Téma: Elektrický startérkit na KTM
 
16.7.2008 v 10:09
Neví někdo kde v Rakousku nebo v Německu sehnat elektrický starterkit na KTM 250 sx-f? popřípadě kolik koštuje??????
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 13:03 | Nahoru | #1
sezenes i v cechach

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 13:05 | Nahoru | #2
Nedělá se na tento model, sháněl jsem ho :o

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 13:39 | Nahoru | #3

pitbules>Nedělá se na tento model, sháněl jsem ho :o



Taky myslím,že přímo na tento model neni......,ale určite jde použít z EXC-F 250.

Na co chceš dávat na mokokros el.starter??

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 15:23 | Nahoru | #4
Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 16:05 | Nahoru | #5
MARX> no vidíš pane jsem ti toříkal, že už jsem ho sháněl

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 17:22 | Nahoru | #6

hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra



A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 20:31 | Nahoru | #7

bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra

A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!



to jsou ti co ucpavaji ty vyjezdy .-) a divi se ze dokopce to nejak ne-ee ale po rovine jo -o divnyy... lol

Naposledy editováno 16.07.2008 20:32:31

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 20:32 | Nahoru | #8

bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra

A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!



Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 20:36 | Nahoru | #9

Monix>bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra

A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!

Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě



hh to je prave ono asi na ty kladiva ktere jsi mel predtim fyzicky nemas .. kdyby jsi mel misto rmz250 EXC 250 f (proste 250 4t enduro) tak by jsis to chvalil jeste vic .-) A vo tom to je . srovnavat srovnatelne a ne 4t zaltoukac koliku v podobe 550 husara a malorazku rmz 250

Naposledy editováno 16.07.2008 20:37:49

Elektrický startérkit na KTM

16.7.2008 v 23:03 | Nahoru | #10
Joraell> nebojuji ani tak s výkonem nebo fyzičkou, ale váhou a tedy ovladatelností v těžkým pasážích - třeba EXC450 mi motorem sedí mnohem víc než RMZ, ale přesednutí z EXC na RMZ je pro mě jako přesednutí z motky na kolo z pohledu ovladatelnosti.
Nechci rozpoutat debatu o nej moto na enduro - každý má své oblíbence a navíc to neřeší Homovo problém se starterem

Elektrický startérkit na KTM

17.7.2008 v 06:03 | Nahoru | #11

Monix>Joraell> nebojuji ani tak s výkonem nebo fyzičkou, ale váhou a tedy ovladatelností v těžkým pasážích - třeba EXC450 mi motorem sedí mnohem víc než RMZ, ale přesednutí z EXC na RMZ je pro mě jako přesednutí z motky na kolo z pohledu ovladatelnosti.
Nechci rozpoutat debatu o nej moto na enduro - každý má své oblíbence a navíc to neřeší Homovo problém se starterem



paradoxne ten motor z toho dela tu ´tezkou´ a ´neovladatelnou´ motorku .-) To je tak trochu dalsi vec kazdej kouka na udavanou vahu a doufa v to ze kdyz ma jedna napsano 105 Kg a druha 110Kg tak musi platit ze ta lehci se bude lepe vodit ovsem tak smerodatne to není.

Elektrický startérkit na KTM

17.7.2008 v 10:12 | Nahoru | #12
myslim, že taky hodně záleží na těžišti motorky.... :o

Elektrický startérkit na KTM

17.7.2008 v 18:19 | Nahoru | #13

Monix>bathed>hom2>Protože mladýmu jsem koupil sx-f 250 07 a oproti mojí 450 EXC 03 je to podle mého supr stroj bohužel jezdím edoro závody a tam je startér k nezaplacení bo sebou pořád flákám o zem a sily není nikdy na zbyt že.
bych si jí od mladýho pučoval

Hm teď jsem volal KTMákum a opravdu ten kit se dělá jenom na starší modely 450 a výš popřípadě 2takty.sakra

A to jezdíš "enduro závody" na krosovce? Navíc 250 4T krosovce? To musí být zážitek k nezaplacení!

Vyzkoušej a změníš názor, nízká váha a tedy i OK ovladatelnost v těžkých pasážích, podvozek taky v pohodě, pouze trochu ostřejší náběh motoru odspodu, ale to je jen o zvyk + občas si pomoci spojkou. Nechci tvrdit, že nic lepšího neexistuje, ale mě MX 250/4T (RMZ250) i na enduro vyhovuje mnohem víc než klasická endura - měl jsem před tím XR400, FE550 a chvíli jezdil EXC450.
Hom: kolikrát ti mám půjčit japonce, abys konečně našel světlo ve tmě



Obávám se že změním cokoliv, jenom ne názor.... Už jsem toho vyzkoušel tolik, že vím naprosto jednoznačně - bestie s ostrou vačkou, otevřeným výfukem s dírou jak anál DollyBuster po celodenním natáčení, s lehkou klikou co se lehko roztočí a ještě lehčeji zastaví, tak to už zkrátka v životě NE! Přijeď na slovenský mistrák do Domaniže za měsíc (nepotřebuješ SPZ) a v téhle diskusi můžeme po prvním dnu (5 hodin) pokračovat.....

Naposledy editováno 17.07.2008 18:20:20

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 07:38 | Nahoru | #14
bathed> rozumím, beru zpět a už tě nepřesvědčuji
Můžeš mi pls. poslat info o tom Slovensku - stačí link nebo zprávu. Dva víkendy mám v 8/08 ještě volné a na Slovensku budu s motkou někdy v polovině měsíce.
dík

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 08:21 | Nahoru | #15
Monix> www.smf.sk/web2/index.php

propozice tam zatím nejsou, budou později

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 09:39 | Nahoru | #16
Vana666> dík
Do Domaniže se termínově nevejdu - s bathedem malé MX 4T neproberu , ale CC v Kopernici je vypadá líp.

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 10:00 | Nahoru | #17

Monix>Vana666> dík
Do Domaniže se termínově nevejdu - s bathedem malé MX 4T neproberu , ale CC v Kopernici je vypadá líp.



ok, budu tam...

PS: zajisti si RELEASE u AČR

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 10:03 | Nahoru | #18

Vana666>Monix> www.smf.sk/web2/index.php

propozice tam zatím nejsou, budou později



Ty jedeš, a nebo budeš opět vítězit někde v Česku? (koukal jsem na ČT4 )

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 13:47 | Nahoru | #19
nevim no ale nakopnutí teplý 4taktní 250 od KTM nebude tak ohromně těžký...startér bych neřešil teplý to nakopneš napoprví...když ne tak mužeš použít takovou skvělou pomůcku jménem sytič a ikdyž to ke startu budeš potřebovat tak ti nastartování zabere 10 sekund ani ne při troše zručnosti a tréninku...a ušetří se tim nějaký to kilo=lepší ovladatelnost a ještě místo toho aby si se s*al s nějakym starterem tak si zajezdíš parkrát spadneš a naučíš se to rychle nakopávat a prachy sou v peněžence nebo proježděný a to si myslim že je lepčí investice

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 13:51 | Nahoru | #20
kastrol> Nevím jaký máš zkušenosti ty, ale všechny čtyřtakty co jsem měl a viděl já startovaly nejlíp za studena, jak se víc zahřály tak to najednou šlo hodně těžko. A se sytičem? To už vůbec ne! Naopak, k horkýmu startu je třeba ochuzovač!

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 13:58 | Nahoru | #21
Vespa> já nikdy s nastartováním teplýho čtyřtaktu problem neměl...muj tatík má husku TC 610 převrtanou skoro na 700(hrozně velkej objem na nakopnutí) startér na tom nemá a když přijel a řekl mi ať si to zkusim nastartovat tak po jeho vyjížďce sem to nakopnul napodruhý a za studena když sem se chtěl tajně svízt tak sem na tom skákal patnáct minut a nic...

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 14:32 | Nahoru | #22
huska pozna nohu majitele to by jsi mohl vedet.

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 14:56 | Nahoru | #23

Joraell>huska pozna nohu majitele to by jsi mohl vedet.



Nene - má pravdu mladej!!!!!!

Huska chytá NEJLÍP ze všech motorek na celém světě........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........
........ rez!

Naposledy editováno 18.07.2008 14:56:41

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 15:50 | Nahoru | #24
Joraell> a ikdyby tvl :D huska pozná svýho majitele ale já ten majitel nebyl a za tepla startila a za studena na ní skáče patnáct minut i tatík :)

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 17:43 | Nahoru | #25

bathed>Vana666> Ty jedeš, a nebo budeš opět vítězit někde v Česku? (koukal jsem na ČT4 )



nejedu, kříží se to zrovna s jedním českem
ale s tím vítězením to u mě až tak slavné není

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 17:45 | Nahoru | #26

kastrol>...startér bych neřešil teplý to nakopneš napoprví...když ne tak mužeš použít takovou skvělou pomůcku jménem sytič a ikdyž to ke startu budeš potřebovat tak ti nastartování zabere 10 sekund ani ne při troše zručnosti a tréninku...a ušetří se tim nějaký to kilo=lepší ovladatelnost a ještě místo toho aby si se s*al s nějakym starterem tak si zajezdíš parkrát spadneš a naučíš se to rychle nakopávat a prachy sou v peněžence nebo proježděný a to si myslim že je lepčí investice



tys ještě nikdy nebyl se čtyřtaktem bez startéru v lese ?

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 17:52 | Nahoru | #27
Vana666> byl proč by ne :P

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 17:57 | Nahoru | #28
kastrol> no že takových co měli na startér u 4T podobný názor jako ty jsem už pár viděl
a v lese by tu motorku pak dali i zadarmo jen aby ji nemuseli oživovat

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:01 | Nahoru | #29
Vana666>chápu třeba u větších obsahů tam bych si ten startér s radostí a čistym svědomím dal ale na malorážce 250 4T bych řekl že to tak nutný neni

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:03 | Nahoru | #30
kastrol> věř tomu že je nutný

EDIT: snad ještě na hobby vyjížďce kdy ti je fuk jestli ta mrcha co je po osky v blátě chytne hned nebo až za půl hodiny
ale při trošku náročnějším nasazení startér potřebuješ

Naposledy editováno 18.07.2008 18:05:51
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist