globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure
Tak tady budu psat postupne sve poznatky ,jake rozdily ,pozitiva a negativa jsou mezi temito dvema stroji.
na KTM mam najeto 275oo km,na BMW cca 86o..
To ze jsem tech 860 najel prevazne za deste ,dalo by se rici v privalovych destich ,tak muzu cestne prohlasit ,ze dual brzdy a ABS za takovych podminek suverenne vede.Telever se v zatackach na mokru chova tak ,jako by jela lokomotiva po kolejich a vubec ji nerozhazi to ,ze prsii.Podvozek je podstatne komfortnejsi a klidnejsi jak u KTM. 210km/h dosahnu kdykoliv ,kdyz nakopu za 6 a potahnu heft do konce.U KTMky to bylo pouze tehdy ,kdyz byly optimalni podminky ,jinak byla max tak okolo 190ti. Pri techto rychlostech se BMW vede absolutne bezpecne - oproti KTM ,kdy tyto rychlosti jsou uz za hranici bezpecnosti a ovladatelnosti. Udrzet ve meste 30km/h ,popripade 50ku je u BMW nejak prirozenou samozrejmosti ,bez cukani a staleho pohravani si se spojkou.U KTM celkem nemozna zalezitost.Dnes nechapu nektere lidi ,kteri si stezuji na vibrace boxera.Aspon u teto 12ky proste nejsou.Jinak bych temto kritikum dopral jizdu na KTM rocniku 06..Pak poznaji ,co jsou vibrace. Naklopeni pri pridani plynu (nasledkem boxera a kardanu) jsem za jizdy vubec nepocitil,kdyz stojim na miste a protahnu plynem na neutral ,tak je citit hned na zacatku mirny tah na pravou stranu ,ale pri zarazene rychlosti a rozjezdu je to vylozene zanedbatelne.
O spotrebe asi takhle-tahal jsem za to jak prase a mam zatim spotrebu za 800km prumer 6,1 litru na stovku.Ktma mi pri stejnem stylu jizdy vzala 8,5 s Akrapama a 9,6 s origo vyfukama s katalyzatorem.
Komfort za jizdy diky nastavitelnemu plexi na BMW je opet o tridu vyssi ,jak u KTM. Pri 160ti za deste s priotevrenym hledim a vzprimennem posezu se plexi ani nehne. U KTMy tato rychlost za deste nebyla mozna ,jelikoz se hledi od prilby rozkmitalo tak ,ze se mi obraz diky kapkam na plexi totalne rozmazaval. Tim padem za deste byla rychlost podstatne nizsi a to mi prselo opet i na vnitrni stranu plexi.
Ochrana proti desti je u BMW dokonala .Stredne silny dest se da projet vyssi rychlosti skoro za sucha-mel jsem pouze mokry zadek od sedadla. Jinak kolena pekne chranene vylisky na nohy v nadrzi a plexi odvedlo vetsi cast deste mimo.(pisu o rychlostech cca 130-150km/h ) Pak jsem najizdel do mesta a radsi oblekl nepromok..
Jak se to chova pri jizde s kuframa ,napisu pristi tyden ,chtel jsem s nema vyjet uz zitra ,ale se nezadarilo,chybi mi redukce na nosicich na uzaver kufru Gobi -prijdou ve stredu.Zatim jezdim s velkou nosicovou taskou a tankruksakem-to se nijak na jizdnich vlastnostech neprojevuje.
Zitra vyjizdim opet smer C.Budejovice a doufam ,ze konecne za sucha a v nedeli mam naplanovanou zatackovou trasu na Mariazell. Tak doufam ,ze taky prset nebude a ja zjistim ,jak hluboko se da polozit v zatackach..
Zatim jsem pozitivne prekvapen a zacinam menit nazor ,ktery mi byl jaksi vstepen, na znacku BMW..A jestli to i vydrzi po technicke strance ,co slibuji ,tak se mnou pujde tenhle stroj az do duchodu...
Jinak dalsi opravdove + : pristup v prodejne BMW ve Vidni:klobouk dolu ,to jim Matighovennaci nesahaj po kotniky..
Byl jsem si dnes pro zbytek papiru.Otazka technika :tak co ,nejake vyhrady ? Ja na to : no za tech 800km v desti se mi zamlzilo po odstaveni dalkove svetlo ,nejak mi drhne nastaveni plexi a chybi mi blatnicek u zadniho kola...Ok ,odstav to a nech v zapalovani klicek...Za 2 hodiny byla masina pripravena ,nova technicka ,namontovane nosice kufru ,komplet pretesnene svetla ,novy blatnicek a nastavovani plexi funguje na jednicku.....a neplatil jsem ani cent !! Popral mi stastnou cestu a s usmevem odkracel...ja tam stal jeste par minut a mozna mi i ukapla zgrynda z padle brady...
Pokracovani priste....

Takze dal...
za vikend dalsich 1600 km za sucha (pouze kratky destik v C.Krumlove),ale myslim si ,ze muzu popsat dalsi poznatky nezaujate.
Spotreba na 1600km v prumeru 5,1 L na 100ku.Byly pasaze v Alpach ,kdyz jsem jel s Haberskymi strelci (a stihal jsem v pohode),kde jsem jel za 5,8...(neni to podle pocitace ,ale podle toho ,kolik jsem ujel a kolik tankoval-odpoved pro Matusa) Je to citit ,kdyz v Alpskych zatackach jedu s 10ti litry a potom jsem v Mariazell natankoval doplna. Potom je prace ve vraceckach a rychlych esickach trosku narocnejsi.Pokud bych jel sam ,urcite bych rychlost zmirnil a jel vic na pohodu..Ve vyjezdech jsem v pohode stihal ostatnim strojum..Co nema BMW moc rado jsou koleje ,ktere se prejizdi sikmo-zahrka podvozek tak ,jako by se chtel rozpadnout (neber to doslovne-vice mene jsem zjistil ,ze to mlati hlavni stojan-asi ma slabsi pruzinu) pri prejezdu na kolmo se masina jen zhoupne. Nasel jsem ale prvni negativum proti KTM : kontrolka neutralu ma cca 1/2 vteriny zpozdeni. Kdyz dam neutral ,tak az po nejake chvilicce naskoci na palubce kontrolka-u Kati to bylo v mziku ,kdyz tam neutral padnul.V 8°° rano jsme vypadli a vratili se zpet cca v 11 vecer-VUUBEC me nebolel zadek !!Takze plus je komfortni sedadlo. Kratkou trasu jsem bral Lenku ,jako batuzek a nepritvrdil jsem si zadek ,motorove se chovalo BMW jako bych jel stale solo ,jen zadek se tak mekce prohupoval a vic si sedal v zatackach (urcite ,kdyz budu jezdit s batuzkem ,tak ho o par otacek na kolecku pritvrdiim ,je pak lepsi pocit v zatackach a neplave to tak. Pridavne reflektory jsou bajecna vec ,hlavne pro ty ,co jezdi hodne v noci (jsem jeden z nich) pekne dosvetluji casti vozovky ,kde je ve standartnim osvetleni dira..
Jeste k prevodovce.V Alpach se da jezdit na 3-ku svizna jizda po serpentinach se stoupanim a klesanim,je perfektne na tuto jizdu spocitana a jen vyjimecne se musi prerazovat. Brzdny ucinnek motoru nahradi brzdeni brzdou v 60%,pozoroval jsem jezdce pred sebou pri delsich sjezdech ,kde pred zatackami vsichni brzdili ,stacilo u BMW zaklapnou pouze plyn a najizdeci rychlost byla identicka s jinymi. Na 4ku se da jezdit na usecich ,kde jsou zatacky mensiho polomeru a je mezi nimi velky rozestup a brzdny ucinek motoru je jiz nizsi a casto jsem si pomahal brzdami..5 a6ku jsem v Alpskem regionu nedal vubec..
Takze mam najeto prez 2000 km za tyden a zatim jsem nezjistil proti KTMce nic negetivnejsiho..Jo pisete o tom ,ze je KTMka takova vybusnejsii,ziva a zabavna..To jo,plne se za to stavim,ale tohle umi 12kaBMW taky ,kdyz se jezdi od 5,5 do 7 tisic otacek,ale to co zase neumi KTMka je to ,ze jezdim na totalni pohodu-nakopu tam za 6 a drzim otacky kolem 38ooot/min,jedu 110-120 ,motorek si jenom brblaa a ja si uzivam ...Kata jela sportovne porad ,ta to jinak neumela..
Takze budu pokracovat po strede ,kdy budu zkouset jizdu s kuframa a batuzkem...
Takze pokracuji po delsi odmlce a najetych dalsich shruba 3ooo kilometrech :
Baworak stale jede Zatim nejdelsi denni etapa skoro 1000 km s kufrma a dvema baglama k tomu.Pri rychlostech okolo 180Km/h se masina ABSOLUTNE nevlni a jede klidne.(oproti LC8 ,kdyz jsem jel s kuframa ,tak rychlost byla max.140,vys uz byla nejista a pendlovala)Ve spotrebe jsem stale na stejne urovni-pohybuje se mezi 5,2-5,7 litru na 100km. Zacinam si zvykat vic a vic a kdybych mel dnes na vyber a postavili by mi LC8(v absolutne nezavadnem stavu) a BMW 1200 GS Adventure vedle sebe a mel bych po jedne z nich sahnout ,tak bych sahl po tom BMW. Neocekavane se naskytla i prilezitost zajet si kus cesty po lese (za deste) a plne lozeny a muj pocit z jizdy byl opravdu bezpecnejsi ,jak na LC8.Mozna tim nizsim tezistem ,nebo tim ,ze Bawo neni na plyn tak nervozni a to u mne na mokrem podklade vyvolalo dojem uvolnenosti a pohody. Opet musim vyzdvihnout absolutne perfektni svetla + pridavne..V noci se s ni jezdi bajecne a v pohode se da jet i vyssi rychlosti ,protoze je dostatecny rozhled. Cesta z Budejovic do Sluknovskeho vybezku ,ktera probehla v desti a ke konci k tomu v teplotach pod 10°C vyzdvihla opet prednosti Dual brzd s ABS-je to vec k nezaplaceni na absolutne klouzavem povrchu a osvedcily se i vyhrivane hefty…Na suchu a pri teplotach nad 20°C pomalu posouvam uhel naklonu v zatackach  uz mi chybi asi 7cm ,abych se dostal valcem na asfalt-ta motorka udrzi vic ,jak mam nastavene vnitrni hranice pudu sebezachovy-ty valce ,jak nekteri borci proste na zem nedostanu-to si udelam driv carku do spodniho pradla  Zatim shrnuto a podtrzeno:
+
jsem maximalne spokojen.Jezdim za skoro polovicni spotrebu ,mam jistejsi a ucinnejsi brzdy,pohodlnejsi sedadlo ,uzasny 600km dojezd s 33litrovou nadrzi,odpadla mi starost o retez,lip vidim pri nocnich jizdach a mam jistejsi a stabilnejsi pocit pri vyssich rychlostech ,kdyz jedu plne lozeny.Ukazatel zarazene rychlosti uz ve standartu.
-
Kdyz je BMW studene ,tak ma zvlastni razeni jednicky (kdyz se sehreje ,tak tam klapne pri rozjezdech uz normalne. Opozdeni pri rozsviceni kontrolky neutralu.Celkem nepresny digitalni ukazatel paliva.


Dalsi pozitivni poznatky
Vydal jsem se o vikendu smerem na C.Budejovice a vyrazel jsem v 9 vecer. Chtel jsem si vyzkouset cistou jizdu v noci.Prisel jsem k zaveru ,ze s pridavnym osvetlenim se da jet v pohode svizna jizda okolo 180km/h a clovek ma dostatecny dohled na bezpecne zastaveni. Na cestach mezi lesy a loukami ,osvetluji pridavne svetla dokonale i prikopy a kousek za ne v obou smerech a jakakoliv zver je perfektne videt. Dalsi pozitivni objev : kdyz jsem vyjizdel z Vidne ,nejak jsem nestihl natankovat ,tak si rikam ,ze natankuju nekde okolo Linze. Co cert nechtel ,pred Linzem ,asi 60km mi zaclosvitit hladove oko. Nechtel jsem sjizdet z cesty ,bo jsem vedel ,ze na konci Linze je pumpa ...Shodou nahod byla zavrena kvuli prestavbe.A ted mi zacal blikat i na displei symbol o nedostatku benzinu-o kterem jsem vubec nevedel ,ze tam je Vyjel jsem smerem na Cechy a az po 17km jsem konecne natrefil na otevrenou pumpu Avanti. Tam jsem natankoval do nadrze PLNYCH 34 ! litru a na pocitaci km byla cifra 628 km ! A jeste to jelo ! Takze priste opravdu vemu petflasku s benzinem a otestuju ,kolik je opravdovy dojezd a opravdovy obsah nadrze...Byl jsem pozitivne prekvapen i tim ,ze jsem nemusel nikde tlacit - ,,ZLATA MASINA,,

Tak se po delsi zimni pauze znovu ozyvam s jednou pozitivni veci.
Servis:
3 mesicni zazimovani+servis 10 000km (to znamena vymena oleje ,olejoveho filtru,brzdove kapaliny,vzduchoveho filtru ,nastaveni ventilu ,vymena brzdovych desticek ,vymena predni a zadni gumy+promazani vsech pohyblivych casti dle servisni knizky-to vse ve znackovem servisu BMW,me stal 637,- Euro !!! Kdyz polozim vedle sebe ucet za to jiste (3 mesicni zazimovani + servis 7500 km s vymenou obou gum) za Ktm 990 Adventure ,tak to dela rozdil presne 190,-Euro !!v neprospech KTM..U te jsem platil 827,-!! euro (taktez delano v autorizovanem servisu..)Suma sumarum je BMW v provoznich nakladech podstatne levnejsi ,jak KTM..Kdyz beru v potaz spotrebu,cenu servisu a i to ,ze ma BMW servisni intervaly o 2500km delsi..

4.5.2009
Po delsi dobe se opet ozyvam
Tento vikend jsem dal prez 1000 km a prisel jsem na dalsi pozitiva i negativa..
Zacnu tim negativnim:
Nejakym zazrakem kynetiky mi chybi hlava 1 sroubu na nosici kufru,kterym je prisroubovanej k masine,zjistil jeden muj kamarad...Nedovedu si vysvetlit,jakym zazrakem..
Diky tomu ,ze nemam origo nosice a ani kufry od BMW - mam drzaky Hebco Becker a kufry od te jiste firmy zn.Gobi.To znamena bez vybrani v levem kufru na vyfuk.Tak jsem plne lozeny siroky ,jak 3/4 auta..To by az takovy problem nebyl ,kdyby nebyl ten rozdil ve vzdalenosti kufru od stredu motorky.Co se mi stalo : zpriznena duse mi otevrela branku zahrady a ladne pokyvla at najedu do zahrady a dal do garaze.Bravurne jsem protah plynem ,zaradil za 1 a presne vypocitanym pohybem a ostrosti oka jestraba jsem vlitnul presne na stred vjezdu,jeste rychly kontrolni pohled na pravy kufr,jestli se vleze-mel od sloupku tak 4 cm a na levy uz jsem nestih,bo jsem se uz po mohutnem zbrzdeni z 25 km/h na vzdalenosti 2cm na 0 km/h ,kacel k zemi holt ty 4 cm na tom levem kufru udelaly svoje..Proste jsem se levou stranou nevlezl.Skoda absolutne zadna ,jelikoz zamek na tom kufru do urciteho momentu namahani drzel ,ale pak povolil a kufr se vyhakl ,bez toho ,ze by se cokoliv na kufru ,nebo zamku ci drzaku poskodilo ,klobouk dolu pred takovym udelatkem.Lehnul jsem do mekkeho a jeste slaba osubka ,co otvirala branku odchytila meho mastodonta a nenechala mu rozstipat plexi o stenu baraku.....za coz ji patri dik a obdiv Pouceni pro mne,ze mam hlidat levou stranu a pravou pustit k vode-ta se vleze
Tim vse negativni konci a zacina pozitivum:
Muzu pomalu prohlasit ,ze mam BMW uz v ruce.Vychvalovat podvozek a jine vymozenosti uz nema smysl,bo to uz jsem udelal,ale co stoji za vzpomenuti jsou jizdni vlastnosti pri vysokych rychlostech..Moralisti at to radsi nectou,bo me vyvesi na nastenku hanby
Proste prislo k situaci ,ze jsem musel dohnat jednoho ze svych spolucestujicich na dalnici ,ktery ma svou priblzovaci rychlost za techto okolnosti presnych 150 km/h,je to krapet prez povoleny limit ,ale je to v norme ,kdyby slo o papiry. Jenze ,kdyz ma takovy clovek 15 minut naskok a vy ho potrebujete dojet ,kvuli vazne veci ,tak mate spatnou kartu v ruce. Proste jsem vyrazil na stihaci jizdu.Mel jsem kufry a byl jsem solo.Podle GPSky byla prumerna rychlost na tech 59km 187 km/h a maximalka 217..Masina se vedla absolutne klidne,podvozek bral typickou panelovou dalnicni cestu zalitou tenkou vrstvou asfaltu-typu D1 pouze s tichym dunenim.Mel jsem normalni vzprimeny posez a hlavu mi nemlatilo ze strany na stranu ,ani nijak nevyvracelo -plexi mam nastavene na pozici smerem dopredu-chybi mi 1 zoubek na pozici maximum.Po60km jsem kamarada dohnal a vec se vyridila. Je fakt ,ze jsem jel podle palubniho pocitace za 9 litru na 100ku,za techto okolnosti ,kdyz jsem mastil na KTM s kufry maximalkou 160 ,tak jsem byl na spotrebe tak 10,5 litru a jel jsem v prumeru o 50km pomaleji ,bo by me Kata vypendlovala ze silnice..
Takze zatim stale spokojen a jen cekam ,kdy se zacnou projevovat ty zavady ,kteryma me tu porad oranzovi strasili


Naposledy editováno 04.05.2009 20:26:31

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

2.9.2008 v 13:05 | Nahoru | #31
ta cena je vysoka, to je pravda. u sommera stoja 1300 ojro. Ale ked sa jazdi vaznejsi teren niekde v divocine, tak to asi bude nutnost. Mne to berie v terene 8-9l, takze realny dojazd 200km. A to nie je vela.
Da sa to este riesit nadrzami napr na uchyty bocnych kufrov, alebo aj na padaky, ale to je vzdy potom otazka, co sa stane, ked motorka spadne...

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 06:35 | Nahoru | #32

Spijker>alexi, jaka je cena za 33 l nadrz na bawo? 42 l na KTM je u KTM ofikyálně za 35 tis. zhruba


Ta nadrz u BMW 1200 GS Adventure je tam origo v provedeni 33 litru. Co stoji ,to nevim ,ale jestli chces ,tak to muzu zjistit.Ta mensi je u 1200 GS ,ale ta ma i lite kola a par veci je tam jinak.

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 06:58 | Nahoru | #33
Alex GSX-R> Ahoj, měl bych na Tebe dotaz, vím, že nejezdíš moc do terénu, alespoň jsi to říkal, jak jsi byl u nás na Azylu, ale snad jsi jel aspoň něco. Kluci co s námi jezdí si stěžují, že jednička je moc dlouhá a nedá se jet pod 30km/hod, jinak to cuká a v náročnějším terénu musí pořád přes spojku. Jaká je Tvoje zkučenost?

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 11:42 | Nahoru | #34
Zdravím bývalé i současné LC8. Mám dotaz, na modelu 06 najeto cca 20 000 km mi odešel hydraulický váleček na spojce. samozřejmě má půl roku po záruce. Stalo se vám to někomu taky nebo mám jen smůlu? Dík za info

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 14:50 | Nahoru | #35

Alex GSX-R>Spijker>alexi, jaka je cena za 33 l nadrz na bawo? 42 l na KTM je u KTM ofikyálně za 35 tis. zhruba
Ta nadrz u BMW 1200 GS Adventure je tam origo v provedeni 33 litru. Co stoji ,to nevim ,ale jestli chces ,tak to muzu zjistit.Ta mensi je u 1200 GS ,ale ta ma i lite kola a par veci je tam jinak.



aha...tak to je super... to znamena ze potrebuju Adventure a nemusim dokupovat nadrz... vsechno je jasny... :) diky... a at to jen jezdi a ve zdravi!

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 15:07 | Nahoru | #36
Ladan07> To myslis jako na LC8ce ,ze ?? Tak tam se v terenu jezdi prez spojku porad a udrzet na KTMce rychlost okolo 30km/h bez spojky ,byla vec NEMOZNA...Na BMW je to prave pohoda ,na jednicku to neskube vubec a 30ku udrzis normalne jen plynem a na spojku sahat vubec nemusis..

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 15:10 | Nahoru | #37
Spijker> Nemusis dokupovat nadrz ani padaky ani vyhrivane hefty,to je vsechno uz standart v serii Ja mam dodane pouze pridavne svetla ,jeste jednu zastrcku na 12V a drzaky na kufry-jinak nic..

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 15:30 | Nahoru | #38

a udrzet na KTMce rychlost okolo 30km/h bez spojky ,byla vec NEMOZNA...Na BMW je to prave pohoda ,na jednicku to neskube vubec a 30ku udrzis normalne jen plynem a na spojku sahat vubec nemusis..



prepac, ale zasa taras. Aj na standardnych prevodoch nie je 30km/h problem a staci dat dopredu mensie kolecko a vies ist este pomalsie. Komu by to nestacilo, tak moze dat este vacsiu rozetu. Taketo moznosti s kardanom nemas.
Imho GS ma problem s prilis dlhou jednotkou, viem kolko som musel kamosa tlacit aby sa rozbehol a kolko azbestu som pritom cuchal.

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 15:46 | Nahoru | #39
ani já nemám problém jet 30kmh..a taky znám dva co si stěžují že je to s gs1150 obtížné.

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 15:50 | Nahoru | #40
je to v rukou vždyť to říkám pořád....

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:02 | Nahoru | #41
LUKEGS> tobě to věřím.. [url=

Naposledy editováno 03.09.2008 16:10:07

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:18 | Nahoru | #42
matuS> Ty jsi fakt jelito Z KTMkou na 1cku v terenu neudelas vubec nic,to je z me praxe a z praxe opravdu odborniku,co s ni najeli v terenu vic ,jak na silnici..Staci meksi povrch a slusny vyjezd....hned se zahrabes...Proto se ty vyjezdy jezdi na 2ku z rozjezdem a kdyz je potreba ,tak si pomahas spojkou....Zeptej se treba i Sqwera ,proc na LC8 uz odpalil 2 spojky...Jestli ty dokazes jet v terenu na jednicku s LC8 ,tak jses fenomen a rad se na tebe podivam ,nebo jses prase ,ktere brzo odrovna motor...Kdekoliv neco napisu ohledne LC8 ,tak jses tam jak vosa prilepenej na cukrleti a snazis se hned tvrdit pravy opak Uz jsem ti prenechal me puvodni forum ,tak se mi neser aspon tady do vseho...Az budes mit najeto na motorkach aspon 500ooo km ,tak se budu s tebou bavit na vyssi urovni .Zatim mi pripadas ,jako postipanej pubertak ,kteremu se snazi nekdo pomluvit jeho hracku..Mam na LC8 za sebou 27ooo km a vim ,ze v origo stavu jsem po meste 30ku bez spojky proste neudrzel a basta !! Jestli mas ty jine zkusenosti ,tak mas asi jiny stroj,nebo vyjimecne schopnosti...To ze se to resi zvysenim poctu zubu na rozete ma asi nejaky duvod,ne ?? Kdyby jezdila na jednicku 30kou lahodne ,tak by to nebylo asi treba...A udrzet LC8 v rozmezi 2500-3200 ot/min na jednicce bez skubani je opravdu nemozne...(mluvim samozrejme o Adventurce 990 se vstrikovanim ,neco jineho jsou karbecove 950ky)
Jinak kdyz to jezdi teda podle tebe v pohode ,tak nevim ,proc se zajimas o tohle :

matuS 28.08.2008 21:09 #202
chalani, pozrite na tieto obrazky:

http://www.advrider....wthread.php?t=374636

odstranenim hornych zaklopiek sa zevraj vyhladi chod motora. uz to vyskusalo vyse 10 ludi a same pozitivne reakcie.
co vy na to?

.....tak uz nech toho skakani a odstehuj se zpet na druhe vlakno ....ty brouku pytliku...

Ostatnim se omlouvam za tento vylev ,ale tenhle clovek uz mi zacina pit krev...Nevim proc by clovek nemohl napsat sve pocity bez toho ,aby se na nej nenalepil hned nejakej oranzovej maniak ,ktery se snazi vsechny nedokonalosti KTMky soupat pod stul...

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:21 | Nahoru | #43
qwert>je rozdil mezi 1150 ,1200GS a 1200GS ADventure -ta ma jinak zprevodovanou prevodovku...A 1cka mi opravdu na moji nedela absolutne zadny problem a o tom ,ze by byla dlouha bych musel asi neco vedet...
A jinak ,na tve 950ce s karbecem je to uplne o necem jinem...Ta ti taha bez cukani normalne...

Naposledy editováno 03.09.2008 16:22:27

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:29 | Nahoru | #44
nejaky si prchky. Keby som mal reagovat na kazdu blbost, ktoru si uz napisal, tak tu uz mas dalsich 20 prispevkov, takze som sa vzdy iba pousmial a nechal to tak.
Ale uz ked napises vylozenu volovinu, tak som musel zareagovat. Nepis hluposti, nebudes tu mat oranzove reakcie.

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:36 | Nahoru | #45

matuS>nejaky si prchky. Keby som mal reagovat na kazdu blbost, ktoru si uz napisal, tak tu uz mas dalsich 20 prispevkov, takze som sa vzdy iba pousmial a nechal to tak.
Ale uz ked napises vylozenu volovinu, tak som musel zareagovat. Nepis hluposti, nebudes tu mat oranzove reakcie.



...a není to tak že někdo pomlouvá tvůj oblíbenej stroj a ty to nemůžeš rozdejchat????

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:37 | Nahoru | #46
matuS> Kolik mas uz najeto ?? Co jsou podle tebe blbosti,co jsem napsal ???
Ja tady pisu pouze sve poznatky ,ktere mam za 2 roky a po odjeti 27ooo km na KTM 990 Adventure ...Uz ti to docvaklo ?? Ze to jsou meee poznatky a zkusenosti ??? Jestli ty mas jine ,tak si zaloz sve vlakno a pis si tam ,jake mas ty..To co jsem zazil a co pisu ,to nemuzes nazvat ,,hluposti,,protoze to jsou pouze me ,,osobni,, pocity ...
Nevim jestli ti to tvoje mentalni rozpolozeni dovoli ,aby jsi pochopil ,ze pisu u pocitech...Nerozebiram tady technicke parametry ,neporovnavam technologicke postupy vyroby ,neporovnavam spalovaci mapy,material....

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:42 | Nahoru | #47

Alex GSX-R>matuS> Kolik mas uz najeto ?? Co jsou podle tebe blbosti,co jsem napsal ???
Ja tady pisu pouze sve poznatky ,ktere mam za 2 roky a po odjeti 27ooo km na KTM 990 Adventure ...Uz ti to docvaklo ?? Ze to jsou meee poznatky a zkusenosti ??? Jestli ty mas jine ,tak si zaloz sve vlakno a pis si tam ,jake mas ty..To co jsem zazil a co pisu ,to nemuzes nazvat ,,hluposti,,protoze to jsou pouze me ,,osobni,, pocity ...
Nevim jestli ti to tvoje mentalni rozpolozeni dovoli ,aby jsi pochopil ,ze pisu u pocitech...Nerozebiram tady technicke parametry ,neporovnavam technologicke postupy vyroby ,neporovnavam spalovaci mapy,material....



lol lol lol lol lol

matuSa jsem videl uz pred mnoha lety na ruznych forech vsude je VELMI aktivnim dikuterem....

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:47 | Nahoru | #48
...si tak nějak nemÿslím, že jsem odpálil dvě spojky, ale jen jednu... a jednou se prostě zužila kilometrama...

...a tu co myslíš sem odpálil právě proto, že sem jel dvojku přes spojku a ne prostě jedničku!!!

...v terenu na KTM jedině za jedna a spojku jen když je nejhůř...

...také jsem tomu dlouho nevěřil, ale je to tak:D...

...jinak jet 30km za hod na KTM lze na jedničku úplně v pohodě...

...sqwer...

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:48 | Nahoru | #49
Spijker> No neviim ,ja ho neznam osobne ,objevil se tady teprve nedavno..Jinak ze stareho fora jsem znal spoustu lidii ,ale ted se to tu nejak vystridalo a z tech novych ,,extra motorkaru,, neznam skoro nikoho...Akorat me jeho reakce uz zacinaji drazdit..Jezdim na motorkach uz 32 let a mam najeto uz nekolikset tisic km na ruznych masinach,tak si myslim ,ze asi vim co pisu..

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:51 | Nahoru | #50

Cobra>...si tak nějak nemÿslím, že jsem odpálil dvě spojky, ale jen jednu... a jednou se prostě zužila kilometrama...

...a tu co myslíš sem odpálil právě proto, že sem jel dvojku přes spojku a ne prostě jedničku!!!

...v terenu na KTM jedině za jedna a spojku jen když je nejhůř...

...také jsem tomu dlouho nevěřil, ale je to tak:D...

...jinak jet 30km za hod na KTM lze na jedničku úplně v pohodě...

...sqwer...



co to je ,ze se zuzila kilometrama ?? Kolik jsi mel najeto ?? takze jsi odpalil prakticky 2 spojky na jedne LC8...je to pravda ??Bylo to na te stare 950ce ,nebo na nove 990ce ?

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 16:59 | Nahoru | #51

Alex GSX-R>matuS> Kolik mas uz najeto ?? Co jsou podle tebe blbosti,co jsem napsal ???



v jednej stope asi 110tis km.
napr predposledna blbost je to, ze sa na ktm neda ist v pohodke 100-110-120km/h


Ja tady pisu pouze sve poznatky ,ktere mam za 2 roky a po odjeti 27ooo km na KTM 990 Adventure ...Uz ti to docvaklo ?? Ze to jsou meee poznatky a zkusenosti ??? Jestli ty mas jine ,tak si zaloz sve vlakno a pis si tam ,jake mas ty..



naozaj som doteraz nevedel, ze tvoje forum ma byt monolog a mozu prispievat len ti, co s tebou suhlasia. Potom OK, beriem na vedomie.

PS1: nedavno si soptel, ze pouzivam osobne urazky, ale nejak sa k tomu teraz utiekas ty.
PS2: na forum.motorkari.cz som registrovany pod tymto nickom od roku 2001

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 17:04 | Nahoru | #52
matuS> napr predposledna blbost je to, ze sa na ktm neda ist v pohodke 100-110-120km/h

Kde jsem to napsal ???

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 17:06 | Nahoru | #53

Alex GSX-R>matuS> napr predposledna blbost je to, ze sa na ktm neda ist v pohodke 100-110-120km/h

Kde jsem to napsal ???



",ale to co zase neumi KTMka je to ,ze jezdim na totalni pohodu-nakopu tam za 6 a drzim otacky kolem 38ooot/min,jedu 110-120 ,motorek si jenom brblaa a ja si uzivam ...Kata jela sportovne porad ,ta to jinak neumela.."

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 17:20 | Nahoru | #54
Ja jsem letos vyzkousel 1200GSA a nema taky buh vi jak dobrej spodek,ale oproti KTM je to brblacka to zase jo.Zase oproti 1150 nema spodek zadnej,protoze jede pekne taky az od 3,5 tis.
A jak pise Lukes je to jen o rukach a v tech ma polovina z nas nasrano samozrejme vcetne mne.A ted uz proste vim,ze to neni motorkou na sto pro!!! lol lol lol

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:14 | Nahoru | #55

matuS>Alex GSX-R>matuS> napr predposledna blbost je to, ze sa na ktm neda ist v pohodke 100-110-120km/h

Kde jsem to napsal ???

",ale to co zase neumi KTMka je to ,ze jezdim na totalni pohodu-nakopu tam za 6 a drzim otacky kolem 38ooot/min,jedu 110-120 ,motorek si jenom brblaa a ja si uzivam ...Kata jela sportovne porad ,ta to jinak neumela.."



A co je na tom spatne ??? Na ktmce tam nakopes 6ku a musel by jsi drzet otacky okolo 3ooo na to aby jsi jel 100 km/h-Ktm 990 Adventure byla do 3ooo ot/min temer nepouzitelnaaaa ,pac cukala a chcipala...Vzdyt jsem nenapsal zadnou blbost,je to pouze konstatovani skutecnosti...Krom toho jsi to vytrhnul z textu-ktery znel ,ze kata jezdi sportovne porad...To zn : kdyz jsem chtel jet na kati pohodovych 100km/h ,to znamena nakopat tam 5ku a drzet 4200 ot... Mas neco proti tomu ??
Mel bych pro tebe jeden navrh : Kdyz jsi z Blavy ,tak si muzem porovnat vlastnosti techto motorek nazivo.Klidne prijedu do Bratislavy a muzem je otestovat soucasne...
V kategorii jizdy do 50km/h na 1 a na 2ku-a porovname ,kolikrat sahnes po spojce ty a kolikrat jaa..
V kategorii spotreby ,kolik ujedes na nadrz ty a kolik ja...
V kategorii rychlosti :vemu kufry a zkusime jet maximalku..
Bez kufru a ve vzprimenem posezu-maximalku (kdo se bude vlnit a komu ukrouti drive hlavu )
Klidne se muzem domluvit na tento vikend...

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:28 | Nahoru | #56
Alex GSX-R> Tak to teda nemyslím, mluvím o BMW, ale já to nejezdím, jen kluci co s námi a s QWERTem jezdí na Libavou, ale tam je těžší terén

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:34 | Nahoru | #57
Alex GSX-R> Ale to co nabízíš na asfaltě tak klidně přijď ukázat do terénu, jsi zvanej a budou tam další 2 GS, nic nemám proti BMW, mám ale auto, haha

P.S. Ale vem si pořádné gumy, ne jak minule na KTM
Ta Tvoje KTM byl špatný ročník, né, nejlepší je 2004 a 2005

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:39 | Nahoru | #58

Ladan07>Alex GSX-R> Ale to co nabízíš na asfaltě tak klidně přijď ukázat do terénu, jsi zvanej a budou tam další 2 GS, nic nemám proti BMW, mám ale auto, haha

P.S. Ale vem si pořádné gumy, ne jak minule na KTM
Ta Tvoje KTM byl špatný ročník, né, nejlepší je 2004 a 2005



To je to ,co si myslim,ze ty posledni 2 rocniky-karburatorove byly lepsi prubehove ,jak ty rocniky 06 se strikackou..Kdybych koupil kdysi 05ku ,tak bych dneska mozna nejezdil na BMW...

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:45 | Nahoru | #59
Já najel za rok 70 tisíc na R1200GS ADV, takže taky něco málo o ní vím. Ta motorka mě jen stále mile překvapuje. Je to suprovej stroj a dá se sním jet úplně všude.

[img]

Naposledy editováno 03.09.2008 19:14:55

KTM 990 Adventure S & BMW 1200 GS Adventure

3.9.2008 v 18:51 | Nahoru | #60
advik> Krásné, ale ve členitějším terénu mívá problém
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure Navivai 9 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900


TOPlist