Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>tak to vam zavidim. Na R1 je to pruser. Jak trochu spomalim nebo je hic teplomer mam pres 90 ani nemrku. Jinak jezdim tak 82. Extremni prehrivani jsem vyresil stejne jak perna kdysi na r1 solo spinacem vetraku, takze si to dle potreby sam koriguju
Sežeň přídavnej chladič a máš po problémech - u R1 zcela standartní jev....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Vejmi>ja kdyz sem na Slovaci vyjizdel z kaceru tak sem mel 113
to som mal tiež, ale ešte minulý rok, keď som zostal trčať v parádnej zácpe vo Wiedni....
edit: resp. Aprilky majú problém s chladením v meste a pri pomalej jazde
Naposledy editováno 28.09.2010 19:22:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
krAlik33>to som mal tiež, ale ešte minulý rok, keď som zostal trčať v parádnej zácpe vo Wiedni....
edit: resp. Aprilky majú problém s chladením v meste a pri pomalej jazde
..to každé moto!!
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
krAlik33>2LEKO> nene, su rozdiely, u suzi som nemal take problem, skor naopak v uk ked som ju kupil, som myslel, ze je termostat KO, pomaly sa zohrievala
Yamaha na tohle byla dost problémová, rozhodující byla i montáž kapotáže - když někdo blbě napasoval přední laminátovou kapotu, mohl mít pak problémy - dávat tedy co nejvejš.
S KTM není s chlazením žádný problém! ..ventilátory běžej až po hodně dlouhý době a popjíždění po jízdě na okruhu v depu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
sagi>čau Perňo,měl bych dotaz jestli vidíš nějaký podstatný rozdíl v R1 04-06´a R1 07-08´.Mám na mysli využitelnost na okruhu při amatérským ježdění,třeba(jestli to jde)vyjádřená v rozdilu časů.A potom jestli máš možnost srovnání mezi těmito generacemi a modelem 98-01´.
Čau Sagi, podstatný rozdíl tam úplně nevidím, ale ta 07-08 (nejvypiplanější R1) je přeci jen v detailech lepší (brzdy, podvozek) a hlavně má výkonnější motor. V celku tedy opravdu rychlejší je, alespoň já to tak měl. Výborná závodní motorka, konkurenceschopná je i dnes proti jiným. 04-06 je taky dobrá volba a někteří na ní jezděj pořád a to hodně rychle (MartinR1, Marek Káňa a loni i Zdeněk Brabec), tenhle model se jim hodně povedl, oproti 02-03 celkem revoluční. 01 jsem taky občas projel a líbily se mi brzdy a spodek (zátah) motoru, ale je jasný, že dnešním bikům to konkurovat nemůže - i ten posez je na dnešní dobu takový jiný, nižší, menší světlost. Od r.04 působí R1, jako by to byla silnější šestka, tak perfektně ovladatelná je a brzdy má podle mě taky silný. Podle mě to může být klidně i 1-2s ve prospěch modelu 07-08 v Brně při časech pod 2:15 v amatérských podmínkách..??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 02.10.2010 21:03:48
2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>porychlil jsem hlavne zkusenostma a tim ze jezdim, i kdyz je to porad malo. Necekej ze hned sednes na novou a pojedes rychlejc. Nez se s ni zzijes chvili trva. Jinak loni most na rr 53, letos 48 ale to nejsou zadny casy. Podivej na Dafidaka loni jsme jezdili stejne a dneska umi 42, porad na stejny motorce (k6) je to jen o tom jezdit jezdit jezdit. 45 zvladne 04ka jako prd
Přesně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
sagi>Perňa_81> Dík za odpověď,tak to mi asi bude stačit nějaká 04-05´a snad se na těch 2.15 Brno a 1.45 Most dohrabu.
To by mohlo jít, vzhledem k dnešním pneumatikám a taky jestli si vyježděný
Tuším, že v r.2006 nebo 2007 jsme s kamarádem (tenkrát jsme ještě neměli zase tolik najeto) na R1 (já 05 série se zadním Ohlins v diskutabilním stavu, on 06ku úplnou sérii) jeli v Brně 2:13-14 a v Mostě 1:45 na Pirelli Supercorsa.
