pročítám inzeráty s motorkama a padla mi do oka jedna která byla položená (údajně nevybraná zatáčka a po poli jela po boku) plasty boudou všechny nový/svařený, lakovaný. Jde mi ale o to co všechno by mohlo být rozesraný a není vidět na první pohled.
Jinak klasika-brýle,vidle,ráfek,kotouče,svody,chladič,jakákoliv boule,prasklina nebo důlek kdekoliv na rámu.
BagoBorec>crash>A zkontrolovat rám!Hledej eventuelně sváry nebo jestli není měněnej.Když je měněnej rám tak to je větší crash a radši se pokouknout po jiný.
Na druhou stranu...jestli je rám měněnej tak se není moc čeho bát ne?
Hele já jsem toho názoru,že pokud je více motorek na výběr.Tak radši vzít tu co nemá měněný rám a je v celkovým samozřejmě lepším stavu.Ale jak vidím,že je měněnej rám je to jakoby pro mě signál,že bych nejradši tu motorku rozebral a celou ji zkontroloval zevnitř .Když byl rám,mohla by bejt i trochu zdeformovaný zadný kyvka atd.
crash>BagoBorec>crash>A zkontrolovat rám!Hledej eventuelně sváry nebo jestli není měněnej.Když je měněnej rám tak to je větší crash a radši se pokouknout po jiný.
Na druhou stranu...jestli je rám měněnej tak se není moc čeho bát ne?
Hele já jsem toho názoru,že pokud je více motorek na výběr.Tak radši vzít tu co nemá měněný rám a je v celkovým samozřejmě lepším stavu.Ale jak vidím,že je měněnej rám je to jakoby pro mě signál,že bych nejradši tu motorku rozebral a celou ji zkontroloval zevnitř .Když byl rám,mohla by bejt i trochu zdeformovaný zadný kyvka atd.
Jasný, pokud je víc motorek na výběr tak vzít tu lepší.Ale rozhodně bych se úplně nedistancoval od bouraček.
Když je hnutej rám, tak je jasný, že to asi byla prda...ale i rám se dá dobře a kvalitně opravit tak, aby nikdo nic na jízdních vlastnostech nepoznal.
A stejně měněnej rám nepoznáš, pokud ti to neřekne předchozí majitel...
BagoBorec>crash>BagoBorec>crash>A zkontrolovat rám!Hledej eventuelně sváry nebo jestli není měněnej.Když je měněnej rám tak to je větší crash a radši se pokouknout po jiný.
Na druhou stranu...jestli je rám měněnej tak se není moc čeho bát ne?
Hele já jsem toho názoru,že pokud je více motorek na výběr.Tak radši vzít tu co nemá měněný rám a je v celkovým samozřejmě lepším stavu.Ale jak vidím,že je měněnej rám je to jakoby pro mě signál,že bych nejradši tu motorku rozebral a celou ji zkontroloval zevnitř .Když byl rám,mohla by bejt i trochu zdeformovaný zadný kyvka atd.
Jasný, pokud je víc motorek na výběr tak vzít tu lepší.Ale rozhodně bych se úplně nedistancoval od bouraček.
Když je hnutej rám, tak je jasný, že to asi byla prda...ale i rám se dá dobře a kvalitně opravit tak, aby nikdo nic na jízdních vlastnostech nepoznal.
A stejně měněnej rám nepoznáš, pokud ti to neřekne předchozí majitel...
U novýho měněnýho rámu se musí jeho číslo přerazit a dát vyrazit nové,které ti udělý příslušný úřad.Takže tam by tě to mohlo trknout.Ale třeba když se koukal na motorky CBR600F,tak bylo dobrý,když mi tvrdili u verze Sport že nikdy nebyla položená.A přitom byl u ní rám z cestovního Fka(sport má černej a F hlíníkovej,teda replika Rossiho je kombinace).Tak tam mi to nehrálo.Leda,že by si ho dobrovolně nechal rozleštit,že se mu to líbí .Jo je možný,že se dá dobře opravit rám.Ale já jsem se setkával s tím kde byl opravenej rám tak stejně kvůli němu všechno jinak najednou pasovalo(nehledě i plastů).
Ferda406>a co tomu je, kdyz jdou riditka zatocit na jednu stranu vic a jednu min, ale nikam to netahne?
pokud máš na obou stranách originalní(neopravované)dorazy tak to muže držet třeba lanko spojky pokud ho máš blbě provlečené nebo brzd. hadička.Další možnost je tlumič řízení,pokud ho tam máš dávanej dodatečně.
Bery RR>Ferda406>a co tomu je, kdyz jdou riditka zatocit na jednu stranu vic a jednu min, ale nikam to netahne?
pokud máš na obou stranách originalní(neopravované)dorazy tak to muže držet třeba lanko spojky pokud ho máš blbě provlečené nebo brzd. hadička.Další možnost je tlumič řízení,pokud ho tam máš dávanej dodatečně.
No dorazy me taky napadly, mechanik mi rikal, ze to tim nebude (uz to ma rozdelany), hadicka to asi nebude, ikdyz bych byl rad, no zkusim proverit jeste ten tlumic. Diky za tip.
Ferda406>Bery RR>Ferda406>a co tomu je, kdyz jdou riditka zatocit na jednu stranu vic a jednu min, ale nikam to netahne?
pokud máš na obou stranách originalní(neopravované)dorazy tak to muže držet třeba lanko spojky pokud ho máš blbě provlečené nebo brzd. hadička.Další možnost je tlumič řízení,pokud ho tam máš dávanej dodatečně.
No dorazy me taky napadly, mechanik mi rikal, ze to tim nebude (uz to ma rozdelany), hadicka to asi nebude, ikdyz bych byl rad, no zkusim proverit jeste ten tlumic. Diky za tip.
může to být cokoliv kolem přístrojovky co tam může překážet,nevim co máš za moto a jestli tam vůbec ten tlumič máš,ale pokud tam neni originál od výroby,tak je možný,že ho máš jen blbě naštelovanej víc na jednu stranu a na tu druhou to jednoduše nepustí dál
madmarty>Ferda406> dorazi se dají taky opravit není to nic těžkýho. Stačí to jen vyvařit a obrousit nebo tmelem kterej se spojí s kovem, když je motorka bouraná tak jsou dorazi vymlácený dorazama od brejlí. Na první pohled je vidět, že není pravidelnej a klidně může bejt i odraženej velkým nárazem. To samí může bejt i v tvým případě, ale mechanik by to měl poznat. Už sem takovou opravu viděl i případ vymlácenýho dorazu
opravit se to jistě dá,ale většinou je to vidět hned napohled a myslim si,že při lehkém sklouznuti by neměli být poničené.Pokud ano tak prodávající lže o lehkém sklouznutí.