paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX600F - prehrivani motoru
 
20.7.2008 v 10:12
Ahoj mam GSX600F rv2002 a posledni dobou se mi stava ze jedu ve dvou po dalnici 130 nebo 140, prijde tahlejsi kopecek, jedu na 6 nebo 5 venku 25 stupnu a vice a prestane tahnout motor.musim na kraj, podradit o dva stupne pak skubne a chytne se...muzou ti byt svicky?nebo palivova mapa?(vcera jsem zjistil ze kdyz hned prepnu palivovy kohout do polohy pro start po zime-asi bohatsi smes) tak se to hned chytne..Nekdo nejake zkusenosti nebo radu?

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 10:47 | Nahoru | #1
Ahoj kluk má gso a stává se mu to taky,nedostatek benzínu,nestačí dotékat,a zdá se, že se to stává více lidem.pokud nejede na plno tak nic

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 10:51 | Nahoru | #2
mapy těžko, má to karbecy. doufám. v těch karbecoch bude asi problém. nebo jestli tam je palivové čerpadlo, tak možná tam. na tu polohu "PRI" nebo jak se to jmenuje nejezdi, bo jinak by sis mohl budělat moc problémů. komplet seřízení by to mělo vyřešit.

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 11:12 | Nahoru | #3
Benzín...vyčistit karbece, nádrž a cestu mezi.

A pokud nemáš kvalitní vercajk, nech to udělat (vím, co říkám :\ )

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 11:30 | Nahoru | #4
Nech si to seridit a vycistit... sam si to nedelej pokud tomu nerozumis... jak rozeberes karbec uz to tezko slozis z5

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 12:34 | Nahoru | #5

Dolík ....>mapy těžko, má to karbecy. doufám. v těch karbecoch bude asi problém. nebo jestli tam je palivové čerpadlo, tak možná tam. na tu polohu "PRI" nebo jak se to jmenuje nejezdi, bo jinak by sis mohl budělat moc problémů. komplet seřízení by to mělo vyřešit.



K CEMU je vlastne dobra poloha PRI na uzaveru nadrze?

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 12:54 | Nahoru | #6
na dopouštění benzínu do karbeců, když to dlouho stojí, ale na jízdu ho tam teče moc. na jízdu by tam měli být něco jako normální a RES.

GSX600F - prehrivani motoru

20.7.2008 v 13:21 | Nahoru | #7

Dolík ....>na dopouštění benzínu do karbeců, když to dlouho stojí, ale na jízdu ho tam teče moc. na jízdu by tam měli být něco jako normální a RES.



ZAjimave je ze se to stava jen pri opravdu plnem zatizeni motorky na 6 na dalnici ve dvou ve vetsim vetru...pak tam pustim vic benzinu a chytne se a po okamzitem prepnuti na normal jede zase ok.Asi mi nezustane nic jineho nez navstivit Suza servis
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist