globalmoto_kveten





Téma: Mišuge Stepos79 inovovat??
 
16.9.2008 v 12:55
Naskytla se mi možnost inovovat stroj. Jenže jako obvykle je tu pár pro a proti a proto bych rád slyšel, nebo spíše si rád přečet vaše nazory připomínky, nebo pohledy na celou věc.

Takže inovace následující v tom mám jasno GSXR 750 r.v.2007 a výš. Litr nechci je moc silný přece jenom ta 750 občas něco odpustí. A hlavně s agenturama jsou aspoň nějaké šance na poharky což v litrech a šestistovkach ani omylem.

Pro a proti: Jedno proti je fakt že s Majklem tvoříme team K1 což se mi líbí z duvodu stejnych stroju jak rokem tak vykonem. Další proti je v tom, že nynější motka má doklady a mohu s ní i na silnici. Se strojem jsem spokojen nemám co bych mu vytknul jezdí funguje časy se docela zlepšujou pořád mám pocit že k hranici motorky jsme se ještě ani nepřiblížili. No a pro logicky rok výroby je to novej stroj o několik let posunutý vyvojem trochu jinam. Nějaký ty koníci tam jsou navíc což se vždy hodí.

Jak by jste volili vy mít možnost koupit novější 750 na okruh a poté prodat K1.

aktuální stránka 124 od příspěvku 3718 ať tu není zbytečně kvatrilion vláken


Naposledy editováno 03.08.2009 12:41:46

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:03 | Nahoru | #31

karf>majkl31>
www.motorkari.cz/moto-uzivatel/
www.motorkari.cz/forum-detail/



super hledal jsem to a nedařilo se mi večer to prolistuju

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:04 | Nahoru | #32

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:06 | Nahoru | #33
Dawe02> Prosím tě, co jsi nalil do toho tlumiče řízení??? Já tam dal tlumičovej 15W a myslím, že by klidně přitvrdit ještě snesl.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:07 | Nahoru | #34
stepos> jo a ještě bych se možná zamyslel na nějakou náhradou místo origo budíků. Přijdou mi dost drahý na zničení, ale zas mám pocit, že jsi mi je stejně ukazoval že maj prasklej ten úchyt né? Nebo se pletu?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:08 | Nahoru | #35

Smrči GSX-F>Dawe02> Prosím tě, co jsi nalil do toho tlumiče řízení??? Já tam dal tlumičovej 15W a myslím, že by klidně přitvrdit ještě snesl.



Nepenivy prevodak 75W

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:08 | Nahoru | #36
lol jak to tady tak sleduju, tak kdyby si Dawe02 tady otevřel poradnu, tak se celkem v poho uživí

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:32 | Nahoru | #37

majkl31>lol jak to tady tak sleduju, tak kdyby si Dawe02 tady otevřel poradnu, tak se celkem v poho uživí



No neblazni, jen se snazim pomoct (kdyz neco vim nebo tusim), taky jsem sveho casu potreboval podobne poradit a rady od zkusenejsich se mi dostalo.

Ruck>To byl jen takovej básnickej obrat - jinak poklona až na silnici



Jaka poklona prosimte, umim stale prd. Podivej se na Pernu nebo jine skutecne zavodniky tady na foru, ti jsou na poklonu... na jsem mozna tak na symbolicke prihrbeni lol

Jo a zname se?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 14:41 | Nahoru | #38
dobrý téma večer počtu

jinak k tem pevnejm stupnam jak psal majkl nebudou tolik klouzat,jak psal majkl a co jsme viděli včera v mostě(brrr,pořád mi je zima ) klukovi to zachránolo kawu

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 15:06 | Nahoru | #39
1. Lamináty
2. Přepáčko
3. Gumy
4. Sériový tlumič řízení hodit do popelnice a koupit öhlins

A pak se učit jezdit a časem koupit motorku, do který má smysl investovat

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 15:06 | Nahoru | #40
Dawe02> osobně určitě ne, ale jsem velkej fanda

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 16:37 | Nahoru | #41

radi5>1. Lamináty
2. Přepáčko
3. Gumy
4. Sériový tlumič řízení hodit do popelnice a koupit öhlins

A pak se učit jezdit a časem koupit motorku, do který má smysl investovat



tak ten 4 bod má ještě moře času ale dík za info

Majkle vidíš co jsem ti psal když se někdo začne navážet do K1 takže radi5 kde na okruhu tě najdu lol lol lol lol

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 16:40 | Nahoru | #42
ale ale tady se někomu zalíbilo orkruhování
vítej v klubu
sice to mám víc na ježdění po silnici ale na orkruh můžu z fleku takže moje rady zní.
*lamináty + zbavit se všech zbytečností co na motorce nemaji co dělat - zadní stup. podsedlák, atd. kabely nech. nikdy nevíš kdy je budeš potřebovat.. ty ti tam nepřekážej
*pak pořádný gumy
*a kratší převod - stačí ve předu o zub či dva míň (podle toho co ti bude vyhovovat - já jezdím -1vepředu páč 14 už by byla na hodně dost málo a řetěz by dřel, a vzadu mám +1 ale mám nacestě rozetu +3 = -1p+3z)
*520 nebo 530 řetěz je otázka. dváca je lepší ale prd vydrží, pokud nejezdíš brno pod 20 a most pod 50 tak ti 530 stačí a můžeš jezdit..

to ti pro začátek bohatě stačí..
pokaračovat můžeš tlumičem řízení, padákama, krytkama, podvozkem, brzdama, výfukem, svodama atd atd..
+ věci jako stojany a nahříváky - hodně lidí řiká že nahř. jsou zbytečný když nezávodíš ale neni nad to když máš gumy ohřátý a najedeš na trať jako první.. máš 3 kola sám pro sebe, můžeš tahat jak o život a nemusíš nikoho předjíždět

tak ať už to máš složený a jezdíš..

moje raketa víc fotek na webu z profilu


Naposledy editováno 16.09.2008 16:43:26

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 16:56 | Nahoru | #43
nazdaaarek Corelaku díkes za příspěvek ta tvoje raketka se mi mooc líbí. Povedla se ti.

No po mé zkušenosti s gumama tak nahříváky pořídím stopro a o gumách o tom žádná to je jasný. Já osobně nejsem rychlej proto chci zezačátku pomalu s upravama teď mi výkon bohatě stačí. Jde mi o to co by na takové motorce prostě mělo být stoprocentně ať už někdo jezdí Brno za 3 minuty nebo za 2.15.

Nerad bych se tu dostal do křížku s někým kdo by tvrdil, že K1 je starej šrot a nemá to cenu ať si koupím co nejnovější stroj. Pro ty moje dřeváky ta K1 bohatě postačí

Lamináty je mi jasné.
padáky nutnost
tlumič řízení myslím že postačí zatím ten co mám
vyměnit náplně ve vidlích a kvalitní olej v motoru
přepákování dobrá to věcička
pohrávat si s nastavením podvozku

Brzdové destičky a kotouče jaké? Origo kotouče a jiné destičky nebo celé raději jiné?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 17:58 | Nahoru | #44
corel- ta tvoje je špicovní

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:03 | Nahoru | #45
Takhle jsem začal já v r.2002

[URL= výsledek:
...jenže já byl idiot a řešil ještě věci jako leštěný kola a design, kterej tenkrát "letěl", aby se slípky po příkopech otáčely lol
Ve finále jsem dával tlumič řízení LSL, přepákování, lešení a řidítka vlastní návrh/výroba. Brzdy jsem vylepšil jen o hadice, na tomhle litru to byla nutnost a stejně to nemělo na dnešní motorky s radiálama a gumovejma hadicema. Titanová koncovka výfuku pro radost a opět pro plašení slípek v příkopech a pak už jen repase a výměna oleje v předních tlumičích.. Jo a převod - o 2z míň vpředu a 520 řetěz. A motorka to byla ostrá, škoda že jsem na křivej rám přišel až po dvou sezónách a po narovnání jsem byl rázem o 5s rychlejší a celkem bez "boje" s řidítkama ...ale to jsou ty zkušenosti. Tenkrát na začátku jsem s tím jezdil starej Most cca 1:40.

[URL= R1 v r.2004 začátek kromě laminátů, padáků a "svých" řidítek v sérii a svou třetí 20ti minutovku v životě v Brně jsem skončil na 2:22. Jen tedy kolečko jsem dal dopředu o 2z menší..
Tady na fotce nad tím špekulujem s Boumisem (v tý době přesedlával z V-Maxe na svou první zmrzlinu CBR900RR a letos vyhrál na K5 Přebor Volný nad 600 )
[URL= na to výfuky, tlumič řízení ohlins, brzdové hadice a lak.. Brno 2:16.
[URL= to chtělo přepákování, sundat originál sedlo a dát pryž na tvrdou podsedlovku. Dal jsem trochu víc zalomená řidítka PP tuning, a využil možnosti koupit starší zadní tlumič Ohlins. Výfuky jsem vyměnil Tenax za RP, ale asi jen kvůli tomu, že se mi prostě líbily.. Změna převodu na 15/46 a 520ka řetěz. Stále bez zásahu do motoru a elektroniky.
Vloni Brno 2:13.7 a takhle už jsem to i prodával p.Kozelkovi..
[URL= nová R1 2007, koupena se zadním Ohlinsem, jinak série. Tady už jsem špekuloval víc - tlumič řízení ohlins, to je taková jistotka, přepákování své (pevné), řidítka PPtuning, brzdový hadice zrovna tak. Převod 16/47, protože motorka jede perfektně a s 15kou kolečkem jsem nevycházel. Investoval jsem do komplet titanovýho výfuku RP a dal jsem powercommander právě kvůli výfuku a BMC filtru, ale hlavně kvůli možnosti quickshifteru (spínač Cordona). Padáky vlastní konstrukce. Samozřejmě lamináty (BikesPlast - ty beru už od začátku). Cena těchto úprav byla cca 70tis. Kč. Určitě by to chtělo třeba si pohrát s přední vidlicí, já dal jen nový olej a zatím nevidím problém.. Brno 2:10.0

Foto před...
[URL= po...
[URL= ať se dílo daří! A věř že důležitý je jezdit a pneu a jezdit a pneu a ....pak investovat do nesmyslů Hodně těch věcí má jen psychologický vliv, že já to nemám a "oni" jo..

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:08 | Nahoru | #46
Perňa #81> pekny prehled Perno.
Hlavne tech 2:22 pri treti jizde je super
A kdyz te tu vidim, premyslel jsem o tve R1 a dospel jsem k nazoru ze je to na me moc penez. Kdybys sel pripadne s cenou dolu (s cimz nepocitam), napis mi pls mail at muzu pripadne prehodnotit rozhodnuti. Dik a good luck.

Naposledy editováno 16.09.2008 18:10:12

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:13 | Nahoru | #47
stepos: ten tlumic nema smysl z te strany otevirat... kdyz jde krasne naplnit tim "kominkem" ... kdyz otevres nic neziskas... a pro okruhovku je OK... tam je ti fuk ze neni "stelovatelnej" ...

perna: hezky pekne... mas to pekne poskladany, ciste a bez zbytecnejch blbosti.. jednoduchost a ucelnost....
ps: comander,vyfuk a bmc.... a ja uz slysel reci ze mas na motoru +70ps :)

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:14 | Nahoru | #48
Jo a ještě bych zapomněl - zkrátit heft!!! Stačí jen dát kroužek pro zvětšení obvodu do sériovýho plynu. To je OK.

K brzdám ...mně se osvědčily karbonový desky LUCAS (dobrá cena a výdrž) a na týhle nový R1 jsou skvělý i originály a za rozumný peníze.. U Suzuki to ale asi tak růžový nebude.

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:22 | Nahoru | #49
perna: jo ten zkracenej plyn dela divy... u suzuki se do serioveho heftu vejde krouzek ze se plyn zkrati az na 1/6 otacky na WOT.... ja mam neco pres 1/5 otacky na WOT (TL 97 ma kratsi lanka k plynu)

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:24 | Nahoru | #50

assassin>stepos: ten tlumic nema smysl z te strany otevirat... kdyz jde krasne naplnit tim "kominkem" ... kdyz otevres nic neziskas... a pro okruhovku je OK... tam je ti fuk ze neni "stelovatelnej" ...

perna: hezky pekne... mas to pekne poskladany, ciste a bez zbytecnejch blbosti.. jednoduchost a ucelnost....
ps: comander,vyfuk a bmc.... a ja uz slysel reci ze mas na motoru +70ps :)



lol lol Mám cca +8PS a to ještě s tou silnější mapou na vršku, používám tu s lepším průběhem a vrškem +6PS. Já chci závodit regulérně ve vyrovnaný soutěži a né tam mít nitrák a všem natrhnout prdel na 100m o 50m! Proto se mi asi líběj Superstocky, ikdyž i tam se dá ještě něco vylepšit a existujou nějaký fígle, jak tomu "pomoct". Ale na to já už nemám a zatím ani nepotřebuju.. Několikrát se mi letos stalo, že jsem se na rovině neudržel stockovýho FireBlada 2008!! Ten jede jak prase! A moje R1 s kompletním výfukem jede na rovině stejně jako Boumisova K5 jen s koncovkou... Podobně letí K5 i Liborovi Milotovi, na motor to nedám, ikdyž se snažím co nejdřív tahat z výjezdu.. Ale je tam rozdíl oproti modelu 2005, kterej prostě bez úprav K5 nestíhal ...to přiznávám, že určitá výhoda oproti klukům na starších R1 ve Volný +600 tam byla

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:55 | Nahoru | #51
Perňa #81> super děkuji to je skvěle napsané díkes

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:58 | Nahoru | #52
[quote]assassin>stepos: ten tlumic nema smysl z te strany otevirat... kdyz jde krasne naplnit tim "kominkem" ... kdyz otevres nic neziskas... a pro okruhovku je OK... tam je ti fuk ze neni "stelovatelnej" ...

Myslel jsem že když to otevřu z té strany tak mám nejlepší možnost jak tam dostat co nejvíce oleje a mít tam co nejméně vzduchu. To víš věděcký přístup.

Rychloplyn málem bych zapoměl přidávám na seznam já hlava děravá

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 18:58 | Nahoru | #53
Jo perňo čí to byl nápad ten vzhled tvojí střely

Naposledy editováno 16.09.2008 19:00:50

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 19:22 | Nahoru | #54

stepos>Jo perňo čí to byl nápad ten vzhled tvojí střely



A kterou myslíš?? - pro mě to byly střely všechny. Suzuki - inspirace WSBK, měl jsem i kombinézu jako Pierfrancesco Chili

U Yamahy 04ky jsem Coronu už musel zakomponovat jen nenápadně , design můj nápad, ikdyž tvary polepů vždycky někde okoukám z fotek..

R1 2007 - chtěl jsem něco novýho, neokoukanýho (za tu modrou jsem sklidil u nás v LB kritiku, že je "pro teplouše" ..ale už si zvykli..) - taky můj nápad. Jako malej jsem si furt maloval biky na papír, tak mi to asi zůstalo
Boumisoj se to zalíbilo tak, že šel do novýho laku taky a je to dobře, aspoň je vidět, že jedeme za jeden tým...

Tady můj kolega z "Road Racing Liberec" (tedy já jsem zároveň jeho šéf, rozuměj něco jako Sito Pons v MotoGP lol lol lol ):
[URL=

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 19:29 | Nahoru | #55
ty barvy jsou skvěle zvolené podle mě

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 19:39 | Nahoru | #56
nejen podle tebe...mě se taky moooc líbí

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 20:00 | Nahoru | #57
jj krasna barva

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 20:14 | Nahoru | #58

rosice46>nejen podle tebe...mě se taky moooc líbí



pěkně sladěné

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 20:20 | Nahoru | #59
fanynka....ta mucí přeci ladit, ne?

Mišuge Stepos79 inovovat??

16.9.2008 v 20:24 | Nahoru | #60
Perňa #81> mam to s tou netradicnosti v barvach stejne, jen se mi nechtelo kupovat barvu, tak to dostalo odstin podle toho co jsem mel doma

stepos> s tim tlumicem se fakt neboj, tim nalitkem to odvzdusnis dokonale. Dokud ti tam bude zbyvat byt jen jedina bublinka, ucitis to v chodu pistku, bude "cukat" a uslysis to. Fakt neboj.
S tim plynem to je taky pravda, to jsem zapomnel. Dava se tam s oblibou kousek takove te plastove elektrikarske pasky, ta je na veky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist