globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

28.4.2009 v 23:35 | Nahoru | #1141
readymen> No jo, byla to divočina! To už bylo moc.. Jinak mi normálně větší volnoběh pomáhá, neskáče pak zadní kolo a pěkně se s tím dá šmejkat v nájezdech..ale co je moc, je moc Už to mám snad OK, jen to tedy střílí jak sviňa z vejfuků, ale to dělalo i vloni..se zase budu v Hořicích lekat sám sebe..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 13:08 | Nahoru | #1142
Perňas, prosim o radu, neustále sedim na bajku nalípnutej kulkama o bandu, z fotek vidim že sem prostě strašně vepředu. Dá se někde pořídit hotovej bobek, kterej se lípne na bandu a nebo mám jen vyříznout kus polystyrenu a přilepit pawrtejpou??? ( popřípadě máš nějakou jinou radu? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 14:36 | Nahoru | #1143
kaczer> hele kačeno nejsem sice pan mistr Perňa , ale mylsim že s timhle ti můžu poradit. Loni jsem jezdil uplně stejně a všude slyšel že je to špatně, tak jsem se prvních pár jízd na to soustředil, abych neustále rval prdel dozadu a najednou se mi tak jezdí líp a jde to tam prakticky samo. Ten návyk jsem si vypěstoval během 4 hodin v Brně jak prd . Jinak až ti ty kulky splasknou, tak třeba zjistíš, že už tak sedíš

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 15:38 | Nahoru | #1144

majkl31>kaczer> hele kačeno nejsem sice pan mistr Perňa , ale mylsim že s timhle ti můžu poradit. Loni jsem jezdil uplně stejně a všude slyšel že je to špatně, tak jsem se prvních pár jízd na to soustředil, abych neustále rval prdel dozadu a najednou se mi tak jezdí líp a jde to tam prakticky samo. Ten návyk jsem si vypěstoval během 4 hodin v Brně jak prd . Jinak až ti ty kulky splasknou, tak třeba zjistíš, že už tak sedíš



jj .. Majkl ma pravdu
Jen na to musis par jizd myslet a ono to prijde
Proste se jen nesmis hnat za kdejakym wolem,co Te zrovna predjel a ty mu to chces hned vratit a styl je tentam

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 15:48 | Nahoru | #1145
Zdar a v cem je lepsi sedet v zadu a netisknout se na nadrz?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 15:50 | Nahoru | #1146

NoFear4>Zdar a v cem je lepsi sedet v zadu a netisknout se na nadrz?



to přijde na to jestli máš ledvinku vepředu nebo vzádu

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 15:55 | Nahoru | #1147
lepší trakce zadního kola,míň zatížené vidle když jdeš na brzdy a v průjezdu zatáčkou mi to přide lépe ovladatelný.
ps:můj výplod fantasie ,klidně mi opravteesi to tak neni

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 15:57 | Nahoru | #1148

stepos79>NoFear4>Zdar a v cem je lepsi sedet v zadu a netisknout se na nadrz?

to přijde na to jestli máš ledvinku vepředu nebo vzádu



No ja si prave davam ledvinku zamrne dozadu,abych se mohl nalepit poradne na nadrz.Ale koukam ze to asi delam spatne a kdybych si mezi nadrz a sebe narval balik slamy,tak bych tim padem asi jeste porychlil jo? No mam obavy,ze kdybych zajel po 1:45,tak uz by se zacal lehce rosit i pan Perna a to mu nemuzu udelat,alespon ne hned na prvnim jezdeni roku v Moste

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 16:40 | Nahoru | #1149
Z chytrých rad a knih jsem vyčetl, že sedění v zadu by mělo pomoci lepšímu rozložení váhy na moto = lepší trakce ap. co s tím souvisí.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:16 | Nahoru | #1150
Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..

prostě na tom neumim sedět..

Edit : navíc podle fotek, co sem koukal, tak oc na bandě nalepenej nejsi, to já vypadám jak když sedim na ní, bych tě moh vzít do tandemu na jednositz

Naposledy editováno 06.05.2009 17:22:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:20 | Nahoru | #1151

kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..

prostě na tom neumim sedět..



s tou tvou muší váhou hele vem si pár kamenu do kapes

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:22 | Nahoru | #1152

kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..

prostě na tom neumim sedět..



no ale je to preci trosku neprirozene...alespon z pohledu celozivotniho jezdeni.Nikdo z nas nema na nadrzi zadny molitan a ani treba v SBK nebo motgp ho nemaj.uplne zmenis neco na co jsi zvyklej.Ikdyz pripoustim ze nekdo si to tam dava,jednou jsem to taky musel nucene mit na motorce a je to zajimave a mozna i uzitecne.Ale i tak se mi jezdi lepe bez toho.
Ale tak skusit to muzes za to nic nedas

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:23 | Nahoru | #1153

stepos79>kaczer>Martine - lepší trakce, lepší rozložení váhy atd... mě se má tendenci motorka při brždění permanentně stavět na předek.. když bude víc váha na zadku, bude brždění účinější..

