Otázka 1. - je možný aby zásuvka sama od sebe vytáhla baterku? (já tvrdim, že ne)
Otázka 2. - co dělat s motorkou když kiksne baterka a prostě MUSIM odjet? Fazer s karbecama šel krásně na dvojku roztlačit, nemyslim, že by stříkačce s total dead baterkou něco takovýho bylo možný..
(nabiječku už sem si koupil a nabijim, nicméně mě to zajímá )
Druha vec - vymlacena baterka tak, ze nesviti ani kontrolky - nabit nebo pres kabely. Roztlacit to nepujde - nepobezi ti cerpadlo ani vstriky.
Medved>Juknul bych se na tu zasuvku a hlavne na jeji pripojeni - promerit, jestli tam netece proud ... sice to zni nepravdepodobne, ale muze byt vevnitr vlhka (ta zasuvka myslim ) coz je u elektrickych zarizeni - na rozdil od jinych "zarizeni" - pomerne nezadouci stav. Dalsi moznost je, ze se ti povedlo nekde seknout kabel k te zasuvce, nebo pri pripojovani ten kabel, na ktery jsi to pripojoval ... proste patrej - nejakou pricinu to mit musi.
Druha vec - vymlacena baterka tak, ze nesviti ani kontrolky - nabit nebo pres kabely. Roztlacit to nepujde - nepobezi ti cerpadlo ani vstriky.
smýšlel sem podobně.. ještě dotaz.. neublížim tomu když to budu startovat přes kabely z auta?
Druha vec - vymlacena baterka tak, ze nesviti ani kontrolky - nabit nebo pres kabely. Roztlacit to nepujde - nepobezi ti cerpadlo ani vstriky.
Když chvíli tlačíš tak altík dává proud a ten stačí na to aby se rozeběhlo čerpadlo. Aspoň myslím
novej: mam 500ccm na valec a roztlacim to ze by tech 650 najednou neslo?:)
chlumakFZS600>134ivanek>čeeče s těma kabelama od auťáku vopatrně - minulej rok jsem si takhle odpálil regulátor
Přesně tak, pozor, z auta tam teče úplně jinej startovací proud, takže odpálení regulátoru a možná něčeho dalšího je možný, ale ne jistý
no startovaci proud podle pana ohma zalezi na napeti (coz by autobatery mela mit stejne jako ta na moto) a na odporu spotrebice-starteru... jedinej rozdil muze byt v tom ze ta velka baterka je
"tvrdsi" zdroj a ze tudiz da o neco vetsi proud... ale regulatoru by to nic udelat nemelo... nevim na zaklade ceho by mu mel vadit "vetsi" nez origo zdroj napeti na moto...
chlumakFZS600>134ivanek>čeeče s těma kabelama od auťáku vopatrně - minulej rok jsem si takhle odpálil regulátor
Přesně tak, pozor, z auta tam teče úplně jinej startovací proud, takže odpálení regulátoru a možná něčeho dalšího je možný, ale ne jistý
no právě v tutom tápu, sem houno znalec takže radši nadojim baterku přes nabíječku no.. když už sem si jí na tý benzíně koupil
assassin>pokud ma baterka stavu na to aby natlakovalo cerpadlo "rail" a na hozeni jiskry tak to roztlacit jde, ja mel KO baterku a roztlacoval jsem takhle tele asi dva mesice nez sem koupil novou:) v pohode i sam...
novej: mam 500ccm na valec a roztlacim to ze by tech 650 najednou neslo?:)
Asi tam bude jinej převod. Kolik točíš já max 6500
Kdo tady tvrdí že přes kabeli nebo při zapojení autobaterky se odpálí altec, nemá pravdu je to nesmysl, protože samozřejmě altecu s perm.magnety veškerou nespotřebovanou energii skratuje regulátor na kostru.
Jestli je tomu u altecu s buzením kotvy jinak teoreticky nevím, ale prakticky mám vyzkoušený mockrát a nikdy se nic nestalo.
Naposledy editováno 04.09.2008 12:54:55
chlumakFZS600>134ivanek>čeeče s těma kabelama od auťáku vopatrně - minulej rok jsem si takhle odpálil regulátor
Přesně tak, pozor, z auta tam teče úplně jinej startovací proud, takže odpálení regulátoru a možná něčeho dalšího je možný, ale ne jistý
no je vidět že přes elektriku nejseš ale aspoň ti vysvětlím že proud neurčuje baterka(nepředpokládám mrdku co má problém nastartovat) ale určuje ho odpor vinutí startéru ja? pamatuj si to
to že někdo odpálil regulátor nebo co bude nejspíš tím že odpojí baterku při běhu a nebo nějak zajiskří a udělá pár špiček
Naposledy editováno 04.09.2008 13:00:52
Bidlo>a co katalyzátor?při tlačení
jo tomu se to libit nebude.... ale to je mensinova zalezitost zatim....
novej: no ja 10tis, ale bude jina max, z toho se celkovej prevod nepozna... nasel bych i kolik tam je, ale to nebude prevodem, ale rozlozenim vahy, ze ti na "lehkym" jednovalci klouzne to kolo i na 5ku... ja to roztlacuju na 2ku... jo a taky to chtelo chytit "grif" ze zacatku mi to taky moc neslo:) na gsx ktera mela starou baterku sem si k tomu rozbehu motoru pri tlaceni pomohl zmacknutim strateru na moment kdyz sem poustel spojku... :)
já startoval jak přes nabíječku, tak přes startovací kabely - ale tuším u startování doporučujou kostru chytit co nejblíž startéru.. ?? někdo psal i o bouchlý baterce na motorce, startoval přes autobaterii a kabely..no tohle Ti tady vysvětlí někdo znalej, mě by to taky zajímalo, jestli takhle může baterka bouchnout.
Němec>a nepraskla Ti jen pojistka, když se nerozsvítěj ani kontrolky? baterku jsi měřil, nebo ne, kolik má?
já startoval jak přes nabíječku, tak přes startovací kabely - ale tuším u startování doporučujou kostru chytit co nejblíž startéru.. ?? někdo psal i o bouchlý baterce na motorce, startoval přes autobaterii a kabely..no tohle Ti tady vysvětlí někdo znalej, mě by to taky zajímalo, jestli takhle může baterka bouchnout.
baterka je totál vyblitá, teda už z půlky nabitá na nabíječce
+ by mě zajímalo jak je to s tím bouchnutím a jestli to hrozí jen ve chvíli, kdy se + i - připojej přímo na baterku startovanýho stroje