globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejhezčí motorky za posledních 20 let
 
23.9.2008 v 14:00
podle mě

DUCATI 916-996-998
SUZUKI HAYABUSA¨
SUZUKI TL 1000 R
YAMAHA THUNDERACE
KAWA ZX 12 R
KAWA ZZR 1400
DUCATI 1098
HONDA NR 750
MV AUGUSTA 1000 F4 SENNA
SUZUKI M 1800 R
HONDA VFR
YAMAHA V- MAX
TRIUMPH SPEED TRIPLE
HD FAT BOY
DUCATI 888
KAWASAKI ZX 7R - ZXR

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 20:12 | Nahoru | #31
Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 20:30 | Nahoru | #32
Triumph Speed Triple R

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:03 | Nahoru | #33
Tesi3D, YB9 SRI, Vdue
916
KTM SM 990
MG Califormian (nejnovější bíločerná) ,Grisa
Buel XB9S
New Tenere
GS 1150
RS 250
.
.
.
Tesi 1D r.v. 93'

Naposledy editováno 23.09.2008 21:28:17

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:05 | Nahoru | #34
Ducati 916, 999, 1098
MV Agusta Brutale 910
Voxan Charade
Bimota Tesi 3D, DB6
Benelli Tre-K
Moto Guzzi Griso, Breva, MGS-01 Corsa
KTM SuperDuke

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:06 | Nahoru | #35
MG Breva 1100
MG Breva 750
MG Nevada 750
MG California Titanium
Ducati Monster jakýkoliv
Jawa 500 OHC

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:17 | Nahoru | #36
budu se opakovat, sorry. TL 1000 R

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:40 | Nahoru | #37

yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..



Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:46 | Nahoru | #38

Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..

Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.


.

Naposledy editováno 23.09.2008 22:01:22

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 21:48 | Nahoru | #39
Pro mě není žádná naprosto nejhezčí. Hodně jich je krásných...dost se mi líbí 916 atp.

A CBR125R

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 22:05 | Nahoru | #40
XJR 1300 V jakekoliv barve

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

23.9.2008 v 23:42 | Nahoru | #41
vymaž tu ošklivou busu a místo ní napiš monstra

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 00:03 | Nahoru | #42

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 00:35 | Nahoru | #43
To VFR je s tim zadnim krytem jeste hnusnejsi nez normalne.

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 00:37 | Nahoru | #44

Sokol1340>budu se opakovat, sorry. TL 1000 R



TL 1000R je bomba, to bezesporu, se ZX7R, RF900 a 916 je radim mezi spicku, pak jeste ZX10R 06, ale ta jeste neni proverena casem.

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 00:45 | Nahoru | #45
Bubrak ZX10R> jo jo mas pravdu

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 07:52 | Nahoru | #46
BMW GS

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 07:58 | Nahoru | #47
Ducati 916
Kawasaki 1100 Zephyr
Suzuki TL 1000 R
Yamaha V-max
Suzuki gsx 1200 Inazuma
BMW r 1100 gs
Aprilia RSV 1000
Ducati 1098,848
Kawasaki zz-r 1100
Suzuki RF 900 r

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 08:08 | Nahoru | #48

Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..

Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.



Raději si doma povídej s maminkou v kuchyni, když víš úplný hovno
Proč by Ducati měla dělat řadový čtyřválec? Ona má tradici ve dvouválcích a desmu...a funguje to sakra dobře, uzká stavba je také nespornou výhodou.
Když japonci vypustí do světa motorku s trubkovým rámem a dvouválcem...tak na ni všichni koukají jako na kopii Ducati, viz. TRX a to vlastně byla velmi dobrá motorka. Každý se drží toho co umí a co se mu dobře prodává, to rozhoduje.
Nějaké bláboly o výkonu s tím nemají co dělat, výkon a maximálku honí smradi nad obrázky v katalogu
Jo rozvody jsou na Ducati vážně hlučné, myslím že to dělají gumové rozvodové řemeny

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 08:20 | Nahoru | #49

NickSlaughter>Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..

Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.

Raději si doma povídej s maminkou v kuchyni, když víš úplný hovno
Proč by Ducati měla dělat řadový čtyřválec? Ona má tradici ve dvouválcích a desmu...a funguje to sakra dobře, uzká stavba je také nespornou výhodou.
Když japonci vypustí do světa motorku s trubkovým rámem a dvouválcem...tak na ni všichni koukají jako na kopii Ducati, viz. TRX a to vlastně byla velmi dobrá motorka. Každý se drží toho co umí a co se mu dobře prodává, to rozhoduje.
Nějaké bláboly o výkonu s tím nemají co dělat, výkon a maximálku honí smradi nad obrázky v katalogu
Jo rozvody jsou na Ducati vážně hlučné, myslím že to dělají gumové rozvodové řemeny



souhlasím
navíc ducati nemá zapotřebí dělat řadový 4 válce což byl hit tak před 30 lety a pochybuju že máš tak bohaté zkušenosti že bys mohl něco srovnávat. znám dva kluky co koupili 1098 a bylo to na ně prostě moc. přitom oba jezdili léta litrový asijský supersporty.

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 08:45 | Nahoru | #50
Britten - v roce. 95 dostali z týhle 2V potvory 180 koní...

[URL=

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 09:32 | Nahoru | #51
Ruck> Jj Britten je nádherný kousek, škoda jen, že John Britten nás opustil tak brzy



Pro mě stále nej stroj, u kterého mám problém předejít srdečnímu kolapsu je 888 SP!



Také Paul Smart, limited edition,MH900







Drysdale je také nádherný, hlavně je to V8

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 09:49 | Nahoru | #52
NickSlaughter> Koukám máme stejnej vkus

S tím Brittenem máš pravdu - škoda že umřel tak mladej, zajímalo by mě s čím dalším by přišel....protože tohle mostrum dělal víceméně v garáži ! ! !

Drysdale myslim připravovali motor pro moto GP ( V8, jak jinak ), ale nakonec z toho nějak sešlo

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:05 | Nahoru | #53

NickSlaughter>Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh

nechapu..

Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.

Raději si doma povídej s maminkou v kuchyni, když víš úplný hovno
Proč by Ducati měla dělat řadový čtyřválec? Ona má tradici ve dvouválcích a desmu...a funguje to sakra dobře, uzká stavba je také nespornou výhodou.
Když japonci vypustí do světa motorku s trubkovým rámem a dvouválcem...tak na ni všichni koukají jako na kopii Ducati, viz. TRX a to vlastně byla velmi dobrá motorka. Každý se drží toho co umí a co se mu dobře prodává, to rozhoduje.
Nějaké bláboly o výkonu s tím nemají co dělat, výkon a maximálku honí smradi nad obrázky v katalogu
Jo rozvody jsou na Ducati vážně hlučné, myslím že to dělají gumové rozvodové řemeny



Myslím že ten rachot dělá opravdu ta suchá spojka, já mam tu mokrou a žádnej rachot mi to nedělá, myslím že ty rozvodáky jsou docela tichý, alespon u mě, ale když jsem slyšel Monstera 1000Ds tak tam ta spojka dost slušně rachotila, mělo to zvuk jako šicí stroj, ale on jí měl otevřenou, jediná výhoda je v tom že když to je pak dál, už neni slyšet, a pak se už projevuje jenom ten nádhernej zvuk motoru linoucí se s Termíků...

Jinak Ducati už jednou 4Válec udělala nebo ne? Přeci Desmosedici je 4Vál, ale naštěstí stále do L, takže to asi pořád má nějakej ten krouták, ale mělo to myslím až 218 koní, což je dost dobrá hodnota pro lidi co honí parametry, a tím taky Ducati ukázala že pořád dělá "Ty nejlepší superbiky ve sluneční soustavě!", i když je pravdou že Desmosedici neni motorka pro normální lidi, tzn. cena není lidová...

Jinak ještě musím přidat fotku podlě mě designerskýho zázraku, sice ve svym stylu je u mě pořád až na třetím místě (až po Monsteru a Buellu XB12S/XB9SX), ale je fakt nádherná, Ghezzi-Brian Fionda...


Naposledy editováno 24.09.2008 10:10:16

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:17 | Nahoru | #54
je to ZX-7R a nemusime se o tom uz bavit

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:43 | Nahoru | #55
NickSlaughter> Však právě to sem napsal, že kdyby se nedrželi tradic tak udělaj ten 4V.
A s tím hlukem, nikdy sem nezkoumal co to ten zvuk vydává (když stojíš u motorky tak se to poznává docela težko a popravdě je mi celkem jedno odkud ten zvuk leze) a tak matně si vzpomínám že sem někde četl že sou to rozvody, jestli to tak není tak sorry.

Naposledy editováno 24.09.2008 10:58:26

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #56

Peca>Bubrak ZX10R>

přeeesně tááák



to je ta po Cubovi?

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:54 | Nahoru | #57
Bidlo> neni.... tohle je myslim americka verze podle polepu

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:56 | Nahoru | #58

Cuba_ZX7R>Bidlo> neni.... tohle je myslim americka verze podle polepu



já už myslel,ale viděl jsem fotky co sem dával ten kupec a prokoukla teda fest

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 10:57 | Nahoru | #59
Bidlo> jojo to jo... jsem rad ze je v dobrych rukach.. ja na ni nemel cas

Nejhezčí motorky za posledních 20 let

24.9.2008 v 12:18 | Nahoru | #60
Nadčasové ZXR
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist