UPDATE:
Honda CBR 600F ´2001, stříkačka, TP + STK.
Stav:
*plně funkční spíš pro streetování, ale i pro běžné ježdění.
*žádná spotřeba oleje
*hlučnost motoru normální
*nový rozvoďák
*jinak zbytek OK
Imprůvmentz:
*Hrazda + Ti slider
*vyztužený podsedlák
*upravená nádrž (seklá nahoře do roviny..žádný tunning kladivem)
*Vyztužená osa předního kola, osa spodních brýlí
*2x tenax pod sedlem
*trubkové padáky (mazácky odřené)
*otočený sací koš (maže v hrazdě bez problémů)
*upravené odvětrání motoru + extra olejová náplň
*K&N filtr
*řidítka 28,6mm ASSAP
*gripy pro tandem na přední vidlici
*sklopné stupačky na přední ose
*převod 16/53+65+47+45
*nakloněné náklonové čidlo (funguje i v hrazdě, po pádu vypne)
*manuální spínání větráku (chladí perfektně)
*maska Acerbis Cyclope
Přidám:
* náhradní zadní ráfek
* nová zabalená spojka
* náhradní napínák rozvoďáku
* Nějaké náhradní stupačky, páčky, víka a tak
Cena: 45.000,-Kč
Při rychlém jednání (do půlky listopadu) slevím na 40tkč.
Více foto zde: http://www.stuntriding.cz/fotogalerie/rutan/strana-1
Naposledy editováno 22.11.2009 21:57:53
1 reakcí na tento příspěvek Můj street na prodej - update
nevim jestli se prodavaj streety/stunt za tayhle penize, ja mel vzdy dojem ze se na tohle prevazne prestavujou moto za par penez ... po rane... klidne s varenym ramem atd... tezko rict jestli nkdo vrazi do stunt motorky tolik penez....
spis bych projel ebay atd a pokoupil co tomu chybi do erioveho stavu... nastrojil a pak to asi prodas....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Můj street na prodej - update
tuhle mašinu mám od počátku jako kompromis - jezdím s tím v běžném provozu, i dlouhé trasy a sem tam nějaký ten dvouhodinový trénink v mimoni. Kdybych se tomu chtěl jó věnovat, tak koupím dodávku a jak říkáš seženu nějakou zbořku na sračky a z toho uplácám něco schopné provozu. Tu daytonu budu mít stejně tak kompromisní mašinu, pokud mi nejebne a nekoupím si dvě mašiny..jednu na street, druhou na ježdění..ale na to nebudou škvarky.
Stavět to na origo stav, na to nemám žaludek..a hlavně už to ani zrovna moc nejde...zkrácené sedlo, seříznutá nádrž, okleštěná elektrika, barvený rám...jebal bych se s tím celou zimu a výsledek by nebyl zrovna rentabilní...
Určitě bych vydělal víc, kdybych to rozprodal na díly, papíry zvlášť, motor a zbytek, ale na to seru..myslím, že nemusím vysvětlovat.
a jak nad tím tak přemýšlím, tak ta daytona mi asi potom už zůstane do smrti:D:D už vidím ty kecy "anglická motorka a street kriste pane to je blbost:))"