Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj
Jojo, Kefír to řekl moc hezky, stejně mašina zatím umí daleko víc než ty..
nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj
Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat
Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička
Dalsi vyhoda je ta, ze kdyz prastis s motkou a mas tam originalni riditka, tak nedojde ke zlomeni riditka, ale k zarazeni objimky riditka do tlumice. Takze racingovy riditka byvaji vyssi prave v te objimce na vidlich a dojde ke zlomeni riditka (coz je jen proste vymena riditka).
Naposledy editováno 17.09.2008 11:00:12
Jsem zvědavej jak se to projeví až tam na to dám jinej převod a řetěz, prý to té šestce dost pomůže. A ten "rychlo pal" taky určo něco udělá, takhle mám ukroucenou ruku
pepazdepa1>Jé tak to nejsem první sezónu na jakékoliv motorce a podruhé v Brně na okruhu s časem 2:26 s úplně sérovou 600rr 05 tak marnej, když Perňa to s tou R1 dal za 2:22
Jsem zvědavej jak se to projeví až tam na to dám jinej převod a řetěz, prý to té šestce dost pomůže. A ten "rychlo pal" taky určo něco udělá, takhle mám ukroucenou ruku
Já ti řeknu co to udělá zapříčíní to že s tebou nebudu jezdit ve stejnej den na stejnym okruhu páč bys mě chtěl dát kolo
pepazdepa1>K tomu rychlopalu asi bych ho raději za těch 25 dolců objednal než se tím dělal, ale pro někoho 25 dolců a práce = pocit uspokonjení = k nezaplacení
jj ja delal 2 exemplare cca hodku-dve ... coz je za tech 25dolacu este docela dobre zaplacene... par hodin zabrala instalace, ale to zabere i u zakoupeneho....
hlavni rozdil je ze sem byl zvedavej... a cekat nez prijde z US...
jinak samo kdo nema ve sklepe frezku a soustruh jako ja ... ma jednodussi ten nakup...
a jak pises, mam rad kdyz si tyhle veci na motorce udelam sam...
stepos>nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj
Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat
Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička
Hele vis jak ja se na to koukam,ze se jako uplny zacatecnik pripravis kazdym tuningem nejen o prachy,ale hlavne o moznost pak dal neco vypelsovat az budes chtit jit s casy dolu a hlavne vetsina tech uprav se ne zlepseni casu na kolo ani moc neprojevi...jo a omlouvam se za muj socialni a spatny nazor,ale na rychlopal a nove gumy se taky vyser
nofear4>stepos>nofear4>hele nechci ti hatit tvoje prestavovaci plany,ale myslim ze brutalni uprava laminatama je na 1/3 sezony dostacujici a usetris si spoustu penez...a hlavne ty chces nejdriv jezdit a pak jezdit rychle ne? tak nic nelad a dokud nedas Most 1.55 a Brno 2.28 tak na to nesahej a jen trenuj
Čuuus nic nehatíš neboj každej názor vítán a koor když jsi mě viděl jezdit. No tos mi nasadil teda pěknou laťku takový časy kdo se má pod ně dostat
Fakt jsem se rozhodl si tu K1 nechat na okruhy mě to postačí naprosto. Padání se já osobně stopro nevyhnu tak chci vědět co by vše bylo dobré vyměnit. Lamináty jasná věc. Určitě lešení origo stojí čtyřnásobek toho co sportovní. A co řidítka origo taky stojí palbu. Pak přívody vzduchu k motoru, nějaký ty kryty na rám a jiné. HLAVNĚ DOBRÝ GUMY JÁ VÍM tohle už mám dost vryté do paměti a vlastně do kombinézy. nastavení podvozku a už jen jezdit jezdit jezdit a jak píšeš pokořit určitou časovou hranici. A pak řešit jiné věci? Jako třeba ten rychlpal jinou rozetu PowerComander, kompletní výfuk, rychlořazení a já nevím jaké ještě vychytávky? Popřípadě teda vyměnit stroj no vím je to babička
Hele vis jak ja se na to koukam,ze se jako uplny zacatecnik pripravis kazdym tuningem nejen o prachy,ale hlavne o moznost pak dal neco vypelsovat az budes chtit jit s casy dolu a hlavne vetsina tech uprav se ne zlepseni casu na kolo ani moc neprojevi...jo a omlouvam se za muj socialni a spatny nazor,ale na rychlopal a nove gumy se taky vyser
nové gumy ne nejsem banka no já to vidím takhle po ježdění na okruzích kdy si budu myslet že už to víc zrychlit nejde ti to dám do ruky ty to zajedeš minimálně o 5 vteřin rychleji já si pujdu pobrečet do depa a budu jezdit dál.
majkl31>stepos>nofear4>stepos>nofear4>
...kdy si budu myslet že už to víc zrychlit nejde ti to dám do ruky ty to zajedeš minimálně o 5 vteřin rychleji já si pujdu pobrečet do depa a budu jezdit dál.
lol lol lol
viď a pak uplatíme Perňu ať zajede kolo ale pak to rovnou hodim do popelnice lol lol lol lol
Naposledy editováno 17.09.2008 11:45:16
majkl31>Ruck>nofear4> Souhlas, ale vysrat se na pořádný gumy?????
myslel vysrat se na nový gumy jestli jsem to pochopil dobře. Noufír teď jel Most na jetejch Supercorsách 1:51 a jetý pořídíš výrazně levněji
Presne tak trba ted pri CEC prodaval INDY jete sady za 1500 a dala se tam vybrat sada okolo ktere bych skakal radosti ze mam novou gumu lol
stepos>Já to spočítám 4000,- lamináty i s podsedlovkou. 2.205,- lešení, 1000,- levej přívod vzduchu pravej mi zbyl po pádu tak ho dodělám nebudu počítat výměnu oleje jak v motoru tak ve vidlích ani v tlumiči řízení. Určitě obutí ale tam se to pohybuje poruznu tak nedokažu nastřelit cenu. A když u tohohle zatím zůstanu tak jsem na cca 7.000,- což je nutnost pro mě udělat abych mohl jezdit.
Hele cim min penez do toho naseres tim min to bude bolet az to rosekas...ikdyz ja si myslim ze ty jsi takovy jezdec ze ani moc padat nebudes...coz je vyhoda a dost podstatna... ja ji mam nastesti zatim taky lol