paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chlazení Hornet
3.10.2008 v 13:54
Zdar,

nevíte někdo, jestli má Hornet 6ka termostat? resp. velkej a malej chladící okruh?

Nějak mi vaří i když je rafička třeba v půlce, ale na druhou stranu když je skoro v červeným tak se normálně zapne ventilátor. Kdyžtak napište nějaký rady nebo typy budu rád.

Díky.

Chlazení Hornet

3.10.2008 v 15:27 | Nahoru | #1
Má termostat, zkontroloval jsi chladící kapalinu?
Jinak mě nic nenapadá

2 reakcí na tento příspěvek Chlazení Hornet

3.10.2008 v 17:58 | Nahoru | #2
Chlad. kapalina vzdycky po nejake dobe vyvre prepadem. Prave ze i v dobe kdy by podle teplomeru mela mit nejakych 75 stupnu. Tak me napadlo ze by se nemusel otevrit ten velkej okruh, ale nevim presne jak to tam funguje. Muze to byt tim termostatem, ze by neotevrel? Nebo to funguje na jinym principu?

Chlazení Hornet

6.10.2008 v 23:18 | Nahoru | #3
mám taky horneta, mám stejný problém, ale na opačný způsob. Přes město motku ohřeju na provoz. teplotu, vyjedu z města a na budíku mám ručičku skoro důle. Bude to nejspíš asi tím že mám furt otevřený termostat. :\ Jinak se podívej pod sedlo do expanzky jestli tan máš chladící kapalinu.

Chlazení Hornet

7.10.2008 v 07:30 | Nahoru | #4
Za městem mám ručičku taky skoro dole, ale to je vcelku normální, u Hornetu. Ale to vaření mě sere

Chlazení Hornet

7.10.2008 v 10:03 | Nahoru | #5
a nebude to tím že ti pozdě spíná ventilátor?? jinak normálně couráním po městě mi spíná ventilátor každou chvíli a nechce se uchladit, ale vyjedu ven trošku ho protočím a teplota jde krásně dolů. Pokud ti spíná ventilátor neměl by vařit.

a co máš vlastně v chladiči?? destilku nebo origo směs?? jestli tam máš vodu tak se nediv

Chlazení Hornet

7.10.2008 v 11:38 | Nahoru | #6
v chladici je to naredeny cca na -10°C. A i kdyby tam byla jenom destilka tak to nemá na funkci vliv. Ventilator spína normálne neco pred cervenym, tzn cca 105-108°C Ale voda vaří už před tím.

Chlazení Hornet

7.10.2008 v 19:10 | Nahoru | #7
možná ti málo cirkuluje kapalina v okruhu. že by vodní pumpa. A stím ochlazováním to není až tak normální. nastartuju za úplnýho studena a už po 2 minutách na volnoběh se ohřívá hadice u termostatu. To znamená že je OPEN FURT

1 reakcí na tento příspěvek Chlazení Hornet

11.10.2008 v 10:20 | Nahoru | #8
michal600> zdarec, mám H9 a stejný problém . Nastartuji studené moto a cca po 2minutách mám trošku ohřátý i chladič. Při dnešních teplotách mám problém dostat při běžné jízdě teplotu nad malé bílé pole. Ve městě se trošku dostane do velkého bílého pole, při cestě mimo město zase teplota spadne. Když je chladno, tak spadne až do poloviny toho malého bílého pole .
Proto přemýšlím, že si koupím teploměr oleje (nevím jaké hodnoty dostahuje teplota vody v motoru podle té stupnice na budíku - soudruzi tam mohli dat aspon dvě číselné hodnoty, aby to bylo jasnější)

Chlazení Hornet

11.10.2008 v 12:04 | Nahoru | #9
Miira: počítej že červený může bejt tak od 110°C možná něco málo víc. A k tomu teploměru oleje, známej má na motorce takovej co se našroubuje místo zátky na nalívání oleje, no a na vrchu to má stupnici s teplotou Olej mívá klidně 130°C

Chlazení Hornet

11.10.2008 v 12:13 | Nahoru | #10
racek> jj, přesně ten mám na mysli. Na většinu moto se dává i s trubičkou, která po vyznačení mezí slouží jako měrka. H9tka má provedení pouze jako "zátku", protože je hned pod ní spojka.

