Když tam kopnu jedničku, tak to cukne a cvakne, když tam pak kopnu dvojku, tak to taky udělá to samé, další kvalty pak už tam skáčou hezky potichu.
Může mi někdo zkusit vysvětlit proč to tak je? Zkoušel jsem najít nějaké schema ale zatim jsem nic nenašel.
Diky M.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
dončíčo>Stopka> ty už nevíš,jak se seznámit,že jo.....hele jednička klapne skoro u většiny motorek,hlavně než jí tam kopneš,tak netoč plyn/třeba pro efekt na nějakýho fešáka stojícího vedle v autě a okokujícího tvůj zadek / a zkus třeba lehce o pár cm popojet dopředu když jí tam kopeš...fakt je,že jsem toho tvýho krasavce nikdy neslyšel,ale pokud to nejsou nějaký vyložený rány a všechny kvalty jdou / nevyskakujou/tak to zas tak neřeš....
jo to já vím že to klape u většiny motorek, ale zajímalo by mě proč, jako technicky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
a s nikým se neseznamuju lol
jj, to už jsem taky vypozoroval, že před rozjezdem to netočit, pěkně pomalu, a opatrně
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Stopka>dončíčo>Stopka> ty už nevíš,jak se seznámit,že jo.....hele jednička klapne skoro u většiny motorek,hlavně než jí tam kopneš,tak netoč plyn/třeba pro efekt na nějakýho fešáka stojícího vedle v autě a okokujícího tvůj zadek / a zkus třeba lehce o pár cm popojet dopředu když jí tam kopeš...fakt je,že jsem toho tvýho krasavce nikdy neslyšel,ale pokud to nejsou nějaký vyložený rány a všechny kvalty jdou / nevyskakujou/tak to zas tak neřeš....
jo to já vím že to klape u většiny motorek, ale zajímalo by mě proč, jako technicky
a s nikým se neseznamuju lol
jj, to už jsem taky vypozoroval, že před rozjezdem to netočit, pěkně pomalu, a opatrně že by to dělalo nějaké velké rány to ne, ale mám rád klid a ticho
tak to chci minimalizovat
kup si skůtr woe,tam ti nic klapat nebude... lol lol
dončíčo>Stopka>dončíčo>Stopka> ty už nevíš,jak se seznámit,že jo.....hele jednička klapne skoro u většiny motorek,hlavně než jí tam kopneš,tak netoč plyn/třeba pro efekt na nějakýho fešáka stojícího vedle v autě a okokujícího tvůj zadek / a zkus třeba lehce o pár cm popojet dopředu když jí tam kopeš...fakt je,že jsem toho tvýho krasavce nikdy neslyšel,ale pokud to nejsou nějaký vyložený rány a všechny kvalty jdou / nevyskakujou/tak to zas tak neřeš....
jo to já vím že to klape u většiny motorek, ale zajímalo by mě proč, jako technicky
a s nikým se neseznamuju lol
jj, to už jsem taky vypozoroval, že před rozjezdem to netočit, pěkně pomalu, a opatrně že by to dělalo nějaké velké rány to ne, ale mám rád klid a ticho
tak to chci minimalizovat
kup si skůtr woe,tam ti nic klapat nebude... lol lol
se mi zdá, že napíšu tvojí manželce aby ti utáhla řeťez u boudy, že ještě pořád dosáhneš na klávesnici lol lol lol lol
Stopka>dončíčo>Stopka>dončíčo>Stopka> ty už nevíš,jak se seznámit,že jo.....hele jednička klapne skoro u většiny motorek,hlavně než jí tam kopneš,tak netoč plyn/třeba pro efekt na nějakýho fešáka stojícího vedle v autě a okokujícího tvůj zadek / a zkus třeba lehce o pár cm popojet dopředu když jí tam kopeš...fakt je,že jsem toho tvýho krasavce nikdy neslyšel,ale pokud to nejsou nějaký vyložený rány a všechny kvalty jdou / nevyskakujou/tak to zas tak neřeš....
jo to já vím že to klape u většiny motorek, ale zajímalo by mě proč, jako technicky
a s nikým se neseznamuju lol
jj, to už jsem taky vypozoroval, že před rozjezdem to netočit, pěkně pomalu, a opatrně že by to dělalo nějaké velké rány to ne, ale mám rád klid a ticho
tak to chci minimalizovat
kup si skůtr woe,tam ti nic klapat nebude... lol lol
se mi zdá, že napíšu tvojí manželce aby ti utáhla řeťez u boudy, že ještě pořád dosáhneš na klávesnici lol lol lol lol
hele ty pořád nemůžeš rozdejchat,že dávám přednost ženský i po 15 letým vesměs nudným vztahu před tebou,že jo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
trifonov>ty vole to jsou sračky co tady píšou, když motorka stojí na bočním stojánku, hoď tam neutrál a vem rukou za rozetu. Zkus s ní pootočit dopředu a dozadu, oproti zadnímu kolu by se neměla hýbat, pokud ano, tak je tam vůle, která způsobuje ono hlasitý bouchání při přeřazení a řešení je nasnadě, každej servisák, kterej tomu aspoň trochu rozumí ti rozetu podloží a je to o.k.
a kde sis přečetl o bouchání??řeší blbý cvaknutí
trifonov>ty vole to jsou sračky co tady píšou, když motorka stojí na bočním stojánku, hoď tam neutrál a vem rukou za rozetu. Zkus s ní pootočit dopředu a dozadu, oproti zadnímu kolu by se neměla hýbat, pokud ano, tak je tam vůle, která způsobuje ono hlasitý bouchání při přeřazení a řešení je nasnadě, každej servisák, kterej tomu aspoň trochu rozumí ti rozetu podloží a je to o.k.
MOžný je to cos napsal, ale....... Většínou to nejde od zadního kola, ale z převodovky.
Stopka>PremeT>Kup si kawu a máš po problému s 1čkou i 2kou.
jj, uvažuju o tom :) a nebo eště pokukuju po baworáku, na tom jsem i jezdil ... to bylo svezeníčko
Já se svezl na zrx1200, to bylo, včechno šlo ztuha, převodovka cvakala, až mi přišlo, že to jde včechno přes zuby.
správně, ty gumy můžou být vymačkaný, jinak se to pozná i když to nastartuješ kopneš za jedna a mrkneš, jak moc se ti pootočí rozeta, tolik k tomu hlasitějšímu projevu při řazení, jinak nějáký cvakání asi není potřeba řešit, nějakej zvuk to přece udělat musí, když do sebe zapadnou dvě kola v převodovce...
když řadíš za jedna, tak zároveň nohou hejbni s moto cca o 10cm dopředu nebo dozadu a netlač na řadičku, ona tam spadne sama až se kolečka správně natočí proti sobě a potichu.. já třeba nechávám vždy za jedna, chcípnu to policajtem a pak když chci zas jet, tak jen spojka, tuk na starter a jedu.. na křižovatkách a v ostatních případech pohni prostě s moto..
z 1 na 2 to jde zas přes neutrál, pokud bys plynem dokázal vychytat otáčky nebo zařadit tak rychle (nebo pomalu) aby spadly akorát a zas jen lehký tlak na řadičku, neuslyšíš nic.. ale tohle se mi taky vždy nepovede, mezi 1 a 2 je největší skok v převodu, tudíž tam dochází i k největší změně otáček a přes neutrál to má delší chod, ostatní kvalty už jsou naskládaný tak blízko u sebe a nejsou tam takové rozdíly v převodu, že jde řadit i bez spojky jak už tu bylo také mnohokrát řešeno..
nevim co dodat, snad jen že se tu fakt řešej cipoviny a já vůl se u toho vždycky zaseknu.. du něco dělat..
trifonov>trifonov> Nevím jak u Horneta ale obvykle pod rozetou bývají gumový silentbloky a i když se to hýbe tak tam nemá co cvakat!
správně, ty gumy můžou být vymačkaný, jinak se to pozná i když to nastartuješ kopneš za jedna a mrkneš, jak moc se ti pootočí rozeta, tolik k tomu hlasitějšímu projevu při řazení, jinak nějáký cvakání asi není potřeba řešit, nějakej zvuk to přece udělat musí, když do sebe zapadnou dvě kola v převodovce...
jj, nějakej zvuk to udělat musí.. ale s tou rozetou je to cipovina, já osobně nikdy neviděl až takhle moc vymačkanej unašeč že by tam byly vůle jako prase.. ted mám kardan a převodka mi taky klape..
navíc když řadíš za jedna, tak snad mačkáš spojku, ne? tak jak se ti může pootočit rozeta??
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
jinak princip spojky a převodovky je mi jasný, jen nechápu proč to do sebe furt tluče, si připadám jako když jsem jezdil s VSkou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Stopka>dva_hrnce> tak neřeš cipoviny a běž něco dělat lol
jinak princip spojky a převodovky je mi jasný, jen nechápu proč to do sebe furt tluče, si připadám jako když jsem jezdil s VSkou horneta mám z 2003 to už by třeba mohli vymyslet něco jako synchronizaci spojky a převodovky
Ty si fakt kup skůtra.. lol
dva_hrnce>Stopka>dva_hrnce> tak neřeš cipoviny a běž něco dělat lol
jinak princip spojky a převodovky je mi jasný, jen nechápu proč to do sebe furt tluče, si připadám jako když jsem jezdil s VSkou horneta mám z 2003 to už by třeba mohli vymyslet něco jako synchronizaci spojky a převodovky
Ty si fakt kup skůtra.. lol
růžového?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)