Na tý samý motorce s lepším pérováním jede letos MartinR1 neskutečných 1:41.8 Most a 2:10 Brno, to co já loni na Stockový 08! Takže i to se dá jet, když opravdu UMÍŠ.. A já tvrdím, že na 04ce bych to nedal, zatímco na 08ce to bylo celkem snadný Z toho jsem odvodil rozdíl mezi těma motorkama 1-2s, možná ale i víc!
Naposledy editováno 06.10.2010 19:03:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Já to nedavno počital a i s hořicema (2x) jsem byl za těch 6let co jezdim na velký motorce 10x v životě na okruhu teda vlastně 11x se slovačem teďka ale tam jsem hapal a zjistil že se mám pořád hodně co učit Takže za mě hlavně opatrně, čas je to nemenší, důležitý je si to v sedle užít, slízt z motorky a mít z toho dobrej pocit.. čas nebo umístění je jen další odměnou za dobře odvedenou práci. a když se to nepovede? je to jenom sport/koníček, kvůli tomu nám nikdo hlavu neutrhne... lepší si přiznat, nepovedlo se to, než pak ležet ve špitále jen proto že jsem se snažil sundat vteřinu (a že vím o čem mluvím.. v pondělí mě z toho špitálu pustili )
tak ať vám to jezdí bando
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Corela91>budte v klidu, pořád jsme másla a musíme trénovat, i kdybysme jezdili 40, tak nás to požene dopředu a bude tam pořád mrtě dalších co pojednou rychlejc a budem se je snažit dohnat.
Já to nedavno počital a i s hořicema (2x) jsem byl za těch 6let co jezdim na velký motorce 10x v životě na okruhu teda vlastně 11x se slovačem teďka ale tam jsem hapal a zjistil že se mám pořád hodně co učit Takže za mě hlavně opatrně, čas je to nemenší, důležitý je si to v sedle užít, slízt z motorky a mít z toho dobrej pocit.. čas nebo umístění je jen další odměnou za dobře odvedenou práci. a když se to nepovede? je to jenom sport/koníček, kvůli tomu nám nikdo hlavu neutrhne... lepší si přiznat, nepovedlo se to, než pak ležet ve špitále jen proto že jsem se snažil sundat vteřinu (a že vím o čem mluvím.. v pondělí mě z toho špitálu pustili )
tak ať vám to jezdí bando
Týjo Coreláčku jak dlouho ti to trvalo napsat takový sloh jednou rukou??? ... A všiml sis těch dvou slečen co na nás koukali, když jsem ti zapínal bundu? ....
No jinak máš pravdu, já si loni taky říkal jak jsem vyježděnej (druhá okruhová sezona) a až letos, když jsem měl možnost jezdit víc (cec a DA a nějaký volný ježdění) - čili skoro 30 dní na okruhu, tak zjišťuji, že se teprve začínám učit
Sagi - držím palce, ale ono je jedna věc sundavat 4 vteřiny z 1:55 a z 1:49, můj osobáček je 1:44 a podle mě je to už docela palba (i když to bylo na uklouzaných GP racerech), tak jsem zvědavej jak ti to příští rok půjde
Naposledy editováno 06.10.2010 11:09:37
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Martin R1> chces jako rict, ze Dafit pristi rok celej na BMW? no potes koste teda
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Prasouš>MartinR1> Zdar rychlíku, tak s tím BMW to ještě není jistý ... Je moc otazníků, pokud bude, tak otázka zda ho vzít normálně (jako vy) nebo využít nabídky z DA a být vázanej tím cupem... Nebo otázka zda je rozumný měnit fároše po dvou sezonách... Přemýšlel jsem zda ho trochu nenatunit po motorový stránce nebo jen udělat údržbu (repas motoru - má 7 tis. okruhových km)... Prostě je to tak, že zatím tržby v obou firmách vypadají tak, že příští sezonu budu sedět doma ...
Nápodobně! Dnes je v módě šetřit (opticky) a všichni by chtěli všechno zadarmo a navíc v high-end kvalitě. Každý druhý slovo, který teď slyším je sleva a už mě to sere! Takže příští rok zůstane technika stejná......
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35631 | Dnes v 16:12 doucha |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |