Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
1 reakcí na tento příspěvek Mišuge Stepos79 inovovat??
ope>Noo ja mam 6tku K5 a neinovujem na K8 kedze sa mi stale zda ze nedokazem vyuzit potencial ani na 90%. Sam som si povedal ze ak dam Hungaroring pod 2:02 (nieco ako brno 2:11)tak o tom rozmyslat budem. Ale ak by som mal K1 tak by som asi inovoval predsa je to uz cosi starsie, ale musis si sam zvazit c
tak jsem to chtěl také pojmout až padne určitej čas tak pak inovace jako dostat se pod 20 v Brně a pod 50 v Mostě je docela blízko a pak už to beztak moc nepujde dle mého nazoru takže je to tak nerozhodně jestli inovovat či nikoliv