Téma: Ubytování Alpy - Rakousko

16.8.2008 v 20:13
Jedu na příští víkend do Rakouska do Alp 3-4 dny.
Poraďte nějaké ubytování.
Hledám dobrou cenu.
1 2

10.5.2009 v 22:09 | Nahoru | #31

Ota_M>Příště zase dám na radilky odsud. Dnešní noc jsem spal tak tři hodiny. Prodloužený víkend jsem se rozhodl strávit v Alpách a včera v sobotu od cca 19 hodin jsem hledal v Gmundenu a okolí nocleh. Všude beznadějně plno - pensiony, soukromé pokoje, guest housy. Hledal jsem až do noci a nenašel, většina majitelů pensionů mě ještě hrubě odbyla, že mají obsazeno, co jsem si jako dovolil chtít po nich ubytování. Tak jsem se rozhodl cca v půl dvanácté vrátit se po silnici k jinému jezeru do Steinbach Am Attersee. Všude tma jak v prdeli, nikde žádné svítící poutače, žádné pouliční osvětlení, ve vesnicích doslova chcípl pes, když jsem narazil na nějaký pension, nikde nikdo, musel jsem svítit baterkou, hledat zvonek, který vůbec neměli, házet kamínky do oken a zase mě odbyli, že mají zavřeno. Ani v dalším výše zmíněném městečku jsem ubytování nenašel - hotel plný, pension plný, nakonec jsem skončil v kempu plném stanů a karavanů, kde všichni už chrápali, všude mrtvo a tak jsem zabezpečil motorku a strávil noc podřimováním na stole v nějaké prádelně, kdy jsem se nabalený třásl zimou. Takže rady, že se dá ubytování sehnat bez problémů, beru dost s rezervou. Procestoval jsem kus světa, ale takový horor se sháněním ubytování jsem nezažil!

To je pech docela no...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ubytování Alpy - Rakousko

11.5.2009 v 10:16 | Nahoru | #32

No to je tedy síla....
Říká se, že "zážitky z cestování mají být silné a je jedno, jestli pozitivní nebo negativní" a tobě se právě něco takového přihodilo. Snad na to časem budeš vzpomínat už jinak.... ale věřím, že si to budeš pamatovat na vždy.

Ale každopádně mě tvůj zážitek utvrdil v tom, že to, že si vozím stan (+spacák+karimatku) a to že si dokáži najít místo na spaní tak, že mě jen tak někdo nenajde, je jen a jen dobře

Naposledy editováno 11.05.2009 10:18:12

11.5.2009 v 10:36 | Nahoru | #33
Roman2bk> jj - tvrdili. A tvrdit, že sehnat ubytování v Alpách není problém, budu pořád, dokud se na vlastní kůži nepřesvědčím o opaku. Jedna vlaštovka jaro nedělá a neznám osobně nikoho, kdo by se i v sezónu lehce neubytoval.

Ale věřím, že takové černé stanování má své kouzlo. Ráno, třebas v dešti balit mokrej bivak a vysvětlovat přítelkyni, že si to má náležitě užít.... docela psycho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ubytování Alpy - Rakousko

11.5.2009 v 11:00 | Nahoru | #34
No to je tedy síla....

edit: PS: taky jsem si vzpomněl, že kdysi jsem se vyptával na stan,karimatku a spcák a taky bylo plno lidí, co radili že v Alpách si najdu ubytování všude.... [/quote]

Ale v pohodě, já už jsem leccos na cestách zažil, takže mě to nerozhodilo. Bylo teplo, krásně svítil oranžový měsíc - mohlo být hůř, pršet, zima, mohla se podělat motorka... Já už jsem se té situaci chechtal přímo při ní, takže jsem byl v klidu a dnes v noci jsem to dospal. No a fakt jsem litoval, že jsem si nevzal aspoň karimatku a spacák.
Mimochodem, když jsem se ráno vracel stejnou cestou do Gmundenu, tak jsem po cestě nacházel spousty cedulí s nápisy "Zimmer frei", jenže jak je tam v noci opravdová tma bez pouličního osvětlení a ty cedule jsou ve výšce, tak je světlo z motorky neosvětlí. Takže bych radil spíše hledat ubytování nejpozději v 18 hodin a pak si třeba ještě jezdit po okolí, s tím, že se člověk má pak kam vrátit, protože hledat něco v temné noci je nemožné. Ale možná jsem měl prostě "smůlu", že se na první hezký víkend vydalo do Alp spousty turistů.

Naposledy editováno 11.05.2009 11:06:11

11.5.2009 v 13:47 | Nahoru | #35
takže bych to shrnul, že asi jsou v Rakousku oblasti, kde není problém najít ubytování (pokud se zrovna nekoná nějaká místní mega akce, jako zemědělská soutěž o největší dýni v kraji a pod.... ) a v těchto oblastech to jde a mimo tyto oblasti zase ne.
Jiný kraj, jiný mrav.

To je jak na Slovensku, mimo obvyklé rekreační oblasti smůla. Ale zase vás někdo může pozvat domů, že jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ubytování Alpy - Rakousko

11.5.2009 v 16:25 | Nahoru | #36
Ota_M> ... slusnej zazitek, zas na tenhle vejlet jen tak nezapomenes:)). Ja zazil loni neco podobneho, bylo to o tyden driv a v oblasti predhuri Alp. Dost pensionu mnelo zavreno po zime a jeste pro ne nezacala ,,letni''sezona, takze bud rekonstruovali nebo sami dovolenkovali. Nanestesti byl jeste nejaky svatek, takze vsude strasne moc duchodcu. Ale nakonec se ubytovani naslo, takze porad tvrdim, ze se najde vzdycky, jen nikdy musis hledat vic :))
TL

11.5.2009 v 16:49 | Nahoru | #37
TroyLee> a nejvíce můžou změnit plány "místní zvyklosti". A nebo třeba takový státní svátek, jeli jsme minulý rok na Šumavu, chtěli jsme si Šumavu objet tak trošku dookola, stavit se v Passau v nějakém moto shopu a zjistili, že ten den měli svátek a všechny obchody zavřené.... A to jsme tam jeli v dešti

12.5.2009 v 14:25 | Nahoru | #38
Tady máš odkaz byly jsme tam teď přes víkend ubytování 18 euro na osobu se snídaní fakt super luxus a domácí velmi ochotná mají i Garáž pro motorky