prostě na tom neumim sedět..

s tou tvou muší váhou hele vem si pár kamenu do kapes



Stepos, ticho tam, vážim skoro jak ty, ty si jen nafoukanej

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:27 | Nahoru | #1154
musim říct že se snažím zadek cpát dozádu myslím na to při výjezdech zatížit kolo jenže to už je tolik věcí na který musím myslet nejdřív jakej tam mám kvalt potom co má traťák k objedu pak jakou vlajkou na mě mává to ještě čumim na jezdce přede mou jakou má stopu koukám kde se kdo válí a aby toho nebylo málo tak Kačerovi mapuju terén kde si schovává díly z motorky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:29 | Nahoru | #1155
stepos79> to je presne ono,myslis na moc veci a nemas ani cas poradne tahat vole

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:30 | Nahoru | #1156
NoFear4>stepos79> to je presne ono,myslis na moc veci a nemas ani cas poradne tahat vole [/quote]

právě já vim když já potřebuju mít přehled ono se to pak může všechno hodit

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:36 | Nahoru | #1157
Stepos, voe sem jen odhazoval nepotřebný věci:))) sem Vás chtěl v kvaldě zpomalit..

Martin - sem odkojenej na nahatejch bajcích, japonečka je první zlomený řididlo a 4vál k tomu, na kterym se snažim vozit na okruzích..:))

mno jdu shánět polystyren:)))

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 17:43 | Nahoru | #1158

kaczer>Stepos, voe sem jen odhazoval nepotřebný věci:))) sem Vás chtěl v kvaldě zpomalit..

Martin - sem odkojenej na nahatejch bajcích, japonečka je první zlomený řididlo a 4vál k tomu, na kterym se snažim vozit na okruzích..:))

mno jdu shánět polystyren:)))



Narovnej si ty riditka,jestli je mas hodne zalomeny.je to pohodlnejsi a navic to budes mit jako driv na tuonu nez si zvyknes...
a mozna bych tolik neradil...driv si jezdil na kroutak,tak zkus taky jezdit o kvalt vejs,kdyz to teda nebude padat hodne pod otacky....nez si proste na toho litra zvyknes

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 18:51 | Nahoru | #1159
Nofear - teprve zjišťuju že to točí víc než 10K:))) mno nějak se s tim poperu

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 23:10 | Nahoru | #1160
No já myslim že si se s tim poral až až, když si mě v mostě bouchul o 3 tisíciny Co se posazu týče řešim uplně stejnej porblém. už jsem si taky řikal že tam něco nalepim, ale je to zbytečný, lepší je věnovat jeden trénink soustředění se na to, než se honit za časem a půjde to samo.. vidím to na sobě.. ještě to pořád není ono, ale už se zlepšuju, ještě párkrát se svezu a přestanu na to myslet a začnu si tak sedat automaticky.. přesně jak řiká majkl..
Jo a prosimtě nemáš nějakou fotku z dojezdu do cíle, jak jsme tam stáli vedle sebe?

Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.5.2009 v 23:35 | Nahoru | #1161

Corela9
Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc



Jo sedet si zustanu na nadrzi neboj,ale nejaky doladovani bych taky mel na rady Foukala udelat.Takze to pak bude urcite jeste rychlejsi Jo ale ted kouma na ty vsechny fotky,mas docela hezkou motorku a dokonce i na normalni provoz.Nechces mi tam taky udelat cocku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 00:38 | Nahoru | #1162
kaczer> No nevím, já bych tam nic nelepil.. Někdy se dává po stranách nádrže taková průhledná adhezní guma, o kterou se líp na brzdách opřeš kolenama a nesjíždíš k nádrži a nezatěžuješ tolik pařátky - prostě se chytíš kolenama nádrže. Navíc vidle není tak křečovitě ovládaná, když máš veškerou váhu na řidítkách a líp pak pracuje (to jsem vyposlouchal u jednoho oranžovýho týmu ).
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 00:42 | Nahoru | #1163
Mě ještě tak napadlo, blíží se Hořický Zatáčky a já nemám vyřešenou kameru na motorku ..respektive ji nemám a nemám moc ani čas, vrátím se v úterý z DE těsně před Hořicema. Měl by tedy někdo k zapůjčení nějaký funkční systém? Nebo klidně dvě, i směrem dozadu..
Pokud nerozbiju, vrátím i s exkluzivními záběry (snad)..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 01:21 | Nahoru | #1164

Perňa #81>kaczer> No nevím, já bych tam nic nelepil.. Někdy se dává po stranách nádrže taková průhledná adhezní guma, o kterou se líp na brzdách opřeš kolenama a nesjíždíš k nádrži a nezatěžuješ tolik pařátky - prostě se chytíš kolenama nádrže. Navíc vidle není tak křečovitě ovládaná, když máš veškerou váhu na řidítkách a líp pak pracuje (to jsem vyposlouchal u jednoho oranžovýho týmu ).
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...



hele Perňo...když já (třeba jsem jedinej ) při brzdách, tak me to natlačí logicky na nádrž, sice chápu, že je to špqtně z mnoha důvodům ale ideál je, na výjezdu být co njvíc na zadním ole, by se eliminovalo HS....)))

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 07:32 | Nahoru | #1165

Ducati1098>Perňa #81>kaczer> No nevím, já bych tam nic nelepil.. Někdy se dává po stranách nádrže taková průhledná adhezní guma, o kterou se líp na brzdách opřeš kolenama a nesjíždíš k nádrži a nezatěžuješ tolik pařátky - prostě se chytíš kolenama nádrže. Navíc vidle není tak křečovitě ovládaná, když máš veškerou váhu na řidítkách a líp pak pracuje (to jsem vyposlouchal u jednoho oranžovýho týmu ).
Polystyrén ti bude jen mlátit do "citlivýho" a nemyslím si, že je nutný. Prostě když už jednou na brzdách malinko sjedeš k nádrži, před zatáčkou si lehce popojedeš zadkem zpět a v zatáčce tě to už k nádrži zpět nepošle, když nebudeš příliš vysedat...stačí jen na půl zadku a spíš jít dovnitř zatáčky celým tělem a na výjezdu jen prostě přidám a víc nakolmím motorku, ale polohu těla zase tak neměním. Někdy si najdi čas a projeď si na závodech okruh po "obslužce" a koukej na ty rychlý, jak co dělaj... Pak už jen pilovat a pilovat a utrácet a ...

hele Perňo...když já (třeba jsem jedinej ) při brzdách, tak me to natlačí logicky na nádrž, sice chápu, že je to špqtně z mnoha důvodům ale ideál je, na výjezdu být co njvíc na zadním ole, by se eliminovalo HS....)))



mam ten samý problém zejména v Mostě :/ proste me to taky natlaci na nadrz a o tomdle pytlicku na kulky jsem tez premejslel, ale nedobral jsem se k vysledku jestli ma nebo nema cenu ho tam davat.

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 08:07 | Nahoru | #1166
No například FreeMoto Team s touhle fičurou normálka jezdí. Jak DAVR1 tak Rici s tím jezdí...a říkali, že není problém. Citlivé zařízení to neohrožuje....a při brždění to pomáhá

Naposledy editováno 07.05.2009 08:10:18

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 08:23 | Nahoru | #1167
Ducati1098> Dej tam tu oboustranou lepenku asi by to pomohlo. Je pravda jak je ta tvoje moto užší, tak se těmi koleny hůř zapřeš při brždění a pak ty bohovské brzdy

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 08:47 | Nahoru | #1168
Taky hodím svůj kousek do mlýna..sedět vzadu má jedno veliký zdůvodnění, styčná plocha přední gumy je cca 2/3 zadní, proto je potřeba pro maximální adhezi zatěžovat přední kolo stejným způsobem jinak to ta guma nesnese a odporoučíš se do kačeru resp. nebudeš tak rychlej, jak bys mohl být;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 13:32 | Nahoru | #1169

NoFear4>Corela9
Fíre ty seď jak si zvyklej, ještě to tak aby tě to náhodou porychlilo. to už by bylo moc

Jo sedet si zustanu na nadrzi neboj,ale nejaky doladovani bych taky mel na rady Foukala udelat.Takze to pak bude urcite jeste rychlejsi Jo ale ted kouma na ty vsechny fotky,mas docela hezkou motorku a dokonce i na normalni provoz.Nechces mi tam taky udelat cocku?


jednosuše sežeň čočku, třeba z rozbitý světla (nelíp potkávací - mlhovky nic moc - já mám z tuningových světel z BMW) pak kup v obi kus takový šedivý odpadní roury podle velikosti čočky - je jich tam mraky druhů stojí pár kč, udělej díru do kapot, vraž tam tu trubičku, přilaminuj nebo přikituj (já kitoval a už 3tí rok drží) a pokud máš lamimáty pod maskou dostatčně zahnutý dovnitř tak čočku pak jednouduše posadíš na ten spodek aby ti koukala dírou ven.. zadní světlo jsem řešil obyč diodovym za pár kč z motolights.cz (v katalogu je velkej výběr). Shrnuto osvětlení předek zadek cca 800kč když to hodně přeženu včetně kitu a trubky.. alespoň u mě mrkni ke mě na www něco by tam mělo bejt na starejch fotkách vidět (snad) Rozhodně bych se toho nebál. "přestrojení" mi trvá asi 10min včetně montáže spz

Naposledy editováno 07.05.2009 13:39:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.5.2009 v 19:00 | Nahoru | #1170
Corela9> hmm to je levejsi,nez kdyz to budu prestrojovat furt dokola.To me stalo jen odstrojit a dat na laminaty litr.Uvidim co vymyslim dik za rady.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35670 Dnes v 08:41 Kamikadze-Ace
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist