globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

22.9.2010 v 21:08 | Nahoru | #2431
radi5> jo to je fakt, v tomto pocasi je to skor naopak

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.9.2010 v 01:11 | Nahoru | #2432
ja kdyz sem na Slovaci vyjizdel z kaceru tak sem mel 113

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

23.9.2010 v 08:23 | Nahoru | #2433
Souhlasím, Aprilky se fakt dobře chladí a netřeba vymýšlet něco nestandardního. Při BikersCupu na Slovači jsem tam měl nejvíc 92 stupňů, ale bylo 37 ve stínu - masakr.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

27.9.2010 v 18:37 | Nahoru | #2434
tak to vam zavidim. Na R1 je to pruser. Jak trochu spomalim nebo je hic teplomer mam pres 90 ani nemrku. Jinak jezdim tak 82. Extremni prehrivani jsem vyresil stejne jak perna kdysi na r1 solo spinacem vetraku, takze si to dle potreby sam koriguju

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.9.2010 v 19:18 | Nahoru | #2435

Corela91>tak to vam zavidim. Na R1 je to pruser. Jak trochu spomalim nebo je hic teplomer mam pres 90 ani nemrku. Jinak jezdim tak 82. Extremni prehrivani jsem vyresil stejne jak perna kdysi na r1 solo spinacem vetraku, takze si to dle potreby sam koriguju



Sežeň přídavnej chladič a máš po problémech - u R1 zcela standartní jev....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.9.2010 v 19:21 | Nahoru | #2436

Vejmi>ja kdyz sem na Slovaci vyjizdel z kaceru tak sem mel 113



to som mal tiež, ale ešte minulý rok, keď som zostal trčať v parádnej zácpe vo Wiedni....

edit: resp. Aprilky majú problém s chladením v meste a pri pomalej jazde

Naposledy editováno 28.09.2010 19:22:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.9.2010 v 20:23 | Nahoru | #2437

krAlik33>to som mal tiež, ale ešte minulý rok, keď som zostal trčať v parádnej zácpe vo Wiedni....

edit: resp. Aprilky majú problém s chladením v meste a pri pomalej jazde



..to každé moto!!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

29.9.2010 v 16:27 | Nahoru | #2438
kdyby chtel nekdo chladic tak mam z nejakeho starsiho endura.....je malej takze pujde pridat.Cena je 600 kc!!!

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

30.9.2010 v 13:16 | Nahoru | #2439
čau Perňo,měl bych dotaz jestli vidíš nějaký podstatný rozdíl v R1 04-06´a R1 07-08´.Mám na mysli využitelnost na okruhu při amatérským ježdění,třeba(jestli to jde)vyjádřená v rozdilu časů.A potom jestli máš možnost srovnání mezi těmito generacemi a modelem 98-01´.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2010 v 10:13 | Nahoru | #2440
Já když jsem měla v Praze v centru teplotu 121°C, tak jsem vjela na chodník...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2010 v 10:32 | Nahoru | #2441
2LEKO> nene, su rozdiely, u suzi som nemal take problem, skor naopak v uk ked som ju kupil, som myslel, ze je termostat KO, pomaly sa zohrievala

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2010 v 22:43 | Nahoru | #2442

krAlik33>2LEKO> nene, su rozdiely, u suzi som nemal take problem, skor naopak v uk ked som ju kupil, som myslel, ze je termostat KO, pomaly sa zohrievala



Yamaha na tohle byla dost problémová, rozhodující byla i montáž kapotáže - když někdo blbě napasoval přední laminátovou kapotu, mohl mít pak problémy - dávat tedy co nejvejš.

S KTM není s chlazením žádný problém! ..ventilátory běžej až po hodně dlouhý době a popjíždění po jízdě na okruhu v depu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

1.10.2010 v 23:23 | Nahoru | #2443

sagi>čau Perňo,měl bych dotaz jestli vidíš nějaký podstatný rozdíl v R1 04-06´a R1 07-08´.Mám na mysli využitelnost na okruhu při amatérským ježdění,třeba(jestli to jde)vyjádřená v rozdilu časů.A potom jestli máš možnost srovnání mezi těmito generacemi a modelem 98-01´.



Čau Sagi, podstatný rozdíl tam úplně nevidím, ale ta 07-08 (nejvypiplanější R1) je přeci jen v detailech lepší (brzdy, podvozek) a hlavně má výkonnější motor. V celku tedy opravdu rychlejší je, alespoň já to tak měl. Výborná závodní motorka, konkurenceschopná je i dnes proti jiným. 04-06 je taky dobrá volba a někteří na ní jezděj pořád a to hodně rychle (MartinR1, Marek Káňa a loni i Zdeněk Brabec), tenhle model se jim hodně povedl, oproti 02-03 celkem revoluční. 01 jsem taky občas projel a líbily se mi brzdy a spodek (zátah) motoru, ale je jasný, že dnešním bikům to konkurovat nemůže - i ten posez je na dnešní dobu takový jiný, nižší, menší světlost. Od r.04 působí R1, jako by to byla silnější šestka, tak perfektně ovladatelná je a brzdy má podle mě taky silný. Podle mě to může být klidně i 1-2s ve prospěch modelu 07-08 v Brně při časech pod 2:15 v amatérských podmínkách..??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2010 v 13:28 | Nahoru | #2444
Perňa_81> Dík za odpověď,tak to mi asi bude stačit nějaká 04-05´a snad se na těch 2.15 Brno a 1.45 Most dohrabu.

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.10.2010 v 21:00 | Nahoru | #2445
jezdim 04 v serii (jen vyfuky a kn) a nenuzu si ji vynachvalit. Na to nase mrdani bohate staci. Vykon, podvozek, brzdy,jsou super! Jediny co mi oproti 07 08 chybi je antihop.spojka. Tu bych docela privital. Jinak novejsi je samozrejme lepsi, jak uz psal perna

Naposledy editováno 02.10.2010 21:03:48

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2010 v 13:33 | Nahoru | #2446
Corela91>O kolik si porychlil na R1 proti CBR(to je asi motorka srovnatelná s mojí)třeba v Mostě?

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

3.10.2010 v 14:49 | Nahoru | #2447
porychlil jsem hlavne zkusenostma a tim ze jezdim, i kdyz je to porad malo. Necekej ze hned sednes na novou a pojedes rychlejc. Nez se s ni zzijes chvili trva. Jinak loni most na rr 53, letos 48 ale to nejsou zadny casy. Podivej na Dafidaka loni jsme jezdili stejne a dneska umi 42, porad na stejny motorce (k6) je to jen o tom jezdit jezdit jezdit. 45 zvladne 04ka jako prd

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.10.2010 v 09:23 | Nahoru | #2448

Corela91>porychlil jsem hlavne zkusenostma a tim ze jezdim, i kdyz je to porad malo. Necekej ze hned sednes na novou a pojedes rychlejc. Nez se s ni zzijes chvili trva. Jinak loni most na rr 53, letos 48 ale to nejsou zadny casy. Podivej na Dafidaka loni jsme jezdili stejne a dneska umi 42, porad na stejny motorce (k6) je to jen o tom jezdit jezdit jezdit. 45 zvladne 04ka jako prd



Přesně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.10.2010 v 10:45 | Nahoru | #2449

sagi>Perňa_81> Dík za odpověď,tak to mi asi bude stačit nějaká 04-05´a snad se na těch 2.15 Brno a 1.45 Most dohrabu.



To by mohlo jít, vzhledem k dnešním pneumatikám a taky jestli si vyježděný
Tuším, že v r.2006 nebo 2007 jsme s kamarádem (tenkrát jsme ještě neměli zase tolik najeto) na R1 (já 05 série se zadním Ohlins v diskutabilním stavu, on 06ku úplnou sérii) jeli v Brně 2:13-14 a v Mostě 1:45 na Pirelli Supercorsa.

Na tý samý motorce s lepším pérováním jede letos MartinR1 neskutečných 1:41.8 Most a 2:10 Brno, to co já loni na Stockový 08! Takže i to se dá jet, když opravdu UMÍŠ.. A já tvrdím, že na 04ce bych to nedal, zatímco na 08ce to bylo celkem snadný Z toho jsem odvodil rozdíl mezi těma motorkama 1-2s, možná ale i víc!

Naposledy editováno 06.10.2010 19:03:19

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 00:37 | Nahoru | #2450
Corela91>Tak to je pěkné zrychlení.Je mi jasný že v prvním kole rychlejc nepojedu,ale ve druhým ? .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 01:45 | Nahoru | #2451
Perňa_81> Jestli stačí 6*CEC a 3*bikers cup nebo něco podobného,tak jsem vyježděný V roce 06´ byl v Mostě ještě starý povrch,tak 1:45 byl dost dobrej čas s ohledem na sériové pružení.Na Martina,respektive oba Dafiťáky jsem koukal při posledním CSC v Mostě,bylo to hodně,ale fakt hodně dobrý.Já bohužel NEUMÍM tak doufám že přes zimu vyměním stroj a 1:45 bude a nebo zjistím že letošních 1:49 byl strop

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 08:46 | Nahoru | #2452
sagi> ja jel letos 6x CEC2 a nepripadam si moc vyjezdenej

3 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 10:23 | Nahoru | #2453
budte v klidu, pořád jsme másla a musíme trénovat, i kdybysme jezdili 40, tak nás to požene dopředu a bude tam pořád mrtě dalších co pojednou rychlejc a budem se je snažit dohnat.
Já to nedavno počital a i s hořicema (2x) jsem byl za těch 6let co jezdim na velký motorce 10x v životě na okruhu teda vlastně 11x se slovačem teďka ale tam jsem hapal a zjistil že se mám pořád hodně co učit Takže za mě hlavně opatrně, čas je to nemenší, důležitý je si to v sedle užít, slízt z motorky a mít z toho dobrej pocit.. čas nebo umístění je jen další odměnou za dobře odvedenou práci. a když se to nepovede? je to jenom sport/koníček, kvůli tomu nám nikdo hlavu neutrhne... lepší si přiznat, nepovedlo se to, než pak ležet ve špitále jen proto že jsem se snažil sundat vteřinu (a že vím o čem mluvím.. v pondělí mě z toho špitálu pustili )
tak ať vám to jezdí bando

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 10:37 | Nahoru | #2454
Corela91> no hlavne, ze si to rozchodil!! drz sa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 11:08 | Nahoru | #2455

Corela91>budte v klidu, pořád jsme másla a musíme trénovat, i kdybysme jezdili 40, tak nás to požene dopředu a bude tam pořád mrtě dalších co pojednou rychlejc a budem se je snažit dohnat.
Já to nedavno počital a i s hořicema (2x) jsem byl za těch 6let co jezdim na velký motorce 10x v životě na okruhu teda vlastně 11x se slovačem teďka ale tam jsem hapal a zjistil že se mám pořád hodně co učit Takže za mě hlavně opatrně, čas je to nemenší, důležitý je si to v sedle užít, slízt z motorky a mít z toho dobrej pocit.. čas nebo umístění je jen další odměnou za dobře odvedenou práci. a když se to nepovede? je to jenom sport/koníček, kvůli tomu nám nikdo hlavu neutrhne... lepší si přiznat, nepovedlo se to, než pak ležet ve špitále jen proto že jsem se snažil sundat vteřinu (a že vím o čem mluvím.. v pondělí mě z toho špitálu pustili )
tak ať vám to jezdí bando



Týjo Coreláčku jak dlouho ti to trvalo napsat takový sloh jednou rukou??? ... A všiml sis těch dvou slečen co na nás koukali, když jsem ti zapínal bundu? ....

No jinak máš pravdu, já si loni taky říkal jak jsem vyježděnej (druhá okruhová sezona) a až letos, když jsem měl možnost jezdit víc (cec a DA a nějaký volný ježdění) - čili skoro 30 dní na okruhu, tak zjišťuji, že se teprve začínám učit

Sagi - držím palce, ale ono je jedna věc sundavat 4 vteřiny z 1:55 a z 1:49, můj osobáček je 1:44 a podle mě je to už docela palba (i když to bylo na uklouzaných GP racerech), tak jsem zvědavej jak ti to příští rok půjde

Naposledy editováno 06.10.2010 11:09:37

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 13:10 | Nahoru | #2456
cau chuligani ,tak jsem dneska prodal moji milou R1,a typek ji jel hned prubnout do Mostu ,tak at slouzi aspon tak jako me ,tesime se na vas v pristi sezone,DAFITACI NA BMW ,uz je pripravuju ,co ty Prasousku,bude BMW?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 15:05 | Nahoru | #2457
Prasouš> 30dni??? tak to tech myh napulenych 10 je teda pekna nuda
Martin R1> chces jako rict, ze Dafit pristi rok celej na BMW? no potes koste teda

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 16:36 | Nahoru | #2458
Vejmi> ja ja ,celej na baworakach

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 17:19 | Nahoru | #2459
MartinR1> Zdar rychlíku, tak s tím BMW to ještě není jistý ... Je moc otazníků, pokud bude, tak otázka zda ho vzít normálně (jako vy) nebo využít nabídky z DA a být vázanej tím cupem... Nebo otázka zda je rozumný měnit fároše po dvou sezonách... Přemýšlel jsem zda ho trochu nenatunit po motorový stránce nebo jen udělat údržbu (repas motoru - má 7 tis. okruhových km)... Prostě je to tak, že zatím tržby v obou firmách vypadají tak, že příští sezonu budu sedět doma ...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.10.2010 v 17:43 | Nahoru | #2460

Prasouš>MartinR1> Zdar rychlíku, tak s tím BMW to ještě není jistý ... Je moc otazníků, pokud bude, tak otázka zda ho vzít normálně (jako vy) nebo využít nabídky z DA a být vázanej tím cupem... Nebo otázka zda je rozumný měnit fároše po dvou sezonách... Přemýšlel jsem zda ho trochu nenatunit po motorový stránce nebo jen udělat údržbu (repas motoru - má 7 tis. okruhových km)... Prostě je to tak, že zatím tržby v obou firmách vypadají tak, že příští sezonu budu sedět doma ...



Nápodobně! Dnes je v módě šetřit (opticky) a všichni by chtěli všechno zadarmo a navíc v high-end kvalitě. Každý druhý slovo, který teď slyším je sleva a už mě to sere! Takže příští rok zůstane technika stejná......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35631 Dnes v 16:12 doucha
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist