globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure
Tak tady budu psat postupne sve poznatky ,jake rozdily ,pozitiva a negativa jsou mezi temito dvema stroji.
na KTM mam najeto 275oo km,na BMW cca 86o..
To ze jsem tech 860 najel prevazne za deste ,dalo by se rici v privalovych destich ,tak muzu cestne prohlasit ,ze dual brzdy a ABS za takovych podminek suverenne vede.Telever se v zatackach na mokru chova tak ,jako by jela lokomotiva po kolejich a vubec ji nerozhazi to ,ze prsii.Podvozek je podstatne komfortnejsi a klidnejsi jak u KTM. 210km/h dosahnu kdykoliv ,kdyz nakopu za 6 a potahnu heft do konce.U KTMky to bylo pouze tehdy ,kdyz byly optimalni podminky ,jinak byla max tak okolo 190ti. Pri techto rychlostech se BMW vede absolutne bezpecne - oproti KTM ,kdy tyto rychlosti jsou uz za hranici bezpecnosti a ovladatelnosti. Udrzet ve meste 30km/h ,popripade 50ku je u BMW nejak prirozenou samozrejmosti ,bez cukani a staleho pohravani si se spojkou.U KTM celkem nemozna zalezitost.Dnes nechapu nektere lidi ,kteri si stezuji na vibrace boxera.Aspon u teto 12ky proste nejsou.Jinak bych temto kritikum dopral jizdu na KTM rocniku 06..Pak poznaji ,co jsou vibrace. Naklopeni pri pridani plynu (nasledkem boxera a kardanu) jsem za jizdy vubec nepocitil,kdyz stojim na miste a protahnu plynem na neutral ,tak je citit hned na zacatku mirny tah na pravou stranu ,ale pri zarazene rychlosti a rozjezdu je to vylozene zanedbatelne.
O spotrebe asi takhle-tahal jsem za to jak prase a mam zatim spotrebu za 800km prumer 6,1 litru na stovku.Ktma mi pri stejnem stylu jizdy vzala 8,5 s Akrapama a 9,6 s origo vyfukama s katalyzatorem.
Komfort za jizdy diky nastavitelnemu plexi na BMW je opet o tridu vyssi ,jak u KTM. Pri 160ti za deste s priotevrenym hledim a vzprimennem posezu se plexi ani nehne. U KTMy tato rychlost za deste nebyla mozna ,jelikoz se hledi od prilby rozkmitalo tak ,ze se mi obraz diky kapkam na plexi totalne rozmazaval. Tim padem za deste byla rychlost podstatne nizsi a to mi prselo opet i na vnitrni stranu plexi.
Ochrana proti desti je u BMW dokonala .Stredne silny dest se da projet vyssi rychlosti skoro za sucha-mel jsem pouze mokry zadek od sedadla. Jinak kolena pekne chranene vylisky na nohy v nadrzi a plexi odvedlo vetsi cast deste mimo.(pisu o rychlostech cca 130-150km/h ) Pak jsem najizdel do mesta a radsi oblekl nepromok..
Jak se to chova pri jizde s kuframa ,napisu pristi tyden ,chtel jsem s nema vyjet uz zitra ,ale se nezadarilo,chybi mi redukce na nosicich na uzaver kufru Gobi -prijdou ve stredu.Zatim jezdim s velkou nosicovou taskou a tankruksakem-to se nijak na jizdnich vlastnostech neprojevuje.
Zitra vyjizdim opet smer C.Budejovice a doufam ,ze konecne za sucha a v nedeli mam naplanovanou zatackovou trasu na Mariazell. Tak doufam ,ze taky prset nebude a ja zjistim ,jak hluboko se da polozit v zatackach..
Zatim jsem pozitivne prekvapen a zacinam menit nazor ,ktery mi byl jaksi vstepen, na znacku BMW..A jestli to i vydrzi po technicke strance ,co slibuji ,tak se mnou pujde tenhle stroj az do duchodu...
Jinak dalsi opravdove + : pristup v prodejne BMW ve Vidni:klobouk dolu ,to jim Matighovennaci nesahaj po kotniky..
Byl jsem si dnes pro zbytek papiru.Otazka technika :tak co ,nejake vyhrady ? Ja na to : no za tech 800km v desti se mi zamlzilo po odstaveni dalkove svetlo ,nejak mi drhne nastaveni plexi a chybi mi blatnicek u zadniho kola...Ok ,odstav to a nech v zapalovani klicek...Za 2 hodiny byla masina pripravena ,nova technicka ,namontovane nosice kufru ,komplet pretesnene svetla ,novy blatnicek a nastavovani plexi funguje na jednicku.....a neplatil jsem ani cent !! Popral mi stastnou cestu a s usmevem odkracel...ja tam stal jeste par minut a mozna mi i ukapla zgrynda z padle brady...
Pokracovani priste....

Takze dal...
za vikend dalsich 1600 km za sucha (pouze kratky destik v C.Krumlove),ale myslim si ,ze muzu popsat dalsi poznatky nezaujate.
Spotreba na 1600km v prumeru 5,1 L na 100ku.Byly pasaze v Alpach ,kdyz jsem jel s Haberskymi strelci (a stihal jsem v pohode),kde jsem jel za 5,8...(neni to podle pocitace ,ale podle toho ,kolik jsem ujel a kolik tankoval-odpoved pro Matusa) Je to citit ,kdyz v Alpskych zatackach jedu s 10ti litry a potom jsem v Mariazell natankoval doplna. Potom je prace ve vraceckach a rychlych esickach trosku narocnejsi.Pokud bych jel sam ,urcite bych rychlost zmirnil a jel vic na pohodu..Ve vyjezdech jsem v pohode stihal ostatnim strojum..Co nema BMW moc rado jsou koleje ,ktere se prejizdi sikmo-zahrka podvozek tak ,jako by se chtel rozpadnout (neber to doslovne-vice mene jsem zjistil ,ze to mlati hlavni stojan-asi ma slabsi pruzinu) pri prejezdu na kolmo se masina jen zhoupne. Nasel jsem ale prvni negativum proti KTM : kontrolka neutralu ma cca 1/2 vteriny zpozdeni. Kdyz dam neutral ,tak az po nejake chvilicce naskoci na palubce kontrolka-u Kati to bylo v mziku ,kdyz tam neutral padnul.V 8°° rano jsme vypadli a vratili se zpet cca v 11 vecer-VUUBEC me nebolel zadek !!Takze plus je komfortni sedadlo. Kratkou trasu jsem bral Lenku ,jako batuzek a nepritvrdil jsem si zadek ,motorove se chovalo BMW jako bych jel stale solo ,jen zadek se tak mekce prohupoval a vic si sedal v zatackach (urcite ,kdyz budu jezdit s batuzkem ,tak ho o par otacek na kolecku pritvrdiim ,je pak lepsi pocit v zatackach a neplave to tak. Pridavne reflektory jsou bajecna vec ,hlavne pro ty ,co jezdi hodne v noci (jsem jeden z nich) pekne dosvetluji casti vozovky ,kde je ve standartnim osvetleni dira..
Jeste k prevodovce.V Alpach se da jezdit na 3-ku svizna jizda po serpentinach se stoupanim a klesanim,je perfektne na tuto jizdu spocitana a jen vyjimecne se musi prerazovat. Brzdny ucinnek motoru nahradi brzdeni brzdou v 60%,pozoroval jsem jezdce pred sebou pri delsich sjezdech ,kde pred zatackami vsichni brzdili ,stacilo u BMW zaklapnou pouze plyn a najizdeci rychlost byla identicka s jinymi. Na 4ku se da jezdit na usecich ,kde jsou zatacky mensiho polomeru a je mezi nimi velky rozestup a brzdny ucinek motoru je jiz nizsi a casto jsem si pomahal brzdami..5 a6ku jsem v Alpskem regionu nedal vubec..
Takze mam najeto prez 2000 km za tyden a zatim jsem nezjistil proti KTMce nic negetivnejsiho..Jo pisete o tom ,ze je KTMka takova vybusnejsii,ziva a zabavna..To jo,plne se za to stavim,ale tohle umi 12kaBMW taky ,kdyz se jezdi od 5,5 do 7 tisic otacek,ale to co zase neumi KTMka je to ,ze jezdim na totalni pohodu-nakopu tam za 6 a drzim otacky kolem 38ooot/min,jedu 110-120 ,motorek si jenom brblaa a ja si uzivam ...Kata jela sportovne porad ,ta to jinak neumela..
Takze budu pokracovat po strede ,kdy budu zkouset jizdu s kuframa a batuzkem...
Takze pokracuji po delsi odmlce a najetych dalsich shruba 3ooo kilometrech :
Baworak stale jede Zatim nejdelsi denni etapa skoro 1000 km s kufrma a dvema baglama k tomu.Pri rychlostech okolo 180Km/h se masina ABSOLUTNE nevlni a jede klidne.(oproti LC8 ,kdyz jsem jel s kuframa ,tak rychlost byla max.140,vys uz byla nejista a pendlovala)Ve spotrebe jsem stale na stejne urovni-pohybuje se mezi 5,2-5,7 litru na 100km. Zacinam si zvykat vic a vic a kdybych mel dnes na vyber a postavili by mi LC8(v absolutne nezavadnem stavu) a BMW 1200 GS Adventure vedle sebe a mel bych po jedne z nich sahnout ,tak bych sahl po tom BMW. Neocekavane se naskytla i prilezitost zajet si kus cesty po lese (za deste) a plne lozeny a muj pocit z jizdy byl opravdu bezpecnejsi ,jak na LC8.Mozna tim nizsim tezistem ,nebo tim ,ze Bawo neni na plyn tak nervozni a to u mne na mokrem podklade vyvolalo dojem uvolnenosti a pohody. Opet musim vyzdvihnout absolutne perfektni svetla + pridavne..V noci se s ni jezdi bajecne a v pohode se da jet i vyssi rychlosti ,protoze je dostatecny rozhled. Cesta z Budejovic do Sluknovskeho vybezku ,ktera probehla v desti a ke konci k tomu v teplotach pod 10°C vyzdvihla opet prednosti Dual brzd s ABS-je to vec k nezaplaceni na absolutne klouzavem povrchu a osvedcily se i vyhrivane hefty…Na suchu a pri teplotach nad 20°C pomalu posouvam uhel naklonu v zatackach  uz mi chybi asi 7cm ,abych se dostal valcem na asfalt-ta motorka udrzi vic ,jak mam nastavene vnitrni hranice pudu sebezachovy-ty valce ,jak nekteri borci proste na zem nedostanu-to si udelam driv carku do spodniho pradla  Zatim shrnuto a podtrzeno:
+
jsem maximalne spokojen.Jezdim za skoro polovicni spotrebu ,mam jistejsi a ucinnejsi brzdy,pohodlnejsi sedadlo ,uzasny 600km dojezd s 33litrovou nadrzi,odpadla mi starost o retez,lip vidim pri nocnich jizdach a mam jistejsi a stabilnejsi pocit pri vyssich rychlostech ,kdyz jedu plne lozeny.Ukazatel zarazene rychlosti uz ve standartu.
-
Kdyz je BMW studene ,tak ma zvlastni razeni jednicky (kdyz se sehreje ,tak tam klapne pri rozjezdech uz normalne. Opozdeni pri rozsviceni kontrolky neutralu.Celkem nepresny digitalni ukazatel paliva.


Dalsi pozitivni poznatky
Vydal jsem se o vikendu smerem na C.Budejovice a vyrazel jsem v 9 vecer. Chtel jsem si vyzkouset cistou jizdu v noci.Prisel jsem k zaveru ,ze s pridavnym osvetlenim se da jet v pohode svizna jizda okolo 180km/h a clovek ma dostatecny dohled na bezpecne zastaveni. Na cestach mezi lesy a loukami ,osvetluji pridavne svetla dokonale i prikopy a kousek za ne v obou smerech a jakakoliv zver je perfektne videt. Dalsi pozitivni objev : kdyz jsem vyjizdel z Vidne ,nejak jsem nestihl natankovat ,tak si rikam ,ze natankuju nekde okolo Linze. Co cert nechtel ,pred Linzem ,asi 60km mi zaclosvitit hladove oko. Nechtel jsem sjizdet z cesty ,bo jsem vedel ,ze na konci Linze je pumpa ...Shodou nahod byla zavrena kvuli prestavbe.A ted mi zacal blikat i na displei symbol o nedostatku benzinu-o kterem jsem vubec nevedel ,ze tam je Vyjel jsem smerem na Cechy a az po 17km jsem konecne natrefil na otevrenou pumpu Avanti. Tam jsem natankoval do nadrze PLNYCH 34 ! litru a na pocitaci km byla cifra 628 km ! A jeste to jelo ! Takze priste opravdu vemu petflasku s benzinem a otestuju ,kolik je opravdovy dojezd a opravdovy obsah nadrze...Byl jsem pozitivne prekvapen i tim ,ze jsem nemusel nikde tlacit - ,,ZLATA MASINA,,

Tak se po delsi zimni pauze znovu ozyvam s jednou pozitivni veci.
Servis:
3 mesicni zazimovani+servis 10 000km (to znamena vymena oleje ,olejoveho filtru,brzdove kapaliny,vzduchoveho filtru ,nastaveni ventilu ,vymena brzdovych desticek ,vymena predni a zadni gumy+promazani vsech pohyblivych casti dle servisni knizky-to vse ve znackovem servisu BMW,me stal 637,- Euro !!! Kdyz polozim vedle sebe ucet za to jiste (3 mesicni zazimovani + servis 7500 km s vymenou obou gum) za Ktm 990 Adventure ,tak to dela rozdil presne 190,-Euro !!v neprospech KTM..U te jsem platil 827,-!! euro (taktez delano v autorizovanem servisu..)Suma sumarum je BMW v provoznich nakladech podstatne levnejsi ,jak KTM..Kdyz beru v potaz spotrebu,cenu servisu a i to ,ze ma BMW servisni intervaly o 2500km delsi..

4.5.2009
Po delsi dobe se opet ozyvam
Tento vikend jsem dal prez 1000 km a prisel jsem na dalsi pozitiva i negativa..
Zacnu tim negativnim:
Nejakym zazrakem kynetiky mi chybi hlava 1 sroubu na nosici kufru,kterym je prisroubovanej k masine,zjistil jeden muj kamarad...Nedovedu si vysvetlit,jakym zazrakem..
Diky tomu ,ze nemam origo nosice a ani kufry od BMW - mam drzaky Hebco Becker a kufry od te jiste firmy zn.Gobi.To znamena bez vybrani v levem kufru na vyfuk.Tak jsem plne lozeny siroky ,jak 3/4 auta..To by az takovy problem nebyl ,kdyby nebyl ten rozdil ve vzdalenosti kufru od stredu motorky.Co se mi stalo : zpriznena duse mi otevrela branku zahrady a ladne pokyvla at najedu do zahrady a dal do garaze.Bravurne jsem protah plynem ,zaradil za 1 a presne vypocitanym pohybem a ostrosti oka jestraba jsem vlitnul presne na stred vjezdu,jeste rychly kontrolni pohled na pravy kufr,jestli se vleze-mel od sloupku tak 4 cm a na levy uz jsem nestih,bo jsem se uz po mohutnem zbrzdeni z 25 km/h na vzdalenosti 2cm na 0 km/h ,kacel k zemi holt ty 4 cm na tom levem kufru udelaly svoje..Proste jsem se levou stranou nevlezl.Skoda absolutne zadna ,jelikoz zamek na tom kufru do urciteho momentu namahani drzel ,ale pak povolil a kufr se vyhakl ,bez toho ,ze by se cokoliv na kufru ,nebo zamku ci drzaku poskodilo ,klobouk dolu pred takovym udelatkem.Lehnul jsem do mekkeho a jeste slaba osubka ,co otvirala branku odchytila meho mastodonta a nenechala mu rozstipat plexi o stenu baraku.....za coz ji patri dik a obdiv Pouceni pro mne,ze mam hlidat levou stranu a pravou pustit k vode-ta se vleze
Tim vse negativni konci a zacina pozitivum:
Muzu pomalu prohlasit ,ze mam BMW uz v ruce.Vychvalovat podvozek a jine vymozenosti uz nema smysl,bo to uz jsem udelal,ale co stoji za vzpomenuti jsou jizdni vlastnosti pri vysokych rychlostech..Moralisti at to radsi nectou,bo me vyvesi na nastenku hanby
Proste prislo k situaci ,ze jsem musel dohnat jednoho ze svych spolucestujicich na dalnici ,ktery ma svou priblzovaci rychlost za techto okolnosti presnych 150 km/h,je to krapet prez povoleny limit ,ale je to v norme ,kdyby slo o papiry. Jenze ,kdyz ma takovy clovek 15 minut naskok a vy ho potrebujete dojet ,kvuli vazne veci ,tak mate spatnou kartu v ruce. Proste jsem vyrazil na stihaci jizdu.Mel jsem kufry a byl jsem solo.Podle GPSky byla prumerna rychlost na tech 59km 187 km/h a maximalka 217..Masina se vedla absolutne klidne,podvozek bral typickou panelovou dalnicni cestu zalitou tenkou vrstvou asfaltu-typu D1 pouze s tichym dunenim.Mel jsem normalni vzprimeny posez a hlavu mi nemlatilo ze strany na stranu ,ani nijak nevyvracelo -plexi mam nastavene na pozici smerem dopredu-chybi mi 1 zoubek na pozici maximum.Po60km jsem kamarada dohnal a vec se vyridila. Je fakt ,ze jsem jel podle palubniho pocitace za 9 litru na 100ku,za techto okolnosti ,kdyz jsem mastil na KTM s kufry maximalkou 160 ,tak jsem byl na spotrebe tak 10,5 litru a jel jsem v prumeru o 50km pomaleji ,bo by me Kata vypendlovala ze silnice..
Takze zatim stale spokojen a jen cekam ,kdy se zacnou projevovat ty zavady ,kteryma me tu porad oranzovi strasili


Naposledy editováno 04.05.2009 20:26:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 14:33 | Nahoru | #151

Petr 11>Alexi...tentokrát jsi to fakt trochu přehnal...
7500km servis skoro za 13 litrů? (když odečtu gumy) ... já myslím,že jsi všude vážený zákazník...



Proc prehnal ?? To co jsem uvedl ,to jsem opravdu zaplatil..Tady stoji 1 hodina prace servisaka 70,-Euro,s tim nic nenadelam,ty ceny urcuje nekdo jiny a zakaznik to musi proste zaplatit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 14:34 | Nahoru | #152
TroyLee> cena byla praticky nulová - platil jsem asi jen za umytí nebo jak to tenkráte bylo-:)...

...ale udělali u čerpadlo (benálu) a podtlakový ventil, o kterém jsem si myslel, že tam není důležitý a já ho rozlomil:D:D:D:D:D...

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 14:36 | Nahoru | #153
sqwer> :)
TL

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 14:49 | Nahoru | #154

Alex GSX-R>Petr 11>Alexi...tentokrát jsi to fakt trochu přehnal...
7500km servis skoro za 13 litrů? (když odečtu gumy) ... já myslím,že jsi všude vážený zákazník...

Proc prehnal ?? To co jsem uvedl ,to jsem opravdu zaplatil..Tady stoji 1 hodina prace servisaka 70,-Euro,s tim nic nenadelam,ty ceny urcuje nekdo jiny a zakaznik to musi proste zaplatit...



...asi si měl přeci jen jezdit do SETTE-:)...
...cena práce o cca 50 Euro levnější-:)...

...navíc se mi tuhle Roman P. chlubil, že přišli na závadu dost podobnou té Tvojí...

...způsob jakým na to přišli je takový řekněme neelektrikářský, ale oni to opravili (bez výmeny svazku) a je po problému...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 15:11 | Nahoru | #155
sqwer> S tim jsi mel prijit pred rokem,kdyz jsem zoufale hledal reseni ,at muzu jezdit...Ted je zbytecne plakat nad rozlitym mlikem..

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 15:19 | Nahoru | #156
Huráááá konečně to tady zas žije,ale já nemám co napsat .Budu dávat teď servisovat při 16ti tisících a pak napíšu cenu Pánové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 15:21 | Nahoru | #157
Alex GSX-R> jj... to mne ale ani ve snu nenapdalo, že ani matighofenští si s tím neporadí-:(... někdy až se potkáme tak Ti řeknu oč šlo v tom daném případě...

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 15:31 | Nahoru | #158

sqwer>Alex GSX-R> jj... to mne ale ani ve snu nenapdalo, že ani matighofenští si s tím neporadí-:(... někdy až se potkáme tak Ti řeknu oč šlo v tom daném případě...


Mozna by to pomohlo klukum od BMW Oni tu moji Katu prodali a za tyden jim ju chlap privez zpatky a vzal si 12ku BMW ,ze pry se na tom ,,Scheise,, neda jezdit.. Tak ju tam maji zase vystavenou ,vylestenou a cekajici na nekoho ,kdo by ji umel opravit

ale je fakt ,kdyz jsem si vyzdvihaval svou a videl tam tu moji byvalou ,tak se mi krapet zastesklo ,ale jen krapet ,bo se mi pak pripomelo ,jak bych jezdil a nemel jsem na cem....Tak jsem s radosti osedlal tu svou a byl si sichr ,ze domu dojedu

Naposledy editováno 18.03.2009 15:34:27

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 15:46 | Nahoru | #159
Alexi, vysvětli mi prosím, jak tam fungují blínkry... Vypínač sem našel, ale kde se zapínají ne

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 17:05 | Nahoru | #160

sqwer>matuS>tie ceny su divne, ale to riesit nechcem, co chcem povedat, ze ked som bral motorku tak rozdiel medzi bmw a ktm bol cca 100tis sk, takze ak po 10.000km usetrim na servise 200 euro (6tis sk) tak by som musel najazdit 160tis km, aby sa tieto ceny vzajomne vyrovnali...

to je nieco podobne ako niekto si kupi naftak, tesi sa ze jazdi za 5 litrov, pritom v benzine by jazdil za 7 a na nakupnej cene, leasingu a poistke by usetril 100tis sk...

PS: prevadzkove naklady su to posledne co ma pri kupe konicka zaujima :) Naklady na 1km vratane amortizacie su tak vysoke, ze keby som to mal spocitat, tak asi nejazdim...

...matuSi zase pravda ve stylu TV NOVA:D...
...pokud napíšeš rozdíl v ceně a vypočteš návratnost a o odstavec dále porovnáváš rozdíl mezi diesel a benzínem tak proč si to neudělal i u motorek??? přeci KTM žere výrazně více než BMW a ty ale počítáš jen s pořizovací cenou-:)...

...je potřeba býti objektivní:D...



v spotrebe nie je zasadny rozdiel:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/6-BMW/629-R_1200.html?power_s=71&power_e=73

http://www.spritmonitor.de/en/overview/60-KTM/0-All_models.html?power_s=72&power_e=72

a to treba povedat, ze ktmaci su vacsinoi mrdalovia co sa furt dakam seru v terenoch a gsari zasa jazdia dialky kde to proste nezere...


akurat kukam ze mam z nich najhorsiu spotrebu, asi za to moc taham :)

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 20:01 | Nahoru | #161
matuS> řeku ti to takle: Libye, písek, plná nádrž, 180 km...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 20:13 | Nahoru | #162
matuS> .....v spotrebe nie je zasadny rozdiel:......

Opet tvuj fundovany nazor...
Muj nazor pri srovnani techto 2 motorek je opacny !!

KTM s origo laufama :prumer 9,6 l /100km
KTM s Akrapovicema bez katalyzatoru :prumer 7,4 l/100 km

BMW (za odjetych cca 8000km) prumer 5,4l/100km

A matuSu ,ja srovnavam to ,co jsem OSOBNE jezdil a jezdim !! Na rozdil od tebe ,co srovnavas to ,co jezdis s tim
"čo jedna baba povedala"

Pochop konecne jednu vec ,ze tohle vlakno neni hadave ,tohle vlakno je o ,,pocitech a zkusenostech ,,jednoho cloveka ,ktery sedlal i jednu a sedla i druhou motorku. Upozornuji te na to z duvodu ,ze zacinam opet sezonu ,kde budou skakat tisice km a budu tady doplnovat dalsi poznatky...A vim ,ze na to cekas ,jak vosa na bombon ,jen at se muzes zviditelnit
Tvou motorku nekritizuju,nehanim ,nevyzdvihuju. pisu pouze o svych...Doufam ze se ti rozsvitilo !! Jses tady vitan ,jako kazdy jiny s konstruktivnimi prizpevky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 20:21 | Nahoru | #163
sqwer> ... ta odstranena zavada byla na moji motorce. Doufam, ze to vse bude slapat. Jinak pristup Sette a Romana uplne super. Az nevidanej :)

TL

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 20:32 | Nahoru | #164

sqwer>qwert>sqwer> co tě vedlo k servisování pouze v AT,kvalita práce?

...špatně jsi četl-:)...
...AT je rakousko (Austria) a tam neservisuji-:)...
...servisuji v SETTE nebo v Moskvě:D:D:D:D:D...

jo máš pravdu,špatně jsem četl.mě jednou mile překvapili v Bánské Bystrici.co mi v Sette opravovali 2 dny,slováci zvládli za 15 minut..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 20:49 | Nahoru | #165
Omlouvám se všem,vidím že to tady dneska žije..jen jsem se chtěl zeptat,jestli Sette je ta nejlepší volba pro zaruční servis...mám to nejblíž a taky doufám že když jsou ofiko dovozci,tak jsou snad u nás nejlepší...jinak když jsem ve Vlašimi byl,tak tam mají na zdi ceduličku,kde píšou že hodina práce stojí 450,-

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 21:31 | Nahoru | #166
katuska> Co vim od Standy (Sqwera) ,tak jsou nejlepsii v CZ a pokud se potvrdi to ,ze dokazali odstranit podobnou zavadu ,co jsem mel na sve ,tak budou lepsi ,jak technici v Mattighofenu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 21:39 | Nahoru | #167
Alex GSX-R> Díky za info...Alexi,nepocházíte z Tábora,myslím ty nebo někdo z rodiny???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 21:40 | Nahoru | #168
Alex GSX-R> ty jsi neslyšel o zlatých českých ručičkách?

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 22:20 | Nahoru | #169
katuska> bohuzel...pochazim z Ostravy a po otci mam koreny z Brna..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 22:22 | Nahoru | #170
qwert> Ne ze slysel ,svym zpusobem je mam taky ,ale v jinych oborech To ze to kluci ze Sette prekousli-to je na medajli !! A mohli by to dobre zpenezit-jen at to navrhnou oficialne KTM...Si myslim ,ze by neco dostali..Na tuto opravu ceka cca 600kusu KTMek modelove rady 06 po celem svete..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

18.3.2009 v 22:37 | Nahoru | #171
Alex GSX-R> stejně nikdy nepochopím že to nedokázali rakušáci..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 07:07 | Nahoru | #172
Pokud se někdo chcete přesvědčit o té spolehlivosti BMW dá se docela aj tady: (taky je tam chcípnutí motoru v zatáčce)

BMW GS

Rovněž tam někdo píše,že ve Vídni dal za podobnej servis,jako Alex,teda samo bez gum a destiček,199,- éček,což mi vychází adekvátní...

Alexi...muj názor...všechno jsou to mrdky určené k tomu,aby na nich někdo vydělal...ale když jednu z nich miluješ,není co řešit...

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:11 | Nahoru | #173
Alex GSX-R> na KTM najeto cca 25 000 km s prumernou spotrebou priblizne 6l/100km...

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:12 | Nahoru | #174

Alex GSX-R>matuS> .....v spotrebe nie je zasadny rozdiel:......

Opet tvuj fundovany nazor...
Muj nazor pri srovnani techto 2 motorek je opacny !!

KTM s origo laufama :prumer 9,6 l /100km
KTM s Akrapovicema bez katalyzatoru :prumer 7,4 l/100 km

BMW (za odjetych cca 8000km) prumer 5,4l/100km

A matuSu ,ja srovnavam to ,co jsem OSOBNE jezdil a jezdim !! Na rozdil od tebe ,co srovnavas to ,co jezdis s tim
"čo jedna baba povedala"

Pochop konecne jednu vec ,ze tohle vlakno neni hadave ,tohle vlakno je o ,,pocitech a zkusenostech ,,jednoho cloveka ,ktery sedlal i jednu a sedla i druhou motorku. Upozornuji te na to z duvodu ,ze zacinam opet sezonu ,kde budou skakat tisice km a budu tady doplnovat dalsi poznatky...A vim ,ze na to cekas ,jak vosa na bombon ,jen at se muzes zviditelnit
Tvou motorku nekritizuju,nehanim ,nevyzdvihuju. pisu pouze o svych...Doufam ze se ti rozsvitilo !! Jses tady vitan ,jako kazdy jiny s konstruktivnimi prizpevky



Alex, ja si cenim tvoje prispevky, ale pokial to robis s umyslom rady ostatnym motorkarom, tak musis byt objektivny.
Alebo si subjektivny (co je OK) ale potom si to prave ty, ktory sa chce zviditelnovat

skus sa zmierit s tym, ze ked napises nepresnost (najprv som napisal blbost, ale na to si sa minule urazil), tak ti, napriek tvojmu veku a skusenostiam, nebudeme pritakavat ako mali chlapci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:28 | Nahoru | #175

TroyLee>sqwer> ... ta odstranena zavada byla na moji motorce. Doufam, ze to vse bude slapat. Jinak pristup Sette a Romana uplne super. Az nevidanej :)

TL



Tak to jsem rád, že Tě alespoň takto poznávám-:)... Na Romana a Jirku nelze míti stížnost jedinou!!! Jejich přístup k zákazníkovi je excelentní!!!

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:30 | Nahoru | #176

Alex GSX-R>matuS> .....v spotrebe nie je zasadny rozdiel:......

Opet tvuj fundovany nazor...
Muj nazor pri srovnani techto 2 motorek je opacny !!

KTM s origo laufama :prumer 9,6 l /100km
KTM s Akrapovicema bez katalyzatoru :prumer 7,4 l/100 km

BMW (za odjetych cca 8000km) prumer 5,4l/100km

A matuSu ,ja srovnavam to ,co jsem OSOBNE jezdil a jezdim !! Na rozdil od tebe ,co srovnavas to ,co jezdis s tim
"čo jedna baba povedala"

Pochop konecne jednu vec ,ze tohle vlakno neni hadave ,tohle vlakno je o ,,pocitech a zkusenostech ,,jednoho cloveka ,ktery sedlal i jednu a sedla i druhou motorku. Upozornuji te na to z duvodu ,ze zacinam opet sezonu ,kde budou skakat tisice km a budu tady doplnovat dalsi poznatky...A vim ,ze na to cekas ,jak vosa na bombon ,jen at se muzes zviditelnit
Tvou motorku nekritizuju,nehanim ,nevyzdvihuju. pisu pouze o svych...Doufam ze se ti rozsvitilo !! Jses tady vitan ,jako kazdy jiny s konstruktivnimi prizpevky



...Alexi když nás Tvoje názory neskutečně SEROU bo jsi přeběhlík a te%d nám haníš naše krásky tím nejhorším možným způsobem :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D a navíc nemáš rád NOVU:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:35 | Nahoru | #177
qwert und Alex > ono to jejich řešení je velmi nestandartní i pro mne člověka zvyklého improvizovat v oboru elektro, ale je funkční a pomohlo TroyLee-mu takže tu není c řešit...

...ovšem si dokážu představit jak s tímto volají do AUTu a ti experti se jim tam vysmějou bo tento postup nemají v příručce - pánové několik (hodně) let jsem dělal pro rakušáky a wermachťáky elektro na jejich stavbách - od projektu, koordinace, montáže, spouštění a servisu - a řeknu vám, že cento germánský tip nemá na papíru to nevymyslí!!!

...velmi rád vzpomínám na Baumax Olomouc kde jsem v únoru (vrchol topné sezony) udělal rekostrukci kotelny za provozu - přijel se na to podívat nejvyšší z AUTu aby měl možnost naší firmu zjebat, že tam zmrzly kytičky nebo co já vím co ještě:D:D:D:D:D... chudák se pak docela divil, že nebylo na co naříkat a hlavně, že TO JDE!!!

(reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:47 | Nahoru | #178
sqwer> hlavne, ze to kluci nasli:)). Byla tam celkem dlouho, ale jsem spokojenej. A excelentne vyresena byla i cena, podotykam, ze moto po zaruce... A jeste k lidem, ten starsi pan co jim jezdi s motokama, je taky fajn. Kdyz si prijede nebo mne doveze moto, vzdy dobrej pokec. Jinak ta sluzba s rozvozem je uzasna vec, kdyz je zima, nebo neni cas a rozdil v cene pokud dojedu sam sem nepozoroval.

TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 08:54 | Nahoru | #179
sqwer> ... standartni nebo nestandartni reseni..., neresim. Mel jsem strach, po tom co Kacena delala, navic v hlave Alexovu story. Prvne se prehrala mapa(nejkdy v lete) a po chvilce to same. Info z diagnostiky, ze je vse OK mne sralo. Na podzim jsem se domluvil s R.Plattkem, ze jim ji tam necham a bude se resit pokus omyl. Motorku zkouseli ve vsech rezimech, na zkousku pomenili ruzny veci a vse porad jako OK. Snad i jednotku poslali do AUT na test. Pak zas zkouseli a zkouseli a objevili a opravili:)). Mam radost, protoze uz jsem taky premyslel, co kdyz se to nepovede..., tak koupim BMW :)).
Jeste jsem nic nenajel, tak doufam, ze vse bude OK. Nejakou moto uz sem mnel, ale pres svoje ,,drobne´´ musky je pro mne LC8 to nejlepsi a nejhezci :))
TL

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

19.3.2009 v 09:22 | Nahoru | #180
TroyLee> Otevrene priznavam ,ze ti zavidiiim Ja tady bojoval 8 mesicu a nakonec jsem u toho BMW skoncil..Jak pises : pokus-omyl-to je to ,na co mi tu nikdo nechtel pristoupit. Natahli to do doby ,kdyz presla zaruka a pak me nutili k tomu ,at necham vymenit kabelovy svazek i s ridici jednotkou z modelu 08...Cirka 3700 Euro....tak jsem explodoval..Tak ti budu drzet palce ,at to mas opravdu v cajku a at si ji uzijes ...Ja uz presedlavat nebudu ,bo uz jsem ztratil tolik ,ze na to nechcu ani myslet..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure Navivai 9 Včera v 16:15 FJRPEPA
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900


TOPlist