Děkuji všem za radu.
pravnik>jsou to predrazene a vetsinou dojebane stroje. obsah 500 je do zacatku v klidu a at uz zvolis jakoukoli vem sebou BORCE ktery tomu opravdu rozumi a dovede poradit. at na to mrkne, jinak do toho nasypes kasu.
Dojebaný chopper? Tak to by ho musel mít fakt intelektuál. Tyhle mašiny většinou jsou v ohodně lepším stavu než vylítané silnice a naháče. Málokdy to někdo položí, nebo někde rozstřelí, na tom jezdí krajinkáři. Viraga bych se nebál, že do něj vrazíš ranec peněz. Ale i to se může stát jako u všeho.
Známý má už druhou a narazil na problém. Ta první (a starší) měla podstatně lepší výkon, než ta druhá dotažená z Německa. Prý existují ve více výkonových variantách. Ale na to si raději založ nové vlákno s názvem Yamaha Virago 535, které přiláká majitele těhle leštěnek. Tady ti budou radit většinou neznalci týhle mašiny, jako jsem já. A to je k ničemu.
650ccm: Starší modely měly opravdu o něco větší výkon. V Yamaze se postupem času rozhodli posunout krouťák k nižším otáčkám, takže přicpali výfuky. Díky tomu to působí ve vrchním spektru otáček línějším dojmem, než první ročníky, ale líp to táhne dole. Další důvod pro snižování maximálního výkonu byly rostoucí požadavky na emisní limity.
Kousek na fotce je navíc překopaný - nejsou tam původní řídítka ani zadní světlo. To jednodílné sedlo taky není moc pohodlné, u novějších ročníků ho změnili. A když přišetříš a koupíš novější, máš šanci chytit lepší kousek s víky motoru a brzdového bubnu v chromu místo v laku.
1100Virago>HOFA: Je to opravdu rok 1988, takže těm kilometrům bych příliš nevěřil. To ale nevadí, u 535 na nich až tak nesejde, ale zavání to neseriózností. Tyhle první ročníky nejlíp jely, ale jinak mají dost nectností - tankuje se pod sedlem, takže když na tom máš brašny nebo jiné bágly, musejí na benzínce dolů. Navíc je ta nádrž fakt mrňavá a jezdíš od pumpy k pumpě. Od roku 1990 už se tankuje normálně do poctivé horní nádrže.
Kousek na fotce je navíc překopaný - nejsou tam původní řídítka ani zadní světlo. To jednodílné sedlo taky není moc pohodlné, u novějších ročníků ho změnili. A když přišetříš a koupíš novější, máš šanci chytit lepší kousek s víky motoru a brzdového bubnu v chromu místo v laku.
A díky moc Virago za vyčerpávající zhodnocení