globalmoto_kveten





Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken


Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:46 | Nahoru | #91
Vypadají jako obyčejná řidítka, ale sjou víc zlomená dolů...

[URL= myslím že jdou trochu "poštelovat". Navíc po pádu můžeš vyměnit každou jejich část zvlášť.

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:47 | Nahoru | #92
hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:53 | Nahoru | #93

nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj



Jojo, Kefír to řekl moc hezky, stejně mašina zatím umí daleko víc než ty..

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:57 | Nahoru | #94

nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj



Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat

Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:58 | Nahoru | #95

stepos>majkl31> no dobře číst ale neopisovat


taky potichu opisuju

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:59 | Nahoru | #96
Ruck>

Dalsi vyhoda je ta, ze kdyz prastis s motkou a mas tam originalni riditka, tak nedojde ke zlomeni riditka, ale k zarazeni objimky riditka do tlumice. Takze racingovy riditka byvaji vyssi prave v te objimce na vidlich a dojde ke zlomeni riditka (coz je jen proste vymena riditka).

Naposledy editováno 17.09.2008 11:00:12

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 10:59 | Nahoru | #97

jirik750>stepos>majkl31> no dobře číst ale neopisovat
taky potichu opisuju



Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:04 | Nahoru | #98
Jé tak to nejsem první sezónu na jakékoliv motorce a podruhé v Brně na okruhu s časem 2:26 s úplně sérovou 600rr 05 tak marnej, když Perňa to s tou R1 dal za 2:22
Jsem zvědavej jak se to projeví až tam na to dám jinej převod a řetěz, prý to té šestce dost pomůže. A ten "rychlo pal" taky určo něco udělá, takhle mám ukroucenou ruku

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:08 | Nahoru | #99

pepazdepa1>Jé tak to nejsem první sezónu na jakékoliv motorce a podruhé v Brně na okruhu s časem 2:26 s úplně sérovou 600rr 05 tak marnej, když Perňa to s tou R1 dal za 2:22
Jsem zvědavej jak se to projeví až tam na to dám jinej převod a řetěz, prý to té šestce dost pomůže. A ten "rychlo pal" taky určo něco udělá, takhle mám ukroucenou ruku



Já ti řeknu co to udělá zapříčíní to že s tebou nebudu jezdit ve stejnej den na stejnym okruhu páč bys mě chtěl dát kolo

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:09 | Nahoru | #100
hm,krátkej plyn a hlavně řídítka budou taky užitečný

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:16 | Nahoru | #101
K tomu rychlopalu asi bych ho raději za těch 25 dolců objednal než se tím dělal, ale pro někoho 25 dolců a práce = pocit uspokonjení = k nezaplacení

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:17 | Nahoru | #102
ten rychlej plyn je znat i na silnici... ja sem v serii na "plnej" musel prehmatnou (nebo vykloubit ruku) a to se da az na 5ku/6ku.... na nizsi kvalty v serii v podstate plnej nedavas... takze je tam s kratkym plynem docela znat... motorka jede jako kdyby mela o 10koni navrch:) a to jen proto ze se driv proste nepouzivali... skoda ze mi zacla klouzat spojka:) u novejsich sportovnich moto (r1/r6) uz je plyn kratsi v serii, insertem se jeste zkrati, nedokazu rict co pak dela 180koni na malym pridani... to uz asi do normalniho provozu neni... ale na starsich moto kde je na plnej potreba prehmatnout je to fakt dobra zmena.... da se rict bez vetsich investic... neco jako prihodit par zubu na rozete...

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:18 | Nahoru | #103
Takhle vypadá to lešení od Pascalplast Slováci 2.000,-Kč teda podle kurzu prej mě to stálo 2.205,-Kč

[img] až to roštípu zda to něco vydrží.

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:21 | Nahoru | #104

pepazdepa1>K tomu rychlopalu asi bych ho raději za těch 25 dolců objednal než se tím dělal, ale pro někoho 25 dolců a práce = pocit uspokonjení = k nezaplacení



jj ja delal 2 exemplare cca hodku-dve ... coz je za tech 25dolacu este docela dobre zaplacene... par hodin zabrala instalace, ale to zabere i u zakoupeneho....

hlavni rozdil je ze sem byl zvedavej... a cekat nez prijde z US...

jinak samo kdo nema ve sklepe frezku a soustruh jako ja ... ma jednodussi ten nakup...

a jak pises, mam rad kdyz si tyhle veci na motorce udelam sam...

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:32 | Nahoru | #105

stepos>nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj

Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat

Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička


Hele vis jak ja se na to koukam,ze se jako uplny zacatecnik pripravis kazdym tuningem nejen o prachy,ale hlavne o moznost pak dal neco vypelsovat az budes chtit jit s casy dolu a hlavne vetsina tech uprav se ne zlepseni casu na kolo ani moc neprojevi...jo a omlouvam se za muj socialni a spatny nazor,ale na rychlopal a nove gumy se taky vyser

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:34 | Nahoru | #106
nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:38 | Nahoru | #107

nofear4>stepos>nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj

Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat

Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička
Hele vis jak ja se na to koukam,ze se jako uplny zacatecnik pripravis kazdym tuningem nejen o prachy,ale hlavne o moznost pak dal neco vypelsovat az budes chtit jit s casy dolu a hlavne vetsina tech uprav se ne zlepseni casu na kolo ani moc neprojevi...jo a omlouvam se za muj socialni a spatny nazor,ale na rychlopal a nove gumy se taky vyser



nové gumy ne nejsem banka no já to vidím takhle po ježdění na okruzích kdy si budu myslet že už to víc zrychlit nejde ti to dám do ruky ty to zajedeš minimálně o 5 vteřin rychleji já si pujdu pobrečet do depa a budu jezdit dál.

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #108

Ruck>nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????



myslel vysrat se na nový gumy jestli jsem to pochopil dobře. Noufír teď jel Most na jetejch Supercorsách 1:51 a jetý pořídíš výrazně levněji

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:43 | Nahoru | #109

Ruck>nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????



Nerekl jsem vysrat se na poradny gumy,ale na novy gumy...kde by na ne bral...by zkrachoval jeste pred prvnim zavodem..

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:43 | Nahoru | #110
Já to spočítám 4000,- lamináty i s podsedlovkou. 2.205,- lešení, 1000,- levej přívod vzduchu pravej mi zbyl po pádu tak ho dodělám nebudu počítat výměnu oleje jak v motoru tak ve vidlích ani v tlumiči řízení. Určitě obutí ale tam se to pohybuje poruznu tak nedokažu nastřelit cenu. A když u tohohle zatím zůstanu tak jsem na cca 7.000,- což je nutnost pro mě udělat abych mohl jezdit.

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:44 | Nahoru | #111

stepos>nofear4>stepos>nofear4>
...kdy si budu myslet že už to víc zrychlit nejde ti to dám do ruky ty to zajedeš minimálně o 5 vteřin rychleji já si pujdu pobrečet do depa a budu jezdit dál.



lol lol lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:44 | Nahoru | #112

nofear4>Ruck>nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????

Nerekl jsem vysrat se na poradny gumy,ale na novy gumy...kde by na ne bral...by zkrachoval jeste pred prvnim zavodem..



závod neblázni leda pozorovat na tribuně

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:45 | Nahoru | #113

majkl31>stepos>nofear4>stepos>nofear4>
...kdy si budu myslet že už to víc zrychlit nejde ti to dám do ruky ty to zajedeš minimálně o 5 vteřin rychleji já si pujdu pobrečet do depa a budu jezdit dál.

lol lol lol



viď a pak uplatíme Perňu ať zajede kolo ale pak to rovnou hodim do popelnice lol lol lol lol

Naposledy editováno 17.09.2008 11:45:16

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:45 | Nahoru | #114

majkl31>Ruck>nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????

myslel vysrat se na nový gumy jestli jsem to pochopil dobře. Noufír teď jel Most na jetejch Supercorsách 1:51 a jetý pořídíš výrazně levněji



Presne tak trba ted pri CEC prodaval INDY jete sady za 1500 a dala se tam vybrat sada okolo ktere bych skakal radosti ze mam novou gumu lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:48 | Nahoru | #115
chybka...sory

Naposledy editováno 17.09.2008 11:50:59

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:48 | Nahoru | #116
Jo táááák, já myslel že si má nechat ty teréní gumy se drapákem co na tom má teď lol

S koupí jetejch gum to už chňápu

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:49 | Nahoru | #117

stepos>Já to spočítám 4000,- lamináty i s podsedlovkou. 2.205,- lešení, 1000,- levej přívod vzduchu pravej mi zbyl po pádu tak ho dodělám nebudu počítat výměnu oleje jak v motoru tak ve vidlích ani v tlumiči řízení. Určitě obutí ale tam se to pohybuje poruznu tak nedokažu nastřelit cenu. A když u tohohle zatím zůstanu tak jsem na cca 7.000,- což je nutnost pro mě udělat abych mohl jezdit.



Hele cim min penez do toho naseres tim min to bude bolet az to rosekas...ikdyz ja si myslim ze ty jsi takovy jezdec ze ani moc padat nebudes...coz je vyhoda a dost podstatna... ja ji mam nastesti zatim taky lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:52 | Nahoru | #118

ikdyz ja si myslim ze ty jsi takovy jezdec ze ani moc padat nebudes...coz je vyhoda a dost podstatna... ja ji mam nastesti zatim taky lol



Jako že je tak pomalej???? lol lol lol lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 11:58 | Nahoru | #119
Cože ona náhdou jezdí pěkně na styl. Vůbec tomu nerozumíte

Mišuge Stepos79 inovovat??

17.9.2008 v 12:01 | Nahoru | #120

Ruck>ikdyz ja si myslim ze ty jsi takovy jezdec ze ani moc padat nebudes...coz je vyhoda a dost podstatna... ja ji mam nastesti zatim taky lol

Jako že je tak pomalej???? lol lol lol lol



Neříkej pomalej žabáčku řekněme že jezdím na jistotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist