsou tyrexy nekde jinde, o tom zadna, jeste aby nebyly za ty penize ze

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 13:09 | Nahoru | #7465
radi5: Díky moc... nu do brna se teprve chystam když jsem tam byl minulej rok poprvé ješte na staré R1 tak sem tam zajel 2:23 a pak když jsem tam byl s ozzym tak sem to tam rozbil hnedka 2krát za den ... takže uvidíme jestli to letos zlepčim na tom novějšim modelu ...

Ozzy_: ne ne zkratku jsem nenašel .

Dafitaci: chtěl jsem ale nejsou nato peníze a letos si zvikam na jinou motorku, tak bych chtěl co nejvíc natrénovat v agenturách.. navíc 1:42 nejezdim stabilně .. stabilně jsem jezdil kolem 1:44 .. a když jsem viděl jak tam kucí trénovaly na tu evropu a jezdili 39 a míň kolo za kolem tak sem koukal jak puk, jezděj tam hoodně rychlí kuci......

2LEKO: určitě jsem zvědav až budu mít klasickej transpondér zda to zajedu znova ... teť se chystáme na slovakiaring tak se moc těšim, byl jsem tam jen jednou v životě a to byl muj vůbec první okruh na kterém jsem jel. tak jsem zvědav jak to pude když tam pojedu o necelé dva roky znova. už jsem zkoro zapoměl kudy to vede ..
jinak já jsem si taky řikal že pod 45 už to asi nedam... ale když ti to ten den sedne tak je možné ledacos..

ádaracing: noo tak pod 40 se tutově už nedostanu , páč takle jsem jel už na hranici toho co si myslim že kdy zvládnu, gumy už mi klouzali takřka všude s origo podvozkem ... hlavně zadek v táhlé levé po retardéru, pak v dvojté pravé před vracákem, pak pod boxama a ještě v dvojté pravé před cílovkou. ale to už byla kekonci dne ta guma mrtvá...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 13:40 | Nahoru | #7466

Willis-R6 píše: Já jen k problematice měření času. Mám GPS laptimer a rozdíl oproti transpondéru je rozmezí +- 0,01 vteřiny...takže pokud měříte něčím inteligentním, tak rozdíl je fakt minimální..



mam ten skoro zakladni model od GPT s vysilacem na boxovku a tez sem zaznamenal rozdily oproti transponderu v rozmezi 0,01s.. napr cas zmereny na laptimeru 2:19,99 (meri "jen" na setiny) byl na transpiku 2:19,999 ... takze bych se nejakych markantnich rozdilu taky nebal

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 22:03 | Nahoru | #7467
poli46> Nic proti, ale nejak se mi tomu casu nechce verit... Jestli je to pravda tak jsi demon...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.7.2012 v 22:59 | Nahoru | #7468
burak> Pred par lety mi to pritulkyne upgradovala presne jak rikas. Jsou to jen takove zalozni kdyby primarni vypovedely funkci. Uprava jiste dost pomohla, ale stale hraly moc malo v porovnani s vykonym Tyrexem




Naposledy editováno 25.07.2012 22:59:30

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2012 v 11:09 | Nahoru | #7469
.Kolda.: nu to já tomu taky skoro ani nedokázal uvěřit ... snad to zopakuju příště znova , v mostě mam teť natrénováno cocela dost tak uvidíme jak to půjde na jinejch okruzích.. teť v úterý jedem na slovač tak se uvidí ... hlavně to nevyválet ..

nejede někdo na slovač z vás? u fialaracingu je celej den v předprodeji za 70éček ...
někdo kdo tam má najeto aby mě případně povodil ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.7.2012 v 11:27 | Nahoru | #7470

poli46 píše: .Kolda.: nu to já tomu taky skoro ani nedokázal uvěřit ... snad to zopakuju příště znova , v mostě mam teť natrénováno cocela dost tak uvidíme jak to půjde na jinejch okruzích.. teť v úterý jedem na slovač tak se uvidí ... hlavně to nevyválet ..

nejede někdo na slovač z vás? u fialaracingu je celej den v předprodeji za 70éček ...
někdo kdo tam má najeto aby mě případně povodil ...



Jel bych hned, ale musim dat napred dokromady prskafku po Lausitzu
Planuju az pulku srpna - most
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1182, 1183] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35482 Dnes v 18:20 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 3 30.4.2024 v 06:46 Gahan37
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist