Daliss> V životnosti se myslím Tiger s GS příliš neliší, i když důležité o kterém GS se bavíme, ta stará R100GS dává 350tis. i víc,ale celkem papá-8-9L, totéž ale vydrží i tiger 900. Kardan ale odchází dřív, ten byl údajně vychytaný až u posledních 1100 a 1150.Podstatné je ale to těžiště.HP2 udrží i dítě na 2prstech v náklonu 45°, nepřeháním. Ta R100 na fotce je myslím úplně k sežrání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
i ta nádrž se mi líbí. Od letoška tuším SW-motech nebo kdo(ČMN minulý měs.)nabízí pro fajnovky za pouhých 100tis. přestavbový set na 1200 GS do vizáže R100 GS PD. No zkombinovat starou R100 a zmenšený motor 1200GS na 800ccm+stříkačku s elektronikou 1150, bylo by to krásné cestovní enduro do 170kg. Takže co příští rok u BMW, dvojcestné vodní chlazení, dalších 20Ph,20ŘJ a 20kg navíc?