1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
mede>Ferda406> myslim že tam těch 20% vody dostane furt dřív než ty podle manuálu vyndáš svíčky, protočíš motor a zas je tam namontuješ. nevim jak tobě, ale mě to asi blbne, ptože bez svíček mi to kupodivu ani nekejchne
Nejak mi unika proc by tam daval vodu???
Bez svicek ti to kejchat nema, bo je to na zimnim spanku. Nerikam nikomu, ze ma 2x menit olej a vytahovat svicky, jen jsem chtel objasnit, jestli nadrz prazdnou nebo plnou. Ono uz logicky je jasne, ze plnou. Bo diky cemu kov rezne? - Diky vode. Pokud mam prazdnou nadrz kor v nevytapene garazi, tak je v ni vzduch = vlhkost = koroze a to nepocitam kondenzaci na stenach nadrze. Kdezto plna nadrz = benzin = zadna voda = zadna koroze.
PetrKiller1983>Lada.s>nechci nikomu křivdit, ale přijde mi že už to trochu moc řešíte ucpávat výfuk hadrem, lít olej do válců....aby se motorka měla v zimě dobře, ale v sezone pak polovina z vás jezdí na gumách na plátně a s vytahaným retězem
Kdyby mi gumy a vydržely a hlavně stali co tobě tak to taky neřešim. A beztak už nemužu jezdit tak se v tom musim aspon torchu hrabat jinak mi z toho hrábne
Jen pro zajímavost : "v čem se hrabeš"!?
WARP>když už jsem dneska šel sundat nádrž (z poloviny naplněnou) a vypustit benzín z karbců, tak jsem ji sundal a vzal tak jak je domů do tepla a nebudu řešit kondenzaci nebo reznutí, na jaře ji vrátím zpět a hotovo. Ještě jsem ucpal vejfuk, sací nádechy a natřel olejem kotouče aby nerezly v nevytápěné garáži, protože už začaly..., gumy na dřevěných deskách, igelit na motorku a nazdar...jo a baterie domů.
A ty máš motorku z papíru nebo ze dřeva?Pořád se dá jezdit!
Ferda406>mede>Ferda406> myslim že tam těch 20% vody dostane furt dřív než ty podle manuálu vyndáš svíčky, protočíš motor a zas je tam namontuješ. nevim jak tobě, ale mě to asi blbne, ptože bez svíček mi to kupodivu ani nekejchne
Nejak mi unika proc by tam daval vodu???
Bez svicek ti to kejchat nema, bo je to na zimnim spanku. Nerikam nikomu, ze ma 2x menit olej a vytahovat svicky, jen jsem chtel objasnit, jestli nadrz prazdnou nebo plnou. Ono uz logicky je jasne, ze plnou. Bo diky cemu kov rezne? - Diky vode. Pokud mam prazdnou nadrz kor v nevytapene garazi, tak je v ni vzduch = vlhkost = koroze a to nepocitam kondenzaci na stenach nadrze. Kdezto plna nadrz = benzin = zadna voda = zadna koroze.
Ferda jezdim jen v-power + obcas davam Motul injection clean + plnou nadrz. Nikdy se mi nestalo aby po zime nesla nastartovat nebo zasrane karbeci ted uz strikovani...