Chlazení Hornet

2.4.2010 v 14:52 | Nahoru | #11
mám stejný problém.... nejde to prostě normální jízdou ohřát....a asi to taky vyřeším tím měřením oleje... ale ještě zkusim napsat přímo do hondy....schválně co mi na to řeknou

Chlazení Hornet

3.4.2010 v 00:09 | Nahoru | #12
Mám ten samý problém ... Na volnoběh mi trvá cca 10-12 minut, než mi ručička vůbec vyleze... Pak se ohřeje na místě až po sepnutí ventilátoru... Ale za jízdy jsem sotva kousek nad první čárkou a jen co jedu na pohodu, tak to padá i níž... Asi termostat, co?

Chlazení Hornet

21.4.2010 v 21:56 | Nahoru | #13
TAK TERMOSTAT TO NENÍ... zkoumal jsem ho a vypadal v poho( i když asi bych nepoznal kdyby v poho nevypadal) ale momentálně jak je hezky tak při jízdě městem nebo když se šourám to v poho vyleze na rovnou půlku...pak to trošku roztočím za městem a jsem zase mezi půlkou a tou první. takže to bude asi v pořádku..prostě jen sršník nemá rád horko

Chlazení Hornet

4.5.2010 v 19:19 | Nahoru | #14
čau klucí ... já jsem měl tehdy termostat v háji ... možná najdu foto nového i toho pokaženého. Teď vše funguje jak má .. ručička se drží při normální jízdě mimo město mezi malým a velkým bílým polem ... ve městě vyleze max kousíček za polovinu velkého bílého pole a zapne se ventilátor.

Pokažený termostat by v tvém případě nebyl zavřený .. prostě by v něm byla mezera, kterou by neustále proudila chladící kapalina.

(reakce na) Chlazení Hornet

4.5.2010 v 19:32 | Nahoru | #15
Miiira> Správně se má ručička držet v tý bílý malý mezírce dole na stupnici a ventilátor spímá asi v polovině stupnice.Po dvou minutách musí být chladič ještě studený.

Chlazení Hornet

4.5.2010 v 20:10 | Nahoru | #16
Kolik má být provozní teplota H6 (mám rv. 2005 s digitálním ukazatelem teploty motoru a zdá se mi to za jízdy docela málo 77-79 °c ) ale jezdil jsem na tom zatim jen v 10-15°c tak nevim (letos jsem to koupil- a teď už měsíc nejezdim kuli urazu)

Chlazení Hornet

5.5.2010 v 11:20 | Nahoru | #17
Takže slíbené fotky jsem našel a níže přikládám ... jedná se o ten vadný (stále otevřený) termostat

[img]

Chlazení Hornet

5.5.2010 v 11:22 | Nahoru | #18
a ještě jedna

[img]

Chlazení Hornet

5.5.2010 v 11:28 | Nahoru | #19
a tady je nový .. plně funkční

[img]

(reakce na) Chlazení Hornet

15.5.2010 v 12:10 | Nahoru | #20
racek> čau skus otočit výčko na chladiči či ho nemaš naopak,

(reakce na) Chlazení Hornet

20.5.2010 v 16:58 | Nahoru | #21
racek> to že ti to vyvře ještě než ti sepne ventilátor bude na 99% způsobeno netěsností chladícího okruhu (patrně víčka chladiče), tím pádem nebudu v chlad. okruhu tlak a voda vyvře, zkus zkontrolovat víčko, jestli neni unavená pružina nebo zda je dobrá těsnící gumička

Chlazení Hornet

7.6.2010 v 14:19 | Nahoru | #22
mě to taky vyvřelo dřív než se sepl ventilátor, ale bylo to tím že jsem měl prdlou pojistku takže by se mi nesepnul ani kdyby se to rozpálilo doruda možná nebude naškodu jí zkouknout

Chlazení Hornet

13.4.2012 v 16:21 | Nahoru | #23
Trochu obnovim tohle tema...

mam vicemene stejnej problem...ventilator spina,ale voda lita ven prepadem a huli z nej para uz chvili pred tim,nez sepne...(pripadam si jak parni lokomotiva)
Prez mesto to takhle zlobi a teplota se drzi raficku pod cervenym polem,coz mi prijde dost...jakmile se dostanu ven,nebo aspon nejak jedu,tak to jde dolu,ale max na pulku...
ventilator i kdyz bezi,tak to moc nechladi.
motor netlakuje - hadice netvrdnou...
do expanzky jde par bublinek,ale rekl bych zadnej extrem - kdyz to podrzim,nebo to parkrat protocim,obsah bublin se vyrazne zmensi a rekl bych ze zmizi.
Mam vitr z toho,ze az budou vedra abych to neutavil...

Naposledy editováno 14.04.2012 18:33:01

Chlazení Hornet

18.4.2012 v 17:43 | Nahoru | #24
Tak snad vyreseno...u me to bylo vicko chladice ko...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist