všude možně se tu probírá, jak jsou zaškrcený mota, plíšky do karbeců, jiná elektronika, přeprogamování atd.
Ale neviděl ste někdo ke koupi nějakej univerzální set , kterej by fungoval jako zarážka na plyn. Výrobci to dávaj na např. dětský moto, aby rodiče mohli omezit maximálku. Shánim něco takovýho pro kámoše. Koupil ZR-7 a bojí se s tim. Ani se mu nedivim, je to 750-ka a jeho první velká mašina.
Slyšel sem/čet sem, že něco takovýho je v rajchu sehnatelný, ale moje znalosti germánštiny nejsou na úrovni vyhledávání tohodle v katalogu.
Poradíte někdo ? Potřeboval bych něco UNI, co neznamená ničit hefty. Viděl sem zatim jenom něco, co funguje jako "tempomat".
Naposledy editováno 31.07.2008 12:50:52
Nebo ne tak UNI na druhej konec lanka, ale to by muselo bejt podle moto, jako padáky.....
Někdo s CNC to vyrobte a namastíte si kapsu. Půlka motorkářů si to koupí pro sebe, kámoše, maželky..... Technicky to nemusí bejt ani kovový.
Kdyby z te ZR-7 to povolilo třetinu otočení, je to akorát. Pojede z křižovatky jak z praku, ale max bude tak 120.
Naposledy editováno 31.07.2008 13:11:20
vem drát (mosaz průměr tak 4mm) když to chceš mít hodně profesionálně tak čtvercový profil. rozdělej přepínač do ktere je zasazena plynová rukojeť. ten drát nebo profil ve svěráku natvaruj do půlobloučku dle radiusu toho prostoru co v něm běhá ten bazmek (osazení do ktereho je zastrčeno lanko) skrať to hle toho jak chceš mít dlouhej chod rukojeti a máž omezeno.. prostě se šoupata zvednou dle toho jakej tam dáš chod
RUTAN>průser nastane, až ten tvůj nezkušený kamarád bude blbě předjíždět, něco mu tam vjede a on bude potřebovat výkon motorky. Ať to omezí v hlavě a zápěstí a ne na motorce...
Hlavně si to nemá kupovat, když na to nestačí. pak by se tu nemusely vymýšlet píč...ny :o :o :o
Momentálně řešim tenhle problém a evidentně nejsem sám.