Téma: Brno a okolí - enduro
 
19.9.2008 v 12:54
Zde by se mohli soustředit a domlouvat ti, co mají motorky, které nejsou určeny jen pro jízdu po silnici, ale i v terénu.


Uzavřeno 21.01.2013 v 14:19 uživatelem Libor67

Naposledy editováno 16.01.2013 13:43:22

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno a okolí - enduro

9.10.2011 v 14:40 | Nahoru | #1
ybrcek> ehm ehm... viděl jsi karbec Klasiky po servise u Autonovy?

(reakce na) Brno a okolí - enduro

9.10.2011 v 14:52 | Nahoru | #2
Suchman> nevidel a myslím že ho nedelal Honza

(reakce na) Brno a okolí - enduro

10.10.2011 v 06:56 | Nahoru | #3
Suchman> obecne si myslim ze normalni mechosi na karbec "se..." dokud to jezdi. A kdyz to nejezdi, tak na nej .... taky a hledaji jinde... coz u vetsiny po tech letech praxe nechapu a nebo spis je to lenost v kombinaci s tim, ze zadny zakaznik nechce platit treba 5 tisic za repasi karburatoru...Bohuzel kdyz motorka dostava kartac v terenu a spatnych podminkach, nebo ma trebas 10 let, je takovato udrzba treba a mel by ji mechos zakaznikovi doporucit...
Neni kazdej holt poctivej jako ty...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brno a okolí - enduro

10.10.2011 v 07:08 | Nahoru | #4
Suchman> V Autonově mi karbec nedělali, protože se na něj vy....
Ale dělal ho jiný KTM mechanik

HonzaXRV: problém je trochu v tom, že do pravidelného servisu po 5000Km, jak má Advík předepsáno, karbec zahrnutý není. Takže si musím vždy extra vyžádat vyčištění karburátoru. Hlava mi to nebere, ale je to tak. To, že to tam mechoš sice třeba poctivě vyčistí, ale kašle na to, jak je všechno opotřebované nebo jak to má správně seskládat a nastavit, už je věc zase jiná....
Téma je zamknuto


TOPlist