1 reakcí na tento příspěvek Elektrický startérkit na KTM
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!
bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!
to jsou ti co ucpavaji ty vyjezdy .-) a divi se ze dokopce to nejak ne-ee ale po rovine jo -o divnyy... lol
Naposledy editováno 16.07.2008 20:32:31
bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!
Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě
Monix>bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!
Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě
hh to je prave ono asi na ty kladiva ktere jsi mel predtim fyzicky nemas .. kdyby jsi mel misto rmz250 EXC 250 f (proste 250 4t enduro) tak by jsis to chvalil jeste vic .-) A vo tom to je . srovnavat srovnatelne a ne 4t zaltoukac koliku v podobe 550 husara a malorazku rmz 250
Naposledy editováno 16.07.2008 20:37:49
Nechci rozpoutat debatu o nej moto na enduro - každý má své oblíbence a navíc to neřeší Homovo problém se starterem
Monix>Joraell> nebojuji ani tak s výkonem nebo fyzičkou, ale váhou a tedy ovladatelností v těžkým pasážích - třeba EXC450 mi motorem sedí mnohem víc než RMZ, ale přesednutí z EXC na RMZ je pro mě jako přesednutí z motky na kolo z pohledu ovladatelnosti.
Nechci rozpoutat debatu o nej moto na enduro - každý má své oblíbence a navíc to neřeší Homovo problém se starterem
paradoxne ten motor z toho dela tu ´tezkou´ a ´neovladatelnou´ motorku .-) To je tak trochu dalsi vec kazdej kouka na udavanou vahu a doufa v to ze kdyz ma jedna napsano 105 Kg a druha 110Kg tak musi platit ze ta lehci se bude lepe vodit ovsem tak smerodatne to není.
Monix>bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval
Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra
A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!
Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě
Obávám se že změním cokoliv, jenom ne názor.... Už jsem toho vyzkoušel tolik, že vím naprosto jednoznačně - bestie s ostrou vačkou, otevřeným výfukem s dírou jak anál DollyBuster po celodenním natáčení, s lehkou klikou co se lehko roztočí a ještě lehčeji zastaví, tak to už zkrátka v životě NE! Přijeď na slovenský mistrák do Domaniže za měsíc (nepotřebuješ SPZ) a v téhle diskusi můžeme po prvním dnu (5 hodin) pokračovat.....
Naposledy editováno 17.07.2008 18:20:20
Vana666>Monix> www.smf.sk/web2/index.php
propozice tam zatím nejsou, budou později
Ty jedeš, a nebo budeš opět vítězit někde v Česku? (koukal jsem na ČT4 )
Joraell>huska pozna nohu majitele to by jsi mohl vedet.
Nene - má pravdu mladej!!!!!!
Huska chytá NEJLÍP ze všech motorek na celém světě........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........ rez!
Naposledy editováno 18.07.2008 14:56:41
kastrol>...startér bych neřešil teplý to nakopneš napoprví...když ne tak mužeš použít takovou skvělou pomůcku jménem sytič a ikdyž to ke startu budeš potřebovat tak ti nastartování zabere 10 sekund ani ne při troše zručnosti a tréninku...a ušetří se tim nějaký to kilo=lepší ovladatelnost a ještě místo toho aby si se s*al s nějakym starterem tak si zajezdíš parkrát spadneš a naučíš se to rychle nakopávat a prachy sou v peněžence nebo proježděný a to si myslim že je lepčí investice
tys ještě nikdy nebyl se čtyřtaktem bez startéru v lese ?