Já za legendu považuji GSX - R jelikož se dělá již od roku 1985 do dnešní doby a to i ve stále stejném objemu (750)
Pro motorkáře je to pro každého jinak....
1. GSX-R 750
2. ZXR 750
3. R1
4. ... jsem rád, že tu párkrát zazněla i FZR... lol
Naposledy editováno 15.08.2008 09:01:48
RUTAN>CBR 600F se dělala od roku 1987 do 2007 a v podstatě v tom pokračuje RR600. Dovolím si tvrdit, že žádného modelu se neprodalo tolik kusů jako právě CBR.
a nepovažujte mně za zaujatého..tvrdil bych to i kdybych měl duknu..
> souhlas .. cbr zná každej a měl (má) ho kdekdo. Ale já se přikláním k 900ccm
1 reakcí na tento příspěvek Nejlegendárnější japonskej supersport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlegendárnější japonskej supersport
Mr. Freeze>Yamaha RD 350 YPVS, ukažte mi větší BOOM než RD, obsah 350ccm a 64koní? Nikde nic jinýho nevidím a se suchou hmotností 136kg to prožene i stroj s 2x větším objemem.
Když už jsme u těch 2-taktů, tak jedině RG 500 . Čtvercovej čtyřvál, 2 kliky ......
Jinak když jsi z Brna, neznáš Josku Šíra ? Má taky RD 350 a je z Ořešína.
smazany 4899>Orgovany> Legendární motocykl podle mě musí splňovat tyhle kritéria:
1) Jeho uvedení na trh by mělo vzbudit rozruch a měl by se stát etalonem
ve své třídě, měl by například definovat pojem "hypersportovní
motocykl" a dosahovat rychlosti do té doby nevídané.
2) Jeho design, výkon a název by se měl stát kultovním a je
dobře znám i nemotorkářské veřejnosti.
3) Je nadmíru oblíben v určitých sportovních disciplínách
(např.dragrace) a mezi tunery, kteří ho upravují podle svého
vkusu a požadavků na jednostopé drtiče asfaltu.
4) Už radši držím hubu, nebo budu za egomaséra
Ducati 916, ZXR 750, 900rr
nejznámější názvy mezi běžnýma lidma - Ninja, Hayabusa, fireblade, R1