No zajímají mě KLADY a ZÁPORY a to skutečně jen od těch co jí sedlali/jí!
Slibuji si menší unavenost,rychlejší projetí trialových pasáží a sjezdů a v neposlední řadě jednodušší servisování,kdyby se to posralo hodně?Co mě hodně zajímá je kolik zajede v plném nasazení minut na jednu nádrž,startovatelnost po kotrmelci,výdrž komponentů,nutnost úprav,chování na rozličných terénech.Taky ještě připojím anketku 200/250/300 což v praxi je 34/37/44KW ,anebo taky 97/101/106(e)kg
Děkuji všem,zatím ježdění zdar!
Většinou každý jezdí jiným stylem, má jinou motodovednost, jinou fyzickou zdatnost nebo je xenofob na jinou značku než má v garáži atd. Podle mě vybírat moto, podle cizího doporučení není ideální.
Na druhou stranu objektivnější porovnání než psal Vana666 asi už udělat nejde a dá se podle toho dobře zorientovat.
Naposledy editováno 11.10.2008 20:35:41
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Vana666>Ryen-Te> 2504T je určitě fajn, hlavně pro lehčího jezdce. Sama motorka je lehčí, jede plynule a určitě dostatečně rychle. Nevýhoda jsou podle mě titanové ventily (životnost), ale Yamahy si kluci pochvalujou že to jsou držáky
ale úplně hodnotit nemůžu, 4T250 jsem nikdy neměl
EXC 4T 250 - potvrzuju co psal Vana. Pokud chceš motorku co na každý kvalt půjde na zadní, tak tahle to ale není. Pro mne je to ale třeba výhoda. Výkon dostatečný (nevím kolik přidal laďák - bez něj jsem toho moc nenajezdil, ale zkušenější kamarádi tvrdí, že to znát je výrazně), podvozek výborný (= citlivý a měkký, tedy asi nevhodný pro velký skoky a MX), hmotnost v normě. Obratná a "poslušná". Výborně brzdí. Nevaří. I studená dobře startuje. Ventily po 65 mth bez nutnosti zásahu. Jejich výměna doporučena při 150 mth (pokud je budu kupovat, tak "za vodou"). Vážím 70kg. Nezávodím, ale jak občas koukám, tak se na ní dá i vyhrávat.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
Jira-včera sem slyšel o 250 4-T která má naladěno na zadním kole 50koní!!!!!(naladěná 450CRF 42-46,2008!)Ale jede jen závod a konec,no ve světě se jezdí trochu jinač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Jira>Vana666>Ryen-Te> 2504T je určitě fajn, hlavně pro lehčího jezdce. Sama motorka je lehčí, jede plynule a určitě dostatečně rychle. Nevýhoda jsou podle mě titanové ventily (životnost), ale Yamahy si kluci pochvalujou že to jsou držáky
ale úplně hodnotit nemůžu, 4T250 jsem nikdy neměl
EXC 4T 250 - potvrzuju co psal Vana. Pokud chceš motorku co na každý kvalt půjde na zadní, tak tahle to ale není. Pro mne je to ale třeba výhoda. Výkon dostatečný (nevím kolik přidal laďák - bez něj jsem toho moc nenajezdil, ale zkušenější kamarádi tvrdí, že to znát je výrazně), podvozek výborný (= citlivý a měkký, tedy asi nevhodný pro velký skoky a MX), hmotnost v normě. Obratná a "poslušná". Výborně brzdí. Nevaří. I studená dobře startuje. Ventily po 65 mth bez nutnosti zásahu. Jejich výměna doporučena při 150 mth (pokud je budu kupovat, tak "za vodou"). Vážím 70kg. Nezávodím, ale jak občas koukám, tak se na ní dá i vyhrávat.
EXC 250F m08 128mh a ventily jsou porad tak jak z prodejny. Co ctu fora tak nekteri maji uz i 180mh bez zasahu v toleranci v tomto KTM po tech ne prilis uspesnych dvouvackovych 250 m07 a 06 hodne zlepsila. No a YAMAHA ta to ma odzkousene uz tusim 9tym rokem takze tam neni co resit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
Ty předky jsou poměkčené více než sem měl na 450-2008,ale i tak to budu asi předělávat.Uvidím zítra,ještě sem se s tím nezžil na 100%.Hodně se změnil náklon zadního tlumiče a s tím i chování,ale jako na 2008,sem s tím zase spokojen,stačilo jen nastavit péro a trochu poklikat na spodku,pohoda.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
1.Nová přední brzda od Bremba je pekelně jedovatá,nic společného s předchozí řadou
2.Přední vidle,bude opět potřeba přeplanžetovat,ale asi už jen dole,je vidět že technici v KTM si už dali říct a naslouchaj lidu,protože je opravdu oproti 2008 lepší.
3.Motor dostal V-Force 3 a mohu jen říct šlape krásně od jedničky až po pětku jak na krouťák tak na výkon.Žádné díry mezi 1-2,o vibracích nevím,tichoučký(six koncovka)Převod tam mám 13-50 a jezdit na trati 3-4-5 není problém,tohle mě hodně překvapilo.Očekával sem hodně spojkování a řazení v pásmu spíš 1-2-3 ale nic takového není.Proč tam nedělají ještě šestku teda fakt netuším,tohohle je fakt škoda a budu to řešit menší rozetou na zadním kole.
4.Spotřeba vypadá normálně dvě hoďky CC by neměl být problém a ta průhledná nádrž konečně řeší přelívání hrdla a přehled o stavu-velká chvála.
5.Jízda-je to opravdová radost z ovládání motorky,kam si to člověk naplánuje tam jede,průběh motoru je dokonalý na CC,startuje na jeden šup,opravdový pocit lehkosti přes jakékoli nástrahy trati.(PROČ JÁ SEM VLASTNĚ JEZDIL VELKOOBJEMOVÉ ČTYŘTAKTY!!!!!?????NECHÁPU)
Vidle škoda, ale taky se s nima půjde domluvit, já jsem vyházel tak polovinu planžet ze spodního ventilu a dá se
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
[img]
Naposledy editováno 02.11.2008 09:24:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
(na poslední foto)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09
2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... | KO_IN | 4 | 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal |
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 5 | 9.11.2023 v 10:56 Tadeas. |
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | Olihňos | 3 | 18.9.2023 v 20:36 Frantacz |
20mm osa na 26mm ráfek KTM KTM EXC 200 | 18IsBack | 8 | 2.5.2023 v 22:04 Kohlstein |
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... | KoblaCZ | 10 | 2.6.2022 v 15:44 doktorM |