globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výfuk TA
 
5.10.2008 v 13:35
2009

Naposledy editováno 10.01.2012 21:19:46
Předchozí
1 2
Následující

Výfuk TA

6.10.2008 v 15:08 | Nahoru | #1
Jestli chceš jezdit s šicím strojem nech originál... Je to samozřejmě subjektivní,ale u mne motorka bez laďáku je buď mixér (4vál) nebo šicí stroj (2vál)

Výfuk TA

6.10.2008 v 16:19 | Nahoru | #2
lopata75> a co 1vál?

Výfuk TA

7.10.2008 v 00:07 | Nahoru | #3
Dobrá pánové a co ten katalyzátor, nechat - nenechat...

Výfuk TA

7.10.2008 v 00:10 | Nahoru | #4

brumla1150>Mel jsem LeoVince.Zvuk je dunivejsi a o neco malo hlasitejsi.Zmenu vykonu k lepsimu jsem nepozoroval.
Spotrebu jsem neresil(cca.6 l). Ale vzhledove to je urcite lepsi nez original.
Tot muj nazor. Soucasna cena je v D asi okolo 240 Evropskejch+doprava



dík za názor Transalptisti (ač bývalého ) - ty jsi katalyzátor nechal jak jsem koukal, asi to nemá smysl obcházet ho...

Výfuk TA

7.10.2008 v 01:24 | Nahoru | #5
1 vál - elektrocentrála

Výfuk TA

7.10.2008 v 05:21 | Nahoru | #6
Ono je to tak 1:1 - na silnici je někdy dobře, když je člověk slyšet, v přírodě je naopak nejlepší chovat se co nejtiššeji... (názory se zde trochu různí, pokud jde o případný střet se zvěří, těžko říct - co já tak pozoruju, tak když jedu, zvířátka si mě vůbec nevšímají a dál se klidně pasou, takže bych řek, že spíš může srnku vyplašit ten laďák. A do cesty ti skočí srnka vyplašená, že...)

Názory jako že motorka bez laďáku je šicí stroj nebo mixér jsou, bez urážky, názory lehce pubertální...

A pokud jde o vzhled - imho tomu laďák moc nepomůže... transalp halt není kdovíjaký krasavec... zase to člověku vynahradí jinde...

Naposledy editováno 07.10.2008 05:22:59

Výfuk TA

7.10.2008 v 07:29 | Nahoru | #7
SiSpo- nevim jestli vubec nekdo vyrabi primy svod k vyfuku a delat ho doma se asi moc nevyplati,pokud teda nemas pristup k materialu pripravkum atd. A pak to jeste seridit
Repulsion- s Transalpem jsem byl moooc spokojen
, ale vyfuk byl fakt prvni, ktery sel ven. Ten se jim vzhledove moc nepovedl ,alespon podle mne. A vyrobce se msti i na nove 700, tam snad jeste vic.

Výfuk TA

7.10.2008 v 11:01 | Nahoru | #8
Možná to je podle tebe pubertální názor,ale já ten názor mám už 17let co jezdím na čtyřtaktech a nezmněnil jsem ho...prostě to u mne k tomu stroji patří,ano je to možná sugesce z dob kdy mne táta bral na závody jako malýho kluka a zůstalo mi to...Ale na motorce bez laďáku se v uvozovkách "nesvezu" prostě to musím vnímat plnými doušky,všechno!

Výfuk TA

7.10.2008 v 11:25 | Nahoru | #9
Mám italskej Marving, cena "v hliníku" - necelých 8 tis, super zvuk a nevypydá taky špatně.
Katalyzátor zůstal na motce.
Po instalaci nového výfuku odbržděno poctivých 6 koníků navíc, lepší průběh výkonu, hlavně "na konci".
Spotřeba zůstala stejná, když moc netaháš tak 5,až 6,litříků.
Ale poměrně slušný byly problémy s přetryskováním, protože Dynojet nedělá originál sadu na 650, takže ladění stylem "pokus omyl" až na 4tý pokus.
Vzduchovej filtr zůstal beze změny.

Výfuk TA

8.10.2008 v 10:44 | Nahoru | #10
pejla> A to se musí přetryskovat, pokud dáván "otevřenější" výfuk? A říkáš, že máš lepší průběh na konci, asi je to zbytečný zmiňovat, to by asi znamenalo, že se Ti na 5-ku rychleji roztočí k 8000 ot./min. (jako, ne že bych ho chtěl točívat v maximu).

Jak koukám na ten Marving, neklepe se moc, jen podle fotek se mi zdá, že přečuhuje od posledního úchytu dost, ten zadní blatní se ale nejspíš nehřeje...

Výfuk TA

9.10.2008 v 13:41 | Nahoru | #11
To přetryskování vymysleli kluci když se to měřilo na brzdě, přiznám se že ještě než jsem to tam vezl tak jsem na tom normálně jezdil, ale ¨kolem 150 km/h a výš už to nebylo ono, motka začala "vadnout". Teď jde až k těm 165 - 170 jak z praku, né že bych takhle lítal normálně, je to motka pro "starší pány" ,jde spíš o ten pocit, že "to tam je".
Žádný klepání se nekoná a dokonce jsem bez jakéhokoliv problému nainstaloval i "lešení" na kufry SW- Motech,já jsem s ním naprosto spokojenej.

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk TA

9.10.2008 v 21:44 | Nahoru | #12
pejla> To jsi neměl říkat, začínám slintat... ... Tak budou Vánoce a něco kulatě šišatého by se tam zobrazit mohlo ...

No, ale dostal jsem chuť i na trysky, jen se bojím spotřeby (já bych taky nejezdil tak moc max. krátké přesuny, ale při předjíždění se to hodí...) ...

Tak ještě když tak hoď reklamu na kluky kde Ti to dělali (přetryskování)... Já jen aby mě v Praze v Hondě (autojarov) neřekli, že nic takového nedělají a že se jim to zdá zbytečné...

Ale díky za cenné poznatky...

Výfuk TA

10.10.2008 v 21:16 | Nahoru | #13
Zdar,

posílám kontakt, je to prodejna a servis zároveň.
Motobazar ROUTE E 11

http://www.motosports.cz/sluzby.html

Blešno 70
Hradec Králové
503 46
Kraj: Královehradecký
GPS: 50° 12' 39.71" N, 15° 56' 26.46" E

Telefon: 495 218 343
Fax: 495 218 343
za naladění a změření jsem platil něco kolem 3 500,- Kč včetně ceny nových trysek.

Prima vánoce a krátkou zimu.

Výfuk TA

11.10.2008 v 08:45 | Nahoru | #14
pejla- Jak jsem psal vyse mel jsem LeoVince + KN-vzduch a bez serizovani to jelo tech 170(samozrejme ze pouze na tacho ),ale to uz bylo fakt na hrane. Na brzde jsem to mel u dvou ruznych typku a na kazdem to ukazovalo prubehy jinak
SiSpo- urcite bych popremyslel i o zakoupeni KN-filtru, at to stoji za to

Výfuk TA

11.10.2008 v 09:07 | Nahoru | #15
tož zajimave, nezna nahodou nekdo Creptus? http://new.creptus....ontpage&Itemid=1
Už jsem jim jednou psal a cena byla myslim nejak okolo 4500 ,ale nemam představu moc jak nato kde se spojí atak. ješte sem našel přímo foto

http://new.creptus.c...=54&limitstart=0

Naposledy editováno 11.10.2008 09:12:24

Výfuk TA

11.10.2008 v 18:13 | Nahoru | #16
Jj tachometry kecají... To už bych víc věřil otáčkoměru, akorát že milimetr jeho pohnutí neznamená 1 kilometr/hodinu . Jinak kolega má TA-čko také a má bohužel i stočené km a nějak jak to stáčeli nejspíš trošku přesadili ručičku, oproti mému mu ukazuje na mejch 50km/h kolem 58km/h - svého se mi podařilo jednou roztočit na 175km/h (samo sebou podle tacho)...

Jinak Simi ten je pěknej chromovej (ani moc nekouká), takovej decentní, kdyby Ti poslali omylem ještě jeden kousek, tak víš komu zavolat...

Stejnak sice to sou laďáky, ale nejsou stejný, jeden znich musí dát víc než jinej, no a bez brzdy se to hold nezměří...

Brumla1150 >>> píšu si - filtřík...

Pejla >>> tak kontakt máme...

editace: když to tak čtu po letech - rozvášnit se mi ho podařilo přes 180km/h dle tacho (ručka v červeném), dle GPS to ukazovalo 175km/h .

Naposledy editováno 04.02.2010 14:12:51

Výfuk TA

12.10.2008 v 09:25 | Nahoru | #17
Nedam, radeji bych ho dal ješte nadruhou stranu No a ješte sem tedy přemyšlel co stema tryskama, nekdo řika jo, nekdo je to jedno tak sem z toho blazen A filtřík to neni špatnej napad, chjo to je zase chechtáku

Výfuk TA

12.10.2008 v 09:35 | Nahoru | #18
tak sem dokonce našel stary email

Dobrý den,
Cena za nerez ovál 4200,-kč. delka zhruba stejně jako orig.
S pozdravem Leoš Nerad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk TA

24.6.2009 v 21:30 | Nahoru | #19
SiSpo> mrkni na www.motostyle.cz tam si najdi v katalogu vyfuky Arrow vyrábí homologovanou koncovku titan nebo hliník i svody dělají.Slyšel jsem je,je to paráda a navíc Arrow úzce spolupracuje s Hondou,dodává racingi na moto gp.

(reakce na) Výfuk TA

24.6.2009 v 23:09 | Nahoru | #20
romy755> dík koukal jsem

Vlákno jsem založil ze zvědavosti a před vánoční nudy, třeba na něj jednou dojde, dle obrázku soudím, že chudák katalizátor musí jít ven . Nevím kolik to stojí i se svody, ale tipnu si 15 000 Kč.

[img]

Výfuk TA

27.6.2009 v 17:09 | Nahoru | #21
Mě o to Alpa ladit nijak extra nejde, ale zaujala mě hmotnost

třeba tady udává že je to o 7 kg lehčí což mi přijde super

ví někdo kolik vlastně váží origo výfuk na Alpa?

Výfuk TA

6.12.2009 v 14:53 | Nahoru | #22
lidi vleze se tam každý ladák, nebo to chce spíš oválný , než kulatý? mám na mysli aby se to vlezlo pod ten podsedlák..

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk TA

6.12.2009 v 17:43 | Nahoru | #23
Dovolte, abych se přidal. Měl jsem Tranďáka 600 a nikdy bych do laděného výfuku
nešel. Tranďák má dokonalý zvuk a když jsem jezdil po lese a cestách necestách, alespoň jsem nikoho nedráždil. Myslím, že žádneju rachot k Tranďákovi nepatří. Jo a mimochodem - objevil jsem tady na cédu manuál a servisní manuál v anglečtině, schémata, pak je tady dokonalá tabulka na servis této motorky, kam se jen píšou kilometry a Excel vypočítává další termín oprav(to je fakt vychytané) a pak je tam uživatelská příručka. To vše na XL 600 V. Nemá někdo zájem ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk TA

6.12.2009 v 22:22 | Nahoru | #24
SiSpo> Ty taky sháníš kdejakou relikvii o alpech

(reakce na) Výfuk TA

6.12.2009 v 23:46 | Nahoru | #25
w.o.l.f.> no tak ten excel mě zaujal, prý oprav, třeba to tam i řekně "vodní pumpa, bude potřeba za 2000km přetesnit" to asi ne, ale i tak

Výfuk TA

4.2.2010 v 02:34 | Nahoru | #26
jůůůůůůůůůůů







a jůůůůů



hůůstýýý na sedmikuly


a asi na 600... stejnak by to šlo všechno naroubovat na 650ccm


Naposledy editováno 04.02.2010 03:06:27

1 reakcí na tento příspěvek Výfuk TA

4.2.2010 v 11:15 | Nahoru | #27
já budu jít jůůů za 10 dní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk TA

4.2.2010 v 12:16 | Nahoru | #28
naprcccs> pro mně jo? děkuji Ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výfuk TA

4.2.2010 v 20:25 | Nahoru | #30
Vlado> chceš si koupit Creptus ? krom té homologace nestačilo by pak to tam dodatečně nechat vytlačit - nějaký to éčko a pár čísílek
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist