bmw_r1300gs_cartec





Téma: KTM 200 EXC 08/09
8.10.2008 v 13:13
Jezdím CC 2,3,4 hodinovky a enduro a to na 450 EXC-r(celou dobu vlastně jen 4-T).Vážím 85kg a měřím 183cm.Tak zvažuji přikoupení 2-T,přeci změna je život jak tvrdil můj bývalý učitel občanky:"Chlap by měl vystřídat více různobarevných žen,ať má v důchodu co vyprávět!"Tu barvu již měnit nechci,bylo jich už dost a kdo ochutnal oranžovou tak ví o čem mluvím.
No zajímají mě KLADY a ZÁPORY a to skutečně jen od těch co jí sedlali/jí!
Slibuji si menší unavenost,rychlejší projetí trialových pasáží a sjezdů a v neposlední řadě jednodušší servisování,kdyby se to posralo hodně?Co mě hodně zajímá je kolik zajede v plném nasazení minut na jednu nádrž,startovatelnost po kotrmelci,výdrž komponentů,nutnost úprav,chování na rozličných terénech.Taky ještě připojím anketku 200/250/300 což v praxi je 34/37/44KW ,anebo taky 97/101/106(e)kg
Anketa: Větší vhodnost pro CC a enduro
200 exc
39%
29
250 exc
15%
11
300 exc-e
46%
34

KTM 200 EXC 08/09

11.10.2008 v 10:10 | Nahoru | #31
myslim ze rozkmitani riditek neni vlivem motorky ale jezdcem--to se stava kdyz uz nemas silu

KTM 200 EXC 08/09

11.10.2008 v 19:15 | Nahoru | #32
czmoto> Taky to hooodně dělájí přední vidle,trocha lazení a je po kmitání.Tříkilo brát nechci,dnes sem se svezl na fungláči od kamaráda a je to jako to 450(to mám),pořád to tlačí a chce se zvedat,na enduro dobrý.Tohle je přesně to co mě dojebává v technických pasážích,ta rychlost na rovince určitě lze taky dohnat i na 200 exc s tím si hlavu nelámu,stačí otočit více plynem a bude to.Takže 200 versus 250?Spotřeba asi rozhodne a taky kategorie E1-E2,no zkuste ještě přihodit rozdíl(klad či zápor) těhle dvou 2-T.
Děkuji všem,zatím ježdění zdar!

KTM 200 EXC 08/09

11.10.2008 v 20:08 | Nahoru | #33
marko --jasne i nalazeni tlumicu je samozrejmost --jestli ti to pomuze tak ja mel pred casem ktm exc 250 (90rok)uz to byl ten typ s novejsim motorem a retezem na leve strane (byla skoro jako nova protoze lezela nekde v italii v garazi)--ale jela naprosto vyborne, motor sel perfektne odspoda takze nebyl problem ve strmem kopci ubrat a vyhnout se stromu a zase se plynule rozjet, max vykom mela taky super(cca 50koni) a byla takova hodna ze tam nebyla dira ale zatah od spodnich otacek az nahoru --prevody mela 5kvaltu (1,2,3,4 byli terenni a na 5ty kvalt byl vetsi skok aby byla rychla na rovinach takze si myslim ze tech 150 jela urcite) o tlumicich nebudu mluvit protoze ty jsou dnes uplne na jine urovni ale i tak fungovaly dost dobre na 200 jsem sice nejel ale urcite bych si vybral na enduro 250 (jednak by mela byt vetsi zivotnost, motor nemusis tolik tocit-lepsi zatah odspodu,spotreba bude asi take nizsi a vahou se to tolik lisit nebude)

KTM 200 EXC 08/09

11.10.2008 v 20:32 | Nahoru | #34
První dvě off-road motky jsem si nechal poradit od "zkušenějších" a každou jsem s radostí prodal . Potom jsem zkusil selsky zauvažovat a než jsem koupil, tak jsem dopředu vyzkoušel a výsledek je pokaždé max. spokojenost.
Většinou každý jezdí jiným stylem, má jinou motodovednost, jinou fyzickou zdatnost nebo je xenofob na jinou značku než má v garáži atd. Podle mě vybírat moto, podle cizího doporučení není ideální.
Na druhou stranu objektivnější porovnání než psal Vana666 asi už udělat nejde a dá se podle toho dobře zorientovat.

Naposledy editováno 11.10.2008 20:35:41

KTM 200 EXC 08/09

24.10.2008 v 20:17 | Nahoru | #35
mám EXC 200 a jako amatér jsem nadmíru spokojen

KTM LovE

KTM 200 EXC 08/09

28.10.2008 v 23:18 | Nahoru | #36
Tak a jdu zítra zařídit 200 EXC 2009.Všem díky za zkušenosti.

KTM 200 EXC 08/09

29.10.2008 v 08:14 | Nahoru | #37
marko> Potom napíš dojmy a skúsenosti aj ty prosím ťa. Ďakujem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

29.10.2008 v 10:01 | Nahoru | #38

Vana666>Ryen-Te> 2504T je určitě fajn, hlavně pro lehčího jezdce. Sama motorka je lehčí, jede plynule a určitě dostatečně rychle. Nevýhoda jsou podle mě titanové ventily (životnost), ale Yamahy si kluci pochvalujou že to jsou držáky

ale úplně hodnotit nemůžu, 4T250 jsem nikdy neměl



EXC 4T 250 - potvrzuju co psal Vana. Pokud chceš motorku co na každý kvalt půjde na zadní, tak tahle to ale není. Pro mne je to ale třeba výhoda. Výkon dostatečný (nevím kolik přidal laďák - bez něj jsem toho moc nenajezdil, ale zkušenější kamarádi tvrdí, že to znát je výrazně), podvozek výborný (= citlivý a měkký, tedy asi nevhodný pro velký skoky a MX), hmotnost v normě. Obratná a "poslušná". Výborně brzdí. Nevaří. I studená dobře startuje. Ventily po 65 mth bez nutnosti zásahu. Jejich výměna doporučena při 150 mth (pokud je budu kupovat, tak "za vodou"). Vážím 70kg. Nezávodím, ale jak občas koukám, tak se na ní dá i vyhrávat.

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

29.10.2008 v 10:33 | Nahoru | #39
Jira> souhlasím že váha jezdce docela výrznou roli hraje taky
já mám devadesát a 4T 250 se mnou až tak přesvědčivě neuhání, asi bych ji musel dost drhnout. S lehčími kusy ovšem letí jak z praku

Naposledy editováno 29.10.2008 10:33:41

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

29.10.2008 v 13:41 | Nahoru | #40
Jira> Mě jde o to jak často se omýlá spolehlivost 250 4t, ale to spíš u mx se řeší tady...o endurech týhle kubatury se tolik nemluví, nebo spíš spousta lidí o ní uvažuje ale ve finále radši vemou 450 protože nárust v ceně není tak vysoký. O víkendu sem byl se projet na ostrý 450, trochu poladěný a přišlo mě to moc ale zas neřikám že bych si nezvykl. 250 je ideální bych řekl ale o výdrži nevim nic

2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 11:19 | Nahoru | #41
Jak už to tak v životě chodí,tak člověk udělá hodně "pikačovin" než umře.Jako blesk z čistého nebe přede mě spadla 250 EXC sixdays 2009 za neskutečný peníz,tak jedu ráno pro ni.Zážitky a zkušenosti pak zde postnu.Ta 200EXC byla taky za dobrou cenu,ale se všemi doplňky by vyšla jako ta 250 v six verzi,problém byl s dodáním(cca.14-21 dnů).

Jira-včera sem slyšel o 250 4-T která má naladěno na zadním kole 50koní!!!!!(naladěná 450CRF 42-46,2008!)Ale jede jen závod a konec,no ve světě se jezdí trochu jinač.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 11:28 | Nahoru | #42
marko> je pravda že Six days má podvozek SX (ty uzavřený dvoukomory?)

KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 12:40 | Nahoru | #43
Má mít-no uvidím na místě.

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 12:47 | Nahoru | #44

Jira>Vana666>Ryen-Te> 2504T je určitě fajn, hlavně pro lehčího jezdce. Sama motorka je lehčí, jede plynule a určitě dostatečně rychle. Nevýhoda jsou podle mě titanové ventily (životnost), ale Yamahy si kluci pochvalujou že to jsou držáky

ale úplně hodnotit nemůžu, 4T250 jsem nikdy neměl

EXC 4T 250 - potvrzuju co psal Vana. Pokud chceš motorku co na každý kvalt půjde na zadní, tak tahle to ale není. Pro mne je to ale třeba výhoda. Výkon dostatečný (nevím kolik přidal laďák - bez něj jsem toho moc nenajezdil, ale zkušenější kamarádi tvrdí, že to znát je výrazně), podvozek výborný (= citlivý a měkký, tedy asi nevhodný pro velký skoky a MX), hmotnost v normě. Obratná a "poslušná". Výborně brzdí. Nevaří. I studená dobře startuje. Ventily po 65 mth bez nutnosti zásahu. Jejich výměna doporučena při 150 mth (pokud je budu kupovat, tak "za vodou"). Vážím 70kg. Nezávodím, ale jak občas koukám, tak se na ní dá i vyhrávat.


EXC 250F m08 128mh a ventily jsou porad tak jak z prodejny. Co ctu fora tak nekteri maji uz i 180mh bez zasahu v toleranci v tomto KTM po tech ne prilis uspesnych dvouvackovych 250 m07 a 06 hodne zlepsila. No a YAMAHA ta to ma odzkousene uz tusim 9tym rokem takze tam neni co resit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 12:49 | Nahoru | #45
marko> no to jsem zvedav v sobotu se uvidime

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

30.10.2008 v 18:44 | Nahoru | #46
300 jsem jěšte nevidel vařit zadelávám si jeden chladič aby se vubec zahřála pojedu klidne na 1 do prahy a vibrace jen na volnoběch při akceleraci necítím nic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

1.11.2008 v 19:42 | Nahoru | #47
Vespa> Tak zatím jen zbožná přání,nebo fámy motorkářů o dvoukomorách tímto vyvracím: zde foto



Ty předky jsou poměkčené více než sem měl na 450-2008,ale i tak to budu asi předělávat.Uvidím zítra,ještě sem se s tím nezžil na 100%.Hodně se změnil náklon zadního tlumiče a s tím i chování,ale jako na 2008,sem s tím zase spokojen,stačilo jen nastavit péro a trochu poklikat na spodku,pohoda.

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

1.11.2008 v 19:51 | Nahoru | #48
kadlec> Honzo neviděli jsme se a mrzí mě to,ta akcička musela být super na RA-Moto.Já pro ni ráno nejel a výsledek byl asi 7 hodinové zpoždění dovozu jedním pánem,tak sem to přeskládal dneska a nakonec ještě zjistil,že musím pro řetězovou sadu(ji tam zapoměli!)ve dvě hodiny sem konečně zased za řidítka a elou zajíždět.Každopádně jedu do Štemberku na ty dvojice,ale problém nemám partnera kua.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09

1.11.2008 v 20:25 | Nahoru | #49
Takže první dojmy po zajetí(cca.1,2mth) 250 EXC-SIXDAYS 2009.

1.Nová přední brzda od Bremba je pekelně jedovatá,nic společného s předchozí řadou
2.Přední vidle,bude opět potřeba přeplanžetovat,ale asi už jen dole,je vidět že technici v KTM si už dali říct a naslouchaj lidu,protože je opravdu oproti 2008 lepší.
3.Motor dostal V-Force 3 a mohu jen říct šlape krásně od jedničky až po pětku jak na krouťák tak na výkon.Žádné díry mezi 1-2,o vibracích nevím,tichoučký(six koncovka)Převod tam mám 13-50 a jezdit na trati 3-4-5 není problém,tohle mě hodně překvapilo.Očekával sem hodně spojkování a řazení v pásmu spíš 1-2-3 ale nic takového není.Proč tam nedělají ještě šestku teda fakt netuším,tohohle je fakt škoda a budu to řešit menší rozetou na zadním kole.
4.Spotřeba vypadá normálně dvě hoďky CC by neměl být problém a ta průhledná nádrž konečně řeší přelívání hrdla a přehled o stavu-velká chvála.
5.Jízda-je to opravdová radost z ovládání motorky,kam si to člověk naplánuje tam jede,průběh motoru je dokonalý na CC,startuje na jeden šup,opravdový pocit lehkosti přes jakékoli nástrahy trati.(PROČ JÁ SEM VLASTNĚ JEZDIL VELKOOBJEMOVÉ ČTYŘTAKTY!!!!!?????NECHÁPU)

KTM 200 EXC 08/09

1.11.2008 v 20:33 | Nahoru | #50
Jojo 2t ma neco do sebe .-) kazdej na to jednou přijde mozna i pračkař .. někdy snad.

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

1.11.2008 v 22:03 | Nahoru | #51
marko> tak gratuluju že ti to padlo do ruky tak rychle, já sem si zvykal mnohem dýl a vlastně ani nevím jestli sem si vůbec zvyknul

Vidle škoda, ale taky se s nima půjde domluvit, já jsem vyházel tak polovinu planžet ze spodního ventilu a dá se

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 09:20 | Nahoru | #52
marko> 2T ...akorát tříkilo TM jede až móóóóc

[img]

Naposledy editováno 02.11.2008 09:24:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 09:38 | Nahoru | #53
Kopec> co tam hledáš, sponku řetězu???
(na poslední foto)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 09:47 | Nahoru | #54
ladiktm> Vypadla mi tam tužka a měl jsem strach aby mi ji někdo nepřejel...tak jsem po ní skočil...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 10:11 | Nahoru | #55
Kopec> hezkýý, Kopec jede

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 10:39 | Nahoru | #56
Kopec> akorát když nechceš tak ti ukáže jak je silná měl jsem tu čest

(reakce na) KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 12:57 | Nahoru | #57
Vespa> No,moc nejedu...s těma mejma povinnejma pauzama aby povolili ruce...

RADEKTM300: To je fakt,když už nemůžu tak vlaju za TM jak papírovej drak...nemít ruce přikurtovaný k větvím tak z toho odletím.

KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 12:59 | Nahoru | #58
jj 2T je bombice ,

nevíte jak se šteluje hy. spojka u KTM ?? je to pouze tím šroubkem u páčky ??

2 reakcí na tento příspěvek KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 14:03 | Nahoru | #59
Hmm, to mi povidejte. Pred par dnema jsem ji pretocil na poli a hodil salto dozadu z mezipristanim na hlave! Motorka odlitla kamsi... zadni plast se svetlem jsem uz nikdy nenasel a ja myslel ze mam zlomenou pateř a otřes mozku. No byl to byč Mam tam kolecka 13-52 a ted chci koupit do zadu 50, je to hrozne divoky

KTM 200 EXC 08/09

2.11.2008 v 15:49 | Nahoru | #60
Takže dnes předek dolazen a nebylo potřeba sahat ani na planžety,opravdu to v KTM už udělali na mých 85kg bezvadně.Konečně sem to taky moh pořádně potáhnout po zajetí a mohu znova jen potvrdit,že to jede od spoda až po vrch krásně bez jakýchkoli děr a překvápek.Na tříkile sem se taky svez od Grrr Kopec a zlekl sem se,proto sem chtěl nejdříve 200(nevyšlo je 250),zátah jak má bejvalá 450 a díky menší hmotnosti pořád na zadním,nebo kolo na boku-300 NE!Na výjezdech pohádka na trojku šup a sem nahoře.Teď ještě zbývá vyřešit bolest ve stehnech zvednutím řidítek a mám hotovo.Lehčí ukázka mého tuzzingu(né tuning)na SIXDAYS-hehe

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal
KTM EXC 300 TPI 2023 elektrika nezhasne KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 5 9.11.2023 v 10:56 Tadeas.
Výroba ošoupaného štítku na dovezen... KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... Olihňos 3 18.9.2023 v 20:36 Frantacz
20mm osa na 26mm ráfek KTM KTM EXC 200 18IsBack 8 2.5.2023 v 22:04 Kohlstein
Kolik foukat kola na KTM EXC KTM EXC 520, KTM EXC 450, KTM EXC 400, KTM EXC 250, ... KoblaCZ 10 2.6.2022 v 15:44 doktorM


TOPlist