Uzavřeno 08.09.2010 v 17:45 uživatelem Zerken
Palivo: benzín
Vyrobeno: 1999 - 200....
Výkon motoru: 11 kW
Objem motoru: 125 ccm
Barva: červená
Karoserie: silniční enduro
Počet míst: 2
Metalický lak: Ne
Výbava: neuvedeno
Další výbava: Nádherné velké cestovní enduro s nosičem na kufr, vybavené el. startem.,
Moc toho tu neni tak stači najit na googlu ale tam toho tak nic moc neni
Benzín se lije klasicky do nádrže.
MaRoNi>Cena: 39 000,- Kč
Palivo: benzín
Vyrobeno: 1999 - 200....
Výkon motoru: 11 kW
Objem motoru: 125 ccm
Barva: červená
Karoserie: silniční enduro
Počet míst: 2
Metalický lak: Ne
Výbava: neuvedeno
Další výbava: Nádherné velké cestovní enduro s nosičem na kufr, vybavené el. startem.,
Moc toho tu neni tak stači najit na googlu ale tam toho tak nic moc neni
nějak s těma udajema nesouhlasim teda pro rejpali jen s některejma
BikerLaky>Čau. Ano TDRko má tzv, oddělené mazání. Olej se lije zvlášt do nádobky, která je umístěna pod levým, podsedlovým plasnem. Způsobem tímto: odděláš sedlo, pod sedlem vzadu je malá plastová nádobka do které ten olej pomalu naliješ a následně steče do té větší (cca 1,2L nádobky pod levý podsedlák).
Benzín se lije klasicky do nádrže.
tak je to správně můj následovníku
PosMiros>BikerLaky>Čau. Ano TDRko má tzv, oddělené mazání. Olej se lije zvlášt do nádobky, která je umístěna pod levým, podsedlovým plasnem. Způsobem tímto: odděláš sedlo, pod sedlem vzadu je malá plastová nádobka do které ten olej pomalu naliješ a následně steče do té větší (cca 1,2L nádobky pod levý podsedlák).
Benzín se lije klasicky do nádrže.
tak je to správně můj následovníku