bmw_r1300gs_cartec





Téma: Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum
 
28.8.2008 v 12:46
www.ibesip.cz/Televizni-spoty-STOP/Zivot-v-jedne-stope
Videl to nekdo a libi se vam to?
Ptam se proto,ze jsem tam nasel urcite nesrovnalosti a nektere veci vidim uplne jinak nez on.Ale tim nemyslim ze by to co natocili bylo spatne a je super ze aspon nekdo nejake rady zformuloval do video podoby.Jinak Srsne vubec neznam,krome toho ze vim,ze je to nejaky kaskader a ucitel bezpecne jizdy na okruhu.Jen me zarazilo ze se tam neco nejak rekne a ani si asi neuvedomuji,ze kazdy jedinec si to muze prebrat uplne jinak,obzvlast kdyz se jedna o zacetecniky pro ktere to bylo hlavne tocene(sam jsem mel mensi proslov na Sosnove a zpetne jsem se dovedel,ze nekdo proste pochopil co jsem rekl uplne jinak nez bylo receno a mysleno,coz by me vubec nenapadlo).Cili je potreba davat hodne pozor na to co se rekne a jak se to rekne.A ted konkretne tedy:
Dil 3:V zatacce za mokra:Neradit (OK),ale Nebrzdit a Nepridavat plyn?? Cili si to prebiram,pokud tam budu rychlejsi tak radsi vic naklopit nez brzdit??A nepridavat?Mam to jet tedy bez plynu?Preci jen kvuli tomu,ze je mokro mi nechcete zakazat dve z nejcasteji delajicich veci pri jizde jako je brzdeni a pridavani??
Dil 4:tabulka Besipu na stejnych strankach jako je video!
Brzdné dráhy motocyklu v závislosti na rychlosti jízdy na suché, neznečištěné vozovce
Rychlost v km/h Brzdná dráha v metrech
30 12
40 20
50 25
60 36
70 45!!!
80 60
90 70
100 80
200 280
300 580
Na videu rikaji ze motorka brzdi lepe nez auto(je to pravda?? a doknce to zvladne na 9,5m ze 70km.Trosku podstatny rozdil v udajich!!!
Dil 6:Pri brzdeni v zatacce se motorka naprimi a tim znemozni zataceni...???
Tady uz se musim vyjadrit to je podle me obrovska blbost s moznymi fatalnimi nasledky!!!(obzvast u dnesnich dokonale konstrukce resenych motorek,ktere si pri brzdeni stale drzi svoji stopu)A jen sam za sebe reknu,ze ve chvili kdy jsem se naucil brzdit do zatacky a v zatacce,tak muj cas na Brnenskem okruhu klesl o deset sekund na 2:20 nebyl jsem od te doby ani jednou dlouhy do kacirku a v beznem zivote mi to odvratilo bezpocet vyjeti do skarpy,protismeru pripadne celnich stretu!!!Nejdulezitejsi vec pro preziti pri ovladani motocyklu je naucit se i treba tvrde brzdit do zatacky a i v naklonu v zatacce!!!
Tak a ted se prosim muzete vyjadrit dekuju.

Naposledy editováno 29.08.2008 13:00:36
Předchozí
1 2
Následující

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:17 | Nahoru | #1
ha Prachatice...

tak zatim jsem se jen zarazil u meneni cely sady gum a mohl rict ze spis nez ze racing gumy rychle zmizi ze studeny vic klouzou
jdu doukat dal

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:18 | Nahoru | #2
jaký nesrovnalosti?

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:27 | Nahoru | #3

Bart_FZS>jaký nesrovnalosti?



pust si to a rekni mi jestli se ti libi vsechno co radi lidem do eteru..ale myslim ze nejvic mi vadil dil 4

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:47 | Nahoru | #4
nofear4 no mas pravdu...
Me se treba nelibi ty jeho drzeni pacek porad + brzdim prstem jednim.
Dale tam neni nic o zadni brzde..asi ji nepouziva...S tim vymackavanim spojky...z 200ky do 60ky zbytecne kdyz zavru plyn.
Dale zapomina ze jezdi po betonu kterej ma jine adhezni vlastnosti jak asfalt.Tedy ta przdna drha je jinak veci.
Dale ta najezdova rychlost 70km/h je hovno tam mela bejt tak aspon 150km/h

Dale tu mame drzeni spolujezdce...Nic nerikajici jak se ma drzet normal v provozu!
Uz jsem zvedavej jak se bude prechytavat ze zadu na predek spolujezdec
Tedy tak jak se tam chytla ta nechapajici krava se musi drzet porad.
No a posledni borec zaspal a najel do ochcavky

Naposledy editováno 28.08.2008 13:50:00

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:48 | Nahoru | #5

nofear4>Bart_FZS>jaký nesrovnalosti?

pust si to a rekni mi jestli se ti libi vsechno co radi lidem do eteru..ale myslim ze nejvic mi vadil dil 4



tady v práci mi nejde zvuk, musim teda v klidu doma večer... myslel jsem, že dáš nějakej konkrétní případ, ale tak to shlédnu celé... :o

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 13:58 | Nahoru | #6

Bart_FZS>nofear4>Bart_FZS>jaký nesrovnalosti?

pust si to a rekni mi jestli se ti libi vsechno co radi lidem do eteru..ale myslim ze nejvic mi vadil dil 4

tady v práci mi nejde zvuk, musim teda v klidu doma večer... myslel jsem, že dáš nějakej konkrétní případ, ale tak to shlédnu celé... :o



Nechtel jsem rict schvalne aby jste si to pustili a zkusili najit sami neco.Ikdyz tim nechci rict ze Srsen neni dobrej a zkusenej jezdec a je dobre ze se neco takoveho natocilo.Jen je potreba si uvedomit kolik lidi to uvidi a jestli je vsechno tak jak rika spravne,nemluve o tom ze kazdy si stejnou vetu dokaze prebrat uplne jinak treba...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 14:01 | Nahoru | #7

nofear4>Bart_FZS>nofear4>Bart_FZS>jaký nesrovnalosti?

pust si to a rekni mi jestli se ti libi vsechno co radi lidem do eteru..ale myslim ze nejvic mi vadil dil 4

tady v práci mi nejde zvuk, musim teda v klidu doma večer... myslel jsem, že dáš nějakej konkrétní případ, ale tak to shlédnu celé... :o

Nechtel jsem rict schvalne aby jste si to pustili a zkusili najit sami neco.Ikdyz tim nechci rict ze Srsen neni dobrej a zkusenej jezdec a je dobre ze se neco takoveho natocilo.Jen je potreba si uvedomit kolik lidi to uvidi a jestli je vsechno tak jak rika spravne,nemluve o tom ze kazdy si stejnou vetu dokaze prebrat uplne jinak treba...



tak já to zkouknu večer a pak napíšu... nejspíš akorád ze sebe udělám blbce... lol

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 14:10 | Nahoru | #8

Bart_FZS>nofear4>Bart_FZS>nofear4>Bart_FZS>jaký nesrovnalosti?

pust si to a rekni mi jestli se ti libi vsechno co radi lidem do eteru..ale myslim ze nejvic mi vadil dil 4

tady v práci mi nejde zvuk, musim teda v klidu doma večer... myslel jsem, že dáš nějakej konkrétní případ, ale tak to shlédnu celé... :o

Nechtel jsem rict schvalne aby jste si to pustili a zkusili najit sami neco.Ikdyz tim nechci rict ze Srsen neni dobrej a zkusenej jezdec a je dobre ze se neco takoveho natocilo.Jen je potreba si uvedomit kolik lidi to uvidi a jestli je vsechno tak jak rika spravne,nemluve o tom ze kazdy si stejnou vetu dokaze prebrat uplne jinak treba...

tak já to zkouknu večer a pak napíšu... nejspíš akorád ze sebe udělám blbce... lol



neudelas ze sebe blbce,protoze reknes svuj nazor na neco a to je uplne to nejduleztejsi rict svuj subjektivni nazor na neco co nekdo tvrdi ze ja tak a ty to treba vidis jinak a pak o tom muzem mluvit...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 16:24 | Nahoru | #9
hele, si tu snažíš napravit reptaci nebo co? lol

Zkus se zamyslet nad tim co ti kdo o jízdě a různejch situacích v řekl a předvedl v autoškole? Takhle formulovanej spot je víc než užitečnej pro začátečníka a nejen pro něj.

Že si neposlal svuj bájnej dálniční spot rovnou do besipu lol Mohlo to chodit v TV častěji než jen jednou na nově.

Zkus bejt teda konkrétní a vypiš tu určitý nesrovnalosti...

pa pusinko

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:08 | Nahoru | #10
no trochu troufalý radit sršňovi, ne? lol lol
jak vidno, každej na to má jinej názor - takže konkrétně díl 4, jinej sem nekoukal -
v provozu jezdím s prstem/dvěma na páčce brzdy i spojky
když brzdím, vymačkávám spojku - jak v autě, tak na motorkách
+ pokud jde o povrch letiště, tak na něm nesejde, protože se tam řešila reakční doba a tam byla brzdná dráha nepodstatná v případě malýho rozestupu. nehledě na to, že i kdyby se asfalt choval jinak, než beton, tak pořád na tom betoně brzdili oba takže na asfaltu by to bylo +- podobný..

Naposledy editováno 28.08.2008 17:10:05

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:15 | Nahoru | #11
Ještě jsem to nedokoukal celé, ale zatím nemám výhrady - je to pořad zaměřený na bezpečnost, takže je logické, že něco budou přehánět - třeba to držení spolujezdce apod.

Každopádně je dobré, že to natočili...

Já bych se spíš vykašlal na ty různé reportáže ze závodů, srazů apod. a dal tam spíš modelové situace z provozu...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:15 | Nahoru | #12
nofear4> pustil jsem si jen 4. díl,
k technice brždění - bez výhrad, držení spolujezdce - při zrychlování se bude tento patrně válet na zemi
všeobecně - zplaťpnbůh,že něco takovýho vysílaj, lepší než nějaký dementi,co se natáčej jako závodníci v běžným provozu

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:21 | Nahoru | #13
tak to mám všechno a ok. tak by měla vypadat autoškola, i pro auta... akorát s tím brzděním nevím... ať si měřili, co chtěli, nevěřím, že motorka zastaví dřív, jak auto. ale i kdyby, zastavit tu ochcávku na 4 kolech s ABS a kdo ví, čím ještě je určitě bezpečnější, než zastavit motorku.

jen 7. mačkat spojku? hmm, tak to sem nikdy nezkoušel a ani zkoušet nebudu a horizonty jezdím při pravém okraji, bo se bojím, že tam nějaký pitomec bude předjíždět.

Naposledy editováno 28.08.2008 17:41:32

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:44 | Nahoru | #14
pár věcí se mi tam taky nezdá, ale zas tam říkali že motorka brzdí líp jak auto, někde říkají že ne.. sám nevím, někdy to fakt musím vyzkoušet kdo má pravdu :)

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 17:51 | Nahoru | #15
Oni to tam říkali s tím brzděním v podstatě správně, akorát to trošku zahuhlali, takže to nemusel každý úplně pochopit:

Lehká motorka s dobrými brzdami má samozřejmě na suchu kratří brzdnou dráhu, protože má menší hybnost. Za mokra apod. se to však rychle mění, protože ztráta adheze je markantnější...

Do toho samozřejmě (taky to tam zaznělo, ale ne úplně jasně) je třeba započíst problém udržení motorky při prudkém brzdění na kolech atd...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 18:05 | Nahoru | #16
Dolík ....> Taky spojku nemackam ..... tak ja mam taky hovno najeto .... ale mozna to neni uplne blbost, pac kdyz pustim plyn, tak to mam v te zatacce skoro na stejno, jako bych pribrzdil zadni brzdou.

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 18:05 | Nahoru | #17
Koukám že nás život dřív ochudil o tyto cenné rady, naše generace byla odsouzena projít si svou trnitou cestou samy.

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 18:22 | Nahoru | #18
jak je to s tim projížděním kolonou? nevim o tom, že by ve vyhlášce něco takovýho bylo...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 19:11 | Nahoru | #19
Vzhledem k tomu , že se snažili vytvořit pořad pro někoho , kdo potřebuje poradit , je koncepce v pořádku . Beru to jako první level , který až každý zvládne , může pokročit dál . Příklad - brždění v zatáčce v pořadu se říká nebrzdit , ale v náklonu se dá brzdit docela tvrdě . Ovšem když to zkusí začátečník dopadne to většinou špatně . Buď to narovná , nebo přebrzdí a padne . Takže za mě osobně je to velice dobrý .

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 19:17 | Nahoru | #20
Viděl jsem jen díly 3 a 4 a musím říct, že s ním absolutně souhlasím a nevidím na tom nic špatného...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 19:26 | Nahoru | #21
Jo myslím, že gut, sice Sršeň působil tak nějak "nervózně/roztěkaně" jako kdyby to museli natočit na dva pokusy, ale jinak dobré.

Jak píše _max_ - jako první level pro úplné začátečníky snad nejlepší, co krom knížky "Dokonalá jízda na motocyklu" je, ale pro už trochu vyježděnější, co mají za sebou pár sezón by se hodil trochu jiný pořad.

Ale tomu, že motorka brzdí líp jak auto nevěřím

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 20:36 | Nahoru | #22
tak jsem koukal jen na ten čtvrtej díl a musim sice souhlasit s bezpečnou vzdáleností, ale mít POŘÁD dva prsty na páčce si dokážu představit tak max. ve městě, ale mimo město to musí hodně unavovat ruce a myslim si, že by to mělo akorád opačnej efekt...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

28.8.2008 v 21:38 | Nahoru | #23
Ten link kterej tu nofear4 prezentuje jako novinku už jsem tu do nějakýho vlákna dával, myslím že pro začínající jezdce je to dobře zpracovaný. Já k tomu výhrady nemám, ale je pravda že měnit celou sadu pneu najednou asi většina mladejch kluků nebe jelikož na to asi nebudou mít pokud jim to nesponzorujou rodiče.

edit: písmenko

Naposledy editováno 28.08.2008 21:39:56

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 09:41 | Nahoru | #24
No, jsem úplnej začátečník a myslím si, že pro takový jako jsem já, jsou tohle neocenitelný rady, který v autoškole člověk většinou nedostane.
A jestli vy profíci v tom vidíte nějaký drobný detaily, který děláte jinak? Až budu jezdit deset, patnáct let, tak to možná taky budu dělat po svým. Ale teď si rád nechám poradit.
Navíc od takovýho profíka jako Pepík Sršeň určitě je ...

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 12:18 | Nahoru | #25

fockewulf>Jo myslím, že gut, sice Sršeň působil tak nějak "nervózně/roztěkaně" jako kdyby to museli natočit na dva pokusy, ale jinak dobré.

Jak píše _max_ - jako první level pro úplné začátečníky snad nejlepší, co krom knížky "Dokonalá jízda na motocyklu" je, ale pro už trochu vyježděnější, co mají za sebou pár sezón by se hodil trochu jiný pořad.

Ale tomu, že motorka brzdí líp jak auto nevěřím



Spis mi to prislo, ze se to snazil rict jednim dechem, aby se vesel do casoveho limitu.

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 13:03 | Nahoru | #26

martin88>nofear4> pustil jsem si jen 4. díl,
k technice brždění - bez výhrad, držení spolujezdce - při zrychlování se bude tento patrně válet na zemi
všeobecně - zplaťpnbůh,že něco takovýho vysílaj, lepší než nějaký dementi,co se natáčej jako závodníci v běžným provozu



Tema dementama bezpochyby myslis me ze?Dekuji takove osloveni jsem tu jeste nedostal nekam si to napisu

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 13:11 | Nahoru | #27

_max_>Vzhledem k tomu , že se snažili vytvořit pořad pro někoho , kdo potřebuje poradit , je koncepce v pořádku . Beru to jako první level , který až každý zvládne , může pokročit dál . Příklad - brždění v zatáčce v pořadu se říká nebrzdit , ale v náklonu se dá brzdit docela tvrdě . Ovšem když to zkusí začátečník dopadne to většinou špatně . Buď to narovná , nebo přebrzdí a padne . Takže za mě osobně je to velice dobrý .



No vidis to je presne to co se mi nejvic nelibilo.A tim spis ze kazdy ucitel cehokoli vi,ze pokud chcete neco nekoho naucit aby to delal dobre,tak je potreba mu to vtloukat do hlavy od zacatku.Bylo to uplne na nich jak to s tim bzdenim reknou(ikdyz to mysleli dobre to je jasny),ale ted nekoho nechaj v domeni ze v zatacce se nebrzdi a kdyz to kluk prezije,tak se za par let treba pri navsteve okruhu dovi ze se brzdi hlavne v zatacce..cili uplne obracene.

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 13:15 | Nahoru | #28

kaCZer>hele, si tu snažíš napravit reptaci nebo co? lol

Zkus se zamyslet nad tim co ti kdo o jízdě a různejch situacích v řekl a předvedl v autoškole? Takhle formulovanej spot je víc než užitečnej pro začátečníka a nejen pro něj.

Že si neposlal svuj bájnej dálniční spot rovnou do besipu lol Mohlo to chodit v TV častěji než jen jednou na nově.

Zkus bejt teda konkrétní a vypiš tu určitý nesrovnalosti...

pa pusinko



Vubec nerikam ze ten spot je jako takovej spatnej a neuzitecnej.Kez by se toho natacelo daleko vic.Ale uz jsem to do hlavicky upravil co se mi teda hodne nelibi,aby ses k tomu mohl taky vyjadrit ty pusinko

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 13:56 | Nahoru | #29
[quote]rightwing>Ten link kterej tu nofear4 prezentuje jako novinku už jsem tu do nějakýho vlákna dával, myslím že pro začínající jezdce je to dobře zpracovaný.

Neprezentuju tady nic jako novinku,nahodou jsem to nasel a myslim ze je tady na foru furt dokola tolik picovin,ze to snad snese,kdyz se tu objevi neco dulezityho od Besipu 2x ne?

Besip,instruktor Srsen a 11 dilu rad zacatecnikum

29.8.2008 v 13:59 | Nahoru | #30
Jen Ad. "brždění v zatáčce" - vše záleží na gumách (hlavně přední), pokud jsi zvyklej jen na gumy slickovýho profilu (i když homologovaný), tak můžeš brzdit až na koleno, ale pokud přezuješ s tímhle zvykem na turistický, tak v první zatáčce odcestuješ do pole... guma tě narovná a nedovolí ti to dopoložit, max se rozskáče a cestuje bokem...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist