globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?
9.8.2008 v 19:28
Jaká je tahle krasavice krom toho, že je překrásná (hezčí je snad jen 848 a 1098).Spolehlivost,jízdní dojmy... Měl jsem R1 rv.99 a teď mám CBR 929.Mám na ni chuť
Předchozí
1 2
Následující

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

9.8.2008 v 20:00 | Nahoru | #1
Nedávno jsem řešil volnoběžku na Falcu coz je ten stejný motor od Rotaxu. Podle zkušeností majitelů tečhto strojů klasická závada po cca 30 tis. km . Cena byla kolem 7 tis jen za mat. Problém je cena dílů oproti konkurenci. Ceský dovozce má slušnou přirážku.
Motorka to neni snad špatná (nízká váha, slušný podvozek) až na vibrace které jsou větší než u klasického véčka 90 stupňů. Tohle má 60 a vyvazovací hřídele. Zvuk je drsný, něco jako třívalec TDI PD od VW.

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

9.8.2008 v 20:12 | Nahoru | #2
Štěpán> oponuji...cena za volnoběžku 11500 apoň já platil ,a bylo to po 20 tis.Ale od roku 03 už to mají prej vymakaný a už se to nesere..jinak jak říkáš brutální stroj

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

10.8.2008 v 09:36 | Nahoru | #3
Ja volit rozumem, tak koupim jedine japonce a vubec se italskym motem nezabyvam. Ale me se neptej, ja mam Aprilii.

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

10.8.2008 v 17:27 | Nahoru | #4
Mě svezení na RSV zklamalo, motor mi přišel takovej "nijakej", sice to jede, ale že by to byla nějaká zábava, tak to jsem nepocítil... Jediné, co se mi líbilo, byly brzdy... Čtyřdestičková Bremba s radiální pumpou...

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

10.8.2008 v 21:07 | Nahoru | #5
Já mám Tuono je to stejný motor jako Mile, Caponard , Falco....Před tím jsem měl fireblada a horneta atd... Můžu říct, že jsem chtěl SV1000 po ujetí 5km na RSV byla jasná volba. Jsem moc spokojen a dlouho si ho ponechám....Proto ti upravy, které jsou značně finančně k zblití!!! Mám i servisku a zatím 14500km bez závady !!!!Jak se chováš ty tak bude i motka.
Více na http://bigstreetlif...dno.cz/New_MOTO.html

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

11.8.2008 v 08:03 | Nahoru | #6
Mam 04 a motor mi nijakej rozhodně nepřijde.Záleží v jakejch otáčkách řadíš.Jestli v nižších a využiješ krouťák, nebo vyšších a využiješ výkon.Na RSV jde krásně poznat co je krouťák a co výkon. Když zařadíš v okamžiku kdy se ti střetávaj křivky výkonu a krouťáku tak to tahá velmi pěkně.
RSV neni jenom vzít za plyn a točit.Musíš si umět pohrát s plynem a vědět kdy je lepší jet na Nm a kdy na koně a nebo kdy využiješ vše dohromady.

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

11.8.2008 v 12:27 | Nahoru | #7

s4r>Mě svezení na RSV zklamalo, motor mi přišel takovej "nijakej", sice to jede, ale že by to byla nějaká zábava, tak to jsem nepocítil... Jediné, co se mi líbilo, byly brzdy... Čtyřdestičková Bremba s radiální pumpou...



důležitý je ale jesli to dané rsv mělo vše odškrceno a jesli mělo chip a dejme tomu laďák a KNko....jelikož je pravda že bez těchto úprav mě celkem sral ten průběh výkonu...u tohoto motoru jsou tyto úpravy dost poznat, a jesli se ti i potom zdál ten motor nijakej....tak to už nechápu co bys chtěl

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

16.8.2008 v 08:07 | Nahoru | #8

Sefo>s4r>Mě svezení na RSV zklamalo, motor mi přišel takovej "nijakej", sice to jede, ale že by to byla nějaká zábava, tak to jsem nepocítil... Jediné, co se mi líbilo, byly brzdy... Čtyřdestičková Bremba s radiální pumpou...

důležitý je ale jesli to dané rsv mělo vše odškrceno a jesli mělo chip a dejme tomu laďák a KNko....jelikož je pravda že bez těchto úprav mě celkem sral ten průběh výkonu...u tohoto motoru jsou tyto úpravy dost poznat, a jesli se ti i potom zdál ten motor nijakej....tak to už nechápu co bys chtěl



Byl to naprostý standard bez výfuků, výfuky se teprve plánují...
Nevím, kde byl problém, přišlo mi to prostě moc jednoduchý na řízení a motor mě neoslovil, vespod mrtvý, což je se sériovýma laufama jasný a jet to začalo až od nějakých osmi, asi jsem zhejčkanej...

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

16.8.2008 v 08:08 | Nahoru | #9

s4r>Sefo>s4r>Mě svezení na RSV zklamalo, motor mi přišel takovej "nijakej", sice to jede, ale že by to byla nějaká zábava, tak to jsem nepocítil... Jediné, co se mi líbilo, byly brzdy... Čtyřdestičková Bremba s radiální pumpou...

důležitý je ale jesli to dané rsv mělo vše odškrceno a jesli mělo chip a dejme tomu laďák a KNko....jelikož je pravda že bez těchto úprav mě celkem sral ten průběh výkonu...u tohoto motoru jsou tyto úpravy dost poznat, a jesli se ti i potom zdál ten motor nijakej....tak to už nechápu co bys chtěl

Byl to naprostý standard bez výfuků, výfuky se teprve plánují...
Nevím, kde byl problém, přišlo mi to prostě moc jednoduchý na řízení a motor mě neoslovil, vespod mrtvý, což je se sériovýma laufama jasný a jet to začalo až od nějakých osmi, aby to v cca 10ti zdechlo, asi jsem zhejčkanej...

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

16.8.2008 v 11:58 | Nahoru | #10
No tak čtu a nestačím koukat samej odborník...Bez urážky opravdu se bavím....

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

16.8.2008 v 13:13 | Nahoru | #11
Chtel bych taky trochu prispet,mam 04,laufy Arrow primo pro RSV,KN filtr,novou palivovou mapu to vse sladene u velmi prijemnych a ochotnych chlapcu z A-spiritu lol ,ale to uz je ohrana pisnicka.Nic proti klukum,ze servisu .Mam ji uz treti rok,puvodne vse origo,predtim YZF750R,a po presednuti na dvouval jsem moc nadseny nebyl.Motor cukal,zadni brzda budto nebrzdila nebo sla hned na krev,trochu tuzsi spojka,posez-okruh.Tak jsem si rikal asi jsem slapnul trochu vedle.Musim ale rict,ze jak jsem najizdel vic a vic km,motor jsem se naucil spravne pouzivat tak jsem si ji zacal pochvalovat.Pak jsem samozrejme zacal resit zvuk a vykon,no a padla volba na Arrow a Kn,plus navsteva pro sladeni v A-spiritu.To jak se motor a hlavne jeho vykon zvednul,jsem docela nechapal a byl jsem z toho fakt hotovej.Smat se pod helmou jako blbec se mi predtim moc nestavalo.Jede to jako krava,dostat ji na zadni neni problem-nejsem zadnej kaskader,takze predtim mi to nikdy moc neslo,ale ted to jde samo.Zadni brzda chce velky cit,jde o zvyk a spojka chce pravidelne odvzdusnovat.Proste je to Ital,na kteryho si chce zvyknout,ale pak to fakt stoji za to.No a zvuk? lol lol lol .Hosi,to je nadhera.Tak Draku,snad ti to trochu pomuze,hodne stesti pri vyberu,zdar Dave

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

16.8.2008 v 17:55 | Nahoru | #12
Já měl tuono 04 za rok najeto 7500km bez problému,super stroj, jela super, jen ta zadní guma je hned fuč.jinak doporučuji

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

17.8.2008 v 18:32 | Nahoru | #13

daveRSV>Chtel bych taky trochu prispet,mam 04,laufy Arrow primo pro RSV,KN filtr,novou palivovou mapu to vse sladene u velmi prijemnych a ochotnych chlapcu z A-spiritu lol ,ale to uz je ohrana pisnicka.Nic proti klukum,ze servisu .Mam ji uz treti rok,puvodne vse origo,predtim YZF750R,a po presednuti na dvouval jsem moc nadseny nebyl.Motor cukal,zadni brzda budto nebrzdila nebo sla hned na krev,trochu tuzsi spojka,posez-okruh.Tak jsem si rikal asi jsem slapnul trochu vedle.Musim ale rict,ze jak jsem najizdel vic a vic km,motor jsem se naucil spravne pouzivat tak jsem si ji zacal pochvalovat.Pak jsem samozrejme zacal resit zvuk a vykon,no a padla volba na Arrow a Kn,plus navsteva pro sladeni v A-spiritu.To jak se motor a hlavne jeho vykon zvednul,jsem docela nechapal a byl jsem z toho fakt hotovej.Smat se pod helmou jako blbec se mi predtim moc nestavalo.Jede to jako krava,dostat ji na zadni neni problem-nejsem zadnej kaskader,takze predtim mi to nikdy moc neslo,ale ted to jde samo.Zadni brzda chce velky cit,jde o zvyk a spojka chce pravidelne odvzdusnovat.Proste je to Ital,na kteryho si chce zvyknout,ale pak to fakt stoji za to.No a zvuk? lol lol lol .Hosi,to je nadhera.Tak Draku,snad ti to trochu pomuze,hodne stesti pri vyberu,zdar Dave

zdarec no ja nevim stim ladenim to asi neni tak horke.ja mam akrapy primo na aprilku kn filtr byl sem stim na brzde ne kvuli zmeřeni vykonu ale spiše jestli je smes o.k.nemam totis zmenenou mapu.vysledky meřeni byly 130koni9750ot. a 100Nmv8400ot.smes byla naprosto idealni a taky krivky vykonu a tociveho momentu byli bez propadu.což je super.meli tam graf z 04 s arrow komplet svody vyfuky + cip.a vysledek 134koni a krivka kroutaku jak horska draha.bohužel to nemam zmerene s origo vecma tak nevim jestli po upravach tam vubec nejake zmeny jsou.me ty kone bohate staci a myslim že aprilka je super motka.akorat zadni brzda me stve pry to vyresi prepacko tak uvidime.

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

18.8.2008 v 13:12 | Nahoru | #14
daveRSV> Haha Stejný přestup jako já, z YZFa a podobné pocity

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

18.8.2008 v 13:16 | Nahoru | #15
hellax> Zdar. Potkali jsme se na Harmanci, oba známe Hanyse J. z Havířova. Co se někdy spolu sklouznout? Jinak k té zadní brzdě-nevěřím, že by to vyřešilo přepáčko, problém je v zavzdušňování, ne v páce. Ať žijou gumoví medvídci

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

18.8.2008 v 15:52 | Nahoru | #16
Pete Biggy> no v pace to neni to je fakt.ale spis v umiteni primo nad svodem.ja fakt nevim ale nekde se to uz resilo a aprepacko ten problem vyresilo.mozna je vadna ta pumpa nebo ja

Naposledy editováno 18.08.2008 15:52:23

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

18.8.2008 v 22:30 | Nahoru | #17
Pete Biggy> Zdar Pete,no tak jsem koukal na tvoje YZF,nadhera .Ja mel taky krasavici,vdzycky me hrozne braly ty barvy.Ja mel modro bilo fialovou rok 94,ladak arrow.Pak jsem si chtel koupit 97,ale to uz bylo na obzoru RSV.
Jinak na prd je pumpa i jeji umisteni primo pod motorem a jeste u svodu,zavodni verze mela snad pumpu za stupackou.Jo,RSV topi slusne.Ale problem je i s ovzdusnovanim,v ramci zaruky mi Aprilia menila pumpu za novou,samozrejme vylepsenou.No,kluci Italsky tam pridali jeden sroubek na odvzdusneni navic.Takze zadna zavratna zmena.

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

26.8.2008 v 20:49 | Nahoru | #18
Mam Caponorda ETV 1000, ten ma hoooodne podobnej motor, rekl bych skoro stejnej. Zatim je v serii i s laufama. Dole je to takove.....nohore good, ale jsem porad v omezovaci(asi 9300).
Vyfuky asi vymenim za Leo Vince a nekde bych to nechal poladit (upravit datovou mapu). Poradite nekdo kde tomu rozumi a netahaj z cloveka bankovky za prd?
Co zvuk motoru, jak jste spokojeni? Ten muj zni jako kybl plnej sroubu, ale slysel jsem jich nekolik a stejny. RSV je na tom taky tak?
dik a sorry za tak trochu off topic.

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

26.8.2008 v 22:10 | Nahoru | #19
Zdarec, já mám RSV 05 a poměrně se ztotožňuji s Davem, člověk se prostě na dvouválu musí naučit jezdit, celá jízda je taková trochu hrubší. Buď Vám dvouvál sedí, nebo si s ním prostě nerozumíte. Kydž byla moto sériová, nebyl to až takový mazec, ale teď mám Arrowy, KN filtr i přemapování a navíc ještě PowerCommander. Brzda ukázala 138k a 109Nm na zadním kole. Ze svý zkušenosti můžu říct, žádný propady a na zadní jde plynem i na dvojku jen cinknu a jde. Jede fakt pěkně a ta zvuková kulisa... Lidi se otáčejí a autům houkají alarmy, líbí se mi to tak, až se kolikrát nachytám, že se pod helmou culim jak dement, přesně jak psal Dave. Tenhle pocit mi nikdy žádná jiná motorka nedala, už žádný točení motoru, aby měl pěkný zvuk... stačí 4tisíce otáček a je vymalováno Není pravda, že motorka má spodek nijakej, samozřejmě pravda je, že pěkně táhne až od 3tis, je to prostě sportovec. Mám najeto 20tis a kromě trápení se zadní brzdou, která mi buď pořádně nebrzdí, nebo se přehřívá a pak přibržďuje sama automaticky žádný problém. Jak tady bylo někde psáno, volnoběžka je od r.03 vyřešena. Pokud budete někdo řešit tu zadní brzdu a pomůže nějaké řešení, prosím o radu jak na to... Už jsem přemýšlel o nějakém přepákování a přesunutí brzdového válečku jinam a výměnu za jiný, ale raději bych šel najisto.

Naposledy editováno 29.08.2008 21:20:52

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

1.9.2008 v 11:48 | Nahoru | #20
Čau,no tak to přemapování by mě taky zajímalo,kde a za kolik?! Přez zimu chci nasadit laďáky a KNko. Jo a k tématu,Koupil jsem tuono,z 4válce děsnej rozdíl,hlavně plyn versus zatáčka,no sžíváme se. jinak super podvozek a užasný brzdy! .Rozum říká zustaň u 4válu,nadruhou stranu jsou ty Aprilky nádherný

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

1.9.2008 v 13:24 | Nahoru | #21
V Praze třeba DK racing, ale nic moc levnýho nečekejte... tady http://www.dkracing.cz

Naposledy editováno 01.09.2008 13:26:33

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

2.9.2008 v 23:41 | Nahoru | #22
nazdar vsem, mam japonce a hodne ted premyslim o dvouvalu, vlastne uz jsem rozhodnuty. Akorat jeste resim otazku Ducati 999 r.v. 2004 nebo RSV 1000 r.v. 06 nebo 07. Kdyz se podivam na vybavu jako jsou bremba a ohlinsy u RSV a hlavne ze koupim mladsi motorku je vymalovano pro Aprilii (za malo penez hodne muziky). Na druhou stranu Ducati ma vetsi vykon.
Poradte?
Jak je to s cenovym rozdilem servisu tech dvou?

1 reakcí na tento příspěvek Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

3.9.2008 v 20:06 | Nahoru | #23
No co tak ctu o RSV tak snad jedinej problem to zavzdusnovani spojka/brzda, je to od nejakyho roku uz vychytany, nebo je to porad stejny?

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

21.9.2008 v 10:34 | Nahoru | #24
s4r> Oproti 748 to jede o dost vic a podvozek je taky super.

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

21.9.2008 v 11:00 | Nahoru | #25
Chuma> Hele, ta brzda u starších typů do 03 myslím byla celkem vpohodě, u těch nových modelů od O4, včetně novýho tuona je to pořád víceméně stejný...

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

21.9.2008 v 14:51 | Nahoru | #26
hansell: tak to sem slyset nechtel

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

21.9.2008 v 16:52 | Nahoru | #27
Vždyť je to fuk, nějak jsem to pořád řešil a řešil, až mě to tak nesr... že už mě to přešlo, místo zadní brzdy brzdím víc motorem, který brzdí víc. Zadní brzdu potřebuju akorát na zádech, abych to třeba nepřekulil a na to to stačí... Je to defacto jediná slabina týhle mašiny. Jinak přední brzda, tedy čtyřpístek Brembo je fakt super No.1 Jo a předem upozorňuju, že jako každej silej dvouvál je to žrout řetězovek a zadních pneumatik, ale to záleží taky na jízdě... lol

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

21.9.2008 v 23:31 | Nahoru | #28
zdravim mam domluveny falco rv 2001 co je tam s tou volnoběžkou?rád bych to dal přes zimu dokupy kdyby to bylo vysrany...jo a kdyz to bude na tenhle rok a opravim to bude se to srat i dal?

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

22.9.2008 v 12:10 | Nahoru | #29
Neřeš, až se to vys... tak to poznáš...

Jaká je RSV 1000 Mille rv.04 a výše?

23.9.2008 v 21:31 | Nahoru | #30
hansell: no zadni brzdu neresim, ja sem hlavne myslel tu spojku. Jinak ten novejsi motor ma nejaky slabinky? Nikde sem nic spatnyho neslysel
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist