Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.
Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.
Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.
aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken
Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46
ConanK4>Dawe02> Vyškolil jsi mně 4.9. s Prospeedem.a to máš stroj o 2 generace starší. Pokud se nepletu, jezdil jsi v 2. skupině. Co obouváš? Ty náklony byly velmi dobré.
Počkej myslím že Dawe 4.9 v Brně nebyl s Prospeedem teda já tam byl nejezdil jsem ale to bych si ho všiml a jestli jsem ho prošvih tak to mě mrzí ád bych Dawe aspoň pozdravil
stepos>ConanK4>Dawe02> Vyškolil jsi mně 4.9. s Prospeedem.a to máš stroj o 2 generace starší. Pokud se nepletu, jezdil jsi v 2. skupině. Co obouváš? Ty náklony byly velmi dobré.
Počkej myslím že Dawe 4.9 v Brně nebyl s Prospeedem teda já tam byl nejezdil jsem ale to bych si ho všiml a jestli jsem ho prošvih tak to mě mrzí ád bych Dawe aspoň pozdravil
Kdepak, ja to bohuzel musel odrici, protoze mi do toho vlezla prace. Asi tam jezdi nejaky muj dvojnik, potvora
Ja ted vypadam takto>
ope>Chlapci viete mi nejako polopatisticky vysvetlit ako skratim rychloplyn? Nechapem ten zlepsovak velmi, alebo kde kupim to kolecko. Mam GSX-R 600 K5. Viem ze original rychloplyn stoji cez 5t Kc ze? Dik za rady.
Princip spociva v tom, ze musis zvetsit prumer vnitrniho bubinku te civecky, na kterou rukojeti plynu navijis lanko.
Takze nejjednodussi je mezi lanko a bubinek neco poddajneho vlozit (treba kousek te elektrikarske pasky jak jsem psal driv).
V tech infu najdeš všechno potřebný
Naposledy editováno 17.09.2008 06:33:01
pro Stepose: vim, že jsi mi včera zakázal číst tvoje vlákno, ale neodolal jsem. Bylo to silnější než já lol
Naposledy editováno 17.09.2008 07:02:28
Ustřihat a jakž takž zapojit jsem to zvládl sám, ale když to pak nejelo, tak mi musel zasahovat "doktor" GSX-Roll
ConanK4>Perňa #81> Taky letos začínám s okruhovým ježděním.Smím se zeptat? Jak dlouho (a kde) jsi jezdil, než ses dostal na Brno za 2.22? Jen pro mou představu.Dík.
Moje zkušenost!
První ježdění - Brno - tzn.4 x 30 min - konečný čas na hranici života a smrti 2.34 min.Ujel jsem vždy tak 8 kol.
Mezi tím Lausitz a Most a normální ježdění po silnicích do hospody!
2. Brno - 2.27 min.
3. Brno - - pomoc různých " vodičů" 2.21 min.
Závěr: Všechno to byla jízdy s Agenturama,a tam jsou většinou vyježdění jezdci a licencema! Takže jsem patřil mezi "mrdaly"!
Pneumatiky a brzdy základ!
Konzultace a rady se "závodníkama" co a jak!A jejich pomoc při vlastní jízdě - stopa,styl,brzdy výjezdy ,akcelerace aj.
takže si myslím ,že za rok je možno se na ten čas 2.22 min. dostat,při dostatečném tréninku!Ale pak to jde pomalu!
Dodatek: Při některých jízdách mi dělal vodiče Perňa a normálně jsem se ho "držel!"Jsem dobrý,co!...........jo,rovinky tedy jezdil po zadním!
A pak mi,řekl ,ať jedu za ním a dívám se jak se to jede.................a ujel mi! Ba ne,chvíli to vydržel ,asi půl kola!
Naposledy editováno 17.09.2008 07:44:52
Ruck>stepos> Hele draku, mrkni sem : www.eagleracing.cz/
V tech infu najdeš všechno potřebný
ty straánky vypadaj velmi dobře díkes žabáčku jdu studovat a dělat si zápisky
Mohl by to být takový fotoseriál :
1) příprava motorky na závody - odstrojení, nastrojení, všechny možné úpravy
2) testování - pár kol v Mostě nebo Brně - postupný zlepšování časů
3) první závod - pár ostrých kol, pak fotky jak letíš vzduchem
4) fotky z nemocnice + online rozhovor
lol lol lol lol lol lol lol
Ruck>stepos> Jo a kdybys potřeboval někoho na držení deštníku na startu atd. ...... tak se mnolu nepočítej, ale kdyžtak pojedu s tebou udělat fotky.
Mohl by to být takový fotoseriál :
1) příprava motorky na závody - odstrojení, nastrojení, všechny možné úpravy
2) testování - pár kol v Mostě nebo Brně - postupný zlepšování časů
3) první závod - pár ostrých kol, pak fotky jak letíš vzduchem
4) fotky z nemocnice + online rozhovor
lol lol lol lol lol lol lol
to by šlo problém je co když se to zlepšování nedostaví což je více než pravděpodobné a až s tou svou nabušenou okruhovkou lol dám Brno za 3 minuty tak ti ostatní sepíšou petici a dostanu zákaz ježdění lol lol
Perňa #81>assassin>stepos: ten tlumic nema smysl z te strany otevirat... kdyz jde krasne naplnit tim "kominkem" ... kdyz otevres nic neziskas... a pro okruhovku je OK... tam je ti fuk ze neni "stelovatelnej" ...
perna: hezky pekne... mas to pekne poskladany, ciste a bez zbytecnejch blbosti.. jednoduchost a ucelnost....
ps: comander,vyfuk a bmc.... a ja uz slysel reci ze mas na motoru +70ps :)
lol lol Mám cca +8PS a to ještě s tou silnější mapou na vršku, používám tu s lepším průběhem a vrškem +6PS. Já chci závodit regulérně ve vyrovnaný soutěži a né tam mít nitrák a všem natrhnout prdel na 100m o 50m! Proto se mi asi líběj Superstocky, ikdyž i tam se dá ještě něco vylepšit a existujou nějaký fígle, jak tomu "pomoct". Ale na to já už nemám a zatím ani nepotřebuju.. Několikrát se mi letos stalo, že jsem se na rovině neudržel stockovýho FireBlada 2008!! Ten jede jak prase! A moje R1 s kompletním výfukem jede na rovině stejně jako Boumisova K5 jen s koncovkou... Podobně letí K5 i Liborovi Milotovi, na motor to nedám, ikdyž se snažím co nejdřív tahat z výjezdu.. Ale je tam rozdíl oproti modelu 2005, kterej prostě bez úprav K5 nestíhal ...to přiznávám, že určitá výhoda oproti klukům na starších R1 ve Volný +600 tam byla
jj jasny, ale znas to... ono kdyz zajedes dobre... tak se pak spekuluje o kdecem....
ono ve 450 a prestige v motardech "udajne" jedou spicky taky na 500ccm valcich atd. to komisar tezko pozna....
ste takovej sympatickej tym... i s krakonosem:)
(pouziju i jeho fotky)
prvni vec je bud koupit nebo vyrobit ten krouzek na plyn :
pak to chce vsechny "napinaky" na lankach co nejvic zasroubovat do sebe, pokud nestaci tyhle na foto, musi se i na "throttle bodies" u strikacky
takhle vypada seriovej bubinek plynu:
a takhle s nacvaknutym "insertem:
u TL dovnitr kouka trubicka na konci lanka ktere vraci klapku, predpokladam ze K1 to bude mit to samy, ma hodne podobny ovladace :
je potreba tu trubicku zkratit, tomu vetsimu bubinku by tam vadila, ale musi se opatrne abys nestrejchnul pilkou nebo necim lanko.. to se pak rychle zacne rozplejtat:
nejlip rezacem na trubicky, ale ja ho nikde nesehnal, tak sem velmi opatrne rezal pilkou na zelezo:
zbytek opatrne "rozstrihnout" stipackama treba...
takovejhle prumer ma insert kterej zkrati plyn na cca 1/5 otacky na WOT :
jde tam nacpat i vetsi bubinek a plyn zkratit i vic (u TL asi na 1/6) ale uz se musi i uvnitr plynu kde se otaci bubinek odriznout takovej malej vystupek.. jinak o nej lanko drhne...
jak hodne zkratit muzes spocitat, pripadne i omerit jakej prumer se ti tam vejde nejvetsi...
ja sem ten krouzek delal ze silonu, na TL mam jeden 1/5 navic, kdyby to pasovalo tak muzu prenechat, pripadne bysme mohli domluvit nakou vyrobu kdyby byl zajem....
nebo se muze objednat ze statu od cloveka co sem to od nej "okopiroval" vyjde to i s postovnym na 25USD tusim, platba na paypal ucet. dal bych dyztak kontakt.
majkl31>assassin> další super popis, tohle je hodně užitečný vlákno
a osvětlí mi někdo prosím ty řidítka?
Cituji z eagleracing :
Dále je dobré namontovat plně seřiditelná racingová řídítka.
Výhody: opět přizpůsobení požadavkům jezdce, výměna jednotlivých poškozených dílů po pádu.
Cena cca 3.000 - 5.000 Kč
Jinak podle mě jsou níž a máš víc váhy na předním kole....ale to je jen můj názor.