globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brzdové obložení na Hayabusu
3.9.2008 v 09:46
Včera jsem měnil přední gumu u Busy a všimnul jsem si že brzdový obložení má 5 minut před smrtí. Mam na nich cca 2000 Km a to se mě zdá sakra málo !!! Desky jsou značky SBS střední tvrdosti. Rád bych zkusil i jinou značku - konkrétně Brembo . No a jestli nevíte zda se u nás dají normálně objednat ?
Nebo mě můžete doporučit i jinou značku....
Předem díky za rady .

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 09:52 | Nahoru | #1
zkus EBC HH...

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 09:53 | Nahoru | #2
To HH je co ?

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 09:55 | Nahoru | #3
jakože Heavy Hetal :)

ne, je to sinter ne organika. Jinak za slušný peníze maj Bremba v Ducati v Praze, třeba já tam koupil celej předek za 1488,- :)

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:04 | Nahoru | #4
Tak organický nebo sintrovaný ???
Byl jsi na sraze Guzzin v Lanžově ???

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:05 | Nahoru | #5

Orgovany>Tak organický nebo sintrovaný ???
Byl jsi na sraze Guzzin v Lanžově ???



nebyl :(
organiku nebrat...

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:19 | Nahoru | #6
Orgovany> vždycky dávám originály a vydrží déle než 2000

Naposledy editováno 03.09.2008 10:20:08

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:48 | Nahoru | #7
Bremba mi doporučovali i v Suzuki Kont na Praze 4. Mají jejich zastoupení, tak to můžeš prubnout i tam. Jinak já jezdím Nissin ST, zezačátku pískaly - po cca 1000 km se to srovnalo, ale jsou pořád trochu hlučnější (prostě je slyšet, že brzdíš). Účinnost dobrá, po zahřátí ještě lepší. Jen mě trochu štve, že po zahřátí (možná i přehřátí) mi dost změkne brzdová páčka (promáčknu jí skoro až k řídítku). Hadičky mám pancéřový, brzdovku (DOT4) novou. Nejsem si právě jistý, jestli to nedělají ty dstičky. Pozoroval jsem to třeba na okruhu nebo při projetí mé oblíbené trasy (časté brždění z rychlostí hodně přes 200 na cca 50 km/h). Účinnost těch destiček se se silným zahřátím zlepšuje, což je výhoda.

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:50 | Nahoru | #8

Smrči GSX-F>Bremba mi doporučovali i v Suzuki Kont na Praze 4. Mají jejich zastoupení, tak to můžeš prubnout i tam. Jinak já jezdím Nissin ST, zezačátku pískaly - po cca 1000 km se to srovnalo, ale jsou pořád trochu hlučnější (prostě je slyšet, že brzdíš). Účinnost dobrá, po zahřátí ještě lepší. Jen mě trochu štve, že po zahřátí (možná i přehřátí) mi dost změkne brzdová páčka (promáčknu jí skoro až k řídítku). Hadičky mám pancéřový, brzdovku (DOT4) novou. Nejsem si právě jistý, jestli to nedělají ty dstičky. Pozoroval jsem to třeba na okruhu nebo při projetí mé oblíbené trasy (časté brždění z rychlostí hodně přes 200 na cca 50 km/h). Účinnost těch destiček se se silným zahřátím zlepšuje, což je výhoda.



jj, jarošov je sfině lol lol lol lol lol

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 10:55 | Nahoru | #9
Mr.Želva> Jasně, taky preferuju originál, ale co je moc, to je moc. Dávat za sadu originálů 5.800 Kč se mi zdá neúměrně moc...

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 11:01 | Nahoru | #10
To já dokážu během chvíle úplně utavit brzdy tak že nebrzděj vůbec a páčku dám úplně k řidítku a mašinu utačim . Nechám to vystydnout a je to OK .
Taky mam pancířový hadice a novou kapalinu 4ku nebo 5ku...
Právě proto bych zkusil brembo, protože to jsou vynikající brzdy .

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 11:04 | Nahoru | #11

medved_bedrich>Smrči GSX-F>Bremba mi doporučovali i v Suzuki Kont na Praze 4. Mají jejich zastoupení, tak to můžeš prubnout i tam. Jinak já jezdím Nissin ST, zezačátku pískaly - po cca 1000 km se to srovnalo, ale jsou pořád trochu hlučnější (prostě je slyšet, že brzdíš). Účinnost dobrá, po zahřátí ještě lepší. Jen mě trochu štve, že po zahřátí (možná i přehřátí) mi dost změkne brzdová páčka (promáčknu jí skoro až k řídítku). Hadičky mám pancéřový, brzdovku (DOT4) novou. Nejsem si právě jistý, jestli to nedělají ty dstičky. Pozoroval jsem to třeba na okruhu nebo při projetí mé oblíbené trasy (časté brždění z rychlostí hodně přes 200 na cca 50 km/h). Účinnost těch destiček se se silným zahřátím zlepšuje, což je výhoda.

jj, jarošov je sfině lol lol lol lol lol



Jo, tak to to jsi trefil přesně! lol Pak ještě N. Bystřice - Slavonice (tam ale teď ze Starýho Města "štěrkovali") a Dačice - Kunžak.

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 11:06 | Nahoru | #12

Smrči GSX-F>medved_bedrich>Smrči GSX-F>Bremba mi doporučovali i v Suzuki Kont na Praze 4. Mají jejich zastoupení, tak to můžeš prubnout i tam. Jinak já jezdím Nissin ST, zezačátku pískaly - po cca 1000 km se to srovnalo, ale jsou pořád trochu hlučnější (prostě je slyšet, že brzdíš). Účinnost dobrá, po zahřátí ještě lepší. Jen mě trochu štve, že po zahřátí (možná i přehřátí) mi dost změkne brzdová páčka (promáčknu jí skoro až k řídítku). Hadičky mám pancéřový, brzdovku (DOT4) novou. Nejsem si právě jistý, jestli to nedělají ty dstičky. Pozoroval jsem to třeba na okruhu nebo při projetí mé oblíbené trasy (časté brždění z rychlostí hodně přes 200 na cca 50 km/h). Účinnost těch destiček se se silným zahřátím zlepšuje, což je výhoda.

jj, jarošov je sfině lol lol lol lol lol

Jo, tak to to jsi trefil přesně! lol Pak ještě N. Bystřice - Slavonice (tam ale teď ze Starýho Města "štěrkovali") a Dačice - Kunžak.



JOJO. minulej víkend. Orgastickej pojezd sem potřeboval trošku zakulatit zase gumy a byla to dobrá volba :)

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 11:35 | Nahoru | #13

Orgovany>To já dokážu během chvíle úplně utavit brzdy tak že nebrzděj vůbec a páčku dám úplně k řidítku a mašinu utačim . Nechám to vystydnout a je to OK .
Taky mam pancířový hadice a novou kapalinu 4ku nebo 5ku...
Právě proto bych zkusil brembo, protože to jsou vynikající brzdy .



... na co ty potřebuješ brzdy?
... dyť stačí za cílem pustit plyn a vypustit padák

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 12:15 | Nahoru | #14
Teď jsem to právě tak nějak řešil, jel jsem stejnou trasu na gsx 1400 a gsx 1300 mají stejné brzdy, a ouha na buzně brzdič jak rychlovařič.Jediné co bylo jiné je přední blatník a tak jsem to zkusil bez něho a výsledek, asi oželím originalitu a dám tam něco menšího.Jinak desky Nissin zatím 7 500-tis km a nejde vidět opotřebení, tak si nedovedu představit jak musí Orgi jezdit?

Brzdové obložení na Hayabusu

3.9.2008 v 12:44 | Nahoru | #15
zvlastni, ja brzdy nikdy neuvaril a brzdovku uz tam mam 6let:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist