bmw_r1300gs_cartec





Téma: Problémy s CR 500
22.9.2008 v 18:25
Zdravim vsechny kdo nekdy mel cr 500 nebo s nima ma zkusenosti.
Mam pořad šedy olej s malima sponkama kovu.Myslim ze rozdelani se asi nevyhnu ale nevy nekdo co tam byva za problem??Nebo jestli nema cr nekde nejakou slabinu co odchazi? Ani po vyměně se to nezlepsilo!Spojkovy kos je ok...a hridelky prevodovky nemaji vule v loziskach!Ted bych tak trochu odbocil ..kdyby nekdo mel motor rozebrany nebo treba nekompletni na cr 500 ozvěte se na cislo 731 022 480 moc dik vsem!
Předchozí
1 2
Následující

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 19:58 | Nahoru | #1
napis dingovi,jeho bracha mel ode me CR500,mel myslim rozdelanej motor a hlavne k tomu mel jeste jeden motor

http://www.motorkari.cz/uzivatel/?uid=1414

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 20:31 | Nahoru | #2
diky

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 20:54 | Nahoru | #3
šedy olej to by mohla byt voda tak podivej se jestli neni spatne gufero nebo vydrena hridelka na vodni pumpe

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 21:52 | Nahoru | #4
gsxr> to ne to je spis kremovej nebo svetle hnedej,taky me to delalo trochu sedej,proc jsem nezjistil,ale jezdilo to porad bez problemu

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 22:38 | Nahoru | #5
Jak veliké jsou ty sponky a z čeho, pokud z hliníku, tak to můžou dělat hliníkové plechy.

Problémy s CR 500

22.9.2008 v 22:47 | Nahoru | #6
guik> jestli je prevodovka na pohled v pohode a spojka taky, vic veci uz v tom motoru snad neni . Teda krom kliky - co kdyz je to lozisko na klice - jako by se protacelo v karteru... Ale tomu bych neveril, dokavad bych to nevidel.

Problémy s CR 500

23.9.2008 v 07:06 | Nahoru | #7
aky mam šedej oil je to profukujici gufero na klice a možná troška vody. Není tot akové to klasické mlíko jako když prdne gufero na pumpě nebo těsnění, ale není to čistej olej. Tedka to mám rozpůlené

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s CR 500

24.9.2008 v 18:27 | Nahoru | #8
no guferko na pumpe trosku chycene bylo!......barva oleje je světle šedá......tezko se to popisuje....ale vule hridelek na loziskach v prevodovce zadne nejsou akorat startovaci paka je vyletana v karteru ale to snad tim nebude...po vymene oleje sem jezdil tak 2 hodiny a zas byl olej sedy!

Problémy s CR 500

24.9.2008 v 23:23 | Nahoru | #9
ja bych to asi taky videl na gufero na klice (jestli se ti tam nedostava treba benzin)--vodu v oleji by si snad poznal to se nespoji,a ty spony to by mohlo delat to startovaci kolecko kdyz rikas ze je to vylitane(muze treba brousit karter)

Naposledy editováno 24.09.2008 23:26:26

Problémy s CR 500

25.9.2008 v 15:47 | Nahoru | #10
tak dik za rady v nejblizsi dobe se do toho pustim ale urcite timto neuzaviram tema.....pokud ma nekdo nejake zkusenosti pisnete

Problémy s CR 500

28.9.2008 v 16:42 | Nahoru | #11
No tak uz to mam na ponku potvoru jednu!Ale potreboval bych stahovak na magneto!Nevi nekdo nahodou co by tam tak mohlo pasovat? (trba na rotor zapalka u KLR 650 pasoval stahovak kulovych cepu na liaz 110 )prumer 26 a stoupani 1,0....kladivem a nasilim se me do toho moc nechce!!!

Problémy s CR 500

11.10.2008 v 11:51 | Nahoru | #12
no nebudu zakladat nove tema.....motor sem teda rozdelal a prevodovce opravdu nic neni a po podrobnem zkoumani sem zjistil ze to delaji hlinikove lamely a meziplechy....na AMTRADE sem nasel ocelove meziplechy a lamely na cr 500 znacky LUCAS.Jak se liší oproti hlinikovym??a maji tady plechy pro rok 90 az 96 a lamely od 90 po 2003 ja mam 87-88 bude to pasovat??

Problémy s CR 500

11.10.2008 v 20:13 | Nahoru | #13
Hliníkové plechy mají nevýhody jednak, že mají větší otěr, jak ses mohl přesvědčit což není pro převodovku nejlepší a taky se občas můžou skroutit a pak to dělá bordel a taky výdrž, naproti tomu u ocelových toto odpadá. Jestli to bude pasovat to netuším, ale podle mě by ta spojka neměla byt tak odlišná v jednotlivých ročnících,třeba 125ky hondy a ktmky mají stejné plechy.

Problémy s CR 500

12.10.2008 v 10:50 | Nahoru | #14
Zdravim... potrěboval bych zjistit po kolika kylometrech se sežizujou ventily a mění mot.olej na YAMAHA WR 250F. Rok 02.Diky za odpovědi .

Problémy s CR 500

12.10.2008 v 13:34 | Nahoru | #15
no zkusim to obednat a snad uz bude olej cisty

Problémy s CR 500

12.10.2008 v 17:14 | Nahoru | #16
mam přesně ten samej problém šedivý olej u yz 250 ale zjistil jsem že to dělá asi gufero na klice protože když jsem vyplachoval klikovou skříň od úlomků pístu co mi prasknul a rozdrtil se tak to gufero teklo

Problémy s CR 500

12.10.2008 v 23:06 | Nahoru | #17
czmoto> mužu ti zaručit že se v převodovce olej s vodou spoji

Problémy s CR 500

13.10.2008 v 11:02 | Nahoru | #18
CR 500 mívali problémy s vodní pumpou, ale to bylo u těch starších ročníků, takže je možný, že to máš smíchaný s vodou :\ Co máš za rok?

Problémy s CR 500

13.10.2008 v 21:35 | Nahoru | #19
gsrx: olej s vodou se nespoji---- tomu se rika emulze

Problémy s CR 500

16.10.2008 v 20:37 | Nahoru | #20
je to rok 87.....

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s CR 500

16.10.2008 v 21:11 | Nahoru | #21
Kurva to mi neříkejte že se seru přes měsíc se zapalováním a karburátorem, posílal jsem celý zapalko do ignitechu, zkoušel jinej karbec. A teď zjistim že to nejede protože to přisává olej z převodovky, no vy mě štvete
Schválně zejtra to rozhodim

Pro vysvětlení, ve vyšších otáčkách mi to zdechne a v nízkejch se to zase chytne, když to zkusim vytočit víckrát po sobě tak se zkurví svíčka. Zkusil jsem všechno jen to gufero mě nenapadlo. A jelikož jsem ted vypustil šedivej olej a přečetl si tady tohle tak myslim že by to mohlo bejt ono. Jako že si to při vyšších točkách cucne z tý převodovky a udělá to výše zmíněnej bordel..
Ted doufám že to je tim páč jinak už bych to musel zapálit

Jestli už jste někdo takovej problém taky měli tak mi prosim napište tip čim by to ještě mohlo bejt.. Dík

(reakce na) Problémy s CR 500

16.10.2008 v 21:27 | Nahoru | #22
Hujer> Pokud si to přisává přes gufero, tak z výfuku musí jít smrad jak ze spálených vlasů, jinak pokud se sere svíčka, tak může být klikovka zachlastaná a chtělo by to vypálit přes svíčku z favorita, ale nejezdit na to moc dlouho, jenom to párkrát projet a přitom natryskovat.

Naposledy editováno 16.10.2008 21:33:14

Problémy s CR 500

16.10.2008 v 21:42 | Nahoru | #23
A je možný že si to přisaje jen v těch vysokejch otáčkách? Navíc ve stoje na neutrál mi to většinou neudělá.. jen v tahu, takže ten smrad asi moc neucítim.
Jsem zoufalej a zkoušim už opravdu všechno.. a jelikož mam ten olej světle šedivej tak to gufero musim asi tak i tak vyměnit, tak doufám že by to mohlo bejt tim.

Problémy s CR 500

16.10.2008 v 21:50 | Nahoru | #24
Ono je celkem jedno v jakých otáčkách to je, protože to saje při každém podtlaku, ale nemusí to tak být, mě to na hondě dělalo taky, ale zjistil sem to až na trati, když sem v každé zatáčce cítil smrad, po pár kolech sem zastavil a z výfuku šel dým ještě deset minut potom co sem ji odstavil, ale jela uplně stejně. Zkus tu svíčku a uvidíš, pokud to na ni nebede tak moc dělat tak je to ve směsi. Aby to dělalo gufero ve vyšších otáčkách, to by to tam muselo fest téct a pak by ti to nejeo už vůbec.

Problémy s CR 500

1.11.2008 v 17:54 | Nahoru | #25
ááá koukám taky problémy s olejem . Myslim že jsme na tom stejně, taky jsem teď koukal na oil a má tuhle hnus barvu, jak říkáš, ale já to mám asi ze spojky, začíná bejt buková.. Každopádně zejtra to ještě musí vydržet-jedu se naposledy protáhnout před zimou a pak jde na GO. Tak hodně zdravý s timhle peklem

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s CR 500

2.11.2008 v 21:12 | Nahoru | #26
No mě zas nejspíš pustilo to gufero na klice, ale nejsem si jistý, protože žádný bílí kouř z výfuku nešel, jenom sem lehce cítil ten smrad spáleného oleje, ještě to raz projedu a uvidím jestli se to ubude dělat pořád. Což by mě nasralo, protože od té poslední výměny jsem vyjel 60 litrů benálu a tak brzo by to němělo udělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s CR 500

11.6.2010 v 22:16 | Nahoru | #27
CRr> zdar hosi nemate nekdo doma navic kos na Cr 500...mam ho uz dost zaklepanej a navic na nem je ulomenej jeden doraz...po rozdelani sem zjistil ze me praskla jedna lamela...samozrejme ,ze krom kovovych pilin sem nic nenasel...jo a uplne to zlikvidovalo silonove kolecko na vodni pumpe!!!
Barva samozrejme stejna jak popisujete!?!?!?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s CR 500

13.6.2010 v 12:30 | Nahoru | #28
piskot.t>Tak motor určitě řádně propláchnout a zbavit pilin a možna uplně nejlepší by bylo motor napulit a vymenit ložiska v převodovce pac asi hodne utrpela.Ja sem jezdil s pilinama v převodovce nějaky cas ale kdyz sem delal go krom lozisek nic jineho neutrpelo.nd a tady tyhle inzeraty s jihomoravskeho kraje zkus obvolat tihle borci maji mraky dilu na crka.

1 reakcí na tento příspěvek Problémy s CR 500

3.7.2010 v 22:19 | Nahoru | #29
jak už mnozí psaly šedý olej dělá to když gufero vychodí osičku vodní pumpi pak ti teče voda do motoru

(reakce na) Problémy s CR 500

31.7.2010 v 10:06 | Nahoru | #30
guik> ...jj tak sem to rozpulil a schanim loziska,ojnici,pist atp...snad to vse dobre dopadne...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výbrus u p.vyroubal smržice Honda CR 500 wero 3 10.3.2023 v 21:50 DoktorJawa
honda díly Honda CR 500 kakasek 4 7.7.2020 v 21:38 milonovo
Vidlice KYB PSF rada Honda CR 500 kakasek 0 10.9.2019 v 13:20 kakasek
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
pomoc s dolazením podvozku Honda CR 500 kakasek 0 3.4.2019 v 15:57 kakasek


TOPlist