asi se budu v ramci podobnych topicu opakovat, ale zas na druhou stranu od toho tu taky trochu to forko je ;) Takze:
S moto nemam zadne zkusenosti, v 18ti proste dostalo prednost auto kvuli prakticnosti atp. Ted ale za nejakej casek bude konecne i garaz, takze si rikam, ze je cas po 4 letech v aute na splneni snu a vlitnout konecne na dve kola :) Nicmene bych uvital trochu pomoc s vyberem:
Odkojenej autem vim, ze kdyz clovek pod zadkem ten vykon ma, hodne to svadi k tomu dat tem kobylkam radne za usi. Proto jsem si brousil zuby na nejakou nahatou 6ti stovku, konkretne Yamahu FZ6 nebo Horneta, ze silnejsich masin mam do zacatku respekt. Nicmene zas ji chci kvuli cestovani jak solo, tak ve dvou a po precteni nekolika diskuzi tady se bojim abych po prvni sezone nezjistil, ze se mi masa zadejchava, kdyz se vezem ve dvou.
Fakt v tom lehce plavu, prece jen nikdo ucenej z nebe nespadl, tak by rada bodla ;) Navic jestli ma cenu kupovat hned prvni nejakej slusnej stroj, asi bych mel pocitat s tim, ze nejakej pad bude.
Predem dik :)
PS: Neni problem delat papiry rovnou na A bez omezeni, kdyz mam zatim jen B? Dostaly se ke me nejake bludy, tak nevim, kazdy koho znam a ma moto ho uz ma dlouho ;)
Naposledy editováno 21.08.2008 14:28:02
Na sporta to nevidim, laka me vzhledove nahac, navic nepotrebuju litat 250 ;)
vzhledem ktomu, že píšeš o Hornetu a FZ6 máš zřejmě styl vybranej.
Pokud máš mozek, tak bych se těchto dvou nebál, ale výš bych rozhodně nešel. U motorky pro začátečníka ( kterej má pud sebezáchovy )je podle mne důležitějším faktorem hmotnost motorky tzn. třeba Varadero by bylo moc ( ale záleží i na tvých proporcích ). Zkus ještě zvážit, zda-li dvouválec nebo čtyřvál. Rozdíl je dost velkej. Třeba Hornet do 7-8 tis. moc nejede, ale pak je to raketa.Co třeba ER6 ( f )?
Elzon> Styl vybranej mam, vicemene od te moto cekam obcasne cesty do prace pres mesto, ale taky vylety a zaroven aby to nebyla sportovne frigidni masina, nejde o vysoke rychlosti, ale prozitek z jizdy. Navic jsou pro me nahace proste srdcovka, takze mi to prijde jako slusnej kompromis pro tohle vsechno. Hmotnost moto by snad nebyl takovy problem, jsem klasickej ceskej sedlak... neco mezi vazbou a Misou kulickou :o) Jen co se tyce 2 vs 4 valce... uprimne nemam moc poneti jakou zmenu by to pro me obnaselo... Vetsi vaha, lepsi zatah? Obe co jsem po nich koukal jsou 4val.
Diky
PS: ER6n vypada sice peke, ale neni to pro me takova pocitovka jako 2 vyse psane
Assasin> doufejme, kazdopadne jsem rad, ze me tu spis vsichni "jebou" za to, ze mirim na 6ti kilo, nez aby mi nekdo rikal, ze je to blbost a at jdu vys... zni to rozumne a koresponduje to s tim, co se honilo v hlave me
pak se jeste koukni na nejake cestovni enduro/motard, na tom taky par kamosu zacinalo ...
namatkou: honda fmx650, suzuki drz400sm...
hlavne musis koupit dobre, aby si ji dobre prodalgood luck
lepší je dle mě jít podobnou cestou...ale mám i kamaráda, kt. to na hornetovi v klídku zvládá..pak mám dalšího, ten šel ze símáka na hodnu cbr 600...a po 2 měs. ježdění si vlastní vinou-nezkušeností rozbil hubu..a čeká ho 3 měsíčení ležení doma se šroubama v kotníku...
Naposledy editováno 21.08.2008 17:39:06
selkie>Hornet nebo Fazer idealni...CB, GS, ER te za chvili prestanou bavit...
To jsou takové řeči... možná přestanou, možná nepřestanou - jde o to, co člověk na motorce hledá... je fakt, že mládež dost často hlavně adrenalin - čemuž odpovídají ty smutné statistiky...
Mně se Transalp neomrzel ani po 3 letech - naopak mě baví čím dál víc. Ale já jsem starý páprda, že...
Ale pravdu má Che, že Hornet i Fazer už jsou dost ostré mašiny. Do začátku určitě něco hodnějšího - klidně 600 nebo 650, ale s méně koníkama...
je fajn kouknout na nejake videa z bouracek na netu (youtube) pripadne prolezt fora ala http://motoride.sk/...nehody&tid=25696
:)